Jump to content
geocha

Βαλβίδα Ρύθμισης Πίεσης (*N75*) 1.4 Tsi

Recommended Posts

καλησπέρα παιδιά!πριν ένα μήνα περίπου το αμάξι έβγαλε πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή του 1ου κυλίνδρου.και επισκέφτηκα μια γνωστή αντιπροσωπεία στην περιοχή μου. πάω λοιπόν και αφήνω το αμάξι για την αλλαγή ενός πολλαπλασιαστή και μονο.το αμάξι κατά τα αλλα ηταν τέλειο μηχανικά.με περνούν τηλέφωνο και μου λένε πως η βαλβίδα ν75 χρειάζεται άλλαγμα. εννοείται τους λέω να επισκευαστεί ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ(δεν ειχε πέσει κατι στην αντίληψή μου). τώρα μετά απο ουτε ενα μήνα έβγαλε πρόβλημα η ν75. εγώ αύριο φεύγω.και δεν μπορώ να το αναβάλω. σήμερα δεν προλάβαιναν είπαν χωρίς να μου εγγυάται κανείς ότι δεν συμβεί τίποτα.το ανταλλακτικό δεν έχει εγγύηση? κανονικά δεν πρέπει να επισκευασθεί χωρίς κανένα κόστος?δεν είναι τα 40 ευρό που στις εποχές μας δεν είναι και λίγα αλλά είναι η κοροϊδία γιατί είμαι σίγουρος ότι δεν αλλάχτηκε ποτέ! δυστυχώς οι αντιπρόσωποι κοροϊδεύουν πολύ κόσμο και δεν είναι τυχαίο που κλείνουν ένας ένας!και στρέφεται ο κόσμος στα μικρά συνοικιακά μαγαζιά!

Link to comment
Share on other sites

Αν εισαι μεσα στην εγγυηση δεν πληρώνεις τιποτα, αν εισαι εκτος το 100αρικο θα στο πάρουν σιγουρα.

Η Ν75 δεν βγαζει (συνήθως) σφαλματα, τι σου παρουσιάζει το αυτοκίνητο?

Μπορεις να την αλλαξεις και μονος σου, εκει στις διακοπες που θα εισαι πως θα περασει η ωρα σου ευχάριστα χαχαααα

Link to comment
Share on other sites

χαχα παίζει να έχεις δίκιο! όταν πάω να ξεκινήσω στην ανηφόρα είτε έχω κόψει και είμαι με 2ερα και λίγες στροφές ανεβάζει(με 3/4 γκάζι) τόσο αργά που με περνάει ποδηλάτης με σούζα και τσιγάρο στο χέρι! γενικά χαμηλά ψόφησε.δεν αρπάζει από χαμηλά!και όλα αυτά σήμερα το πρωί...δεν τους δίνω ευρό!(και ας μην έχω εγγύηση)

Edited by themisSs13
Link to comment
Share on other sites

Εισαι για αλλαγη Ν75 και σκάστρα, τωρα αν δεν κανεις και πολλα χλμ δεν πειράζει, αλλα αν ειναι να κανεις τρελα πραγματα αλλαξε τες σε καποιο συνεργείο εκει που θα πας.

Καλες διακοπες.

Link to comment
Share on other sites

Εισαι για αλλαγη Ν75 και σκάστρα, τωρα αν δεν κανεις και πολλα χλμ δεν πειράζει, αλλα αν ειναι να κανεις τρελα πραγματα αλλαξε τες σε καποιο συνεργείο εκει που θα πας.

Καλες διακοπες.

σκαστρα έχω μια στην αποθήκη!θα δω τι θα κάνω... ευχαριστώ επίσης καλές διακοπές!

Link to comment
Share on other sites

τελικά δεν είναι τίποτα από τα 2! ούτε σκαστρα ούτε ν75! μάλλον κάτι δεν πάει καλά με τον κομπρεσορα.4η με φορτίο(ανηφόρα) το αμάξι δεν ανεβάζει με τίποτα. πραγματικά δεν ξέρω...

Link to comment
Share on other sites

Κατά 90% είναι η n75 έτσι κάνει.. Δεν φταίει ο κομπρέσορας. Αν ήταν κάτι τέτοιο θα στο είχαν πει. Δες στο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=31850 για να αλλαξεις μονος σου n75 αν πιάνει και λίγο το χέρι σου. Επίσης για αυτό που ειπε ο nikoskallithea δεν είμαι και πολυ΄σίγουρος. Δεν ισχύει πάντα το ότι αν έχεις ένα τετοιο πρόβλημα θες αλλαγή και σκάστρας και ν75. Η σκάστρα σου ακούγεται?? Αν ναι τότε είσαι οκ. Αν αλλάξεις ν75 αφου σου είπαν ότι αυτό είναι το πρόβλημα και δεις οτι και παλι δεν εισαι καλα και δεν ακους την σκαστρα τοτε αλλαξε και αυτην.

Η σκάστρα να ξέρεις ότι βγάζει σφάλμα οπότε αν έιχε κάτι θα στο είχαν πει. Εδώ σου βρήκαν την N75 που αν εχει κατι δεν βγαζει σφαλμα.(!!!) Μπράβο τα θηρία αφου το βρήκαν και αυτό.. Σε εμένα δεν ήταν και τόσο θηρία...χαχα

Edited by mihalis19
Link to comment
Share on other sites

Κατά 90% είναι η n75 έτσι κάνει.. Δεν φταίει ο κομπρέσορας. Αν ήταν κάτι τέτοιο θα στο είχαν πει. Δες στο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=31850 για να αλλαξεις μονος σου n75 αν πιάνει και λίγο το χέρι σου. Επίσης για αυτό που ειπε ο nikoskallithea δεν είμαι και πολυ΄σίγουρος. Δεν ισχύει πάντα το ότι αν έχεις ένα τετοιο πρόβλημα θες αλλαγή και σκάστρας και ν75. Η σκάστρα σου ακούγεται?? Αν ναι τότε είσαι οκ. Αν αλλάξεις ν75 αφου σου είπαν ότι αυτό είναι το πρόβλημα και δεις οτι και παλι δεν εισαι καλα και δεν ακους την σκαστρα τοτε αλλαξε και αυτην.

Η σκάστρα να ξέρεις ότι βγάζει σφάλμα οπότε αν έιχε κάτι θα στο είχαν πει. Εδώ σου βρήκαν την N75 που αν εχει κατι δεν βγαζει σφαλμα.(!!!) Μπράβο τα θηρία αφου το βρήκαν και αυτό.. Σε εμένα δεν ήταν και τόσο θηρία...χαχα

η σκαστρα ακούγεται κανονικά. αμφιβάλω πολύ για ν75. αύριο το πάω σε άλλο αντιπρόσωπο να δω τι θα πει. ελπίζω να μην κοστίσει πολύ γιατί το intercooler περιμένει... :thumbsup: btw συχνάζω πόρτο ραφτι και έχω και ένα φίλο μόνιμα εκεί...

Edited by themisSs13
Link to comment
Share on other sites

η σκαστρα ακούγεται κανονικά. αμφιβάλω πολύ για ν75. αύριο το πάω σε άλλο αντιπρόσωπο να δω τι θα πει. ελπίζω να μην κοστίσει πολύ γιατί το intercooler περιμένει... :thumbsup: btw συχνάζω πόρτο ραφτι και έχω και ένα φίλο μόνιμα εκεί...

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί δεν την αλλαζεις

Link to comment
Share on other sites

Υπομονή και όλα θα φτιάξουν :thumbsup:

το ξερω ρε φιλε τα ειπαμε και στο τηλ.απλα ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!και οσα υπαρχουν ειναι για άλλη δουλεια...cooler.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις γύρισα από μια άλλη αντιπροσωπεία. δυστυχώς έγινε αυτό που φοβόμουν δεν βρήκαν τίποτα στο διαγνωστικό(λένε ότι η ν75 φαίνεται).και μάλιστα βγήκαμε στο δρόμο με έναν κύριο και είπε ότι αργεί λίγο να αρπάξει.τι να πω περιμένω τον κριτωνα να το δούμε. :hyper::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Βλακειες...φυσικα και δεν φαινεται η ν75. Ειμαι ακριβως στην ιδια κατασταση. Αργει να αρπαξει το αμαξι...στα ψηλα ειναι οκ αλλα αργει στα χαμηλα. Εγω εβγαλα και το προγραμμα με το κοντρολ αλλα και την εισαγωγη μπας και βγαλω κανενα συμπερασμα....

Link to comment
Share on other sites

Βλακειες...φυσικα και δεν φαινεται η ν75. Ειμαι ακριβως στην ιδια κατασταση. Αργει να αρπαξει το αμαξι...στα ψηλα ειναι οκ αλλα αργει στα χαμηλα. Εγω εβγαλα και το προγραμμα με το κοντρολ αλλα και την εισαγωγη μπας και βγαλω κανενα συμπερασμα....

εσύ άλλαξες ν75?και συνεχίζει να το κάνει?

Link to comment
Share on other sites

όχι δεν άλλαξα...έχω την εντύπωση ότι σε εμένα δεν φταίει αυτό. γιατι στα στα ψηλά ενώ φορτώνει καλύτερα σήμερα είδα μια μικρη διακοπή λίγο πε΄ριεργη. κάτι παίζει με τους πολλαπλασιαστές για μια ακόμη φορά μάλλον..ν75 την αλλαξα πριν 2-3 μήνες. θεωρώ πολύ γρήγορο να την ξανα αλλάξω...να ήταν και αυτή προβληματική??παίζει....(και σκάστρα έχω αλλάξει..)

όπως είπα θα το αφήσω χωρίς τίποτα να δω τι θα κάνει..αν δω οτι δεν φορτώνει θα τους του πάω πακέτο για ΑΛΛΗ μια φορά..χθες το πήρα από αλλαγή αντλίας υψηλής γιατί είχε πρόβλημα και όταν το πήρα (με μαμά πρόγραμμα που το ειχα γυρισει) το εβλεπα οτι δεν ΠΗΓΑΙΝΕ μια.. χαχαχα τιποτα ομως δεν την παλευε...ΚΑΘΟΛΟΥ.σκεφτηκα μπας και θελει καθαρισμα η εισαγωγη γιατι την εχω καπου στα 5000 χλμ ακαθαριστη και την εβγαλα να καθαρισω..τωρα βλεπω οτι παει καλυτερα..δεν ξερω ομως αν εχει συμπεσει το γεγονος οτι εχει γινει και το adaptation με την νεα αντλια υψηλης...γαμωτο μπαινω και φανταρος και εχω μια βδομαδα ακομα μπροστα μου για να το φτιαξω....μετα θα μεινει ετσι...

Link to comment
Share on other sites

Aυτό είναι το μοναδικό σπαστικό πράγμα με αυτά τα μοτέρ! Ποτέ δεν ξέρεις τι ακριβώς έχουν! Επίσης, δεν έχουν σταθερή απόδοση. Το ένα βράδι ράβουν και το άλλο σέρνονται!

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο κάτι ύποπτα συμπτώματα (κακή απόδοση χαμηλά και ειδικά στην περιοχή 2200 σαλ έκανα ένα λογκάρισμα με VCDS (Vag-com) και βρήκα σφάλμα στην N249. Αναρωτιέμαι αν έχει πρόβλημα και η Ν75 που υποτίθεται ότι δεν καταγράφει σφάλμα. Είναι αρκετό να κάνω ένα output test στην Ν75 απο το vcds; Μήπως πρέπει να τσεκάρω κάτι άλλο; Εννοείται ότι θα πάω αντιπροσωπεία απλά θέλω να πάω "διαβασμένος" και προετοιμασμένος.

Link to comment
Share on other sites

Έχει μια διαφορά το αυτοκίνητο προς το καλύτερο, δεν είναι πάντως τρομερή.

Το ενδιαφέρον είναι ότι απο το πρώτο σερβις τους έλεγα:"Μη γραμμική απόκριση γκαζιού χαμηλά - σαν να κάνει ένα σκαλοπάτι - και μετά εκτοξεύεται η δυναμή του". Όλα αυτά σε χαμηλές στροφές 1000-1500 οπότε δεν ήταν θέμα turbo αλλά κάποιας λειτουργίας εμπλοκής η όχι του κομπρέσσορα. Οι δυο βαλβίδες που αλλάχτηκαν είναι duty cycle δηλαδή ανοιγοκλείνουν για να εξομοιόσουν την κατάσταση "βαλβίδα μισάνοιχτη". Δούλευαν καλά λοιπόν ανοιχτές, καλά κλειστές και στην ενδιάμεση κατάσταση ("όταν επιταχύνω με λίγο γκάζι όμως"-όπως τους έλεγα) ήταν το πρόβλημα.

Καταλήξαμε λοιπόν να κάνουμε αυτοδιάγνωση (βλέπε πρώτο ποστ) και να τους καθοδηγούμε. Ας είναι, γι'αυτό πήρα το διαγνωστικό, γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη στους τεχνικούς. Η ειρωνία είναι ότι είμαι εκπαιδευτικός και διδάσκω το μάθημα "Τεχνολογία Ελέγχου & Διαγνώσεων" σε τεχνικό σχολείο οπότε ξέρω το επίπεδο της εκπαιδευσής τους.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.