Jump to content
geocha

Βαλβίδα Ρύθμισης Πίεσης (*N75*) 1.4 Tsi

Recommended Posts

Τα φώτα σας παιδια!!! Σημερα αντιλήφθηκα ότι στα χαμηλα που δουλευει ο κομπρεσσορας το αυτοκινητο δεν παει καθολου και τραβαει σαν ατμοσφαιρικο!!! ΠΑιζει να να καμια απο τισ γνωστες βαλβιδες, η κατι αλλο. Το 6 αρι εχω.

Link to comment
Share on other sites

Τα φώτα σας παιδια!!! Σημερα αντιλήφθηκα ότι στα χαμηλα που δουλευει ο κομπρεσσορας το αυτοκινητο δεν παει καθολου και τραβαει σαν ατμοσφαιρικο!!! ΠΑιζει να να καμια απο τισ γνωστες βαλβιδες, η κατι αλλο. Το 6 αρι εχω.

Γεια σου.

Στις 3500 rpm βλέπεις κόμπιασμα? Αν μετά τις 3500rpm και με σταθερό γκάζι αλλάζει συμπεριφορά, τότε μάλλον είσαι για N75. Στο διαγνωστικό δε βγάζει πρόβλημα στη Ν75 αλλά "μειωμένη απόδοση τούρμπο".

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου.

Στις 3500 rpm βλέπεις κόμπιασμα? Αν μετά τις 3500rpm και με σταθερό γκάζι αλλάζει συμπεριφορά, τότε μάλλον είσαι για N75. Στο διαγνωστικό δε βγάζει πρόβλημα στη Ν75 αλλά "μειωμένη απόδοση τούρμπο".

Τι να πω ρε φιλε ξαφνικα απο την επομενη μερα φαινονται ολα οκ, δεν ξερω. Κομπιασμα ειχα από τις 1000 έως 3500, όσο δηλαδη δουλευε ο κομπρεσσορας. Απλα μου φαινοταν πολυ υποτονικός!! Αυτο που παρατηρω ειναι μια μικρη καθυστερηση σαν ενα μικρο σκαλοπατι στο ανοιγμα του...

Link to comment
Share on other sites

Guest ksalex

Τι να πω ρε φιλε ξαφνικα απο την επομενη μερα φαινονται ολα οκ, δεν ξερω. Κομπιασμα ειχα από τις 1000 έως 3500, όσο δηλαδη δουλευε ο κομπρεσσορας. Απλα μου φαινοταν πολυ υποτονικός!! Αυτο που παρατηρω ειναι μια μικρη καθυστερηση σαν ενα μικρο σκαλοπατι στο ανοιγμα του...

το ιδιο βλεπω και εγω και αναρωτιεμαι αν πρεπει να αλλαξω βαλβιδες (Ν75,Ν249) ή φταιει τοσο πολυ η ζεστη και το επηρεαζει? απο την αλλη, περσι που το θυμαμαι παλι ζεστη ειχε αλλα δεν ηταν τοσο ψοφιο...

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως τα σημαδια για ν75... αλλαξτε την και αν εχετε και την παλια σκαστρα και αυτην . Σκαστρα αλλαζουμε καθε 2χρονια η 60.000 ακομα και την καινμοπυρια να εχουμε ...παιρνει μποσικα γενικα το εχω δει με τα ματια μου ..

Link to comment
Share on other sites

το ιδιο βλεπω και εγω και αναρωτιεμαι αν πρεπει να αλλαξω βαλβιδες (Ν75,Ν249) ή φταιει τοσο πολυ η ζεστη και το επηρεαζει? απο την αλλη, περσι που το θυμαμαι παλι ζεστη ειχε αλλα δεν ηταν τοσο ψοφιο...

Αυτο ειναι που με τρελαινει ρε φιλε, οτι και περυσι ειχε ζεστη!!! Τελος παντων στην αντιπροσωπεια ο τεχνικος (τον οποιο εμπιστευομαι απολυτα) μου πε οτι δεν ειναι Ν 75 γιατι οταν εχει προβλημα αυτη το κομπιασμα γινεται στις 3500 στροφες και πανω, ενω η σκαστρα θα εμφανιζαι βλαβη. Το πιο πιθανο ειναι η ζεστη ή η κακης ποιοτητας βενζινη!!

Link to comment
Share on other sites

Guest ksalex

Αυτο ειναι που με τρελαινει ρε φιλε, οτι και περυσι ειχε ζεστη!!! Τελος παντων στην αντιπροσωπεια ο τεχνικος (τον οποιο εμπιστευομαι απολυτα) μου πε οτι δεν ειναι Ν 75 γιατι οταν εχει προβλημα αυτη το κομπιασμα γινεται στις 3500 στροφες και πανω, ενω η σκαστρα θα εμφανιζαι βλαβη. Το πιο πιθανο ειναι η ζεστη ή η κακης ποιοτητας βενζινη!!

εγω δεν εμπιστευομαι κανενα στην αντιπροσωπεια.και αν ειναι κακης ποιοτητας βενζινη, τι εκανε? κοιταξε το φιλτρο βενζινης? ενας φιλος σε προηγουμενο post αναφερει οτι ειχε παρομοιο προβλημα και τελικα λυθηκε αλλαζοντας το φιλτρο.

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα αλλαξα σημερα την n75 στην χαλκιδα στον σταθοπουλο γιατι μου εκανε τα γνωστα κολπα.Καθως την αλλαζε ο μηχανικος παρατηρησα στην εισαγωγη της τουρμπινας γυρω γυρω κ απο κατω λαδια το ειπα στον μηχανικο κ μου λεει θα χανει λιγο το ορινκ που κουμπωνει το κολαρο στην τουρμπινα δεν ειναι τιποτα.Εμενα δεν μου αρεσε ομως ειχε πολλα λαδια κ αφου επεμενα τελικα το ειδε κ εκεινος κ ειπε οτι πραγματι ειναι πολλα.Βγαλαμε την εισαγωγη κ πραγματι ειχε κοπει το ορινκ δυστηχως δεν ειχαν ομως κ το ξανακουμποσαμε στο βαλε βγαλε ομως κοπηκε εντελως κ ξεφυσαγε εντελως μετα φυσικα χωρις να ανεβαζει πιεση καθολου.πηρα τηλ σστην αντιπρωσοπεια στην Λειβαδια κ αφου το ειχαν πηγα το πηρα κ το αλλαξα μονος μου βγαζοντας ξανα την εισαγωγη.Ολα οκ τωρα αλλα ρε παιδια ξανα κανει το κομπιασμα οχι τοσο εντονα βεβαια οσο πριν την αλλαγη της n75 κ ουτε σκαλοπατι εχει στην αλλαγη κομπρεσορα τουρμπο αλλα μεταξι 2300 2700 ανεβαζει σαν ατμοσφαιρα τι μπορει να φταιει η καινουργια βαλβιδα μουφα?σκαστρα εχω αλλαξει.Δεν θελω να μπω σε περιπετειες με τις αντιπρωσοπειες μηχανικος ειμαι κ εγω αλλα σε αλλο κλαδο κ φυσικα δεν εχω την πολιτικη των αντιπρωσοπειων. sorry για το μακρη ποστ. δεχτες αποψεις κ γνωμες.

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα αλλαξα σημερα την n75 στην χαλκιδα στον σταθοπουλο γιατι μου εκανε τα γνωστα κολπα.Καθως την αλλαζε ο μηχανικος παρατηρησα στην εισαγωγη της τουρμπινας γυρω γυρω κ απο κατω λαδια το ειπα στον μηχανικο κ μου λεει θα χανει λιγο το ορινκ που κουμπωνει το κολαρο στην τουρμπινα δεν ειναι τιποτα.Εμενα δεν μου αρεσε ομως ειχε πολλα λαδια κ αφου επεμενα τελικα το ειδε κ εκεινος κ ειπε οτι πραγματι ειναι πολλα.Βγαλαμε την εισαγωγη κ πραγματι ειχε κοπει το ορινκ δυστηχως δεν ειχαν ομως κ το ξανακουμποσαμε στο βαλε βγαλε ομως κοπηκε εντελως κ ξεφυσαγε εντελως μετα φυσικα χωρις να ανεβαζει πιεση καθολου.πηρα τηλ σστην αντιπρωσοπεια στην Λειβαδια κ αφου το ειχαν πηγα το πηρα κ το αλλαξα μονος μου βγαζοντας ξανα την εισαγωγη.Ολα οκ τωρα αλλα ρε παιδια ξανα κανει το κομπιασμα οχι τοσο εντονα βεβαια οσο πριν την αλλαγη της n75 κ ουτε σκαλοπατι εχει στην αλλαγη κομπρεσορα τουρμπο αλλα μεταξι 2300 2700 ανεβαζει σαν ατμοσφαιρα τι μπορει να φταιει η καινουργια βαλβιδα μουφα?σκαστρα εχω αλλαξει.Δεν θελω να μπω σε περιπετειες με τις αντιπρωσοπειες μηχανικος ειμαι κ εγω αλλα σε αλλο κλαδο κ φυσικα δεν εχω την πολιτικη των αντιπρωσοπειων. sorry για το μακρη ποστ. δεχτες αποψεις κ γνωμες.

Για ενημερωτικούς λόγους, μήπως παίζει καμια φωτό του ORing να τσεκάρουμε και οι υπόλοιποι τα δικά μας προληπτικά?

Link to comment
Share on other sites

ναι απο το δυκτιο μια του συγκεκριμενου o-ring αλλα για να τσεκαρεις πρεπει να βγαλεις το σωληνα της εισαγωγης που παει απο το την πεταλουδα στο τουρμπο εχει 2 το μεγαλο στην πεταλουδα που δυσκολα χαλαει γιατι δεν εχει θερμοκρασιες κ το αλλο στην τουρμπινα που εχει προβλημα λογο θερμοκρασιων.υποψην κοστος μολις 2,70 αλλα αν ξεφυσαει απο εκει ειναι ψοφίμι το αμαξι.

post-7347-1280524842,97_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

παιδια μια ερωτηση

αλλη η βαλβιδα μεταγωγης (αυτη ειναι για την αλλαγη απο κομπρεσσορ σε τουρμπο?) και αλλη η Ν75?

Η βαλβιδα μεταγωγης ειναι η Ν75.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΙΜΑ ΜΕ ΤΟ GOLF ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ GT ME TA 170PS. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΠΟΣ ΠΗΓΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΚΣΙ ΜΟΥ ΣΤΙΣ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΓΥΝΕΤΕ Η ΑΛΑΓΗ ΑΠΟ TURBO SE KOMPRESSORA H TO ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΕΙΔΑ ΝΑ ΄ΝΕΚΡΩΝΕΙ΄ ΤΟ ΚΓΑΖΙΜΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΚΣΙ ΚΟΒΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΓΚΑΖΙ!!!!!!!!!!!! ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΝΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΟΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

ισως καποιο παιδι με gt να μπορεσει να σε βοηθησει καλυτερα..απλα αν σου εβγαζε κιτρινη λαμπα ισως ητανε απο καυσιμο..κοιτα ν 75 η την αλλη την βαλβιδα που εχετε ν289 283..δεν θυμαμαι κωδικο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου εβγαλε καμια ενδειξη ολη μερα ηταν μια χαρα οπος παντα το εσβησα κατα της 9 παω να το βαλω μπροστα στης 10 και καταλαβα το προβλημα οταν πηγα να κανω μια προσπεραση

που τελεικα δν εγεινε γιατι ο δειχτης των στροφων εμεινε στις 3.000 και νεκρωσε το κγαζι.... ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Kλασσική η συνταγη.Αντιπροσωπεία έλεγχος με διαγνωστικό θα σου βρει κάποιο σφάλμα, μετά θα αλλάξεις καμιά Ν75 ή Ν249 ή όπως αλλιώς τα λένε και μετά όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και το προβλημα συσεχειζετε.... αρα λοιπον αντιπροσωπεια. Κανενα ηχο απο λαμαρινα δεν ακουω φιλε mourh μονο το νεκρωμα του κγαζιου και οπος ξανα ειπα και χορις καμια ενδειξη!!! Ευχαριστω για τις απαντισεις σας στο προβλημα μου και παλι καλημερα!

Link to comment
Share on other sites

αλαγγη Ν75 ...και εαν εχεις την παλια σκαστρα αλλαξε και αυτη . Τα ανταλακτικα αυτα καλο ειναι να τα αλλαζουμε ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩς ΚΑΘΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ πεφτει η αποδοση τους.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και παλι!!! μπερδεμενα τα πραγματα με το GOLFAKI mou τωρα που το ξανα εβαλα μπροστα το αμακσι μου αναψε στο ταμπο το λαμπακι πως εχει καει καπια λυχνια τελεικα αφτη ηταν του stop και αφου αναψε το λαμπακι το αμαξι πηγενει κανονικα και μαλιστα καλητερα στην αλαγη που κανει στις 3000 στροφες δεν κοβει καθολου. Τωρα αν δεν εχει καμια σχεση η λυχνια με το νεκρωμα του γκαζιου που εκανε εχθες καποιος ας απαντηση.... Ευχαριστω πολυ και συγνωμη αν σας κουρασα!!!!!

Link to comment
Share on other sites

καμια σχεση ...το προβλημα που περιγραφεις ειναι η αδυναμια καλης λειτουργιας βαλβιδας Ν75 και ειναι γνωστο προβλημα ειδικα στα πρωτα gt ...Ακομα και αν δεν στο ξανακανει πανε αλλαξετ την ...ειδικα αν δεν την αλλαξες ποτε απο τοτε που εχεις το αυτοκινητο .

Link to comment
Share on other sites

καμια σχεση ...το προβλημα που περιγραφεις ειναι η αδυναμια καλης λειτουργιας βαλβιδας Ν75 και ειναι γνωστο προβλημα ειδικα στα πρωτα gt ...Ακομα και αν δεν στο ξανακανει πανε αλλαξετ την ...ειδικα αν δεν την αλλαξες ποτε απο τοτε που εχεις το αυτοκινητο .

Φιλε Θανο ευχαριστω για τις συμβουλες σου και το αμαξι απο δευτερα αντιπροσωπεια!!!!! ειναι μοντελο 12/07 και εχει μονο 20.000χλμ οπος και να εχει εγω θα πω να μου ανικαταστισουν την βαλβιδα με μια καινουρια και να το ελενξουν!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.