Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

τελικά είναι ο αισθητηρας οταν εχεις το λεβιε στο Ρ και θελει το παρακάτω εξαρτημα για να λυθει το θεμα θελει το παρακατω εξαρτημα στην ουσια κανει bypass το αισθητηρα και μπαινει αλλος στην θεση του εαν καταλαβα καλα

microswitch-module.thumb.jpeg.3ff3eaf212a2d3f60409b75d652f23cf.jpeg

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, gtse said:

τελικά είναι ο αισθητηρας οταν εχεις το λεβιε στο Ρ και θελει το παρακάτω εξαρτημα για να λυθει το θεμα θελει το παρακατω εξαρτημα στην ουσια κανει bypass το αισθητηρα και μπαινει αλλος στην θεση του εαν καταλαβα καλα

microswitch-module.thumb.jpeg.3ff3eaf212a2d3f60409b75d652f23cf.jpeg

εμένα με ακριβώς το ίδιο μύνημα μου αλλάξανε διακόπτη θέσης Parking επιλογέα ταχυτήτων με κωδικό ανταλλακτικού 5Q0713128A και περιγραφή switch. ελπίζω να είναι σχετικό με το δικό σου 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , Derv_7 said:

εμένα με ακριβώς το ίδιο μύνημα μου αλλάξανε διακόπτη θέσης Parking επιλογέα ταχυτήτων με κωδικό ανταλλακτικού 5Q0713128A και περιγραφή switch. ελπίζω να είναι σχετικό με το δικό σου 

 ναι αυτο ειναι το ανταλλακτικο αλλα εγω δεν ηξερα κωδικο οποτε εβαλα κατι στο περιπου που βρηκα στο internet

Link to comment
Share on other sites

On 11/8/2019 at 12:20 AM, topmar said:

Το δικό μου; Όλα τα Tiguan ALLSPACE που φοράνε αυτόματο κιβώτιο, έχουν DSG7.... Νομίζω και όλα τα απλά Tiguan το ίδιο....

Υπάρχει DSG8;;; emoji848.png

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
 

Αν και είναι παλιό το θέμα απαντάω για να υπάρχει ως αρχείο...

Τα Amarok δεν φοράνε DSG κιβώτιο... Φοράνε κιβώτιο της ZF το οποίο είναι σαν μετατροπέας ροπής... Γενικώς θεωρούνται πολύ αξιόπιστα και ακριβά κιβώτια τα ZF (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ZF_transmissions)

Ο λόγος απλός... Το DSG έχει δίσκους και στην περίπτωση του Amarok που έχει ελκτική δύναμη που φτάνει τα 3.200 κιλά (με το αυτόματο κιβώτιο), ακόμη και σε ανηφορική διαδρομή με κλίση 12%, ή 1.000 κιλά ωφέλιμο φορτίο σε 45% ανηφορική ή και κατηφορική κλίση οι δίσκοι αυτοί δεν θα άντεχαν...

Το Amarok το 2.0 έως και το 2016 (το 2017 βγήκε σε 3.0 ν6) έβγαινε με αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων και πάντα σε συνδυασμό με τον κινητήρα απόδοσης 180 PS. H πρώτη ταχύτητα είναι για χρήση εκτός δρόμου και για τη μεταφορά ρυμουλκούμενου φορτίου έτσι ώστε να μην υπάρχει ανάγκη να κατεβάζεις ταχύτητα. Η όγδοη ταχύτητα από την άλλη πλευρά, έχει μεγαλύτερη σχέση μετάδοσης και έχει σχεδιαστεί για οικονομική οδήγηση σε χαμηλότερες στροφές.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σας 
Golf 7
DSG 1.4, 122HP, 2015, 80.000 klm
επισυναπτω τα σφαλματα που οδηγουν στην αντκατασταση της πλακετας σασμαν (Ref: OAM325026E) mechatronic  αυτοματου κιβωτιου ταχυτητων με καινουργιο η μεταχειρισμενο και ειμαι σε αναζήτηση προμηθευτων εκτος απο Γρατσια , kosmocar,karenta κλπ παρακαλω αν γνωριζετε κατι ενημερωστε με, σας ευχαριστώ,
viber_image_2021-10-04_19-33-41-410.thumb.jpg.fd3d3519ae4c34b5e8d9dfdd0aefbd3b.jpg
viber_image_2021-10-04_19-33-54-501.thumb.jpg.63f4fd9ba4e2b72944fa69d4a21efa50.jpg


Οχι τηλεφωνα δημοσια

Edited by CostasV
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Εχω ενα αυτοματο Golf TSI 200 χιλ χιλιομ. Προσεξα σημερα οτι δυσκολευεται στις αλλαγες ταχυτητων, ανεβαζει στροφες και αργει να αλλαξει ταχυτητα, αλλιως δεν εχει προβλημσ οταν φτασει στην εβδομη. Τι μπορει να ειναι? Ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Βαλβολίνες έχεις αλλάξει ποτέ;;;

Επίσης λογικά θα έχεις dsg κιβώτιο τα οποία έχουν και μία βαλβίδα εκτόνωσης η οποία με τα χρόνια κολλάει...

Πάντως οι αλλαγές βαλβολίνης σε αυτόματα κιβώτια είναι ολόκληρη διαδικασία και γίνεται με συγκεκριμένα μηχανήματα (αν θες να γίνει σωστά και να αντικαταστήσεις το 90% της βαλβολίνης)!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έγινε και το προβλεπόμενο 4ετιας (60.000 ΚΜ) σέρβις στο κιβώτιο DSG7 του οχήματος της υπογραφής εχθές, με συνολικό κόστος (λάδια, φίλτρο, εργασία) στα 200€.

Τσουχτερή η τιμή ομολογώ....

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας! είμαι καινούριος στην παρέα και θα ήθελα την βοήθειά σας στο εξής : ενδιαφέρομαι να αγοράσω μεταχειρισμένο golf DSG 2016 μοντέλο 114000 χλμ  με τον κινητήρα TGI. Θα ήθελα να μου πείτε από την εμπειρία σας τι θα πρέπει να ελέγξω αναφορικά με το σασμάν DSG πριν το αγοράσω  καθώς και αν είστε ευχαριστημένοι κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το dsg. Έχω 60000χλμ (1.6 tdi). Έχω παρατηρήσει ότι στη αλλαγή από 2α σε 3η κάνει ένα σύντομο τρέμουλο το αμάξι και το ξανακάνει καθώς ανοίγει η 3η. Δεν το κάνει με άλλες ταχυτητες. Επίσης δε το κάνει πάντα όπως πχ αν ο δρόμος είναι κατηφορικός ή αν οι αλλαγές γίνονται πολύ χαλαρά σε χαμηλές στροφες. Το κάνει πιο έντονα όταν ο δρόμος είναι ελαφρα ανηφορικός. Πιο πολύ το νιώθεις παρά το ακούς σαν περνάει αμάξι πάνω από κατσαρό δρομο για 1 δευτετολεπτι. Όλο αυτό μου δίνει την εντύπωση ότι πατιναρει.  Καμμία ιδέα?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.