Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

Δε νομίζω πως μπορεί να σου πει κανένας αν θα κλαις τα λεφτά σου ή αν θα είσαι συνέχεια στο συνεργείο.
 
Οδηγώ εδώ και 10+ χρόνια ένα από τα πρώτα dsg7 που ήρθαν στην Ελλάδα. Ναι είχα ένα σοβαρό πρόβλημα πάνω στο 2ο χρόνο (αλλαγή μεκατρονικ με έξοδα αντιπροσωπείας). Μέχρι σήμερα όλα καλά.
 
Αν θα ξαναέπαιρνα dsg; Σίγουρα με προβλημάτισε το θέμα που είχα αλλά το πιο πιθανό είναι πως ναι θα το έπαιρνα. Επίσης βλέπω πλέον πολύ θετικά το θέμα του αυτόματου/σειριακού γενικότερα, κάτι που δεν ίσχυε πριν οδηγήσω dsg.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Φυσικά κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί σωστή λειτουργία ή βλάβη. Καταλαβαίνω όμως ότι έχει μεγαλύτερη πιθανότητα και υψηλό κόστος. Εάν κατάλαβα καλά από αυτά που έχω διαβάσει τα DSG αρχικά προοριζόταν για αυτοκίνητα επιδόσεων και όχι για οδήγηση σε συνθήκη κίνησης σε πόλη. Και αυτό σε συνδιασμό με το ότι είναι ξηρού τύπου δημιουργεί συνθήκες για βλάβη.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση. Φυσικά κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί σωστή λειτουργία ή βλάβη. Καταλαβαίνω όμως ότι έχει μεγαλύτερη πιθανότητα και υψηλό κόστος. Εάν κατάλαβα καλά από αυτά που έχω διαβάσει τα DSG αρχικά προοριζόταν για αυτοκίνητα επιδόσεων και όχι για οδήγηση σε συνθήκη κίνησης σε πόλη. Και αυτό σε συνδιασμό με το ότι είναι ξηρού τύπου δημιουργεί συνθήκες για βλάβη.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk



Ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά.
Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη έχουν φτιαχτεί για όλες τις χρήσεις αντικαθιστώντας τα παλαιότερα «απλά» αυτόματα κιβώτια.
Φυσικά και μπορεί να σου εγγυηθεί σωστη λειτουργία για αυτό υπάρχει και η εργοστασιακη εγγύηση.
Προσωπικη άποψη μου είναι ότι η λειτουργία του DSG είναι ασύγκριτα καλύτερη σε σχέση με ένα manual κιβώτιο.
Παλαιότερα προβλήματα έχουν βελτιωθεί (προφανώς υπήρχαν).
Κοινώς πάρε αυτό που σου αρέσει
Δεν διανοούμαι πλέον άλλο αμάξι χωρίς DSG.



Sent from my iPad using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση. Φυσικά κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί σωστή λειτουργία ή βλάβη. Καταλαβαίνω όμως ότι έχει μεγαλύτερη πιθανότητα και υψηλό κόστος. Εάν κατάλαβα καλά από αυτά που έχω διαβάσει τα DSG αρχικά προοριζόταν για αυτοκίνητα επιδόσεων και όχι για οδήγηση σε συνθήκη κίνησης σε πόλη. Και αυτό σε συνδιασμό με το ότι είναι ξηρού τύπου δημιουργεί συνθήκες για βλάβη.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk



Ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά.
Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη έχουν φτιαχτεί για όλες τις χρήσεις αντικαθιστώντας τα παλαιότερα «απλά» αυτόματα κιβώτια.
Φυσικά και μπορεί να σου εγγυηθεί σωστη λειτουργία για αυτό υπάρχει και η εργοστασιακη εγγύηση.
Προσωπικη άποψη μου είναι ότι η λειτουργία του DSG είναι ασύγκριτα καλύτερη σε σχέση με ένα manual κιβώτιο.
Παλαιότερα προβλήματα έχουν βελτιωθεί (προφανώς υπήρχαν).
Κοινώς πάρε αυτό που σου αρέσει
Δεν διανοούμαι πλέον άλλο αμάξι χωρίς DSG.



Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Η εργοστασιακή εγγύηση της vw είναι αστεία. 2 χρόνια. Χωρίς την 3ετή επέκταση δεν θα το τολμούσα. Συμφωνώ μαζί σου για την καλύτερη εμπειρία σε σχέση με το χειροκίνητο. Υπάρχουν όμως και άλλες υλοποιήσεις διπλού συμπλέκτη που δεν έχουν ακουστεί με τόσα προβλήματα σαν αυτά που διαβάζω εδώ. Πχ για Ford. Όπως και τα CVT του Ιάπωνα τα οποία τα βάζει τώρα και η Peugeot.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μη συγκρίνεις το Cvt ή της Peugeot, είναι η μέρα με τη νύχτα με τα διπλοσύμπλεκτα των Vag.

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μη συγκρίνεις το Cvt ή της Peugeot, είναι η μέρα με τη νύχτα με τα διπλοσύμπλεκτα των Vag.
 
 
 
Το ίδιο και η συχνότητα και το κόστος των βλαβών. Η Ford στο νέο Focus φοράει μετατροπέα ροπής. Αυτά σε λειτουργία ίδια σχεδόν δεν είναι με διπλού συμπλέκτη?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν είναι ίδια. Μήλα και πορτοκάλια.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σημερα πηρα το αμαξι απο το συνεργειο +800 ευρω απο τα 700 που πληρωσα την πρωτη φορα αλλαξαν mechatronic ανακατασκευσμενο 1500 ευρω το μαλλι αντεξε 165.000χιλ. του αλλαξα λαδια στα 60.000 και στα 120.000χιλ μου εδωσαν ενα χρονο εγγυηση. 

Link to comment
Share on other sites

3 χρονια τωρα με το tsi 160 dsg7 ολα ειναι καλα γενικα δεν παρουσιαζουν τα προβληματα του dsg6 (το προηγουμενο αυτοκινητο μου ηταν gt 170 dsg6 το οποιο στα 50.000χ παρεδωσε ο πολυδισκος εκτος εγγυησης το οδηγησα κανα εξαμηνο ετσι οταν αποφασισα να το φτιαξω με προλαβε ο κλεφτης:sorry:) ωστοσο και το επομενο αν υπαρξει παλι dsg θα ειναι 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! Κάτοχος colf6 1.4 tsi122 dsg7 μοντέλο 2009. Άλλαξα μια φορά mechatronic το 2012 με κάλυψη εγγύησης. Μου το έβγαλε πριν 1,5 χρόνο πάλι. το έστειλα Πολωνία για επισκευή κόστος 600 ευρώ και το τώρα μου το ξανάβγαλε το ίδιο πρόβλημα κωδικός βλάβης P17BF απώλεια υδραυλικής πίεσης και αναβοσβήνει η ένδειξη ταχυτήτων. Ξέρεις κάνεις εάν τα καινούργια megachatronic βγάζουν προβλήματα , τιμή καινούργιου , ή κάποια άλλη λύση ?   ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παίδες!

Ψαχνω να αγοράσω...ένα 1.2-1.4 dsg αλλά βλέπω ότι υπάρχουν δυο διαφορετικού λεβιεδες ταχυτήτων...ένας με το κουμπί αριστερά στο πλάι κ ένας με το κουμπί μπροστά!

τι διαφορά έχουν μεταξύ τους;

αξιζει να πάω σε dsg7 σύμφωνα με την εμπειρία σας;

ευχαριστω εκ των προτέρων για τον χρόνο σας!

Edited by aliento
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα τον Ιανουάριο αγόρασα και γω το καινούριο πόλο σε όλα τα τεστ drive οδηγούσα μόνο με dsg7 και είχα καταλήξει ότι είναι βασικό στην αγορά του αυτοκινήτου μου. Τελευταίο βράδυ όμως μετά από αμέτρητο διάβασμα στο ίντερνετ κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο σασμάν το dsg7 όχι το dsg6 βγάζει 2 βλάβες αργά η γρήγορα πολυδισκο(σαν να λέμε δίσκο πλατό) και εγκέφαλο σασμάν. Κόστος περίπου 1200 έκαστο και αν θυμάμαι καλά στα 30 ή και στα 50 χιλιάδες χιλιόμετρα. Έτσι λοιπόν επέλεξα το 6αρι μηχανικό που είναι αριστο. Βέβαια χάνω την οδηγική απόλαυση και ευκολία του dsg7 αλλά επαναλαμβάνω προσωπική μου άποψη χωρίς να έχω εμπειρία δεν το εμπιστευτηκα καθώς δεν θα είμαι σε θέση να πληρώσω κάποια τόσο ακριβή ζημιά. Αυτή είναι καθαρά προσωπική μου άποψη.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους,

 

ΕΙμαι κατοχος ενος VW Golf MK7 2015 1.4 150PS DSG 7. Θα ηθελα τη βοηθεια σας σχετκα με το αν χρειζεται σερβις το κιβωτιο? Δηλ αλλαζει λαδια? Εχω 75.000χλμ.  Οπως επισης το τελευταιο διαστημα παρατηρω μια περιεργη συμπεριφορα το πως αλλαζει ταχυτητες. Δηλ απο 4 σε 5 ταχυτητα μου κανει ενα ελαφρυ πατιναρισμα στην αλλαγη...σαν να κρατας τον συμπλετη για 1 δευτερολεπτο πατημενο (εαν ειχα μηχανικο) . Τωρα μου το κανει και 6-7. Ενα reset του κιβωτιου θα αλλαζε κατι?

 

Ευχαριστώ

 

Edited by Giannis Poulis
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Γιάννη, νομίζω ότι έπρεπε να είχες αλλάξει λάδια ήδη στο κιβώτιο DSG7.

 

Επειδή κι έμενα με ενδιαφέρει το θέμα "Σέρβις DSG7" ως κάτοχος Tiguan Allspace, έψαξα σε φόρουμ εξωτερικού και βρήκα ότι η αντιπροσωπεία VW στην Αγγλία γράφει ως περιοδική συντήρηση στο κιβώτιο DSG7 (στις εκδόσεις Tiguan II), την αλλαγή λαδιών+φίλτρου κάθε 4 έτη/60.000ΚΜ.

 

Οπότε θα έλεγα να πας άμεσα στην αντιπροσωπεία για έλεγχο και σέρβις.

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 1/11/2019 at 9:20 ΜΜ, topmar said:

Καλησπέρα Γιάννη, νομίζω ότι έπρεπε να είχες αλλάξει λάδια ήδη στο κιβώτιο DSG7.

 

Επειδή κι έμενα με ενδιαφέρει το θέμα "Σέρβις DSG7" ως κάτοχος Tiguan Allspace, έψαξα σε φόρουμ εξωτερικού και βρήκα ότι η αντιπροσωπεία VW στην Αγγλία γράφει ως περιοδική συντήρηση στο κιβώτιο DSG7 (στις εκδόσεις Tiguan II), την αλλαγή λαδιών+φίλτρου κάθε 4 έτη/60.000ΚΜ.

 

Οπότε θα έλεγα να πας άμεσα στην αντιπροσωπεία για έλεγχο και σέρβις.

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

 

 

 

 

Καλημερα,

 

Ευχαριστω για την απαντηση σου, εννοειται οτι θα παω αμεσα. Εχω κλεισει αυριο το πρωι ραντεβου αντιπροσωπεια...αν αι τρεμω το κοστος σερβις του συγκεκριμενου κιβωτιου γτ κατι εχω διαβασει για 6-7 λιτρα λαδι οποτε ....ας προσευχηθουμε ολοι μαζι να μην ειναι κατι σοβαρο. Ευχομαι δηλ να τη  βγαλω καθαρη με αλλαγη λαδιων, ισως καποιο update...και ολα οκ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, καλή επιτυχία στο σέρβις και μην ξεχάσεις να μας ενημερώσεις για το κόστος του και ότι άλλο νομίζεις ότι θα είναι χρήσιμο για τους κατόχους του συγκεκριμένου κιβωτίου.

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,

 

Λαδακι το συγκεκριμενο κιβωτιο δεν αλλαζει εγινε reset και ειναι σε καλυτερη κατασταση αν και πιστευω οχι για πολυ. Προφανως και εχει εντοπιστει θεματακι με πολυδισκους δεν ειναι ακομα τραγικο ωστε να θελουν αμεσα αλλαγη. Μου ανεφεραν και οτι εχει καποιο θεμα καποια βαλβιδα-διακοπτης (180 Ευρω) στο κιβωτιο δεν πολυκαταλαβα..αλλα προς το παρον γλιτωσαμε τα χοντρα.

 

Αυτα

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, σου είπαν ότι δεν αλλάζει λάδια το συγκεκριμένο κιβώτιο DSG7;

 

Παράξενο όμως....

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

VW Golf MK7 2015 1.4 TSi 7speed DSG, οπως μου ειπαν λαδια αλλαζει το 6αρι αυτο δεν χρειαζεται...τι να πω δεν ξερω

Edited by Giannis Poulis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μόλις μίλησα με την εδώ αντιπροσωπεία της VW, για το δικό μου (χτύπησε τον αριθμό σασί) δίνει κανονικά αλλαγή κάθε 8 έτη/60.000ΚΜ, από την βάση δεδομένων της VW αυτό.

Τι να πω..... Εμένα είναι 2018 μοντέλο DSG7...

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μα και σε εμενα σε επισημη αντιπροσωπεια μου το ειπαν....και μαλιστα το τονισα οτι δεν εχω κανει κατι για συντηρηση του κιβωτιου. Θα δειξει...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, από ότι είδα και οι δύο παραπάνω έχετε ίδιας χρονιάς μοντέλο κιβωτίου DSG7 (2015), οπότε ίσως γιαυτό δεν υπάρχει πρόγραμμα σερβις σε αυτό, σε αντίθεση με νεότερα κιβώτια όπως το δικό μου (υποθέτω).

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στα βίντεο γίνεται αλλαγή λαδιού σε κιβώτιο Alltrack mk7 DSG και Golf mk6 GTI DSG.

Δεν υπήρξε αλλά ούτε θα υπάρξει λιπαντικό που διαρκεί για πάντα. 

Οι αντιπροσωπείες δεν είναι ευαγή ιδρύματα.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.