geotag Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 (edited) costa η παλια εχει διαφορα σε εκεινο το σημειο, (δεν την εχω βαλει ακομη πανω). Εχω ενα golf gt 15/12/06 , η n75 αλλαξε στα πιο καινουρια? Edited December 22, 2009 by geotag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 (edited) costa η παλια εχει διαφορα σε εκεινο το σημειο, (δεν την εχω βαλει ακομη πανω). Εχω ενα golf gt 15/12/06 , η n75 αλλαξε στα πιο καινουρια? Να και άλλη μία από TSi 12/2006. Αυτή είναι 06F 906 293 F. Νόμιζω ότι είναι όλες ίδιες. Κώστας Edited December 22, 2009 by COSTAS_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Γεια σας και Χρονια Πολλα. Μετά τις 3500rpm ο κινητήρας στο 140hp tsi μου κομπιαζει. Να πάω κατευθείαν για Ν75; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Χρόνια πολλά Είναι γνωστή η λύση. Ν75 & N249 και μισή ωρίτσα για την αντικατάσταση και είσαι ΟΚ. Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Χρόνια πολλά Είναι γνωστή η λύση. Ν75 & N249 και μισή ωρίτσα για την αντικατάσταση και είσαι ΟΚ. Κώστας Φίλε Κώστα. Έχω αλλάξει μια φορά σκάστρα (Ν249) ακριβώς 1 χρόνο πριν. Θεωρητικά έχουν βάλει την καινούργια που είναι μεταλική. Τώρα για Ν75 δε ξέρω, μάλλον θέλει αλλαγή. Βασικά ίσως είναι καλή ιδέα να αγοράσω ένα VAG-COM για να βλέπω μόνος τις βλάβες. Ξέρεις μήπως κόστος για τις βαλβίδες + εργατικά? Έχω δει το DIY αλλά είναι too much για μένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Φίλε Κώστα. Έχω αλλάξει μια φορά σκάστρα (Ν249) ακριβώς 1 χρόνο πριν. Θεωρητικά έχουν βάλει την καινούργια που είναι μεταλική. Τώρα για Ν75 δε ξέρω, μάλλον θέλει αλλαγή. Βασικά ίσως είναι καλή ιδέα να αγοράσω ένα VAG-COM για να βλέπω μόνος τις βλάβες. Ξέρεις μήπως κόστος για τις βαλβίδες + εργατικά? Έχω δει το DIY αλλά είναι too much για μένα. N249 δεν ειναι σιγουρα,εφοσον δεν στην εβγαλε στο διαγνωστικο,οποτε πας για ν75.εχω και γω το ιδιο προβλημα και παω για αλλαγη τη πεμπτη,μονο που εχω διαοφρετικα συμπτωματα απο σενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Φίλε Κώστα. Έχω αλλάξει μια φορά σκάστρα (Ν249) ακριβώς 1 χρόνο πριν. Θεωρητικά έχουν βάλει την καινούργια που είναι μεταλική. Τώρα για Ν75 δε ξέρω, μάλλον θέλει αλλαγή. Βασικά ίσως είναι καλή ιδέα να αγοράσω ένα VAG-COM για να βλέπω μόνος τις βλάβες. Ξέρεις μήπως κόστος για τις βαλβίδες + εργατικά? Έχω δει το DIY αλλά είναι too much για μένα. Καλό θα ήταν να δεις το Part Number της Ν249 ώστε να είσαι σίγουρος ότι σου έβαλαν την καινούρια, αφού η μεταλική βγήκε 01/2009. Το VAG-COM είναι σε κάθε περίπτωση χρήσιμο να το έχεις. Τώρα για την Ν75, μόνο και μόνο εαν σκεφθείς ότι κάνει περίπου 40 ευρώ και ότι μπορείς να την βάλεις και μόνος σου σε 15 λεπτά τότε την αλλάζεις χωρίς δεύτερη σκέψη. Εαν δεν μπορείς, ζήτα να στην τοποθετήσουν από εκεί που θα πάρεις το ανταλλακτικό. Εργατικά για την Ν75?.. πλάκα κάνεις? Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Καλό θα ήταν να δεις το Part Number της Ν249 ώστε να είσαι σίγουρος ότι σου έβαλαν την καινούρια, αφού η μεταλική βγήκε 01/2009. Το VAG-COM είναι σε κάθε περίπτωση χρήσιμο να το έχεις. Τώρα για την Ν75, μόνο και μόνο εαν σκεφθείς ότι κάνει περίπου 40 ευρώ και ότι μπορείς να την βάλεις και μόνος σου σε 15 λεπτά τότε την αλλάζεις χωρίς δεύτερη σκέψη. Εαν δεν μπορείς, ζήτα να στην τοποθετήσουν από εκεί που θα πάρεις το ανταλλακτικό. Εργατικά για την Ν75?.. πλάκα κάνεις? Κώστας http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30292&st=60 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά. Τελικά θα τολμήσω το DIY του Κώστα για τη Ν75 και Ν249. Θα τις αλλάξω και τις 2. Το θέμα είναι από ΠΟΥ να πάρω τα ανταλακτικά και πως θα διασφαλίσω ότι δε θα μου δώσουν από το παλιό τους stock? Μπορώ να τα παραγγείλω από την αντιπροσωπία αλλά αναρωτιέμαι αν υπάρχει φθηνότερος και καλύτερος τρόπος (πχ Internet). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 (edited) Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά. Τελικά θα τολμήσω το DIY του Κώστα για τη Ν75 και Ν249. Θα τις αλλάξω και τις 2. Το θέμα είναι από ΠΟΥ να πάρω τα ανταλακτικά και πως θα διασφαλίσω ότι δε θα μου δώσουν από το παλιό τους stock? Μπορώ να τα παραγγείλω από την αντιπροσωπία αλλά αναρωτιέμαι αν υπάρχει φθηνότερος και καλύτερος τρόπος (πχ Internet). Βαγγελη μονοδρομος ειναι η αντιπροσωπεια. εξαλλου δεν κοστιζουν και ακριβα,αν φανταστεις οτι και οι 2 βαλβιδες εχουν εκαστη τιμη κωδικος:03C 145 710 D / N249 = 33,20 ευρω, και κωδικος:03C 906 383 B / N75 = 34,10 ευρω στην αντιπροσωπεια πατρας. το πολυ να ειναι 5 ευρω διαφορα σε αλλη αντιπροσωπεια! δεν υπαρχει περιπτωση να σου δωσουν παλια ανταλλακτικα,δεν θα εχουν κιολας! αλλα και να γινει αυτο,εσυ εχεις τους κωδικους παραπανω και το τσεκαρεις αυτο... καλη τυχη!! Edited January 8, 2010 by nikolisS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 +1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Εγω παντως με το ιδιο προβλημα αλλαξα μονο Ν75 και ολα οκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 απλά να παραθεσω και εγώ την εμπειρία μου και μένα το αμάξι μέχρι τις 3500 στροφές ήταν πεσμένο και μερικές φορές έκανε και έντονο κόψιμο μεταξύ 3000rpm με 3500rpm και πίστευα ότι ήταν η Ν75 και την παρασκευή που το πήγα για service ζήτησα να μου την αλλάξουν αλλά τελικά ήταν βουλωμένο το φίλτρο βενζίνης. α ρε Ελλάδα με τα βενζινάδικα σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geotag Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Γεια σου Κώστα και καλή χρονιά. Εχω ένα ερώτημα αν γνωριζεις? Εχουμε δυο Ν75? Αυτή που μου δώσανε στην αντιπροσωπεία ειναι διαφορετική , αλλάζει στην βάση της και σε αυτά που κουμπώνουνε και την συγκεκριμένη είδα πως την έχουμε λίγο πιο πίσω αρίστερά... Ευχαριχστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 (edited) Γεια σου Κώστα και καλή χρονιά. Εχω ένα ερώτημα αν γνωριζεις? Εχουμε δυο Ν75? Αυτή που μου δώσανε στην αντιπροσωπεία ειναι διαφορετική , αλλάζει στην βάση της και σε αυτά που κουμπώνουνε και την συγκεκριμένη είδα πως την έχουμε λίγο πιο πίσω αρίστερά... Ευχαριχστώ. Γειά σου φίλε, Ετσι δεν θα βγάλουμε άκρη. Οι πιό κοντινές βαλβίδες είναι αυτές Η μία είναι η Ν276 και η άλλη η Ν80 Καλύτερα, δώσε μου το Part Number να δω στο ETKA ή ακόμα καλύτερα βγάλε μια φωτογραφία να δούμε τί είναι αυτό που περιγράφεις. Κώστας Edited January 12, 2010 by COSTAS_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geotag Posted January 13, 2010 Report Share Posted January 13, 2010 (edited) Κώστα αν την δεις μεγάλη , το μπλε βελάκι τι είναι ? Εμένα αυτή μου δώσανε. Το κόκκινο είναι η ν75 που βγαζει προβλήμα? Ευχαριστώ Edited January 13, 2010 by geotag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted January 13, 2010 Report Share Posted January 13, 2010 Κώστα αν την δεις μεγάλη , το μπλε βελάκι τι είναι ? Εμένα αυτή μου δώσανε. Το κόκκινο είναι η ν75 που βγαζει προβλήμα? Ευχαριστώ Ναι. Εκεί που έχεις βάλει το κοκκινο βέλος είναι η Ν75 που έχει πρόβλημα. Αυτό που έχεις με το μπλέ βελάκι είναι η Ν316 (άσχετη με την Ν75). Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedias Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 απλά να παραθεσω και εγώ την εμπειρία μου και μένα το αμάξι μέχρι τις 3500 στροφές ήταν πεσμένο και μερικές φορές έκανε και έντονο κόψιμο μεταξύ 3000rpm με 3500rpm και πίστευα ότι ήταν η Ν75 και την παρασκευή που το πήγα για service ζήτησα να μου την αλλάξουν αλλά τελικά ήταν βουλωμένο το φίλτρο βενζίνης. α ρε Ελλάδα με τα βενζινάδικα σου Και γω φίλε το ίδιο έντονο κόψιμο γύρω στις 3300 έχω. Με το φίλτρο βενζίνης με έβαλες σε σκέψεις.. Πίστευα ότι είναι N75.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Κάνοντας σήμερα ένα ταξιδάκι όπου χρειάστηκε να ''ανοίγω'' λίγο τις σχέσεις, διαπίστωσα πως απο τις 2.000 έως τις 3.000 το αυτοκίνητο κυριολεκτικά σέρνεται σε σχέση με το πως με έχει συνηθίσει. Φυσικά το μυαλό μου πήγε, που αλλού, στην περιβόητη βαλβίδα και τα συναφή της. Διάβασα επίσης πως δεν βγάζει βλάβη στο καντράν για να ειδοποιήσει τον οδηγό,όπως και εγώ δεν έχω καμία ένδειξη. Το θέμα είναι,πηγαίνοντας στην αντιπροσωπεία τί τους λες για να αποδείξεις αυτή την πτώση απόδοσης και φυσικά να αποφύγεις τα γνωστά τερτίπια τους όταν πρόκειται να αντικαταστήσουν κάτι εντός εγγύησης? Επίσης μήπως γνωρίζετε αν το πρόβλημα με την συγκεκριμένη βαλβίδα μπορεί να φέρει αυξημένη κατανάλωση?Γιατί κατα την διάρκεια της διαδρομής παρατήρησα καταναλώσεις άκρως επιβαρυντικές για την τσέπη μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Κάνοντας σήμερα ένα ταξιδάκι όπου χρειάστηκε να ''ανοίγω'' λίγο τις σχέσεις, διαπίστωσα πως απο τις 2.000 έως τις 3.000 το αυτοκίνητο κυριολεκτικά σέρνεται σε σχέση με το πως με έχει συνηθίσει. Φυσικά το μυαλό μου πήγε, που αλλού, στην περιβόητη βαλβίδα και τα συναφή της. Διάβασα επίσης πως δεν βγάζει βλάβη στο καντράν για να ειδοποιήσει τον οδηγό,όπως και εγώ δεν έχω καμία ένδειξη. Το θέμα είναι,πηγαίνοντας στην αντιπροσωπεία τί τους λες για να αποδείξεις αυτή την πτώση απόδοσης και φυσικά να αποφύγεις τα γνωστά τερτίπια τους όταν πρόκειται να αντικαταστήσουν κάτι εντός εγγύησης? Επίσης μήπως γνωρίζετε αν το πρόβλημα με την συγκεκριμένη βαλβίδα μπορεί να φέρει αυξημένη κατανάλωση?Γιατί κατα την διάρκεια της διαδρομής παρατήρησα καταναλώσεις άκρως επιβαρυντικές για την τσέπη μου... Πας στην αντιπροσωπία και λες, ετσι ξερα "αλλαξτε μου σκαστρα και βαλβιδα μεταγωγης" ΥΓ Δεν χρειαζοταν να ανοιξεις θεμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Κάνοντας σήμερα ένα ταξιδάκι όπου χρειάστηκε να ''ανοίγω'' λίγο τις σχέσεις, διαπίστωσα πως απο τις 2.000 έως τις 3.000 το αυτοκίνητο κυριολεκτικά σέρνεται σε σχέση με το πως με έχει συνηθίσει. Φυσικά το μυαλό μου πήγε, που αλλού, στην περιβόητη βαλβίδα και τα συναφή της. Διάβασα επίσης πως δεν βγάζει βλάβη στο καντράν για να ειδοποιήσει τον οδηγό,όπως και εγώ δεν έχω καμία ένδειξη. Το θέμα είναι,πηγαίνοντας στην αντιπροσωπεία τί τους λες για να αποδείξεις αυτή την πτώση απόδοσης και φυσικά να αποφύγεις τα γνωστά τερτίπια τους όταν πρόκειται να αντικαταστήσουν κάτι εντός εγγύησης? Επίσης μήπως γνωρίζετε αν το πρόβλημα με την συγκεκριμένη βαλβίδα μπορεί να φέρει αυξημένη κατανάλωση?Γιατί κατα την διάρκεια της διαδρομής παρατήρησα καταναλώσεις άκρως επιβαρυντικές για την τσέπη μου... Πιθανον να φταιει η Ν75.Εγω δεν ειχα παρατηρησει αυξηση καταναλωσης παντως.Τη σκαστρα που αναφερει ο Νικος φυσικα δε θα στην αλλαξουν εφοσον δε βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο.Πηγαινε μια βολτα απο αντιπροσωπεια να δουν μηπως εχει καταγραψει καποιο σφαλμα ο εγκεφαλος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 Και εγω μια απο τα ιδια.Μεχρι τις 3000 στροφες.Ψωφιο απλα...Πηγα μου περασανε ενα Update..Τπτ..πηγα ξανα και πρεπει λεει να παρουνε εγκριση απο τα κεντρικα στην Γερμανια για να μου αλλαξουνε 2η φορα Ν75 και σκαστρα..Οτι να ναι..Το θεμα αντιπροσωπειας με εχει ξενερωσει οσο δεν παει..Νομιζουνε οτι σου κανουνε χαρη..Ας τελιωσει η επεκταση εγγυησης με το καλο..και ουτε που θα με ξαναδουνε τα @@..Γνωριζετε καπου να στειλω ενα Mail με παραπονα να τους βαλουνε ενα χερι..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 (edited) Πιθανον να φταιει η Ν75.Εγω δεν ειχα παρατηρησει αυξηση καταναλωσης παντως.Τη σκαστρα που αναφερει ο Νικος φυσικα δε θα στην αλλαξουν εφοσον δε βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο.Πηγαινε μια βολτα απο αντιπροσωπεια να δουν μηπως εχει καταγραψει καποιο σφαλμα ο εγκεφαλος. Για την σκάστρα που λες ότι δεν θα την αλλάξουν μπορεί να την αφαιρέσει μόνος του ο Leou21 και να της δώσει μία πλαγίως και να την σπάσει (εάν έχει ακόμα την πλαστική), και μετά -σαν κύριος- να την ξαναβάλει στο αμάξι! Να δεις μετά πως στην αλλάζουν στο συνεργείο μόλις δουν το τζόγο που θα έχει Έτσι τα θέλουν..... έτσι θα τα έχουν..... στα "εξουσιοδοτημένα" Edited March 16, 2010 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 Για την σκάστρα που λες ότι δεν θα την αλλάξουν μπορεί να την αφαιρέσει μόνος του ο Leou21 και να της δώσει μία πλαγίως και να την σπάσει (εάν έχει ακόμα την πλαστική), και μετά -σαν κύριος- να την ξαναβάλει στο αμάξι! Να δεις μετά πως στην αλλάζουν στο συνεργείο μόλις δουν το τζόγο που θα έχει Έτσι τα θέλουν..... έτσι θα τα έχουν..... στα "εξουσιοδοτημένα" Ναι αντε πεισε τον μετα οτι εσπασε απο μονη της.Δε γινονται αυτα, μην τους περνας για χαζους.Επισης δεν υπαρχει κανενας λογος να σου αλλαξει την Ν249 εφοσον δε βγαζει σφαλμα.Γιατι σονι και καλα πρεπει να στην αλλαξει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 (edited) Ναι αντε πεισε τον μετα οτι εσπασε απο μονη της.Δε γινονται αυτα, μην τους περνας για χαζους.Επισης δεν υπαρχει κανενας λογος να σου αλλαξει την Ν249 εφοσον δε βγαζει σφαλμα.Γιατι σονι και καλα πρεπει να στην αλλαξει; Ο τρόπος αυτός που σου λέω είναι μελετημένος!!! Σε συνεργείο δούλευα και ως τεχνικός σύμβουλος το τι έχουν δει τα μάτια μου δεν λέγεται!!! Δεν πρόκειται να σου πούνε τίποτα αφού ένας από τους δύο τρόπους που χαλάει από μόνη της η "πλαστική" σκάστρα είναι να σπάει το αξονάκι της! Ο άλλος είναι που χαλάει η λαστιχένια φούσκα-διάφραγμά της. Η αλλαγή της σκάστρας είναι απαραίτητη στην περίπτωση που το αμάξι έχει την πρώτη έκδοση (πλαστική) όχι μόνο γιατί χαλάει μετά από κάποια χρήση, αλλά και γιατί αλλάζει και η συμπεριφορά του κινητήρα αφού η μεταλλική δεν έχει τους τζόγους της παλαιάς και είναι πιο απόλυτη στην κίνηση της ;) Σημείωση: δεν στηριζόμαστε ποτέ "μόνο" στα σφάλματα που βγάζει το διαγνωστικό! Αφού στην περίπτωση της σκάστρας και της Ν75 δεν βγάζει πάντα σφάλμα. Edited March 16, 2010 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...