Jump to content
geocha

Βαλβίδα Ρύθμισης Πίεσης (*N75*) 1.4 Tsi

Recommended Posts

Ευχαριστω παιδιά, αυριο θα παραγγελθούν και οι 2 βαλβιδες.

Θα ενημερώσω για νεότερα, μόλις τοποθετηθούν.

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

Η Σκάστρα βγάζει ;)

Όταν άλλαξα τουρμπίνα, η σκαστρα που είχε επανω η καινούρια τουρμπίνα κολλούσε μισανοιχτη και δεν ανεβαζα την πίεση που επρεπε. Δε μου είχε βγάλει κανένα σφάλμα.

Link to comment
Share on other sites

 Aλλες φορές η σκάστρα βγάζει σφάλμα και άλλοτε όχι. Αυτό κατάλαβα.

Στον δικό μου ΒΜΥ του 2008, δεν περιμένω να βγάλει σφάλμα.

θα αλλαχτεί θέλει δεν θέλει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άμα θες πέρνα να σου δώσω μια Ν75.

Link to comment
Share on other sites

Άμα θες πέρνα να σου δώσω μια Ν75.

Σ ευχαριστώ πολύ Νίκο!

Μόλις γύρισα απ το συνεργείο, αλλάχτηκαν και η ν75 και η σκάστρα με τις τελευταίες εκδόσεις, οι πιο πρόσφατοι κωδ.είναι:

Ν75 03C906283B

N249 03C145710E

Μετά την αλλαγή τ αμάξι δουλευει άριστα, η μετάβαση απ τον κομπρέσσορα στο τούρμπο είναι πιο άμεση και η απόκριση του γκαζιού σ ολο το εύρος στροφών είναι θα ελεγα υποδειγματική.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ...ΜΗΠΩΣ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΒΛΑΒΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η Ν75 ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΤΟ GOLF????????????????

Link to comment
Share on other sites

ΒΑΣΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΝΕΙ ΤΟ ΠΟΡΤΑΚΙ ΤΗΣ WASTE GATE ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΙ ΟΤΑΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΞΕΚΟΛΛΑΕΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ,ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΩ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΤΡΩΣΕΙ???

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου,δυστυχως ειχες δικιο...η τουρμπινα ξηλωθηκε σημερα και ειμαι στο ψαξιμο για την καλυτερη δυνατη λυση...η επισκευη της wastegate με ρισκο για να την ξαναπαθω η αλλαγη ολοκληρης τουρμπινας με πολυ βαρυ κοστος...περαστικα μου... :sorry: :sorry: :sorry::help:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου,δυστυχως ειχες δικιο...η τουρμπινα ξηλωθηκε σημερα και ειμαι στο ψαξιμο για την καλυτερη δυνατη λυση...η επισκευη της wastegate με ρισκο για να την ξαναπαθω η αλλαγη ολοκληρης τουρμπινας με πολυ βαρυ κοστος...περαστικα μου... :sorry: :sorry: :sorry::help:

Επρεπε να πας αντιπροσωπεια μηπως στο περάσουν στην εγγυηση

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως και παλι,εχει λειξει...ερωτηση φιλε μου,οπως ειπα χθες βγηκε η τουρμπινα πριν την βγαλω ειδα πως το πορτακι της wastegate ειχε κολησει ανοικτο και για να το ξεκολησω το ζορισα αρκετα.Βαζω μπρος μαρσαρω στα κενα και ακουω την τουρμπινα να δουλευει κανονικα,μετα απο 5-6 γκαζιες ξανακολαει το πορτακι ανοικτο! Επαναλαμβανω την ιδια διαδικασια και ξανασυμβαινει το ιδιο,η τουρμπινα ειναι μια χαρα παντως,το προβλημα ειναι αυτο που ανεφερα.Αν γνωριζεις κατι για το θεμα θα εκτιμουσα πολυ την βοηθεια σου.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια.σημερα ενοω πηγενα στο δρομο και παταγα και αφηνα σινεχεια σε καποια φασι παπαλα το τουρμπο  δουλευε σαν ατμοσφαιρα και δεν ακουγοταν ουτε η σκαστρα.στροφες ανεβαζε κανονικα αλλα ψοφια εντελος. το εσβησα λιγο μετα παλι εμπρος δουλευε κανονικα αλλα εδω και μηνες εχω παρατιρηση μια καθιστεριση οταν παταω γκαζι τερμα εχει μετα απο λιγο αποκριση δεν εχει στιγμιαια δηλαδη κανα 2-3 δευτερα καθιστεριση.το αμαξη εχει 70 χιλιαδες κμ και δεν εχει αλαχτει ποτε καποια βαλβιδα tsi 6 122.αυριο θα παω στον μηχανικο μου να το μπριζωσω να δω αν θα βγαλει τιποτα.παω για Ν75 τι βλεπετε? 8)

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια.σημερα ενοω πηγενα στο δρομο και παταγα και αφηνα σινεχεια σε καποια φασι παπαλα το τουρμπο  δουλευε σαν ατμοσφαιρα και δεν ακουγοταν ουτε η σκαστρα.στροφες ανεβαζε κανονικα αλλα ψοφια εντελος. το εσβησα λιγο μετα παλι εμπρος δουλευε κανονικα αλλα εδω και μηνες εχω παρατιρηση μια καθιστεριση οταν παταω γκαζι τερμα εχει μετα απο λιγο αποκριση δεν εχει στιγμιαια δηλαδη κανα 2-3 δευτερα καθιστεριση.το αμαξη εχει 70 χιλιαδες κμ και δεν εχει αλαχτει ποτε καποια βαλβιδα tsi 6 122.αυριο θα παω στον μηχανικο μου να το μπριζωσω να δω αν θα βγαλει τιποτα.παω για Ν75 τι βλεπετε? 8)

 

Πολύ πιθανό. Εξίσου πιθανό να είναι η σκάστρα.

Δεν αναφέρεις εύρος στροφών που παρουσιάζεται το πρόβλημα. ~3000rpm ?

 

Η Ν75 δεν βγάζει σφάλμα, η Ν249 βγάζει όταν είναι σε προχωρημένο στάδιο φθοράς.

Καλύτερα άλλαξε τες και τις δυο, εφόσον δεν εχεις αλλάξει έως τώρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικα δεν προλαβα να παω συνεργειο σημερα αυριο που εχω ρεπο θα παω πρωι πρωι μιλησα με τον μηχανικο μου ομως και μου ειπε κατα πασα πιθανοτητα Ν75 αλλα θα τιν παραγγιλει και απο τριτι θα ερθει. Τωρα Nikdev γιατις στροφες που με ρωτισες δεν εχω παρατιριση ακριβος νομιζω  εχω την αισθηση δηλαδη παντου οταν παταω ακαριαια το γκαζι πατωμα μετα απο λιγο φορτονει αλλα κυριος το καταλαβαινω οταν το παταω πανω απο 3000 και του δεινω και εχει φορτοσει και αφηνω γκαζει για να αλαξω ταχυτητα και παταω τερμα μετα την αλαγη το νιωθω σαν ατμοσφαιρα και μετα απο κανα 1,5-2 δευτερα φορτονει παλι.αλλα αυτο εχτες που μου εκανε και δεν δουλευε καθολου το τουρμπο μεχρει να το σβησω και να το ξαναβαλω μπροστα δεν μου το ειχε ξανακανει ποτε.

Link to comment
Share on other sites

Πηγα στο μηχανικο μου και μετα απο μπριζωμα εβγαλε σφαλμα  υπερπλιροσι σιμπιεσις ελεγε το σφαλμα και μ παραγγειλε ν75 απο τριτι θα ερθει.

Link to comment
Share on other sites

Παρολο που δεν μου εχει ξανακανει τιποτα απο τοτε δηλαδη που δεν δουλευε το τουρμπο για καποια στιγμη μεχρει να το σβησω και μου ειχε βγαλει το σφαλμα p0+++  υπερπληρωση σιμπιεσης κατι τετιο ελεγε αλαξα σημερα την βαλβιδα Ν75.καποια διαφορα στην σιμπεριφορα του αυτοκινητου δεν βλεπω. ας ελπισουμε να μην ξανα νεκρωση η τουρμπινα.τωρα το αλλο θεμα αν ειναι θεμα η ετσι δουλευε το αμαξη και απλα το εχω συνιθηση, οταν πατας στο δρομο και παω σε οποιες διποτε στροφες  αν πατησω ακαριεα τερμα το γκαζι χωρις να το  πατας πριν καθολου δινει μετα απο 1-1.5 δευτερο την δυναμη το αμαξη και τι δινει συνεχομενα εως οτου αφησω το γκαζι παλι για να αλαξω ταχυτητα και μολις ξαναπατησω τερμα παλι μετα απο τα αντιστιχα δευτερα 1-1.5 φορτωνει παλι.... αυτο ετσι δουλευει? φτεει το ηλεκτρογκαζο φτει το turbo lag που λεμε? η επιδει στην δουλεια μου που οδηγαω κατι τρανσιτ πετρελεα τα εχω συνιθισει λογο ιψιλις ροπις και μου φενετε το δικο μου ετσι?ξεχασα να αναφερω οτι το καταλαβενω κιριος σε υψιλες ταχυτιτες απο 100-120 και πανω

Edited by Sarul
Link to comment
Share on other sites

#493 ποστ

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

#493

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμενα, (νεος).

Το ιδιο πρόβλημα εχω κι εγω, από προχτες το αμαξι (jetta 122ps) και ενώ ακουω τη σκαστρα να ξεφυσάει στις αλλαγες το αμαξι συμπεριφέρεται σχεδόν σαν ατμοσφαιρικο. Βλάβη στο κατραν δεν εχει βγαλει αλλα συμπεριφέρεται λες και δε φουσκωνει η τουρμπινα. Σε τηλ. επικοινωνια με το μηχανικο μου, μου ειπε ότι μαλλον είναι η west gate οποτε παει για αλλαγη τουρμπίνας. Αυριο το πρωι θα το παω για check-up ελπιζωντας να είναι η n75 ή η σκαστρα που δεν εχει αλλαχτεί ποτε (11/2009 με 110,000χλμ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.