chrispant Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 (edited) Καλό ειναι να μην πατάτε ποτέ ακαριαία τέρμα το γκάζι-σανίδα κάτω ( όπως ειπώθηκε) γιατί μ αυτόν τον τρόπο οδήγησης το μαμάτε το αυτοκίνητο.. Τελείως όμως το ξεσκίζετε με απότομα σανίδα το γκάζι.. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited May 25, 2015 by chrispant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filippok Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 Νεοτερα απο το μετωπο...Μπηκε στη διαγνωση και δε βρεθηκε τιποτε. Εγιναν δοκιμες και τελικα αλλαχθηκε η σκαστρα. Η αποδοδη αποκατασταθηκε κατα το 80-90% αλλα το υπολοιπο πιθανων οφειλεται στη wastegate οποτε παμε για τουρμπινα. Υπομονη μεχρι να βρεθει η καταλληλη... Keep in touch... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 (edited) Η n75 δεν βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο. Μπορει ομως να γινει log στο block που φαινεται το duty cycle. Εφοσον αλλαξες τη n249 ας αλλαζες και ν75 να τις φρεσκαρεις Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited May 27, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filippok Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Μαζι με την αλλαγη της τουρμπινας θα αλλαχτει και η n75 για φρεσκαρισμα... Προσεχως νεοτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 πριν αλλαξεις τουρμπινα αλλαξε μια n75 , μην πετας λεφτα αδικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filippok Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Λες? Το θεμα ειναι οτι το αμαξι το πηρα μτχ και με καλυπτει η εγγυηση που μου εδωσσν γι αυτο και δεν το πολυ σκεφτομαι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Εχουν δίκιο τα παιδιά παραπανω σ αυτα που σου λένε. Αν σου βαλουν καμια χειρότερη τουρμπίνα ενω η δική σου μπορει να μην εχει τίποτα, τότε θα τρέχεις.. Γιατι να σου βαλουν καινούργια δεν παίζει σε μετάχειρο αυτ/το-ξέχνα το. Οταν κατι δεν εχει πρόβλημα δεν τ αλλάζουμε. Νόμος. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filippok Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 Δεν εχεις και αδικο, να την αλλαξω προληπτικα ή ειπαρχει τροπος να την ελεγξω?(μετρωντας με καποιο τροπο πιεσεις πχ)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasxalis Parga Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 Παιδια καλησπέρα γνωριζει κανεις γτ σβιστηκαν οι δοιμοσιευσεις μου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 Παιδια καλησπέρα γνωριζει κανεις γτ σβιστηκαν οι δοιμοσιευσεις μου? Η συνέχεια εδώ : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=60793 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis525 Posted August 29, 2016 Report Share Posted August 29, 2016 Καλησπερα παιδια εχω ενα θεμα εδω και λιγο καιρο μαλλον με την n75. Το αμαξι δουλευει κανονικα και μολις παει στις 3.100-3200 στροφες κανει ενα σκαλωμα σαν να αφησα το γκαζι και απο κει κ περα ανοιγει σαν ατμοσφαιρικο. Η πιεση ειναι στο 0.6 με 0.7.Καποιες φορες ανοιγει κανονικα αλλα σπανια. Δεν εχω καμια ενδειξη για σφαλμα και επισης ακουγεται πολύ εντονα ο θορυβος απο την εξατμιση. Το αμαξι ειναι Golf 5 Tsi 140 με προγραμμα στα 205 αλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted September 1, 2016 Report Share Posted September 1, 2016 On 29/8/2016 at 8:39 ΜΜ, giannis525 said: Καλησπερα παιδια εχω ενα θεμα εδω και λιγο καιρο μαλλον με την n75. Το αμαξι δουλευει κανονικα και μολις παει στις 3.100-3200 στροφες κανει ενα σκαλωμα σαν να αφησα το γκαζι και απο κει κ περα ανοιγει σαν ατμοσφαιρικο. Η πιεση ειναι στο 0.6 με 0.7.Καποιες φορες ανοιγει κανονικα αλλα σπανια. Δεν εχω καμια ενδειξη για σφαλμα και επισης ακουγεται πολύ εντονα ο θορυβος απο την εξατμιση. Το αμαξι ειναι Golf 5 Tsi 140 με προγραμμα στα 205 αλογα. λογικά έχει θέμα με την σκαστρα Ν249 και όχι με την Ν75. εάν το συνδέσεις με vag com θα βρεις τη βλάβη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis525 Posted September 2, 2016 Report Share Posted September 2, 2016 Το συνδεσα με vag com και δεν βρισκει τιποτα. Γι αυτο σκεφτηκα μηπως ειναι n75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis525 Posted September 2, 2016 Report Share Posted September 2, 2016 (edited) θα το ξανατσεκαρω μηπως και βγαλει τιποτα. Αν μπουνε n75 και n249 θελει τιποτα προγραμματισμό? Η n75 ξερω που βρισκεται και πως τοποθετειτε αλλα για την n249 δεν ξερω τι παιζει. Υπαρχει καποιος οδηγος αλλαγής? * Μολις βρηκα τον οδηγο για τη αλλαγη των 2 βαλβιδων. Edited September 2, 2016 by giannis525 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis525 Posted September 23, 2016 Report Share Posted September 23, 2016 Καλησπέρα παιδιά μόλις άλλαξα την Ν75 το αμάξι δουλεύει καλυτερα και απο πριν μπορω να πω, αλλά καθώς εβγαζα την παλιά N75 είδα φορούσε την 06F 906 283 F που απο οτι είδα είναι για GTI. Εμένα είναι το TSI με τα 140 του '07 ξέρουμε τι παιζει? Υπάρχει πιθανότητα να την αλλάξανε μαζι με το πρόγραμμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis525 Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 Καλησπέρα παιδιά μόλις άλλαξα την Ν75 το αμάξι δουλεύει καλυτερα και απο πριν μπορω να πω, αλλά καθώς εβγαζα την παλιά N75 είδα φορούσε την 06F 906 283 F που απο οτι είδα είναι για GTI. Εμένα είναι το TSI με τα 140 του '07 ξέρουμε τι παιζει? Υπάρχει πιθανότητα να την αλλάξανε μαζι με το πρόγραμμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas31 Posted September 25, 2016 Report Share Posted September 25, 2016 εμένα μου κολουσε το τούρμπο και δούλευε μονο ατμοσφαιρικα με ψωφια αποτελέσματα. Τελικα έφταιγε το west gate το οποίο είχε κοκκαλώσει και ο μάστορας μου το έβγαλε και το καθάρισε χωρίς να χρειαστεί να δώσω 500€ για να αγοράσω από την εταιρία το west gate και το σαλιγκάρι (το οποίο σαλιγκάρι δεν χρειαζόταν αλλαγή). Τώρα έχω άλλο θεματακι και θα δω τι φταίει εκτός και αν κάποιος το έχει και αυτός να μου πει την λύση. Στο ρελαντί καποιες φορες (οταν βαζω μπροστα,με ζεστη αλλά ιδίως με κρύα μηχανή) παίζει το στροφόμετρο και μετά σβήνει η μηχανή. Του έκανα καθαρισμό πεταλούδας αλλά πάλι μου το κανει (όχι βεβαια συνέχεια αλλά αραιά και που). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris86 golf tsi Posted November 1, 2016 Report Share Posted November 1, 2016 Καλημέρα!καινούργιος στο forum και κάτοχος ενός golf 6 με τα 160.κάποιες φορές το αυτοκίνητο κάνει σαν να μην δουλεύει καθόλου ο κομπρεσορας,κ η σκάστρα δεν ξεφυσάει καθόλου με αποτελεσμα να μη πηγαίνει καθόλου! Το έχω βάλει 3 φορές σε εγκέφαλο αλλά δεν βγάζει τπτ,ουιέ μου έχει βγάλει check engine.γνωρίζει κάποιος τί μπορεί να ειναι;ευχαριστώ εκ των προτέρων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted November 1, 2016 Report Share Posted November 1, 2016 Η σκάστρα και η ν75 οι γνήσιες οι μαμά, ειναι ευαίσθητες και τα ψιλοπαίζουν. Αλλάζεις καινούργια μαμά ν75 που ειναι πανευκολο (45€) κ βάζεις σκάστρα αφτερμάρκετ. Αλλη λύση δεν υπάρχει. Ολοι σχεδόν με τσι με πρόγραμμα έχουμε αλλάξει σκάστρα κ ν75. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas31 Posted November 1, 2016 Report Share Posted November 1, 2016 άλλαξα σκαστρα με ίδια μαμά και το αμάξι τραβάει κανονικά. Τα σκαμπανεβασματα στο ρελαντί όμως συνεχίζει να τα κάνει. Αύριο θα πάω να καθαρίσω το τούρμπο όλο από την αρχή και όχι μόνο το Westgate και μετά θα καθαρισω το egr. Έχω ιστορία ακόμη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 1, 2016 Report Share Posted November 1, 2016 Ριξε μια ματια μηπως χανει απο καπου το αμαξι πιεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris86 golf tsi Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Πήγα εχθές σε συνεργείο vw κ το αμάξι δεν βγάζει κανένα σφάλμα πουθενά!μου λένε άτι αν ήταν κάποια από αυτές τις βαλβίδες θα το είχε γράψει σαν σφάλμα κ να μην αρχίσω να τις αλλάζω αν δεν βγάλει κάτι κ να το αφήσω να φανεί πιο πολύ το προβλημα.τι να κάνω που κάποιες φορές το αμάξι πάει σαν να μην εχει κομπρεσσορα;είναι και μπλε σκούρο,να το πάω προς θάλασσα μεριά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 3 hours ago , dimitris86 golf tsi said: Πήγα εχθές σε συνεργείο vw κ το αμάξι δεν βγάζει κανένα σφάλμα πουθενά!μου λένε άτι αν ήταν κάποια από αυτές τις βαλβίδες θα το είχε γράψει σαν σφάλμα κ να μην αρχίσω να τις αλλάζω αν δεν βγάλει κάτι κ να το αφήσω να φανεί πιο πολύ το προβλημα.τι να κάνω που κάποιες φορές το αμάξι πάει σαν να μην εχει κομπρεσσορα;είναι και μπλε σκούρο,να το πάω προς θάλασσα μεριά; ΑΝ διάβασες το θέμα, θα έβλεπες ότι η Ν75 δεν βγάζει σφάλμα στο διαγνωστικό. Διάγνωσή της μπορεί να γίνει με log όπου φαίνεται, στο εύρος στροφών το σκαμπανέβασμα της πίεσης. Εφόσον άλλαξες σκάστρα, άλλαξε μια Ν75 που σου είπε κι ο Chrispant και μετά αν επιμένει κάνε ένα leak test που είπε κι ο Passatoukos. Στις στροφές που αναφέρεις πολλές φορές πρόβλημα δημιουργεί και το κλαπέτο εναλλαγής comp/turbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markos_gk Posted January 19, 2017 Report Share Posted January 19, 2017 On Monday, August 29, 2016 at 8:39 ΜΜ, giannis525 said: Καλησπερα παιδια εχω ενα θεμα εδω και λιγο καιρο μαλλον με την n75. Το αμαξι δουλευει κανονικα και μολις παει στις 3.100-3200 στροφες κανει ενα σκαλωμα σαν να αφησα το γκαζι και απο κει κ περα ανοιγει σαν ατμοσφαιρικο. Η πιεση ειναι στο 0.6 με 0.7.Καποιες φορες ανοιγει κανονικα αλλα σπανια. Δεν εχω καμια ενδειξη για σφαλμα και επισης ακουγεται πολύ εντονα ο θορυβος απο την εξατμιση. Το αμαξι ειναι Golf 5 Tsi 140 με προγραμμα στα 205 αλογα. Καλησπερα Γιαννη και λοιποι φιλοι του forum. Εχω ενα Stock Golf V GT 2006 με τα 170(μαλλον... δε ειμαι και πολυ σιγουρος γι αυτο).Προ ολογων ημερων αντιμετωπισα ακριβως το ιδιο προβλημα. Το αυτοκινητο οταν ερχοταν σε θερμοκρασια λειτουργιας (~86°C θερμοκρασια νερου απο το klima) μολις αγγιζε τις 3.500rpm το αυτοκινητο δουλευε σαν ατμοσφαιρικο. Αντιθετα οταν ηταν λιγο πιο κρυο λειτουργουσε κανονικα.Τελικα αφου επισκευτηκα μια αντιπροσωπεια με express service χωρις αναμονες κλπ ο φιλος μηχανικος διαπιστωσε πως τα ενδεχομενα ηταν 2 η Ν75 η σκαστρα. Τελικα αφου ξεκινησαμε με τη σκαστρα και την αλλαξαμε μιας και ηταν η εργοστασιακη και δεν ειχε αλλαχτει ποτε αλλαξαμε και την Ν75(και αυτη επισης δεν ειχε αλλαχτει ποτε). Το αυτοκινητο συνηλθε αμεσως και εχω την αισθηση οτι λειτουργει λιγο καλυτερα. Ελπιζω να βοηθησα κι εγω λιγο στην ευρεση των συμπτωματων της περιβοητης βαλβιδας. Καλο βραδυ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JIMBAK32 Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 Αγαπητοί φίλοι Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου σχετικα με τα παρακατω που θα σας αναλυσω. Εχω ενα GOLF GT 170 PS ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ BLG 180 .000 km. Εδω και δυο χρονια και πιο πολυ το χειμωνα (πιο εντονο το φαινομενο) της κρυας εκκινησης στο αμαξι μου. Ξεκινωντας τον κινητηρα καθε πρωι ειχα τρεμουλα στο τσοκ αρκετα εντονα, αναβανε λαμπακια κινητηρα, εσκαγε η εξατμιση και το αυτοκινητο με τα πολλα ρεταρε......(πιστευω πως καταλαβαινετε τι λεω γιατι απ'οτι εχω διαβασει εδω μεσα το εχουνε παρα πολλοι) Λοιπον για να μην τα πολυλογω ητανε σκετος μπελας.Εχω παει σε τεσσερα πεντε συνεργεια και μου λεγανε οτι υπαρχει προβλημα στις επικαθυσεις των βαλβιδων ,οτι χρειαζονται αλλαγη τα μπεκ και διαφορα αλλα οπως και το κορυφαιο που ακουσα ητανε πουλα το αμαξι για να σωθεις. Εχω μπει σε ενα τρυπακι να ξεκινησω να το ψαχνω μονος μου γιατι βλεπω πως παει το δουλεμα ψιλο γαζι απο τα συνεργεια και η ασχετοσυνη συννεφο. Ελυσα ενα 80% των προβληματων με το να αλλαξω 4 καινουρια μπουζι και 4 καινουριους πολλαπλασιαστες στο αυτοκινητο και οχι εναν εναν πολλαπλασιαστει που κανουνε πολλοι. Ολα καλα μεχρι εδω Το τελευταιο προβλημα που ειχα ητανε το εξης. Στο ξεκινημα του κινητηρα το πρωι ειχα παλι τα ρεταρισματα αλλα χωρις λαμπακια. Αφηνα επεφτε το ριλαντι κανονικα και μετα ξεκινουσα. Στο δρομο το αυτοκινητο μεχρι να ζεσταθει ειχε τρελαθει στα ρεταρισματα - σκορτσαρισματα χωρις λαμπακια κινητηρα αναμενα. Μολις ζεσταινοτανε το φαινομενο του ρεταρισματος ητανε αισθητο αλλα και παλι μου εσπαγε τα νευρα ( σε χαμηλες στροφες Π.Χ με δευτερα ή με τριτη ή με τεταρτη εαν επιταχυνε πατωντας λιγο αποτομα το γκαζι ρεταρε μεχρι που εκανε αποσυμπλεξη ο κομπρεσσορας και μολις εμπαινε η τουρμπινα το αμαξι πηγαινε σφαιρα χωρις κανενα προβλημα ). Πηγα σε δυο τρια συνεργεια για το συγκεκριμενο προβλημα και μου λεγανε εχει προβλημα η Ν 75, εχει προβλημα η αντλια νερου , εχει προβλημα η τουρμπινα μεχρι που μου ειπανε να αλλαξω και εγκεφαλο. Λοιπον χθες μετα απο πολυ κοπο και πολλα διαβασματα απο τα διαφορα φορουμ με τα TSI κατεληξα πως μαλλον εχει προβλημα η Ν 75 και αποφασησα να την αλλαξω . Πηγαινω στο αυτοκινητο και ξεκιναω να λυσω την Ν 75 για να δω τον κωδικο για να ειμαι σιγουρος τι θα παραγγειλω. Το πρωτο πραμα που παρατηρω ειναι πως στο φις της Ν 75 εχει ξεγυμνωθει ενα καλωδιο. Λεω λες......τελος παντων κοιταω τον κωδικο και μονωνω καλα το καλωδιο που ειχε ξαγυμνωθει και μαζι μου ειχα παρει και κατι σφυχτηρακια καινουρια για να βαλω στα σωληνακια ( ενα που παει στην WASTEGATE και ενα που παει πανω στην τουρμπινα ) Θα σας πω γιατι......Τελειωνω και βαζω μπροστα. Το αμαξι αθορυβο στο ριλαντι . Λεω απο μεσα μου λες.....ξεκιναω και το αμαξι παιδια ητανε λες και το πηρα καινουριο απο την αντιπροσωπεια. Γραμμικοτατο και απο επιταχυνσεις στις χαμηλες στροφες. Λεω καστε θα δουμε . ολη την ημερα δεν μου εκανε το παραμικρο. Σημερα το πρωι ξεκιναω βαζω μπροστα κρυο και το αμαξι ειναι σαν καινουριο ( κανονικο τσοκ χωρις ρεταρισματα και γραμμικατατο στις επιταχυνσεις) θελω να πιστευω πως με αυτα που εκανα ελυσα τα προβληματα μου Τα καινουρια σφυχτηρακια τα εβαλα γιατι νομιζα πως δεν πηγαινει καλη πιεση στην WASTEGATE για να ανοιξει καλα στην τουρμπινα ελεγχοντας συναμα και τα σωληνακια εαν ειναι κανενα κομμενο ( ολα αυτα μετα απο πολυ ψαξιμο πως δουλευει η Ν 75 , πως δουλευει η WASTEGATE και η τουρμπινα και πως δουλευουνε οι περισσοτεροι αισθητηρες στην εισαγωγη ( τα σφυχτηρακια ειναι του εμποριου και οχι αυτα που εχει η αντιπροσωπια) πιστευω πως ελυσα τα προβληματα μου και για αυτο ηθελα να σας το μεταφερω να κοιταξετε τα αυτοκινητα σας και να μην σας κοροιδευουνε τα "μαστορια"..... ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΣΑΜΠΑ ΛΕΦΤΑ 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...