Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

αν θυμαμαι καλα εισαι εκτος εγγυησης?

Καλά θυμάσαι αλλά πριν 1.5 χρόνο περίπου είχα αλλάξει πολυδισκο και mechatronic εκτός εγγύησης με δικιά μου επιβάρυνση 600€ αλλά δεν έγινε δουλειά και άλλαξα ολόκληρο σαζμαν το οποίο έχει 2 χρόνια εγγύηση

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

κανα νεωτερο απτον ραμπιτ για να κλεισει και η ιστορια?

το νεότερο είναι οτι το αμάξι εχει πουληθεί και ο επόμενος το χαίρεται αφάνταστα το σασμάν δουλεύει τέλεια

έχει περαστεί και πρόγραμμα σε αυτο και η απόδειξη πως πάει το αμάξι ειναι

οτι στον τελευταίο αγώνα dragster στο τυμπακι έκανε 12.07

που ειναι ο καλύτερος χρονος από Κ04 σετ απ προστινοκινητο στη ελλαδα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δεν βλεπω λογο υπαρξεις...

οποτε θα κλειδωσει...μιας και το μελος που ανοιξε το θεμα ,εχει πουλησει το αμαξι....

οποτε αν για καποιο λογο θελει να γραψει κατι(πραγμα που δεν νομιζω) μου στελνει p.m

Link to comment
Share on other sites

Οκ τον τελευταιο σου βαλανε ! Αυτος βγηκε 5.11.2013 . Ο Αναβαθμισμενος που λεγαμε τοσο καιρο ειε βγει τελος του 2011 και τωρα προσφατα βγηκε και αλλος!

Καλα και εμενα η 2α μπαινει απο τις 1000 στροφες και εχω την αρχικη χαρτογραφηση, αυτο δεν ειναι καλο για αυτο τρωγεται ο δισκος .

Απο logs Που εχω κανει στο σασμαν ο συμπλεκτης νουμερο 2 ανεβαζει 110 βαθμους σε πολυ χαλαρους ρυθμους μεσα σε δρομους πολης ! Ενω ο συμπλεκτης νουμερ 1 ανεβαζει μολις 80!! Βαλτε 1η οταν αυτο βαζει απο πολυ χαμηλα 2α

Μηπως θυμασαι ποιος τελικα ηταν ο αναβαθμισμενος κωδικος που βγηκε τελος του 2011? Εγω εβαλα τον Μαρτιο του 2012 πολυδισκο με κωδικο ΟΑΜ 198 140 C. Μετα απο πολυ ψαξιμο στο σαιτ καταλαβα? οτι ο νεος κωδικος ηταν ο ΟΑΜ 198 140 Α, ισχυει? Εχω VW GOLF VI του 2009 και τωρα μου εβγαλε προβλημα μετα απο 25000 χλμ και μου ζητανε 500 για αντικατασταση...

Link to comment
Share on other sites

Guest Antonello76

Μηπως θυμασαι ποιος τελικα ηταν ο αναβαθμισμενος κωδικος που βγηκε τελος του 2011? Εγω εβαλα τον Μαρτιο του 2012 πολυδισκο με κωδικο ΟΑΜ 198 140 C. Μετα απο πολυ ψαξιμο στο σαιτ καταλαβα? οτι ο νεος κωδικος ηταν ο ΟΑΜ 198 140 Α, ισχυει? Εχω VW GOLF VI του 2009 και τωρα μου εβγαλε προβλημα μετα απο 25000 χλμ και μου ζητανε 500 για αντικατασταση...

Καλησπέρα,

Έχω το Golf VI dsg 160 του 2009 με τα γνωστά προβλήματα. Την 1η φορά που άλλαξα πολυδίσκο ήταν τον 11ο του 2010 στα 21.200 χλμ χωρίς να θυμάμαι τον κωδικό αυτού! Την δεύτερη φορά που άλλαξα ήταν τον 3ο του 2012 με κωδ. 0ΑΜ198140C στα 38.500 χλμ. Σήμερα έχω φτάσει στα 65.000 περίπου χλμ και εδώ και λίγο καιρό έχει αρχίσει να κάνει τα ίδια(σκορτσάρισμα). Μπορείτε να μου πείτε εάν έχουν βγεί και άλλοι πιο βελτιωμένοι κωδικοί μετά τον δικό μου και εάν έχει σταματήσει επιτέλους αυτό το πρόβλημα. Την Πέμπτη πήγα στην Καρέντα για το recall 34F6(αλλαγή λαδιών κιβωτίου) και αναβάθμιση εγκεφάλου κινητήρα. Δεν έχω κάνει αρκετά χλμ αυτές τις μέρες ώστε να διαπιστώσω εάν βελτιώθηκε καθόλου!

Link to comment
Share on other sites

ναι ο τελευταιος κωδικος εχει βγει 11/2013 και ειναι ο 0ΑΜ198140L . Τα κρουσματα με το σκορτσαρισμα λογω του δισκου τον τελευταιο χρονο εχουν ελατωθει , τωρα οσοι εχουν βαλει τον ''L'' δεν εχουν ξαναακουστει για προβληματα

Link to comment
Share on other sites

Guest Antonello76

ναι ο τελευταιος κωδικος εχει βγει 11/2013 και ειναι ο 0ΑΜ198140L . Τα κρουσματα με το σκορτσαρισμα λογω του δισκου τον τελευταιο χρονο εχουν ελατωθει , τωρα οσοι εχουν βαλει τον ''L'' δεν εχουν ξαναακουστει για προβληματα

Ευχαριστώ για την ενημέρωση! Ξέρεις εάν υπάρξει κάποιο κόστος για την αντικατάσταση του πολυδίσκου μιας και δεν έχω πλέον εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

αν αλλαξες τον τελευταιο πριν 2 χρονια τοτε σε καλύπτει η εγγυηση αλλιως πρεπει να το πας σε μια αντιπροσωπεια να μιλησεις με τον προιστάμενο και παραλληλα να μιλήσεις και με την Kosmocar , συνηθως καλυπτουν αν οχι ολοκληρο, ενα μεγάλο μέρος

Link to comment
Share on other sites

Guest Antonello76

αν αλλαξες τον τελευταιο πριν 2 χρονια τοτε σε καλύπτει η εγγυηση αλλιως πρεπει να το πας σε μια αντιπροσωπεια να μιλησεις με τον προιστάμενο και παραλληλα να μιλήσεις και με την Kosmocar , συνηθως καλυπτουν αν οχι ολοκληρο, ενα μεγάλο μέρος

Ευχαριστώ και πάλι. Θα ρωτήσω στην αντιπροσωπεία που το αγόρασα αφού η εγγύηση του ανταλλακτικού έχει λήξει. Στην Kosmocar μου είπαν να απευθυνθώ απευθείας στην αντιπροσωπεία που το αγόρασα.

Link to comment
Share on other sites

Λεω να αγορασω το octavia το 1.6 TDI με αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων. Η αληθεια ειναι οτι εχω μπερδευτει με το DSG....!!

Ξερω οτι το octavia φοραει το ιδιο μοτερ με την VW γιαυτο κ γραφω εδω επειδη ειδα να εχουν ασχοληθει  αρκετοι με αυτο εδω το θεμα. Η αληθεια ειναι οτι εχω προβλημα στην δεξια μερια λογω ενος ατυχηματος που ειχα κ κουραζεται σχετικα ευκολα του ποδι του γκαζιου γιαυτο κ θελω αυτοματο κιβωτιο, αλλα αν ειναι να εχω προβληματα αργοτερα θα παρω με χειροκινητο σασμαν εννοειτε. Ολα τα μοντελα εχουν προβλημα με το κροταλισμα του σασμαν στα λιγο ζορια απο οτι καταλαβα, ή απο καποια χρονολογια κ μετα σταματησε να συμβαινει αυτο? Ακομη κ αν γνωριζετε καποια αλλη μαρκα που να ειναι εξισου καλη σε κινητηρα, αλλα κ χρηματα (να ειναι diesel, να εχει cruise control κ αυτοματο κιβωτιο) πειτε μου..

Ευχαριστω εκ των προτερων!!

Edited by panos_xanthi
Link to comment
Share on other sites

Το κροταλισμα του DSG7/DQ200 σε κακοτεχνίες του δρόμου με μικρες ταχύτητες ειναι φυσιολογικό και δεν ειναι κάποιο πρόβλημα , το κάνουν ΟΛΑ τα DSG7 .
Το προβλημα που παρουσιαζε το συγκεκριμένο σασμαν ήταν μικροσκορτάρισμα στο ξεκίνημα με 2α, εχει λυθει το προβλημα με νεο κωδικο δισκου με υλικα τριβής τρίτης γενιάς . Μιας και θα το παρεις καινουργιο θα φοράς όλους τους τελευταίους κωδικους ανταλλακτικών και αναβαθμίσεων εγκεφαλου και δεν θα εχεις κανενα θέμα
Και στα diesel Ο ενοχλήτικος ήχος κροταλισματος σε λακουβες ειναι πολύ μικρότερος έως καθολου λόγω διαφορετικής κλιμάκωσης του κιβωτιου

Link to comment
Share on other sites

Το κροταλισμα του DSG7/DQ200 σε κακοτεχνίες του δρόμου με μικρες ταχύτητες ειναι φυσιολογικό και δεν ειναι κάποιο πρόβλημα , το κάνουν ΟΛΑ τα DSG7 .

Το προβλημα που παρουσιαζε το συγκεκριμένο σασμαν ήταν μικροσκορτάρισμα στο ξεκίνημα με 2α, εχει λυθει το προβλημα με νεο κωδικο δισκου με υλικα τριβής τρίτης γενιάς . Μιας και θα το παρεις καινουργιο θα φοράς όλους τους τελευταίους κωδικους ανταλλακτικών και αναβαθμίσεων εγκεφαλου και δεν θα εχεις κανενα θέμα

Και στα diesel Ο ενοχλήτικος ήχος κροταλισματος σε λακουβες ειναι πολύ μικρότερος έως καθολου λόγω διαφορετικής κλιμάκωσης του κιβωτιου

Το θεμα ειναι οτι σκεφτομαι να το αγορασω μεταχειρισμενο γιαυτο ρωταω απο πιο μοντελο κ μετα να κοιταξω.

Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγώ τις παρατηρήσεις μου:

- Καταρχήν σε χαμηλές ταχύτητες σε κακοτεχνίες δρόμου το κροτάλισμα ΔΕΝ το παρατηρώ πάντα αλλά μόνο όταν το κιβώτιο αλλάζει ταχύτητα. Όταν δηλ πάει να μπει από 1η σε 2α ή από 2α σε 3η ή αντίστροφα και εκείνη την ώρα πέφτει κάποια ρόδα σε λακουβίτσα (μιλάω για απλή ανωμαλία της ασφάλτου όχι για φαράγγι) τότε ακούγεται το κροτάλισμα. Το περίεργο είναι ότι αν το έχω στο manual και αλλάξω μόνος μου ταχύτητα ακριβώς την ίδια στιγμή, δεν ακούγεται το παραμικρό. Όπως επίσης το παραμικρό δεν ακούγεται και σε μεγάλες σχέσεις σε ανωμαλίες δρόμου, δηλ αυτόματες αλλαγές σε 5η, 6η και 7η. Δεν είμαι εντελώς σίγουρος γι'αυτό που θα πω αλλά μάλλον το κροτάλισμα οφείλεται στο ότι σε μικρές ταχύτητες, μόλις αλλάξει η σχέση, "μισο-συμπλεκτάρει" ή "μισο-εμπλέκεται" ο δίσκος - αλλά όχι τελείως - για λίγα δευτερόλεπτα. Το λέω γιατί μένω σε νησί και ανεβοκατεβαίνω συχνά τη ράμπα του καραβιού που έχει κάτω τις μεταλλικές "ρίγες" για να κάνει το δάπεδο ανώμαλο να μη σπινάρουν οι ρόδες στη λαμαρίνα. Εκεί λοιπόν έχω παρατηρήσει ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας, ότι αλλάζει από 1η σε 2α και αρχίζει το κροτάλισμα μέχρι να ανέβω όλη τη ράμπα. Αν όμως πατήσω παραπάνω το γκάζι και εμπλακεί πλήρως η 2α, το κροτάλισμα σταματάει ακαριαία. Μια φορά λοιπόν επίτηδες καθώς ανέβαινα τη ράμπα σε χειροκίνητο με 1η, πάτησα λίγο γκάζι και έβαλα 2α (το γκάζι το πάτησα για να πάρω λίγο ταχύτητα ώστε να μη χρειαστεί πολύ χρόνο για να εμπλέξει τελείως τη 2α). Το αποτέλεσμα ήταν ότι ακούστηκε ένα ανεπαίσθητο "τακ" στην αλλαγή και τίποτα άλλο.

- Επίσης μου συμβαίνει κάτι που με ανησυχεί το ότι δεν το έχει αναφέρει κανένας (ή τουλάχιστον δεν έχω δει το ανάλογο post). Καμμιά φορά όταν το αμάξι πηγαίνει κανονικά με 6η-7η και πατήσω απότομα το γκάζι για προσπέραση (χωρίς όμως να πατηθεί το κουμπί του kick-down στο τέρμα του γκαζιού) το κιβώτιο κατεβάζει ταχύτητες με πολύ δυνατό κροτάλισμα, λίγο ηπιότερο από το να αλλάζεις σχέση σε χειροκίνητο με μισοπατημένο συμπλέτη. Κάτι ανάλογο φαντάζομαι πως συμβαίνει και εκεί. Δεν εμπλέκει δηλ τελείως για να αποφύγει το "τίναγμα" του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να κροταλίζει.

Έχει κάποιος κάποια άλλη άποψη ή παρατήρηση;

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 3 μέρες πηδάνε οι αλλαγές από 2η σε 3η και τουμπαλιν, αναβοσβημα D, S, και αριθμών στο καντράν, οπερ μάλλον εγκέφαλος mechatronic.......

Ταυτόχρονα πάω και για αλλαγή καδένα και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, άσχετη βλάβη. 
Προτείνετε κανένα καλό thread να διαβάσω μπας και σώσω ό,τι σώζεται και δεν σκάσω κι εγώ 2μιση χιλιάρικα , πάνω από το 20% της αξίας του αμαξιού...
6 ετών, ούτε 90,000 χλμ.......

Link to comment
Share on other sites

Διαβασε το θεμα για το dsg.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Βλάβη μεκατρόνικ στα σχεδόν 90,000 σχεδόν 6 ετών TSI 1.4 160PS

 

Mου λένε κάτι για 1400 κι έχω πηδήξει..........γνώμες;;;

Link to comment
Share on other sites

Να μιλησεις με κεντρικα κοσμοκαρ και να πιεσεις για εγγυηση. Τα ιδια ποσα εχουν πει και σε αλλους και υστερα απο πιεσεις, το ποσο επεσε ειτε στα μηδεν ευρω ειτε σε πολυ μικροτερο ποσο, πχ 200€. Το μεκατρονικ δεν μπορει να καηκε απο κακη χρηση, σαφως και ηταν ελλατωματικο. Πιεσε οσο μπορεις κι αν δε δεις φως στο τουνελ, μιλα με ινστιτουτο καταναλωτη ή συνηγορο του πολίτη. Πιστευω παντως πως θα βρεις ακρη. Ενημερωσε μας για οτι γινει.

Link to comment
Share on other sites

Να μιλησεις με κεντρικα κοσμοκαρ και να πιεσεις για εγγυηση. Τα ιδια ποσα εχουν πει και σε αλλους και υστερα απο πιεσεις, το ποσο επεσε ειτε στα μηδεν ευρω ειτε σε πολυ μικροτερο ποσο, πχ 200€. Το μεκατρονικ δεν μπορει να καηκε απο κακη χρηση, σαφως και ηταν ελλατωματικο. Πιεσε οσο μπορεις κι αν δε δεις φως στο τουνελ, μιλα με ινστιτουτο καταναλωτη ή συνηγορο του πολίτη. Πιστευω παντως πως θα βρεις ακρη. Ενημερωσε μας για οτι γινει.

Τι εγγυση; 6 χρόνια κλείνει μεθαυριο...

Φυσικα δεν χαλάει από κακή χρήση, ούτε κάηκε. Σαφώς και είναι ελαττωματικό. Μιλησα μαζί τους και είναι ασαφείς στις πιεσεις μου για το πόσο θα κάνει, και προσπαθούν πάση θυσία να το πάω εκεί. Εν τω μεταξυ μεκατρόνικ δεν υπάρχει στην Ελλάδα για το μοντέλο και θα κανει 2 εβδομάδες από την παραγγελία (με προκαταβολή). Να μεινει εκει μέχρι να με πεισουν ότι οι εκπτωσεις που θα μου κανουν ειναι τρομερες ;;;; 1800 αντι για 2000;

Ινστιτουα και συνηγορους...πφφφφ.....

Link to comment
Share on other sites

Τα βλεπεις ολα αρνητικα, ναι mechatronic δεν υπαρχει στοκ γιατι καθε μοντελο φοραει διαφορετικο, μπορει εμεις να εχουμε ολοιδια αυτοκινητα αλλα mechatronic εχουμε διαφορετικα, θελει κωδικοποιηση συγκεκριμενει για το αυτοκινητο σου και παραγγελια απο Γερμανια, κανει 1 βδομαδα να ερθει, ισως τωρα με τα capital να κανει 2 βδομαδες .
Η Kosmocar συνηθως σε θεματα DSG τα καλυπτει ολα εκτος εγγυησης .
Επισης mechatronic+ κιτ καδενας ακομα και σε εξωτερικο συνεργειο παμε κοντα στα 2.000....

Link to comment
Share on other sites

Τα βλεπεις ολα αρνητικα, ναι mechatronic δεν υπαρχει στοκ γιατι καθε μοντελο φοραει διαφορετικο, μπορει εμεις να εχουμε ολοιδια αυτοκινητα αλλα mechatronic εχουμε διαφορετικα, θελει κωδικοποιηση συγκεκριμενει για το αυτοκινητο σου και παραγγελια απο Γερμανια, κανει 1 βδομαδα να ερθει, ισως τωρα με τα capital να κανει 2 βδομαδες .

Η Kosmocar συνηθως σε θεματα DSG τα καλυπτει ολα εκτος εγγυησης .

Επισης mechatronic+ κιτ καδενας ακομα και σε εξωτερικο συνεργειο παμε κοντα στα 2.000....

Toσο ακριβως ειναι η πρωτη προσφορα της πρωτης αντιπροσωπειας. Με εργατικά εξωτερικου συν. δεν φτάνει τόσο. Ο σκοπός είναι να μην πληρωθουν τα ανταλλακτικά σε αυτές τις τιμές...

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα... Είμαι νέος στο club και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την δική μου εμπειρία. Είμαι κάτοχος ενός Golf TSi 122 DSG7 του 2009. Το 2011 λόγω προσωπικών προβλημάτων προχώρησα σε προσωρινή ακινησία ενώ είχα κάνει 30.000 χιλιόμετρα. Κατά τη διάρκεια αυτών δεν μπορώ να πω ότι με προβλημάτισε ιδιαίτερα το κιβώτιο. Είχα μόνο τα σκορτσαρίσματα από 2α σε 3η και αυτά πάλι σχετικά σπάνια. 1-2 φορές μόνο έτυχε να νιώσω το συμπλεκτάρισμα/πατινάρισμα που περιέγραψαν κάποιοι σε προηγούμενες σελίδες. Τότε δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία το θεώρησα φυσιολογικό μιας και δεν ειχα άλλη εμπειρία με αυτόματο κιβώτιο.

 

Μόλις χθες προχώρησα σε άρση ακινησίας μετά από 4 ολόκληρα χρόνια. Πλέον σήμερα είμαι ευτυχισμένος που έχω ένα αυτοκίνητο 6ετίας με 30.000 χιλιόμετρα πραγματικά του κουτιού. Μέχρι που γράφτηκα στο club και διάβασα το συγκεκριμένο θέμα και ψιλοαγχώθηκα. Στις δύο ημέρες που το κυκλοφορώ μόνο μια φορά μου έκανε σκορτσάρισμα. Δεν έχω, ούτε είχα κροταλίσματα, αλλά δεν μου εγγυάται κανείς ότι δεν θα έχω στο μέλλον.

 

Πλησιάζουν τα χιλιόμετρα για το service των 32.000 που λογικά θα πραγματοποιηθεί νωρίτερα. Φρόντισα το αυτοκίνητο να παίρνει μπροστά σε τακτικά χρονικά διαστήματα όλα αυτά τα χρόνια.

 

Πλέον το αυτοκίνητο είναι 6 ετών, άρα είμαι εκτός εγγύησης;;; Να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία που το αγόρασα (Θεσσαλονίκη) για έναν έλεγχο;;; Ίσως λόγω της ιδιάζουσας περίπτωσης κι εφόσον το αυτοκίνητο έχει μόνο 30.000 υπάρχει περίπτωση να με καλύψουν εάν υπάρξει θέμα με το κιβώτιο;;; 

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά...

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα! έχω ένα polo gti του '11 το οποίο παρέλαβα σήμερα μετά απο αντικατάσταση mechatronic. η εγγύηση μαζί με την επέκταση της είχε λήξει τον περασμένο απρίλιο. την περασμένη εβδομάδα και ενώ βρισκόμουν εκτός αθηνών διαπίστωσα οτι στην ένδειξη των ταχυτήτων αναβόσβηνε ένα κλειδί. δεν είχε κανένα πρόβλημα στην οδήγηση πέρα απο τα περιστασιακά κροταλίσματα που έκανε απο 2α με χαμηλή ταχύτητα και τα οποία προυπήρχαν.

 

το αμάξι οδηγήθηκε στην Karenta την Τρίτη και παρελήφθει σήμερα. Το mechatronic αλλάχτηκε με συνολική χρέωση 129 ευρώ. προφανώς και περάστηκε σαν εγγύηση. η αλήθεια είναι οτι εντυπωσιάστηκα επειδή αφενός είμαι εκτός εγγύησης, αφετέρου το αμάξι έχει ήδη 162.000χλμ. μέχρι στιγμής τα μοναδικά προβλήματα που είχα ήταν τρίξιμο ηλιοροφής και μηχανισμ΄ςο ηλεκτρικού παραθυρου στην πόρτα του οδηγού. με λάδια ουδέποτε είχα πρόβλημα. τους πρώτους μήνες παρακολουθούσα τη στάθμη αλλά μετά βαρέθηκα. στην τελευταία αλλαγή (ανα 15000χλμ) είχε κάψει κάτι λιγότερο απο 1,5 λίτρο. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.