Jump to content
geocha

Βαλβίδα Ρύθμισης Πίεσης (*N75*) 1.4 Tsi

Recommended Posts

παιδια καλησπέρα... Λοιπόν έχουμε και λέμε: Παρασκευή βράδυ είμαι με το γκολφάκι (1,4 tsi 140) και το πατάω και μετά τις 3000 στροφές κόβει τη δύναμη και ανεβάζει σαν 1400. Την επόμενη μέρα λαμπάκι κινητήρα "σύστημα εξαγωγής καυσαερίων".

Το πάω automarin σήμερα, διαγνωστικό, και δείχνει ότι έχει σπάσει το σωληνάκι του τούρμπο, για την ακρίβεια η αρσενική εσοχή στη βαλβίδα που καταλήγει το σωληνάκι. Ψάχνοντας στο net για τον κωδικό που μου βάλαν, βλέπω εδώ ότι πρόκειται για την περίφημη n75. Τσεκάρω το αμάξι, και ω εκ του θαύματος, η "σκουριασμένη κούνια" έχει σταματήσει! Και το αμάξι επιταχύνει κανονικά. ο κωδικός που μου έβαλαν είναι 03c 906 283 b με pp 05.10.2010. Ο κωδικός του παλιού είναι 06f 906 283 f. Καί όλα μαζί 65ε. Ελπίζω να βοήθησα!

Πολύ χρήσιμο το post σου !! Ευχαριστούμε και σ' εσενα καλοτάξιδο το αμαξι !!

Link to comment
Share on other sites

εγω απο οτι θυμαμαι απο προηγουμενες συζητησεις εδω μεσα η ν75 αν τη αλλαξεις και βαλεις αλλη και καλα ποιο αγρια αν δεν εχεις προγραμμα ο εγκεφαλος του αυτοκινητου σου το καταλαβαινει και αυτο το 0.1 που παιρνεις απο αυτη την αλλαγη στην πιεση το χανεις υστερα απο ενα με δυο μερες giati kanei adaptation και γυρναει σε κανονικα επιπεδα,θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι αν την αλλαξεις θα πρεπει να εχεις προγραμμα πανω στον εγκεφαλο γιατι αλλιως εχεις κανει μια τρυπα στο νερο αλλαζωντας την την στιγμη που δεν εχει προβλημα αλλα για το 0.1 της πιεησης που κερδιζεις αφου το χανεις και μονο με τοπρογραμμα το κραταει...αυτα!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα το αμαξι(Gt170αρι μαμα) γενικα το αισθανομουνα ψωφιο μεχρι τις 4000 στροφες.Πηγα αντιπροσωπεια κ μου αλλαξανε Ν75 ασπρου χρωματος(ειχα μια καφε σε χρωμα).Οταν τους ειπα να μου αλλαξουνε και την 249 τσινισανε και μου πανε οτι δν καλυπτει εγγυηση και οτι φοραω την μεταλλικη και οτι δεν χρειαζετε.Στο δρομο οντως το ειδα λιγο καλυτερο.Πιστευτε οτι πρεπει να αλλαξω και την 249? Κανονικα εγγυηση δεν επρεπε να μου την περασουνε και αυτη?Ξερετε κοστος γτ λεω να περασω απο εναν μαστορα να μου την αλλαξει σημερα,θα δω διαφορα η τζαμπα λεφτα?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα το αμαξι(Gt170αρι μαμα) γενικα το αισθανομουνα ψωφιο μεχρι τις 4000 στροφες.Πηγα αντιπροσωπεια κ μου αλλαξανε Ν75 ασπρου χρωματος(ειχα μια καφε σε χρωμα).Οταν τους ειπα να μου αλλαξουνε και την 249 τσινισανε και μου πανε οτι δν καλυπτει εγγυηση και οτι φοραω την μεταλλικη και οτι δεν χρειαζετε.Στο δρομο οντως το ειδα λιγο καλυτερο.Πιστευτε οτι πρεπει να αλλαξω και την 249? Κανονικα εγγυηση δεν επρεπε να μου την περασουνε και αυτη?Ξερετε κοστος γτ λεω να περασω απο εναν μαστορα να μου την αλλαξει σημερα,θα δω διαφορα η τζαμπα λεφτα?

n279 ειναι η σκαστρα νομιζω αν κανω λαθος να με διορθωσει καποιος..αν εχεις την πιο καινουργια δεν χρειαζεται να την αλλαξεις επισης βγαζει σφαλμα στον εγκεφαλο οταν εχει προβλημα.εγω ειχα παλια σκαστρα εβγαλε σφαλμα και την αλλαξα πριν 1.5 χρονο την πληρωσα περιπου 45 ευρω...

Link to comment
Share on other sites

βασικα η ν75 ειναι η σκαστρα η 249 ειναι μια βαλβιδα νομιζω και συνηιθως δεν βγαζει σφαλμα απο τι εχω ακουσει.Ειδες διαφορα? ακουγετε αλλιως?

Link to comment
Share on other sites

εχετε μπερδευτει..η Ν75J,F,C,H,RACE(ηταν η Κ αν θυμαμαι καλα) εμπεναν στα παλια 1.8T20VT και οντως καθε βαλβιδα ειχε διαφορετικο overboost kai διαφορετικα μεσαια σττα tsi δεν εχει καμια διαφορα παρα εχουν αλαξει τους κωδικους και τους εχουν βελτιωσει γιατι τα πρωτης γενιας ειχαν προβλημα και αστοχια υλικου

Edited by GregGTI28R
Link to comment
Share on other sites

βασικα η ν75 ειναι η σκαστρα η 249 ειναι μια βαλβιδα νομιζω και συνηιθως δεν βγαζει σφαλμα απο τι εχω ακουσει.Ειδες διαφορα? ακουγετε αλλιως?

αλλο ή ν75 αλλο η σκαστρα... ή ν75 ουσιαστικα ειναι το μαμα boost controler που λεει ποσο over θα σηκωσεις.

Link to comment
Share on other sites

αυτα στ 20 vt και επιτελους ναι ξεκαθαρισε το κλιμα...στα τφσι οπυ εχει και καλα ηλεκτρονικη σκαστρα τι κανουμε?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια λοιπον εχω Golf GT 170 με εξατμιση φιλτρο..Εχω το εξης προβλημα.Οι πολλαπλασιαστες ειναι στα τελευταια τους και απο δευτερα θα αλλαξω. Το θεμα ειναι οτι βρηκα πολλαπλασιαστες τους κλασσικους BERU που φοραει στα 45 ο ενας...Kαι καποιους ιταλικους πολλαπλασιαστες στα 35..Τους εχει βαλει κανεις αυτους τους ιταλικους?? Να τους δοκιμασω η ειναι μαπα?? Για βοηθηστε λιγο...

Επισης αναψε προχθες το λαμπακι και στον εγκεφαλο που το εβαλα εβγαλε Υπερταχυνση Στροφειου Τουρμπο..Ανεβασε παραπανω πιεση?? Απο τι να ειναι???

Link to comment
Share on other sites

Φίλε έχω και εγώ το GT 170 με 74.500χλμ και πρίν λίγο καιρό μου άναψε λαμπάκι κινητήρα. Καμία διαφορά το αυτοκίνητο μη σου πω πήγαινε και ελαφρός καλύτερα. Το πάω αμέσως αντιπροσωπεία το βάζει στο VAS και βγάζει το σφάλμα που λες: "Υπερταχυνση Στροφειου Τουρμπο". Τελικά έφταιγε ένα σωληνάκι που οδηγεί στην βαλβίδα Ν75 (είχε φθαρεί-κοπεί) και έτσι αυτή δεν έπερνε σωστα δεδομένα με αποτέλεσμα να αφήνει την τουρμπίνα να στροφάρει πάνω από ένα συγκεκριμένο όριο γι αυτό και το αισθανόμουν να πηγαίνει καλά. Αλλαγή στο σωληνάκι και όλα ΟΚ. Πήγαινε το να στο δούνε μήπως έχεις το ίδιο πρόβλημα. Δεν κάνει να στροφάρει το τούρμο εκτός ορίων..

Link to comment
Share on other sites

Να'σαι καλα...Αυτο θα κανω.Γιατι προς το παρον δεν το εχουμε κοιταξει αυτο. Μακαρι να ειναι αυτο το προβλημα..

Οσο για τους πολλαπλασιαστες??? Ξερει κανεις για τους ιταλικους?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το αμαξι μου ειναι του 2007..

αμα τη ζητησω ποιος κωδικος ειναι ο πιο καινουργιος(χρωμα)?

λετε αξιζει να την αλλαξω προληπτικα μιας και καποια στιγμη οπως σε ολους θα χαλασει επειδη ειναι προβληματικη ενω η καινουργια βελτιωμενη και δεν χαλαει?

μπορει να δω και διαφορα οπως τα 20vt οταν βαζαν βελτιωμενη?

στα ποσα κμ χαλαει περιπου?

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

κανενας αλλος που να ξερει?ποσο κοστιζει και πιο ειναι το τελευταιο μοντελο?

Έγινε συγχώνευση των θεμάτων ...

δεν έχει αλλάξει κάτι, εάν κάνεις μια αναζήτηση στην προηγούμενη σελίδα θα βρεις την απάντηση που ψάχνεις ... χρώμα μουσταρδί.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

επειδη αφορα την ν75 η ερωτηση μου ειπα να το γραψω εδω ,σκεφτομαι να σηκωσω την πιεση που ανοιγει και κραταει η ν75 η μαμα την πιεση της,οπως κανουν οι προγραμματιστες στα προγραμματα τους και σου λενε δουλευεις σε 97% ανοικτη ν75...γινεται να κανω κατι τετοιο χωρις προγραμμα και με vagcom????η πρεπει να παω σε βελτιωτικο οικο και να του ζητησω να μου προγραμματισουν την ν75 να ανοιγει παραπανω απο οτι τωρα?

αν γινεται με vagcom και recoding σε ποιο block ειναι και μεχρι ποσο να την παω??

Link to comment
Share on other sites

τελικα δεν γλιτωσα την αλλαγη N75 στο GT...μετα απο μερικα κολληματα στο ανοιγμα του τουρμπο γυρω στις 3500-4000 στροφες που παρατηρησα τον τελευταιο καιρο επισκεφτηκα την αντιπρωπια σημερα το πρωι,αν και μπηκε στο διαγνωστικο δεν εδειξε τιποτα( πριν στο συνεργειο μου ειπαν οτι δεν φαινεται ενδειξη),εγινε μια μικρη βολτα στο παρκινγκ οπου αμεσως ο μηχανικος ειπε αλλαγη Ν75..εγινε παραγγελια για την Δευτερα με κοστος 45 ευρω...συν 10 ευρω εργασια!!

Link to comment
Share on other sites

Έχω Golf 5 Tsi με εισαγωγή και Revo. Όταν έβαλα την εισαγωγή το Πάσχα άκουγα την σκάστρα εννοείται πιο δυνατά. Αυτό που είχα παρατηρήσει όμως ήταν πτώση απόδοσης στα ψηλά ενώ είχα αύξηση απόδοσης στα χαμηλά. Το θώρησα φυσιολογικό γιατί ξέρω ότι υπάρχουν τέτοια πάρε δώσε. Για να μην το πολυλογώ το σάββατο και την δευτέρα σε μια σχετική πίεση στο αμάξι στις 6.500 άρχισε να τρεμοπαιζει λίγο και άναψε φωτάκι μηχανής. Δεν το ξαναέκανε μέχρι την δευτέρα με ακριβώς ην ίδια κατάσταση! Τελικά πήγα στην vw και μου άλλαξαν πολλαπλασιαστή 2ου κυλίνδρου. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως δεν είχα καταλάβει ότι το αμάξι δνε πήγαινε. Και είδικά εγώ που είμαι πολύ προσεχτικός με αυτά .Είναι λες και ε΄χω άλλο αμάξι. Αυτό που παρατήρησα όμως είναι ότι η σκάστρα δεν ακόυγεται όπως πριν. Άλλοτε ακούγεται άλλοτε όχι τόσο. Ενώ πριν το πάω στην vw ακουγόταν συνέχεια... Γιατί αυτό?? Να πω ότι έχω αλλάξει εδώ και πολλλά χιλιόμετρα την σκάστρα και είχα βάλει την καινούργια που έβγαινε τότε προληπτικά γιατί είχα την παλιά. Παίζει να μην έχει μπει σωστά από τον μηχανικό?(Σε περίπτωση που για να αλλάξει πολλαπλασιαστή έπρεπε ναι βγει και η σκάστρα).Δεν ξέρω αν έχουν σχέση απλά ρωτάω Να δοκιμάσω να την βγάλω και να την ξανά βάλω??Τι προτείνετε??

Edited by mihalis19
Link to comment
Share on other sites

Αν το αυτοκινητο παει καλα και δεν εχει λαθη εισαι οκ. Η εργοστασιακη σκαστρα δεν ακουγετε σχεδον καθολου.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά πως γίνεται μέχρι προχθές να ακούγεται περισσότερο σε σχέση με τώρα μετά το συνεργείο?? Όντως η εργοστασιακή δεν ακούγεται πολύ, αλλά λόγω της εισαγωγής που έχω ακούγεται πολύ περισσότερο κανονικά...

Link to comment
Share on other sites

αδερφε μου πολλαπλαστης με σκαστρα ειναι αρκετα μακρια κ για να βγει το ενα δεν εμποδιζει το αλλο δεν παιζει να εχει βγει απλα μαλλον τωρα δεν ζοριζεται κ δεν σκαει εντονα ενω πριν ισως.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.