Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

Topmar πώς και δε φοράει dsg8 ή 6? 8 φοράει το αμαροκ..

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Το δικό μου; Όλα τα Tiguan ALLSPACE που φοράνε αυτόματο κιβώτιο, έχουν DSG7.... Νομίζω και όλα τα απλά Tiguan το ίδιο....

Υπάρχει DSG8;;;

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι υπάρχει πολλά χρόνια δες! https://www.volkswagen-commercial-vehicles.gr/el/models/to-amarok.html?adchan=SEM&publisher=google&adpl=textad2&campaign=amarok?adchan=SEM&publisher=google&adpl=textad1&campaign=amarok

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έγω όταν έκανα το 60αρι Σερβίς αλλάξα λάδια στο κιβώτιο . Υπάρχουν δυο 7αρια κιβώτια με άλλες ροπές. Ένα ξηρό και ένα υγρό κάρτερ. Tiguan mk2 190hp tdi έχω . Δεν θυμάμαι ποσά λίτρα πήρε

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



Έγω όταν έκανα το 60αρι Σερβίς αλλάξα λάδια στο κιβώτιο . Υπάρχουν δυο 7αρια κιβώτια με άλλες ροπές. Ένα ξηρό και ένα υγρό κάρτερ. Tiguan mk2 190hp tdi έχω . Δεν θυμάμαι ποσά λίτρα πήρε
 
 
Sent from my iPhone using Tapatalk
 


Λογικά ίδιο κιβώτιο έχουμε, τι είναι τα δικά μας, υγρά ή ξηρά; Πόσο κόστισε το σέρβις DSG7;

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Υγρά έχουμε το οποίο σημαίνει ότι έχει λάδι πολύ και πρέπει να αλλάζει
Το ξηρό κάρτερ έχει μόνο ένα λίτρο κα νομίζω δεν αλλάζει !
Το δικο σου είναι τοπ σε έκδοση ! Εμένα ένα κλικ πιο κάτω μόνο το μοτερ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οπότε R-Line έχεις κι εσύ καταλαβαίνω, αλλά με το προηγούμενο μοτέρ 190αρι. Τι χρονιάς είναι; Θυμάσαι πόσο κόστισε το σέρβις DSG7 στο δικό σου;

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κύριοι.

 

Στο θέμα με της βαλβολίνες, δυστυχώς η μαμά VW δεν προτείνει αλλαγές στης βαλβολίνες μετά από κάποια χιλιόμετρα.

 

Είτε είναι DSG η χειροκίνητο. Το θεωρεί ως long life και προτείνουν αλλαγή μόνο όταν αλλάξεις δίσκο πλατό η σε κάποια βλάβη.

 

Βέβαια όμως καλό είναι τα αλλάζετε για να μην έχετε μετά προβλήματα όσο να είναι δημιουργούνται και τριβές.

 

Εμένα προσωπικά ξάδερφος μου που έχει DSG κάθε 50.000 χιλιόμετρα αλλαγή.

 

 

Link to comment
Share on other sites



Καλημέρα κύριοι.
 
Στο θέμα με της βαλβολίνες, δυστυχώς η μαμά VW δεν προτείνει αλλαγές στης βαλβολίνες μετά από κάποια χιλιόμετρα.
 
Είτε είναι DSG η χειροκίνητο. Το θεωρεί ως long life και προτείνουν αλλαγή μόνο όταν αλλάξεις δίσκο πλατό η σε κάποια βλάβη.
 
Βέβαια όμως καλό είναι τα αλλάζετε για να μην έχετε μετά προβλήματα όσο να είναι δημιουργούνται και τριβές.
 
Εμένα προσωπικά ξάδερφος μου που έχει DSG κάθε 50.000 χιλιόμετρα αλλαγή.
 
 


Όπως έγραψα και πιο πάνω:

".... Μόλις μίλησα με την εδώ αντιπροσωπεία της VW, για το δικό μου (χτύπησε τον αριθμό σασί) δίνει κανονικά αλλαγή κάθε 8 έτη/60.000ΚΜ, από την βάση δεδομένων της VW αυτό.

Τι να πω..... Εμένα είναι 2018 μοντέλο DSG7..."


Οπότε δίνει κανονικά διαστήματα αλλαγής λαδιών & φίλτρου στα κιβώτια DSG, τουλάχιστον σε μερικά.

Σήμερα έμαθα τηλεφωνικά για ενδεικτικό κόστος αλλαγής για το δικό μου, που κυμαίνεται μεταξύ 175-225€.

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

22 λεπτά πριν , topmar said:


 

 


Όπως έγραψα και πιο πάνω:

".... Μόλις μίλησα με την εδώ αντιπροσωπεία της VW, για το δικό μου (χτύπησε τον αριθμό σασί) δίνει κανονικά αλλαγή κάθε 8 έτη/60.000ΚΜ, από την βάση δεδομένων της VW αυτό.

Τι να πω..... Εμένα είναι 2018 μοντέλο DSG7..."


Οπότε δίνει κανονικά διαστήματα αλλαγής λαδιών & φίλτρου στα κιβώτια DSG, τουλάχιστον σε μερικά.

Σήμερα έμαθα τηλεφωνικά για ενδεικτικό κόστος αλλαγής για το δικό μου, που κυμαίνεται μεταξύ 175-225€.

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
 

 

Τι να σου πω ? 

 

εγώ που έχω χειροκίνητο είχα ρωτήσει στην VW και μου είπαν ότι δεν κάνουν αλλαγή. 

 

Από τα λεγόμενα τους έτσι όπως τα λένε αυτή (όχι εγώ)

 

Η εργοστασιακή βαλβολίνη αντέχω πάνω από 200.000 χιλιόμετρα.

 

Τι να πω? Άβυσσος η ψυχή του vag?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν είχα πληρώσει όταν το έκανα ήταν μεσα σε πρόγραμμα for all και το είχα πληρωμένο μέσα στο δάνειο . Του 2016 είναι εμένα το πρώτο που πήρε πινακίδες Ελλάδα Μάιο 2016 . Το κάθε αμάξι ΜΑΗ και μοτερ έχει αλλά δεδομένα σέρβις και ειδικά τα μεγάλα κυβικά


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω ? 
 
εγώ που έχω χειροκίνητο είχα ρωτήσει στην VW και μου είπαν ότι δεν κάνουν αλλαγή. 
 
Από τα λεγόμενα τους έτσι όπως τα λένε αυτή (όχι εγώ)
 
Η εργοστασιακή βαλβολίνη αντέχω πάνω από 200.000 χιλιόμετρα.
 
Τι να πω? Άβυσσος η ψυχή του vag?
Ε, καλά, τα ίδια έλεγαν και στην BMW και μερικοί έπαιρναν το χειροκίνητο κιβώτιο στο χέρι, εκεί κοντά στα 160-180Κ ΚΜ.... Για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, εγώ στο δικό μου χειροκίνητο BMW E90 320d είχα αλλάξει στις 80Κ ΚΜ από μόνος μου, σε αντιπροσωπεία βέβαια.
Δεν είχα πληρώσει όταν το έκανα ήταν μεσα σε πρόγραμμα for all και το είχα πληρωμένο μέσα στο δάνειο . Του 2016 είναι εμένα το πρώτο που πήρε πινακίδες Ελλάδα Μάιο 2016 . Το κάθε αμάξι ΜΑΗ και μοτερ έχει αλλά δεδομένα σέρβις και ειδικά τα μεγάλα κυβικά


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τι σημαίνει το "ΜΑΗ"; Εγώ διαστήματα Σέρβις δεν έχω καταλάβει πως υπολογίζονται... Ακόμα...

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι σημαίνει το "ΜΑΗ"; Εγώ διαστήματα Σέρβις δεν έχω καταλάβει πως υπολογίζονται... Ακόμα...

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk


Κατά λάθος λογικά το πάτησα ! Ότι θέλει λέει ο καθένας από αντιπροσωπεία μέχρι και το καθένα έδω μέσα . Εγώ ακολουθώ ένα πρόγραμμα που θεωρώ φυσιολογικό και προχωράω


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

On 6/11/2019 at 9:49 ΠΜ, Giannis Poulis said:

Καλημερα,

 

Λαδακι το συγκεκριμενο κιβωτιο δεν αλλαζει εγινε reset και ειναι σε καλυτερη κατασταση αν και πιστευω οχι για πολυ. Προφανως και εχει εντοπιστει θεματακι με πολυδισκους δεν ειναι ακομα τραγικο ωστε να θελουν αμεσα αλλαγη. Μου ανεφεραν και οτι εχει καποιο θεμα καποια βαλβιδα-διακοπτης (180 Ευρω) στο κιβωτιο δεν πολυκαταλαβα..αλλα προς το παρον γλιτωσαμε τα χοντρα.

 

Αυτα

Εχει κανεις καμια ιδεα αυτος ο διακοπτης στο κιβωτιο που μπορει να ευθυνεται για τις καθυστερησεις στις αλλαγες, τι ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Παντως για το 7άρι dq200 ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη για το πρόγραμμα συντήρησης.

Η αντιπροσωπεία μου λέει δεν χρειάζεται τίποτα κ.τ.λ.

Σε εξειδικευμένο συνεργείο με κιβώτια δεν έχω ρωτήσει.

Τελικά θέλει η δεν θέλει αλλαγή βαλβολίνων/λαδιών.? 

Link to comment
Share on other sites

Παντως για το 7άρι dq200 ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη για το πρόγραμμα συντήρησης.
Η αντιπροσωπεία μου λέει δεν χρειάζεται τίποτα κ.τ.λ.
Σε εξειδικευμένο συνεργείο με κιβώτια δεν έχω ρωτήσει.
Τελικά θέλει η δεν θέλει αλλαγή βαλβολίνων/λαδιών.? 
Φίλε μου χωρίς να έχω το dsg έστω με τη λογική. Μέταλα ή είδη μετάλλων και μίξης αυτών δεν τρίβονται εκεί μέσα για τη μετάδοση της κίνησης? Πώς είναι δυνατόν να μη θέλει τίποτα? Για να χαλάσει και να βάλουμε καινούργιο ίσως τους συμφέρει έτσι.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, gianniskar said:

Φίλε μου χωρίς να έχω το dsg έστω με τη λογική. Μέταλα ή είδη μετάλλων και μίξης αυτών δεν τρίβονται εκεί μέσα για τη μετάδοση της κίνησης? Πώς είναι δυνατόν να μη θέλει τίποτα? Για να χαλάσει και να βάλουμε καινούργιο ίσως τους συμφέρει έτσι.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

συμφωνώ 100% .το θέμα είναι οτι δεν μπορώ να βρώ συνεργείο να το κάνει.

Όποιο και να έχω ρωτήσει ( αντιπροσωπεία ή εξιδεικευμένο) με κοιτάνε σαν εξωγήινο.

 

Edited by Derv_7
Link to comment
Share on other sites

Στο αυτοκίνητο αλλάζετε το λάδι-φίλτρο, αντιψυκτικό, υγρό φρένου γιατί να μην αλλάζετε το λάδι του DSG;;;;

Αν πιάνουν τα χέρια σου κανε την αλλαγή λαδιού μόνος σου.

Υπάρχουν πάρα πολλά βίντεο στο youtube.

Link to comment
Share on other sites

On 8/11/2019 at 11:41 ΜΜ, topmar said:


 

 


Όπως έγραψα και πιο πάνω:

".... Μόλις μίλησα με την εδώ αντιπροσωπεία της VW, για το δικό μου (χτύπησε τον αριθμό σασί) δίνει κανονικά αλλαγή κάθε 8 έτη/60.000ΚΜ, από την βάση δεδομένων της VW αυτό.

Τι να πω..... Εμένα είναι 2018 μοντέλο DSG7..."


Οπότε δίνει κανονικά διαστήματα αλλαγής λαδιών & φίλτρου στα κιβώτια DSG, τουλάχιστον σε μερικά.

Σήμερα έμαθα τηλεφωνικά για ενδεικτικό κόστος αλλαγής για το δικό μου, που κυμαίνεται μεταξύ 175-225€.

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
 

 

Τελικά έκανες σέρβις στο dsg? Αν ναι , σε καρεντα; Έχω touran 1.6tdi 115 dsg7 MY2017. Λογικα είναι διαφορετικα σασμαν

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έκανες σέρβις στο dsg? Αν ναι , σε καρεντα; Έχω touran 1.6tdi 115 dsg7 MY2017. Λογικα είναι διαφορετικα σασμαν

Καλησπέρα, σέρβις στο DSG7 όχι ακόμα, του χρόνου στην 4ετια προβλέπεται.

Δεν είμαι στην Αθήνα, σε επαρχιακή πόλη είμαι και τα σέρβις γίνονται στην τοπική αντιπροσωπεία.

Διαφορετικό τύπο DSG7 έχουμε, εγώ το μεγάλο DQ500 έχω.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago , topmar said:

Τελικά έκανες σέρβις στο dsg? Αν ναι , σε καρεντα; Έχω touran 1.6tdi 115 dsg7 MY2017. Λογικα είναι διαφορετικα σασμαν

Καλησπέρα, σέρβις στο DSG7 όχι ακόμα, του χρόνου στην 4ετια προβλέπεται.

Δεν είμαι στην Αθήνα, σε επαρχιακή πόλη είμαι και τα σέρβις γίνονται στην τοπική αντιπροσωπεία.

Διαφορετικό τύπο DSG7 έχουμε, εγώ το μεγάλο DQ500 έχω.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

Και τα δυο χρειάζονται συντηρηση ; Τώρα είμαι στην 4ετια εκανα το μεγάλο Σέρβος σε καρεντα, δεν χρειάζεται συντηρηση μου είπε το σασμάν μου, ούτε adblue δεν μου συμπλήρωσαν . Υγρά φρενών λιπαντικό σέρβις , αντικατάσταση φίλτρων , καθαρισμός κλιματιστικού. Ενδέχεται να μι χρειάζεται συντηρηση το dsg ρε παιδιά ; Περίεργο.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, AlexK said:

Και τα δυο χρειάζονται συντηρηση ; Τώρα είμαι στην 4ετια εκανα το μεγάλο Σέρβος σε καρεντα, δεν χρειάζεται συντηρηση μου είπε το σασμάν μου, ούτε adblue δεν μου συμπλήρωσαν . Υγρά φρενών λιπαντικό σέρβις , αντικατάσταση φίλτρων , καθαρισμός κλιματιστικού. Ενδέχεται να μι χρειάζεται συντηρηση το dsg ρε παιδιά ; Περίεργο.

δες ποιο dsg7 έχεις το dq200 είναι ξηρού τύπου διπλοσύμπλεκτο. Το άλλο που έχει ο topmar είναι υγρού τύπου οπότε γίνεται κανονικά αλλαγή λαδιών όπως και σε όλα τα κιβώτια υγρου συμπλέκτη.

Τώρα κανονικά γίνεται και αλλαγή κάποιων υγρών και στο dq200 συνήθως μετά τα 70 με 80k km σύμφωνα με την Καρέντα Αργυρούπολης που είχαν ρωτήσει. Σε λίγο καιρό που θα χρειαστώ αλλαγή για το δικό μου dq200 θα το ψάξω πιο πολύ και θα ενημερώσω 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Derv_7 said:

δες ποιο dsg7 έχεις το dq200 είναι ξηρού τύπου διπλοσύμπλεκτο. Το άλλο που έχει ο topmar είναι υγρού τύπου οπότε γίνεται κανονικά αλλαγή λαδιών όπως και σε όλα τα κιβώτια υγρου συμπλέκτη.

Τώρα κανονικά γίνεται και αλλαγή κάποιων υγρών και στο dq200 συνήθως μετά τα 70 με 80k km σύμφωνα με την Καρέντα Αργυρούπολης που είχαν ρωτήσει. Σε λίγο καιρό που θα χρειαστώ αλλαγή για το δικό μου dq200 θα το ψάξω πιο πολύ και θα ενημερώσω 

Το dq500 είναι 7αρι υγρού τύπου;

Κοιτά δεν γνωρίζω με ποιο τρόπο θα το δω. Υποθέτω πως φοράει dq200 . Karenta Αμαρούσιου εκανα μεγάλο σέρβις όπως προανέφερα πιο πάνω δεν μου είπαν κάτι, όλο κάτι περίεργα παρατηρώ στη λειτουργεία του κ ανυσηχω . Φοβάμαι πως μου χτυπάει την πόρτα βλάβη σιγα σιγά . Ευχομαι να μην μ αφήσει τώρα στις διακοπές. Να είσαι derv 7 περιμένω νέα σου

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , AlexK said:

Το dq500 είναι 7αρι υγρού τύπου;

Κοιτά δεν γνωρίζω με ποιο τρόπο θα το δω. Υποθέτω πως φοράει dq200 . Karenta Αμαρούσιου εκανα μεγάλο σέρβις όπως προανέφερα πιο πάνω δεν μου είπαν κάτι, όλο κάτι περίεργα παρατηρώ στη λειτουργεία του κ ανυσηχω . Φοβάμαι πως μου χτυπάει την πόρτα βλάβη σιγα σιγά . Ευχομαι να μην μ αφήσει τώρα στις διακοπές. Να είσαι καλά derv 7 περιμένω νέα σου

 

Link to comment
Share on other sites

εχω εαν TDI 1.6 με dsg και αφου ξεκινησψ μου εμφανιζει το παρακωατω warning για ενα με 2 δευτερολεπτα και μετα σβήνει μήπως γνωριζετε τι ειναι ?

unnamed.png.211e8688bed91962250f7171d355d56f.png

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου βγάζει κάτι παρόμοιο σε μήνυμα όταν ανοίξω την πόρτα του οδηγού και έχω το κιβώτιο σε άλλη θέση εκτός του Ρ.

Για να είμαι και σωστός να διευκρινίσω ότι εμένα το αυτόματο κιβώτιο δεν είναι DSG αλλά της ZF... αλλά φαντάζομαι ότι τα ίδια μηνύματα θα εμφανίζουν...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.