Jump to content
geocha

Βαλβίδα Ρύθμισης Πίεσης (*N75*) 1.4 Tsi

Recommended Posts

Εννοώ ότι σε απότομο πάτημα του γκαζιού, ακούγεται ο γνωστός ήχος της...σκουριασμένης πόρτας!

αν δεν κανω λαθος το δικο σου αμαξι ειναι πολυ καινουριο...δικαιολογειται να θελει κιολας σκαστρα?

στον σαβελλο δειχνει κατι σκαστρες http://www.saveltrade.gr/products.php?c=ac...0&desmark=0

τι λετε για αυτες?

Edited by alekos-tsi
Link to comment
Share on other sites

πως καταλαβαινουμε καποιο προβλημα της σκαστρας? απωλεια δυναμης και οτι δεν 'φορτωνει' καλα το αμαξι?
Εγώ από τον ήχο το καταλαβαίνω.

Απώλεια δύναμης άλλοτε νιώθω και άλλοτε όχι, αλλά δεν ξέρω τι από τα 2 είναι ψυχολογικό.

απο τον ηχο? τι εννοεις δηλαδη, δεν κανει 'πσσσσ' ?
Εννοώ ότι σε απότομο πάτημα του γκαζιού, ακούγεται ο γνωστός ήχος της...σκουριασμένης πόρτας!
αν δεν κανω λαθος το δικο σου αμαξι ειναι πολυ καινουριο...δικαιολογειται να θελει κιολας σκαστρα?

στον σαβελλο δειχνει κατι σκαστρες http://www.saveltrade.gr/products.php?c=ac...0&desmark=0

τι λετε για αυτες?

Λοιπον για να μην γραφω στον καθενα ξεχωριστα.......Η εργοστασιακη σκαστρα (τουλαχιστον στο δικο μου) οταν ηταν ο.κ. δεν εκανε καθολου θορυβο στις αλλαγες. Με το που πηγε για ανακυκλωση tongue.gif και μεχρι να την αλλαξω, σε καθε αλλαγη ακουγοταν και μαλιστα εκανε τον χαρακτηριστικο ηχου με αυτες του ανοιχτου τυπου ( κοινως πσσσσσ tongue.gif ). Τωρα οπως ολοι θα διαπιστωσατε οπως εγω, το αμαξι δεν τουρμπιζει ευκολα γιατι απλως

πιεση thumbsdown.gif . Αααα και με την Ν75 θα δειτε οτι το χρονικο διαστημα των ελαχιστων δλ που μεσολαβει κλεισιμο κομπρεσσορα ανοιγμα τουρμπινας απλως δεν υπαρχει ^_^ ( ουφφφφφ κουραστικα να γραφω παω για καμμια CORONA ^_^ ).

Υ.Γ. Το βραδυ της Πεμπτης για οσους ειχαμε παει Μαραθωνα, αυτους να ρωτησετε πως σερνοταν το αμαξακι μου ^_^ .

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

αν δεν κανω λαθος το δικο σου αμαξι ειναι πολυ καινουριο...δικαιολογειται να θελει κιολας σκαστρα?

στον σαβελλο δειχνει κατι σκαστρες http://www.saveltrade.gr/products.php?c=ac...0&desmark=0

τι λετε για αυτες?

Καλησπέρα.

6000 χλμ έχει, αλλά η σκάστρα από τα 700-800 άρχιζε να κάνει θόρυβο.

Οταν έχω διάθεση θα τους το πάω πάλι για αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

6000 χλμ έχει, αλλά η σκάστρα από τα 700-800 άρχιζε να κάνει θόρυβο.

Οταν έχω διάθεση θα τους το πάω πάλι για αλλαγή.

πωπω δηλαδη καθε τοσο θα μαστε αντιπροσωπια ε? εκτος αν βαλουμε καμια aftermarket σκαστρα...αλλα χανουμε την εγγυηση, σωστα?

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ το forum ......

.... και μπαίνω στο ψητό :

Έχω παρατηρήσει μειωμένη απόδοση στις χαμηλές στροφές. Το αμάξι δείχνει ψόφιο κάτω από 3000rpm. Δεν έχει τη σπιρτάδα που είχε τον προηγούμενο καιρό. Δείχνει κάτω από τις 3000rpm να λειτουργεί σαν ατμοσφαιρικό. Το αμάξι έχει 33500km και στα 28500km είχα κάνει το service των 30Κ, αλλάζοντας τα σχετικά φίλτρα και βάζοντας φίλτρο αέρα K&N αντί του χάρτινου εργοστασιακού. Έβαλε και VAG COM και δεν έδειξε κάποια βλάβη. Μπορώ με κάποιο τρόπο να καταλάβω αν δουλεύει σωστά ο κομπρέσσορας (το κλασσικό σφύριγμα του ακούγεται αλλά δεν είναι τόσο δυνατό όπως παλιά). Επίσης να αναφέρω ότι πριν ένα χρόνο είχε γίνει από το Φιλοσίδη η περίφημη αναβάθμιση εγκεφάλου, η οποία μου έριξε λίγο την απόδοση στα χαμηλά. Πριν λήξει η διετής εγγύηση μου αλλάξανε και σκάστρα.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως σου εκαναν αναβαθμιση λογισμικου;Καποιοι ειχαν παρατηρησει πτωση αποδοσης στις χαμηλες και απ'οτι ξερω αυτο ειναι κατι που παραδεχεται η αντιπροσωπεια οτι εχουν ριξει λιγο την αποδοση χαμηλα.Παντως εγω δεν ειχα καταλαβει κατι.Τη σπιρταδα την εχει ακομα.Αν σου εχουν κανει αναβαθμιση μην βιαστεις να βγαλεις συμπερασματα για το λογισμικο.Μετα απο καμια 500αρια χλμ δεν θα ειναι οπως τωρα.Δεν ξερω τι γινεται, αλλοι λενε οτι χρειαζεται καποια χλμ για να προσαρμοστει ο εγκεφαλος στο νεο λογισμικο.Παντως καποιοι απο αυτους που εκαναν αναβαθμιση ειδαν οτι τα πραγματα καλυτερεψαν σε σχεση με τις πρωτες μερες.Και δεν ειναι οτι συνηθισαν τη νεα μειωμενη αποδοση γιατι μερικοι ειδαν και μειωμενη τελικη η οποια ομως επανηλθε σταδιακα στην προτερα κατασταση.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Η αναβάθμιση έχει γίνει πριν 1,5 χρόνο. Τότε είχε μια μικρή πτώση ο κομπρέσσορας και μια μικρή αύξηση ισχύος το τούρμπο, έτσι ώστε η συμπεριφορά να είναι πιο γραμμική. Τώρα κάτω από τις 3000 είναι ψόφιο. Δηλαδή πατώντας αρκετά κάτω το γκάζι, αλλά όχι τέρμα, ανεβαίνει αργά η βελόνα ως τις 3000 και μετά πολύ γρήγορα. Ίσως να φταίει και η 95άρα ΕΚΟ που έβαλα. Θα δοκιμάσω V-Power.

Link to comment
Share on other sites

Η αναβάθμιση έχει γίνει πριν 1,5 χρόνο. Τότε είχε μια μικρή πτώση ο κομπρέσσορας και μια μικρή αύξηση ισχύος το τούρμπο, έτσι ώστε η συμπεριφορά να είναι πιο γραμμική. Τώρα κάτω από τις 3000 είναι ψόφιο. Δηλαδή πατώντας αρκετά κάτω το γκάζι, αλλά όχι τέρμα, ανεβαίνει αργά η βελόνα ως τις 3000 και μετά πολύ γρήγορα. Ίσως να φταίει και η 95άρα ΕΚΟ που έβαλα. Θα δοκιμάσω V-Power.

Εχεις δικιο δεν ειδα που ειπες για την αναβαθμιση.Αν ειχε προβλημα ο κομπρεσσορας θα φαινοταν πιστευω.Μπορει βεβαια να μην βγαζει σφαλμα.Πηγαινε να τους το πεις κ να το ελεγξουν.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο δεν ειδα που ειπες για την αναβαθμιση.Αν ειχε προβλημα ο κομπρεσσορας θα φαινοταν πιστευω.Μπορει βεβαια να μην βγαζει σφαλμα.Πηγαινε να τους το πεις κ να το ελεγξουν.

N249 + N75

Εχει αναφερθεί από πολλά μέλη ότι προκαλούν το πρόβλημα.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

N249 + N75

Εχει αναφερθεί από πολλά μέλη ότι προκαλούν το πρόβλημα.

Κώστας

Εμενα παντως η Ν75 μου εριχνε την αποδοση στις 3500 στροφες ακριβως οπου αισθανομουν το αυτοκινητο να κοβει.Τελοσπαντων καποια βαλβιδα που δεν την "πιανει" ο εγκεφαλος θα ειναι λογικα.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πάω για N75. Επίσης μάλλον πάω και για VAG COM στο επόμενο group buy που θα γίνει. Ίσως έτσι να μπορέσω να μετρήσω την πραγματική απόδοση του κινητήρα σε όλο το φάσμα στροφών.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το ΣΚ πήγα Λουτράκι (που να μην πήγαινα, 1000 Ε έχασα στη ρουλέττα). Στο δρόμο παρατήρησα ότι το αμάξι ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΓΕ καθόλου, ούτε στις υψηλές, ούτε στις χαμηλές στροφές. Να το πάω να το δει κανείς με διαγνωστικό?

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το ΣΚ πήγα Λουτράκι (που να μην πήγαινα, 1000 Ε έχασα στη ρουλέττα). Στο δρόμο παρατήρησα ότι το αμάξι ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΓΕ καθόλου, ούτε στις υψηλές, ούτε στις χαμηλές στροφές. Να το πάω να το δει κανείς με διαγνωστικό?

Τελικα αλλαξες καποια βαλβιδα ή δεν εχεις παει στην αντιπροσωπεια ακομα;

Link to comment
Share on other sites

Την ψάχνω να πάρω εγώ το καλώδιο. Φαντάζομαι το πρόγραμμα + error codes βρίσκονται εύκολα. Ίσως να το πάω σε έναν μάστορα στα Κ. Πατήσια, όπου το πήγα για τελευταία φορά για service.

Link to comment
Share on other sites

Την ψάχνω να πάρω εγώ το καλώδιο. Φαντάζομαι το πρόγραμμα + error codes βρίσκονται εύκολα. Ίσως να το πάω σε έναν μάστορα στα Κ. Πατήσια, όπου το πήγα για τελευταία φορά για service.

σε ποιον το πηγες στα κ. πατήσια?

Link to comment
Share on other sites

εντυπώσεις? μήπως είναι και εξουσιοδοτημένο?

Ακόμα δεν έχω βρει χρόνο να το πάω. Ο Νοέμβρης είναι δύσκολος μήνας μιας και 21/11 παντρεύομαι και τρέχω με άλλα. Μετά σίγουρα θα ασχοληθώ. Πάντως τώρα που θα χρειαστεί να βάλλω βενζίνη θα βάλω V-Power για να δω αν θα έχει διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα δεν έχω βρει χρόνο να το πάω. Ο Νοέμβρης είναι δύσκολος μήνας μιας και 21/11 παντρεύομαι και τρέχω με άλλα. Μετά σίγουρα θα ασχοληθώ. Πάντως τώρα που θα χρειαστεί να βάλλω βενζίνη θα βάλω V-Power για να δω αν θα έχει διαφορά.

αντε με το καλο.........εισαι σιγουροσ????????το σκεφτηκες καλα??? tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif πλακα κανω

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, δεν ήθελα να ανοίξω νέο τόπικ και είπα να γράψω εδώ για μια πτώση απόδοσης που παρατηρώ.

Το TSI 140 μου όταν ζεσταθεί μετά από μια ώρα διαδρομή σε δρόμο με κίνηση-ανηφόρες-σταμάτα/ξεκίνα και γενικώς την δύσκολη χρήση που αναγκάζεσαι να του κάνεις στο λεκανοπέδιο τις ώρες αιχμής, μετά που βγαίνω σε ανοιχτό δρόμο παρατηρώ ότι δεν τραβάει. Ειδικά στις χαμηλές στροφές είναι ψόφιο αλλά η πτώση απόδοσης είναι γενική σε όλο το φάσμα στροφών.

Έχω 15000 χλμ, δεν έχω αλλάξει Ν75 ή σκάστρα.

Όταν το αμάξι δεν ζοριστεί σε κίνηση και κάνει εξ αρχής τη διαδρομή σε ανοιχτούς δρόμους, η απόδοσή του είναι όπως την πρώτη μέρα που το πήρα.

Μήπως είναι κάποιο adaptation του εγκέφαλου στις συνθήκες κίνησης που κόβει την απόδοση;

Edited by Nismo
Link to comment
Share on other sites

Θα ηθελα να ρωτησω ποια ειναι η εκδοση απο την n75 που φορατε σε golf gt - tsi.

Εγω αγορασα μια προχθες και σαν κωδικο εχει to 03c 906 283

Καπου έτειχε να δω ν75 03c 906 283 b

Link to comment
Share on other sites

n75.jpg

Τώρα δίνουν την 03C 906 283 B (Χρώμα μουσταρδί)

Παλαιότερα την 03C 906 283 (Χρώμα γκρί)

Κώστας

Edited by COSTAS_
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.