Jump to content
geocha

Βαλβίδα Ρύθμισης Πίεσης (*N75*) 1.4 Tsi

Recommended Posts

Όσοι Έχουν Αλλάξει Ν75 Γνωρίζετε Αν Σας Είχε Παρουσιαστεί Κάποιος Θόρυβος Μεταλλικός Εκτός Το Ότι Το Αμάξι Δεν Τραβούσε Όσο Τραβούσε Στην Αρχή Στην Εκκίνηση Του Κινητήρα;;;

Στο σβησιμο ακουω κι εγω κανενα τσακ που κ που.Λογικα λογω συστολης γινεται.Στο αναμα ποτε δεν εχω ακουσει κατι.

χμμμμμμ.... Με Προβληματίζει Γιατί Μπορώ Να Πω Ότι Είναι Αρκετά Δυνατός Ο Θόρυβος Με Αποτέλεσμα Να Με Σπάει Τα Νεύρα.

Link to comment
Share on other sites

Όσοι Έχουν Αλλάξει Ν75 Γνωρίζετε Αν Σας Είχε Παρουσιαστεί Κάποιος Θόρυβος Μεταλλικός Εκτός Το Ότι Το Αμάξι Δεν Τραβούσε Όσο Τραβούσε Στην Αρχή Στην Εκκίνηση Του Κινητήρα;;;

χμμμμμμ.... Με Προβληματίζει Γιατί Μπορώ Να Πω Ότι Είναι Αρκετά Δυνατός Ο Θόρυβος Με Αποτέλεσμα Να Με Σπάει Τα Νεύρα.

Μεταλλικος θορυβος ναι αλλα σε πληρη επιταχυνση και μεχρι τις 3500 στροφες.Ειναι το χαρ/κο σφυριγμα που ακουγαν πολλοι αλλα το θεμα ειναι οτι σε αλλους διορθωθηκε με αλλαγη αντλιας νερου και σε αλλους (οπως και σε μενα) με αλλαγη της Ν75.Λογικα εφοσον παρατηρεις και πτωση αποδοσης χρειαζεσαι Ν75.Να συμπληρωσω ομως οτι η πτωση αποδοσης οταν εχει προβλημα η Ν75, εμφανιζεται συνηθως στις 3500 ακριβως οπου απεμπλεκεται πληρως ο κομπρεσσορας.Εκει κανει ενα σκαλοπατι η αποδοση.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια!Λοιπον εχω την εξης απορια...Η Ν75 βγαινει σε διαφορες εκδοσεις...Ν75(F) , N75(J) , N75© και καπου διαβασα για μια Ν75 Race...Λοιπον...Ξερει καποιος ποια εκδοση φοραν τα tsi μας? Αν αλλαξουμε τη 'μαμα' Ν75 κ βαλουμε πχ την Ν75J θα δουμε διαφορα στη πιεση?Εχω διαβασει σε αλλα Vag forums αλλαζοντας την εν λογω βαλβιδα κερδιζουν πιεση κ τη κραταει για περισοτερη ωρα σταθερη...Ισχυει το ιδιο κ στα tsi μας?

Link to comment
Share on other sites

ας πει καποιος ναι...η πιο καινοθργια ειναι κοκκινη?

αν δεν χαλασει νομιζω δεν αξιζει να αλαξεις...εκτος και καποιος πει οτι η κοκκινη ειναι βελτιωμενη αρκετα οντως...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια!Λοιπον εχω την εξης απορια...Η Ν75 βγαινει σε διαφορες εκδοσεις...Ν75(F) , N75(J) , N75© και καπου διαβασα για μια Ν75 Race...Λοιπον...Ξερει καποιος ποια εκδοση φοραν τα tsi μας? Αν αλλαξουμε τη 'μαμα' Ν75 κ βαλουμε πχ την Ν75J θα δουμε διαφορα στη πιεση?Εχω διαβασει σε αλλα Vag forums αλλαζοντας την εν λογω βαλβιδα κερδιζουν πιεση κ τη κραταει για περισοτερη ωρα σταθερη...Ισχυει το ιδιο κ στα tsi μας?

Απ' ότι βλέπω υπάρχουν οι εξής Ν75 για 1.4 Golf :

2010 - 03C 906 283 B

2009 - 03C 906 283 B

2008 - 03C 906 283 B

2007 - 03C 906 283 B

2006 - 03C 906 283 B

Οι κωδικοί που αναγράφεις φοριούνται στους 1.8 (06F 906 283 F + 037 906 283 C) και στους 2.0(06F 906 283 F + 037 906 283 C). Την Ν75 J (034 906 283 J‎) μου την βγάζει σαν κωδικό αλλά δεν μου εμφανίζει ποιος κινητήρας τη φοράει.

Ελπιζω να βοήθησα !

edit: Για την J θα ψάξω αναλυτικότερα αύριο

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι το όλο θέμα με τις Ν75 είναι ραδιοαρβύλα. sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Η Ν75J αν δεν κάνω λάθος είναι για 2.0LT SKODA! ;)

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι το όλο θέμα με τις Ν75 είναι ραδιοαρβύλα. sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Η Ν75J αν δεν κάνω λάθος είναι για 2.0LT SKODA! :yahoo:

Εμενα παντως οταν μου την αλλαξαν διεφερε απο την παλια.Οπως και η Ν249.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντως οταν μου την αλλαξαν διεφερε απο την παλια.Οπως και η Ν249.

Καλησπέρα ,

Είχες κοιτάξει εαν είναι ίδιοι οι κωδικοί με την προυγούμενη και την νεα ?

Συνήθως σε κάθε service σου δίνουν τα "άχρηστα-αλλαγμένα ανταλλακτικά πίσω . Εάν στην είχαν δώσει και δεν σου κάνει κόπος , μπορείς να δεις τι κωδικό είχες και τι κωδικό έχεις ?

Ευχαριστώ !

Καλησπερα παιδια!Λοιπον εχω την εξης απορια...Η Ν75 βγαινει σε διαφορες εκδοσεις...Ν75(F) , N75(J) , N75© και καπου διαβασα για μια Ν75 Race...Λοιπον...Ξερει καποιος ποια εκδοση φοραν τα tsi μας? Αν αλλαξουμε τη 'μαμα' Ν75 κ βαλουμε πχ την Ν75J θα δουμε διαφορα στη πιεση?Εχω διαβασει σε αλλα Vag forums αλλαζοντας την εν λογω βαλβιδα κερδιζουν πιεση κ τη κραταει για περισοτερη ωρα σταθερη...Ισχυει το ιδιο κ στα tsi μας?

Η επιλογή μιας aftermarket δεν παίζει ?

Εγώ νομίζω ότι το όλο θέμα με τις Ν75 είναι ραδιοαρβύλα. sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Η Ν75J αν δεν κάνω λάθος είναι για 2.0LT SKODA! :thumbsup:

Την N75 F την φορούσαν το 2009 τα 1.8 Octavia 1U ... 058 906 283 F

Tο 2009+2010 τα 1.8 + 2.0 τα Octavia 1Ζ φοράνε την F (06F 906 283 F)

Το 2008 τα Golf 2.0 φορούσαν την F (06F 906 283 F)

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

δηλαδι δε παιζει να βαλουμε καποια αλλη εκτος της 'μαμα' Ν75 ??μαλλον εγω θα παω να αγορασω καινουργια για να βαλω γιατι μαλλον αυτη που εχω αρχισε κ τα φτυνει κ θελω να ξερω αν μπορω να παρω τπτ καλυτερο...

Link to comment
Share on other sites

δηλαδι δε παιζει να βαλουμε καποια αλλη εκτος της 'μαμα' Ν75 ??μαλλον εγω θα παω να αγορασω καινουργια για να βαλω γιατι μαλλον αυτη που εχω αρχισε κ τα φτυνει κ θελω να ξερω αν μπορω να παρω τπτ καλυτερο...

Πως καταλαβαινουμε οτι χαλαει?εγω δεν ειμαι σιγουρος:Dπως το καταλαβαινω?παταω γκαζι τερμα σχδον με λιγες στροφες και δεν ανεβαζει?

μπορει να χει χαλασει και λιγο?οχι δηλαδη μπαμ χαλασε?thx

Link to comment
Share on other sites

αμα εχει χαλασει η' αρχιζει να χαλαει το καταλαβαινεις απ οτι ξερω γυρω στις 2500-3000 στροφες εκει που σταματαει να δουλευει ο κομπρεσορας κ περνει μπρος η τουρμπινα.εμενα προσωπικα μου κανει ενα μικρο 'σκαλοπατι' εκει κ μαλλον ευθυνεται η Ν75...για να εχει χαλασει η σκαστρα μου χλωμο....αμα χαλασει σκαστρα δεν ανεβαζει στοφες..ειναι σαν ατμοσφαιρικο 1400αρι μοτερ...

Link to comment
Share on other sites

δηλαδι δε παιζει να βαλουμε καποια αλλη εκτος της 'μαμα' Ν75 ??μαλλον εγω θα παω να αγορασω καινουργια για να βαλω γιατι μαλλον αυτη που εχω αρχισε κ τα φτυνει κ θελω να ξερω αν μπορω να παρω τπτ καλυτερο...

Καλημέρα ,

Ρωτήστε μήπως μπαίνει aftermarket σκάστρα για 1.8 TFSi ή 2.0 ΤFSi . Έχω την εντύπωση πως μπαίνει ... νομίζω το κόστος είναι λίγο υψηλό αλλά αξίζει τον κόπο εάν δεν αλλάζεται κάθε 3 μήνες ....

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα ,

Ρωτήστε μήπως μπαίνει aftermarket σκάστρα για 1.8 TFSi ή 2.0 ΤFSi . Έχω την εντύπωση πως μπαίνει ... νομίζω το κόστος είναι λίγο υψηλό αλλά αξίζει τον κόπο εάν δεν αλλάζεται κάθε 3 μήνες ....

Φίλος που δουλεύει στην Απέλκο με ενημέρωσε ότι από 9/09 η Ν75 είναι πλέον μεταλλική και δεν σπάει όπως η πλαστική (αν όχι ολόκληρη κάποια μέρη της, δεν το συγκράτησα αυτό που μου είπε επακριβώς).

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλοι.αν καποιος γνωριζει και εχει ορεξη ας μου δωσει μια χειρα βοηθειας. πηρα πριν ενα μηνα ενα golf gt 2007 DSG και προχθες κανοντας μια βολτα αρχησε να μη δουλευει μεταξυ 2500-3500 και ανοιξε το λαμπακι του μοτερ. πηγα σε ενα φιλο που φτιαχνει VW το εβαλε στον εγκεφαλο και μου ειπε οτι εχει προβλημα σε 2 βαλβιδες του τουρμπο.τις αλλαξαμε και το αμαξι συνεχιζει να μην παει καλα χαμηλα ασε που καιει μια ασφαλεια 10αρα συνεχεια.τωρα μου ειπε οτι μπορει να φταιει ο κομπρεσσορας.γνωριζεται κατι?

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλοι.αν καποιος γνωριζει και εχει ορεξη ας μου δωσει μια χειρα βοηθειας. πηρα πριν ενα μηνα ενα golf gt 2007 DSG και προχθες κανοντας μια βολτα αρχησε να μη δουλευει μεταξυ 2500-3500 και ανοιξε το λαμπακι του μοτερ. πηγα σε ενα φιλο που φτιαχνει VW το εβαλε στον εγκεφαλο και μου ειπε οτι εχει προβλημα σε 2 βαλβιδες του τουρμπο.τις αλλαξαμε και το αμαξι συνεχιζει να μην παει καλα χαμηλα ασε που καιει μια ασφαλεια 10αρα συνεχεια.τωρα μου ειπε οτι μπορει να φταιει ο κομπρεσσορας.γνωριζεται κατι?

Καλως όρισες

Δεν μας λες ποια ηταν τα λαθη, δεν μας λες τα χλμ που εχει το αυτοκινητο!!

Μπορει να ειναι η πεταλουδα.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλοι.αν καποιος γνωριζει και εχει ορεξη ας μου δωσει μια χειρα βοηθειας. πηρα πριν ενα μηνα ενα golf gt 2007 DSG και προχθες κανοντας μια βολτα αρχησε να μη δουλευει μεταξυ 2500-3500 και ανοιξε το λαμπακι του μοτερ. πηγα σε ενα φιλο που φτιαχνει VW το εβαλε στον εγκεφαλο και μου ειπε οτι εχει προβλημα σε 2 βαλβιδες του τουρμπο.τις αλλαξαμε και το αμαξι συνεχιζει να μην παει καλα χαμηλα ασε που καιει μια ασφαλεια 10αρα συνεχεια.τωρα μου ειπε οτι μπορει να φταιει ο κομπρεσσορας.γνωριζεται κατι?

Σε δυο βαλβιδες κιολας;Και οι δυο εβγαλαν προβλημα ταυτοχρονα;Περιεργο μου ακουγεται.Ρωτα τον να σου πει τους αριθμους των βαλβιδων.Δεν το πηγαινεις και απο αντιπροσωπεια μερια;

Link to comment
Share on other sites

Και γω φίλε το ίδιο έντονο κόψιμο γύρω στις 3300 έχω. Με το φίλτρο βενζίνης με έβαλες σε σκέψεις.. Πίστευα ότι είναι N75..

Σε μένα χλωμό είναι να φταίει το φ. βενζίνης. Το άλλαξα πριν ένα χρόνο και ήταν πεντακάθαρο (το είδα). Από τότε δεν έχω αλλάξει βενζινάδικο, οπότε δεν νομίζω να είναι η βενζίνη.

Link to comment
Share on other sites

Σε μένα χλωμό είναι να φταίει το φ. βενζίνης. Το άλλαξα πριν ένα χρόνο και ήταν πεντακάθαρο (το είδα). Από τότε δεν έχω αλλάξει βενζινάδικο, οπότε δεν νομίζω να είναι η βενζίνη.

Αν στο εμφανιζει ακριβω στις 3500 ειναι η Ν75.Δε χρειαζεται να αλλαξεις Ν249 κατα τη γνωμη μου.Σε μενα δε χρειαστηκε δηλαδη.

Link to comment
Share on other sites

Αν στο εμφανιζει ακριβω στις 3500 ειναι η Ν75.Δε χρειαζεται να αλλαξεις Ν249 κατα τη γνωμη μου.Σε μενα δε χρειαστηκε δηλαδη.

Στην εγγύηση είχα αλλάξει μια φορά την Ν249. Βέβαια δεν ξέρω αν ήταν η μεταλική ή η πλαστική. Μου τηην άλλαξαν Ιανουάριο του 2009. Ίσως τελικά να αγοράσω μόνο την Ν75 και να δω στο διαγνωστικό αν βγάζεις κάποιο σφάλμα για Ν249.

Link to comment
Share on other sites

Στην εγγύηση είχα αλλάξει μια φορά την Ν249. Βέβαια δεν ξέρω αν ήταν η μεταλική ή η πλαστική. Μου τηην άλλαξαν Ιανουάριο του 2009. Ίσως τελικά να αγοράσω μόνο την Ν75 και να δω στο διαγνωστικό αν βγάζεις κάποιο σφάλμα για Ν249.

Αλλαξε τη Ν75 για αρχη και βλεπεις.εξαλλου την Ν75 σιγουρα την εχουν στην αποθηκη.Βλεπεις, τις αλλαζουν με το τσουβαλι.Βαλτη επανω και καντε το μια βολτα να δειτε.Αν συνεχισει αλλαξε και τη Ν249 τη βγαζει δεν τη βγαζει στο διαγνωστικο.

Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτες είναι όλες οι αντιπροσωπείες σε όλη την Ελλάδα.

Από καρτούλες τα χριστουγεννα και Πάσχα καλά είναι.

Έπρεπε να στείλουν ειδοποίηση σε ΟΛΟΥΣ τους κατόχους και να ομαδοποιήσουν ανα διαστήματα τις αλλαγές ΚΑΙ στις δύο βαλβίδες.

Χωρίς κόστος φυσικά! Απαράδεκτοι για μένα χωρίς καμία δικαιολογία.

Σου λέει εντάξει αν το καταλάβει κανείς αλλάζουμε και καμιά και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Για τους υπόλοιπους ας κόψουν το λαιμό τους.

Αλλά πουλάει η VW με το TSI έχει ρημάξει στις πωλήσεις, ενώ οι άλλοι κάνουν προσφορές αυτή όλο και βαράει σε όλες τις τιμές. (Αυτοκίνητα,αναλώσιμα,service,αξεσουαρ κλπ κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτες είναι όλες οι αντιπροσωπείες σε όλη την Ελλάδα.

Από καρτούλες τα χριστουγεννα και Πάσχα καλά είναι.

Έπρεπε να στείλουν ειδοποίηση σε ΟΛΟΥΣ τους κατόχους και να ομαδοποιήσουν ανα διαστήματα τις αλλαγές ΚΑΙ στις δύο βαλβίδες.

Χωρίς κόστος φυσικά! Απαράδεκτοι για μένα χωρίς καμία δικαιολογία.

Σου λέει εντάξει αν το καταλάβει κανείς αλλάζουμε και καμιά και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Για τους υπόλοιπους ας κόψουν το λαιμό τους.

Αλλά πουλάει η VW με το TSI έχει ρημάξει στις πωλήσεις, ενώ οι άλλοι κάνουν προσφορές αυτή όλο και βαράει σε όλες τις τιμές. (Αυτοκίνητα,αναλώσιμα,service,αξεσουαρ κλπ κλπ)

Απαράδεκτοι θα ήταν αν είχε βγει ΑΝΑΚΛΗΣΗ και δεν την τηρούσαν τα συνεργεία ή αν την είχε γράψει στα ****** της η Κοσμοκάρ.

Από την στιγμή που ΔΕΝ συμβαίνει μαζικά το πρόβλημα σε όλους τους κινητήρες TSI είναι λογικό να περιμένουνε ΕΑΝ+ΟΤΑΝ εμφανιστεί το πρόβλημα να γίνεται η αντικατάσταση των χαλασμένων βαλβίδων! Και το πρόβλημα ΔΕΝ εμφανίζεται πάντα με "λαμπάκι" αλλά και με αλλαγή στην συμπεριφορά του κινητήρα!

ΔΕΝ είναι πάντα απαραίτητο να χαλάσουν οι "παλαιού τύπου" βαλβίδες Ν75 και Ν249!!!! ΔΕΝ είναι νόμος αυτό! Αλλά εξαρτάται από παράγοντες όπως η τύχη, η χρήση κ.ο.κ.

Μην είμαστε λοιπόν άδικοι....

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια. Έχω ενα golf V tsi σχεδον 3 χρονια και με 60000km έχω αλλαξει και τις δύο βαλβίδες του turbo στις 30000km και πριν έξι μήνες άναψε το λαμπάκι της μηχανής και σταμάτησε να ανοίγει ο kompressor. Μου είπαν οτι ήταν κάποιο ηλεκτρομαγνητικό πηνίο που είναι μαζι με την αντλία νερού και την άλλαξα. Από τότε συχνά αλλά όχι πάντα δεν έχω καθόλου δύναμη στις 2000-3000 στροφές σαν να μην ανοίγει ο kompressor. Έχω πάει δέκα φορές στην αντιπροσωπεία και παραδέχονται ότι κάτι έχει αλλά δεν ξέρουν τι. Εννοείται ότι το διαγνωστικό δεν βγάζει τίποτα...

υπάρχει κάποιος που έχει κάποια ιδέα τι μπορεί να φταίει? οτιδήποτε...

ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.