Jump to content
geocha

Βαλβίδα Ρύθμισης Πίεσης (*N75*) 1.4 Tsi

Recommended Posts

Ρε παίδες εμένα τον τελευταίο καιρό που με έχει τραλάνει σε αυτό το κόλλημα στις 3000 και βλέπω στο VAGCOM το παρακάτω:

004260 - Intake Air Regulating Flap: Mechanical Malfunction

P10A4 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

Date: 2112.00.00

Time: 00:00:00

Freeze Frame:

RPM: 170 /min

Load: 45.5 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 63.0°C

Temperature: 47.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 9.525 V

Έχει καμία σχέση με το πρόβλημα που αναφέρετε ή είναι κάνα άλλο φρούτο? Υπάρχει κάτι σχετικό με αυτό στο φόρουμ γιατί ψάχνοντας έχασα λίγο την μπάλα? Είμαι στο service των 30000 και θέλω να δω τι να περιμένω. Ευχαριστώ πορκαταβολικά.

μιι

Γιώργος

Εχω την εντυπωση οτι το κολλημα στις 3000 στροφες ειναι συμπτωμα στο οποιο καταλειγουν διαφορα προβληματα...Δεν ειναι κατι συγκεκριμενο.Παντως το οτι σου εβγαλε αυτο το λαθος ειναι "θετικο" γιατι τουλαχιστον καποιος εμπειρος ξερει που να κοιταξει.Αςμας πουνε οι συμφορουμιτες αν υπαρχει καποια λιστα με errors.

Link to comment
Share on other sites

Το εχω γραψει και σε αλλο ποστ, την προηγουμενη εβδομαδα που εκανα το service, η σκαστρα παρεδωσε πνευμα οπως επισης και η βαλβιδα πιεσης τουρμπο ( Ν294 η 274 νομιζω ), ευτυχως η Ν75 αντεχει ακομη (δεν λεει να χαλασει η @@@@@@ τωρα που εχω εγγυηση).

Ν294 = σκαστρα

N75 = βαλβιδα ελεγχου πιεσης

Νομιζω πως ειναι ετσι,δεν νομιζω οτι υπαρχουν αλλες "αναλωσημες" βαλβιδες

Link to comment
Share on other sites

O Χιωνης B) ? Εγω 4 χρονια που πηγαινω εκει δεν εχω κανενα προβλημα, ολοι ειναι ευγενεστατοι. Αν θελεις παμε μαζι :(

Όχι ο Χιώνης ο άλλος. Ο Χιώνης μου έκανε άλλο, μου είπε ότι μου άλλαξε σκάστρα, πάω σπίτι κοιτάζω τα χαρτιά, πουθενά σκάστρα αλλαγμένη. Πάω χθές πάλι, 15 μέρες μετά, του λέω γιατί δε φαίνεται πουθενά η αλλαγή σκάστρας? Ποια σκάστρα μου λέει, δεν αλλάξαμε σκάστρα :o :o ... πως να βγάλω λοιπόν άκρη με δαύτους??

Γι αυτό κι εγώ πήγα σήμερα στον Ηλία και ασχολήθηκε όσο χρειαζόταν, 10 λεπτά δηλαδή και διαπίστωσε πρόβλημα στη σκάστρα και ίσως και Ν75.

Link to comment
Share on other sites

Όχι ο Χιώνης ο άλλος. Ο Χιώνης μου έκανε άλλο, μου είπε ότι μου άλλαξε σκάστρα, πάω σπίτι κοιτάζω τα χαρτιά, πουθενά σκάστρα αλλαγμένη. Πάω χθές πάλι, 15 μέρες μετά, του λέω γιατί δε φαίνεται πουθενά η αλλαγή σκάστρας? Ποια σκάστρα μου λέει, δεν αλλάξαμε σκάστρα :(B) ... πως να βγάλω λοιπόν άκρη με δαύτους??

Γι αυτό κι εγώ πήγα σήμερα στον Ηλία και ασχολήθηκε όσο χρειαζόταν, 10 λεπτά δηλαδή και διαπίστωσε πρόβλημα στη σκάστρα και ίσως και Ν75.

Επρεπε να μιλαγες στον Αγγελο τον Μπουρμα τοτε. Περιεργο. Μαλλον θα τους εχει βαρεσει η ζεστη και αυτους tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Επρεπε να μιλαγες στον Αγγελο τον Μπουρμα τοτε. Περιεργο. Μαλλον θα τους εχει βαρεσει η ζεστη και αυτους tongue.gif

Σιγά μη κάτω να ασχοληθώ. Φίλε μου εμείς είμαστε οι καταναλωτές κι εμείς έχουμε το πάνω χέρι όχι αυτοί. Αυτοί με έχασαν και θα το φωνάζω όσο μπορώ για το πόσο ΔΕΝ ασχολούνται με τα αυτοκίνητά μας.

Link to comment
Share on other sites

Ν294 = σκαστρα

N75 = βαλβιδα ελεγχου πιεσης

Νομιζω πως ειναι ετσι,δεν νομιζω οτι υπαρχουν αλλες "αναλωσημες" βαλβιδες

Τι να σου πω δεν ξερω, στο χαρτι εχει γραψει αντικ/ση σκαστρας και βαλβιδα πιεσης τουρμπο. Το θεμα ομως ειναι οτι εχει περασει σχεδον μια εβδομαδα και ολιγον τι το φοβαμαι μη του κανω και καμμια ζημια και μεινω και χωρις αμαξι καλοκαιριατικα :blink: .

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω δεν ξερω, στο χαρτι εχει γραψει αντικ/ση σκαστρας και βαλβιδα πιεσης τουρμπο. Το θεμα ομως ειναι οτι εχει περασει σχεδον μια εβδομαδα και ολιγον τι το φοβαμαι μη του κανω και καμμια ζημια και μεινω και χωρις αμαξι καλοκαιριατικα :blink: .

Τις αλλαξαν και τις 2 τοτε.Δεν υπαρχει προβλημα αρκει να του βαζεις καλης ποιοτητας βενζινη.Εγω εβαλα στην πατρα v-power και μεχρι να αδειασει το ντεποζιτο ημουν σε safe mode.Ξεκινησα παλι να βαζω κανονικη ιταλικη (95αρα) και δεν το ξανακανε.Μου εμειναν και 2 καινουργιες βαλβιδες στο κουτι.

Link to comment
Share on other sites

Τις αλλαξαν και τις 2 τοτε.Δεν υπαρχει προβλημα αρκει να του βαζεις καλης ποιοτητας βενζινη.Εγω εβαλα στην πατρα v-power και μεχρι να αδειασει το ντεποζιτο ημουν σε safe mode.Ξεκινησα παλι να βαζω κανονικη ιταλικη (95αρα) και δεν το ξανακανε. Μου εμειναν και 2 καινουργιες βαλβιδες στο κουτι.

Ζητω συγνωμη, αλλο εννοουσα και αλλο εγραψα :lol: . Ηθελα να πω οτι εχει περασει μια εβδομαδα και ακομα να με ειδοποιησουν fire.gif . Τωρα οσον αφορα την βενζινη......λαχειο σκετο fire.gif .

Link to comment
Share on other sites

Ζητω συγνωμη, αλλο εννοουσα και αλλο εγραψα :lol: . Ηθελα να πω οτι εχει περασει μια εβδομαδα και ακομα να με ειδοποιησουν fire.gif . Τωρα οσον αφορα την βενζινη......λαχειο σκετο fire.gif .

Εννοεις οτι τις εχεις παραγγειλει και δεν στις εχουν φερει ακομα?Αν ναι,εμενα εκαναν 40 μερες να τις φερουν στην ιταλικη VW που συνηθως δεν κανουν πανω απο 2-3 μερες να φθασουν.Το σετ συμπλεκτη που αλλαξα εφθασε σε 2 μερες απο γερμανια...Υπομονη,δες την υπογραφη μου!Ακομα βασταω γερα!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες εμένα τον τελευταίο καιρό που με έχει τραλάνει σε αυτό το κόλλημα στις 3000 και βλέπω στο VAGCOM το παρακάτω:

004260 - Intake Air Regulating Flap: Mechanical Malfunction

P10A4 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

Date: 2112.00.00

Time: 00:00:00

Freeze Frame:

RPM: 170 /min

Load: 45.5 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 63.0°C

Temperature: 47.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 9.525 V

Έχει καμία σχέση με το πρόβλημα που αναφέρετε ή είναι κάνα άλλο φρούτο? Υπάρχει κάτι σχετικό με αυτό στο φόρουμ γιατί ψάχνοντας έχασα λίγο την μπάλα? Είμαι στο service των 30000 και θέλω να δω τι να περιμένω. Ευχαριστώ πορκαταβολικά.

Γιώργος

http://carsinspections.com/forum/viewtopic...de392d5b66b3d88

Link to comment
Share on other sites

Εννοεις οτι τις εχεις παραγγειλει και δεν στις εχουν φερει ακομα?Αν ναι,εμενα εκαναν 40 μερες να τις φερουν στην ιταλικη VW που συνηθως δεν κανουν πανω απο 2-3 μερες να φθασουν.Το σετ συμπλεκτη που αλλαξα εφθασε σε 2 μερες απο γερμανια...Υπομονη,δες την υπογραφη μου!Ακομα βασταω γερα!!! :lol:

Οσον αφορα την υπομονη......σβουρισια tongue.gif , ελπιζω ομως μεχρι την 12η Σεπτεμβριου να εχει γινει η αλλαγη γιατι μετα....εγγυηση γιοκ :lol:

Link to comment
Share on other sites

@arkoudos Παίζει πρόβλημα με την εισαγωγή του αέρα, έχεις αλλάξει φίλτρο ή πάνελ στο φιλτροκουτί?

Υπάρχει περίπτωση να είναι και το MAF...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω το ίδιο πρόβλημα ακριβώς. Το πήγα στον Μπουρμά, μου έκανε update πλήρωσα 26¤ +φπα, έκανα και το service των 30.000, το λαμπάκι έσβησε.. για μια βδομάδα. Από χτες πάλι τα ίδια, άναψε πάλι το λαμπάκι και στην εθνική δε μπορούσα καν να προσπεράσω!

Βέβαια ένιωθα και μετά το update ένα μικρό σκάλωμα στις 3200 αλλά έλεγα μήπως είναι απλά λόγω του update...

Έχει τελειώσει η εγγύηση των 2 ετών και είμαι στον 1ο χρόνο της πρόσθετης εγγύησης. Τις βαλβίδες τις περνάνε σε αυτήν την εγγύηση? Ξέρετε κάποιο εξουσιοδοτημένο στην ευρύτερη περιοχή ¶γιο Δημήτριο μέχρι Πειραιά να το πάω να τελειώνω? Ο Μπουρμάς μια που το πήγα και μια που δε ξανά πατάω, αγενέστατοι, παραμυθάδες και τα ζώα μου αργά (2 μέρες το κράτησαν στην προηγούμενη εμπειρία μου εκεί). Αν και έκλεισα ραντεβού, μου είπαν θα το ελέγξουν κλπ και με ειρωνευόταν ο αρχιμηχανικός που έκανα λάθος τον αριθμό της βαλβίδας Ν75. Αντί να τρέχουν από πίσω μας τρέχουμε εμείς... στον αγύριστο να πάνε!!!

Επειδή γράψατε για ειρωνίες και αγένεια των μηχανικών όποιος θέλει ας ρίξει μια ματιά και στο σχολιο μου εδώ:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...30187&st=20

το έχουν σύστημα φαίνεται. Περιττό να πώ οτι όταν λήξει η εγγύηση δεν θα τολμάτε ούτε απο έξω να πατάτε.

Edited by vasilis2833
Link to comment
Share on other sites

@arkoudos Παίζει πρόβλημα με την εισαγωγή του αέρα, έχεις αλλάξει φίλτρο ή πάνελ στο φιλτροκουτί?

Υπάρχει περίπτωση να είναι και το MAF...

Δεν έχω αλλάξει τπτ. Όλα από την μάνα του. Μήπως έχουν μπει σκόνες και δεν δουλεύει σωστά?

Τι είναι το MAF?

Link to comment
Share on other sites

Το MAF περιληπτικά φαντάσου ότι είναι στη ουσία σαν μεβράνι (τύμπανο το λένε άλλοι) που μετράει τον αέρα και αν έχει σκιστεί η χαλάσει γενικά κάνει ότι να'νε το αμάξι ρεταρίσματα - διακοπές άλλες φορές ανοίγει κανονικά το αμάξι άλλες όχι , τέτοια πράγματα γενικά. (http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_flow_sensor)

Αφού είσαι με μαμά φίλτρο λογικά τότε είναι κάνα MAF, αλλά επειδή δεν είμαστε γιατροί εδώ μέσα καλά θα κάνεις να πας να το κοιτάξεις στην αντιπροσωπία μπορεί να έχει χαλαρώσει κολάρο ή να σου αλλάξουν καμία σκάστρα ή να σου αλλάξουν την ρεζέρβα στο πορτ μπαγκαζ και να φτιάξει...Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να φταίει σε αυτό το αμάξι...

Επίσης επειδή καταλαβαίνω ότι έχεις Vag com ή βρήκες από κάπου logαρε να δεις αν N75, N276 κλπ παίζουν ΟΚ, τα έχει όλα στο engine menu...

Link to comment
Share on other sites

Το MAF περιληπτικά φαντάσου ότι είναι στη ουσία σαν μεβράνι (τύμπανο το λένε άλλοι) που μετράει τον αέρα και αν έχει σκιστεί η χαλάσει γενικά κάνει ότι να'νε το αμάξι ρεταρίσματα - διακοπές άλλες φορές ανοίγει κανονικά το αμάξι άλλες όχι , τέτοια πράγματα γενικά. (http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_flow_sensor)

Αφού είσαι με μαμά φίλτρο λογικά τότε είναι κάνα MAF, αλλά επειδή δεν είμαστε γιατροί εδώ μέσα καλά θα κάνεις να πας να το κοιτάξεις στην αντιπροσωπία μπορεί να έχει χαλαρώσει κολάρο ή να σου αλλάξουν καμία σκάστρα ή να σου αλλάξουν την ρεζέρβα στο πορτ μπαγκαζ και να φτιάξει...Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να φταίει σε αυτό το αμάξι...

Επίσης επειδή καταλαβαίνω ότι έχεις Vag com ή βρήκες από κάπου logαρε να δεις αν N75, N276 κλπ παίζουν ΟΚ, τα έχει όλα στο engine menu...

Χίλια ευχαριστώ. Τουλάχιστον να ξέρουμε σε γενικές γραμμές τι μας γίνεται. Την άλλη εβδομάδα εχω κανονίσει συνεργείο.

Και πάλι ευχαριστώ,

Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Το πήγα χθες και αλλάχτηκε Σκάστρα και Ν75. Τώρα το αμάξι πετάει πάλι!!!! Ευχαριστώ θερμά τον Ηλία από το Αιγάλεω! Η βοήθειά του ήταν πολύτιμη!!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον νεοτερα απο το μετωπο tongue.gif . Το αμαξι μπαινει την Δευτερα αντι/πεια για αλλαγη σκαστρας, βαλβιδα πιεσης τουρμπο, πιθανοτατα και Ν75, αλλα μιας και θα γινει που θα γινει χειρουργειο στο τουτου μου, θα τους πω (εννοειται tongue.gif ), ελεγχος τουρμπινας, μπεκ, μπουζι, μιας και η εγγυηση ληγει Σεπτεμβριο :cry: . Τα μπουζι καλυπτονται απο εγγυηση? ( υποψιν ειμαι ακομα στα 22.000 χλμ.)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον μολις επεστρεψα απο το service της αντι/πειας. Αλλαξα σκαστρα και βαλβιδα Ν75 οχι Ν276 που νομιζα αρχικα. Το αμαξι πεταει :D . Το μονο ασχημο ειναι οτι η σκαστρα τωρα δεν κανει τσαφ τσουφ στις αλλαγες tongue.gif .

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι και εγω κατοχος ενος tsi 140 και μου εβγαλε και εμενα ενα παρομοιο προβλημα για πρωτη φορα στα 50000 χλμ. Ενω δουλευει ο compressor κανονικα μεχρι τισ 3500 στρ μετα δεν ανοιγει η τουρμπινα καθολου και το αυτοκινητο δουλευει σαν ενα απλο 1400. Πηρα τηλ στον Μανδυλα (θεσ/νικη) και μου ειπαν οτι θελει αλλαγη η σκαστρα και κατι βαλβιδες οποτε μαλλον αυτα που προαναφερατε θα εννοουν. Ξερει καποιος αν ειναι μεσα στην εγγυηση η οχι? Επιπλεον μου ειπαν απο την αντιπροσωπια πως η VW εχει μια λειτουργια απενεργοποιησης τησ τουρμπινας οταν υπαρχουν υψηλες θερμοκρασιες ειναι αλληθεια αυτο? δλδ αυτο σημαινει οτι το intercooler ειναι μικρο για χωρες οπως η ελλαδα με υψηλες εξωτερικες θερμοκρασιες?

Edited by Slam
Link to comment
Share on other sites

θα σου το αλλαξουν οπως κ σε μενα κ ηταν μεσα στην εγγυηση Ν75 κ Ν249 στην περιπτωση μου

Link to comment
Share on other sites

σ'ευχαριστω για την πληροφορία mourh οτι δλδ ειναι μεσα στην εγγυηση γιατι δεν μου ειπαν τπτ οταν τους πηρα τηλ.! Οσο αναφορα αυτο που μου ειπανε για απενεργοποιηση τησ τουρμπινας σε περιβαλλον υψηλης εξωτερικης θερμοκρασιας ξερει καποιος αν ισχυει?

Link to comment
Share on other sites

σ'ευχαριστω για την πληροφορία mourh οτι δλδ ειναι μεσα στην εγγυηση γιατι δεν μου ειπαν τπτ οταν τους πηρα τηλ.! Οσο αναφορα αυτο που μου ειπανε για απενεργοποιηση τησ τουρμπινας σε περιβαλλον υψηλης εξωτερικης θερμοκρασιας ξερει καποιος αν ισχυει?

εμενα μεχρι 52 δουλευει παντως tongue.gif

τους εφαγε η αγαμια καλοκαιριατικα μαζι με την ζεστη και μπανουν σε safe mode

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα...

Επειδή αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα (δεν μου το κάνει βέβαια συνέχεια) και το αυτοκίνητο (Jetta '07) είναι εκτός εγγύησης μπορεί να μου πει κάποιος το κόστος?

Απ'ότι έχω καταλάβει μιλάμε για 2 βαλβίδες, σωστά?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.