Jump to content
geocha

Βαλβίδα Ρύθμισης Πίεσης (*N75*) 1.4 Tsi

Recommended Posts

ρε παιδια πηγα γκρατσια και μου δειξε μια ν75 που τελινει σε b αυτος ειναι ο νεος κωδικος?βοηθηστε λιγο πρεπει να αλλαξω αλλα θελω τη πιο νεα 3 μηνες προσπαθω να βγαλω ακρη

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια πηγα γκρατσια και μου δειξε μια ν75 που τελινει σε b αυτος ειναι ο νεος κωδικος?βοηθηστε λιγο πρεπει να αλλαξω αλλα θελω τη πιο νεα 3 μηνες προσπαθω να βγαλω ακρη

03C 906 283 B

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.Και γω την πεμπτη εκλεισα ραντεβου στον Ιωαννιδη (Κοζανη) για αλλαγη ν75 και ν249,καθως μετα απο 2 εβδομαδες που εκανα προγραμμα τα εφτυσε η ν75 και το αμαξι δν τουρμπιζει καθολου καλα.Μου ειπαν 84 ευρω και οι 2 βαλβιδες και 30 περαστικα.Ελπιζω να μην συμβαινει και τιποτα αλλο. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορει να σηκωσει πιεση οπως πριν.οταν εκανα το προγραμμα επαθα πλακα απο το τραβηγμα.τωρα παει χειροτερα απο μαμα.και τις προαλλες που ημουνα εθνικα με 6η και 130 το τσιμπαω απαλα το γκαζι και το boost ουτε που κουνιοτανε.ανεβαζε σαν ατμοσφαιρικο.ν75 σιγουρα εγω και σκαστρα.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα στις υψηλες στροφες δεν μου κραταει σωστα την πιεση ενω εχω καλο overboost απο τις 4000 στροφες και πανω εχω μια απωλεια 0,2 bar σχεδον σε ολο το φασμα απο την απαιτουμενη εως το κοφτη.

Link to comment
Share on other sites

το ιδιο θεμα ειχα και εγω αλλαξα σκαστρα και n75και δεν εγινε τιποτα.υπαρχει μια περιπτωση να φταιει και ο καιρο!!!

και εγω εχω δει μια διαφορα 0.2 bar σε ολο το φασμα

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω αν είναι το πλέον κατάλληλο τόπικ, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω:

α. Εδώ και κάποιους μήνες, έχω την αίσθηση ότι άλλες φορές το αμάξι πάει τον λώκο του και άλλες ότι δεν πάει και τόσο καλά. Είναι αυτό δείγμα ότι κάτι από τις Ν75 - Ν249 δυσλειτουργεί;

(Το έχω ελένξει πρόσφατα σε διαγνωστικό και δεν υπήρξε οποιαδήποτε ένδειξη (4,5 έτη νορμάλ χρήσης - 45.000χλμ)).

β. Σκάστρα είναι η Ν75 ή κάτι άλλο;

γ. και αν "ΝΑΙ" στο ανωτέρω, αξίζει να βάλει κανείς αυτή την νέα Ν75Β ή να δώσει κάτι παραπάνω για αυτήν της Forge;

δ. Αν αλλαχτεί η Ν75 απαιτείται και αλλαγή της Ν249 ταυτόχρονα;

/ ΒΣ

ΥΓ Υπόψιν (για τα γ,δ) ότι σκέφτομαι οσονούπω να προχωρήσω σε (light) πρόγραμμα

Link to comment
Share on other sites

Eγώ πάντως το καλοκαίρι άλλαξα Ν249 και όχι Ν75, γιατί το αμάξι είχε χάσει. Και το καταλάβαινα με το απλό τεστ του αν γράφει κάτω η 3η ή όχι (με πρόγραμμα).

Link to comment
Share on other sites

Eγώ πάντως το καλοκαίρι άλλαξα Ν249 και όχι Ν75, γιατί το αμάξι είχε χάσει. Και το καταλάβαινα με το απλό τεστ του αν γράφει κάτω η 3η ή όχι (με πρόγραμμα).

H απόφαση αλλαγής της Ν249 και όχι της Ν75 (ή και της Ν75) πως έγινε;( εννοώ σε τι δεδομένα στηρίχθηκε; )

/ ΒΣ

Edited by vassat
Link to comment
Share on other sites

H N75 ελέγχθηκε στο συνεργείο και την βρήκαν οκ.

ΟΚ ευχαριστώ. Άρα συμπεραίνω είναι προτιμότερη η αλλαγή αμφοτέρων, μια που το κόστος δεν είναι ιδιαίτερα υψηλό.

/ ΒΣ

Link to comment
Share on other sites

το ιδιο θεμα ειχα και εγω αλλαξα σκαστρα και n75και δεν εγινε τιποτα.υπαρχει μια περιπτωση να φταιει και ο καιρο!!!

και εγω εχω δει μια διαφορα 0.2 bar σε ολο το φασμα

Λες να εχουμε κανενα μικρο κρακακι στο μαντεμι στη wastegate και να χανουμε πιεση ???

Link to comment
Share on other sites

παιδια για αρχή αλλαξτε ν75 ,είναι φθηνό ανταλλακτικο και συνηθως δεν βγαζει σφαλμα στο vag com

Link to comment
Share on other sites

Τελικα αλλαξα σημερα ν75 και σκαστρα.η ν75 ηταν η παλια οπου ο κωδικος της ειναι 06f 906 283 f και δν την ειχα αλλαξει ποτε.η καινουρια εχει κωδικο 03c 906 283 B.Σαν να εστρωσε το αμαξι ακομα δν το πατησα πολυ.103 ευρω μαζι με τα περαστικα και οι 2 βαλβιδες.Μια χαρα. :)

Link to comment
Share on other sites

οταν ειχα βαλει το μπαρομετρο με δευτερη σχεση εβλεπα αυτο

τωρα ομως δεν το βλεπω λες να ειναι η Ν75 ενω αλλη ταχυτητα π.χ 4 η 5 το βλεπω

Link to comment
Share on other sites

στο διαγνωστικο που πηγα δν μ βγαλε καποιο σφαλμα οποτε και δν μου την αλλαζουνε Ν75 και 249 αλλα γενικα το αμαξι δν παει οπως πρεπει.σε αλλο συνεργειο παλιοτερα μου χανε πει οτι δν βγαζει σφαλμα. Ξερετε κανα τροπο να μου βγαλει σφαλμα και τελος παντων να μου την αλλαξουνε εγγυηση? το κλακ με το που ξεκιναγες εχει παψει προ πολλου και οταν θυμαται.. ειμαι σιγουρος αν αλλαξει γενικα θα φτιαχτει η αποκριση και γενικα θα παρει τα πανω του οπως παντα.

Link to comment
Share on other sites

στο διαγνωστικο που πηγα δν μ βγαλε καποιο σφαλμα οποτε και δν μου την αλλαζουνε Ν75 και 249 αλλα γενικα το αμαξι δν παει οπως πρεπει.σε αλλο συνεργειο παλιοτερα μου χανε πει οτι δν βγαζει σφαλμα. Ξερετε κανα τροπο να μου βγαλει σφαλμα και τελος παντων να μου την αλλαξουνε εγγυηση? το κλακ με το που ξεκιναγες εχει παψει προ πολλου και οταν θυμαται.. ειμαι σιγουρος αν αλλαξει γενικα θα φτιαχτει η αποκριση και γενικα θα παρει τα πανω του οπως παντα.

πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνεις με το φίλτρο βενζίνης? το ρωτάω γιατί και εγώ δεν άκουγα το κλακ του κομπρεσορα και είχα πάει αντιπροσωπεία για Ν75 και τελικά μου άλλαξαν φίλτρο βενζίνης και όλα οκ είχε σχεδόν βουλώσει

Link to comment
Share on other sites

ε στα 30χιλ. που ειχα το μεγαλο σερβις το αλλαξα. και τωρα εχω 47χιλ.

εγώ πλέον το αλλάζω κάθε 15χιλ

Link to comment
Share on other sites

οταν ειχα βαλει το μπαρομετρο με δευτερη σχεση εβλεπα αυτο

τωρα ομως δεν το βλεπω λες να ειναι η Ν75 ενω αλλη ταχυτητα π.χ 4 η 5 το βλεπω

θα μου απαντησει καποιος εαν γνωριζει???

Link to comment
Share on other sites

Λες ρε φιλε?? αποδοση πως το ενιωθες πριν και μετα την αλλαγη φιλτρου?

με το που αλλάχτηκε το φίλτρο άρχισα να ακούω με την μια το κλακ του κομπρεσορα και στον δρόμο ήταν όπως έπρεπε.

Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα ρε φιλε Σευχαριστω παρα πολυ. θα το τσεκαρω και θα σας πω τι εγινε αλλα ειχα την εντυπωση στα 60 χιλ που εχω το μεγαλο σερβις οτι επρεπε να το αλλαξω. απο αποδοση πως το ειδες?διαφορα?

Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα ρε φιλε Σευχαριστω παρα πολυ. θα το τσεκαρω και θα σας πω τι εγινε αλλα ειχα την εντυπωση στα 60 χιλ που εχω το μεγαλο σερβις οτι επρεπε να το αλλαξω. απο αποδοση πως το ειδες?διαφορα?

το φίλτρο βενζίνης δεν φτάνει για 30000χιλ. που λέει αλλαγή η αντιπροσωπεία στα 15000χιλ θέλει αλλαγή. απο απόδοση οπως επρεπε να είναι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.