Jump to content
geocha

Βαλβίδα Ρύθμισης Πίεσης (*N75*) 1.4 Tsi

Recommended Posts

@JIMBAK32 Ήσουν τυχερός!

 

Βέβαια, ένας γνώστης με log βλέπει τη N75 πως δουλεύει, αν θα βγάλει το σφάλμα ξεφύσωτης βαλβίδας και εφόσον κοιτάει το μοτέρ και Ν75, η φύσα κάνει μπαμ, αρκεί βέβαια να σκύψει και να λερώσει το χεράκι του.

Καλό είναι να πηγαίνουμε τα αυτοκίνητά μας σε εξειδικευμένους σε Tfsi-Tsi μοτέρ τεχνικούς, όχι γενικά Vag. Παντού υπάρχουν διάφορες κατηγορίες μαστόρων.

Τα μοτέρια αυτά θέλουν καλή γνώση και διάγνωση πέραν των κλασικών μεθόδων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια.Εμενα το δικο μου με ν75 με κωδικο  06F 906 283 F  και σκαστρα forge κλειστου τυπου εβγαλε αυτα Bepv67Y.png

Μπορει καποιος να βοηθησει?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά 

Έλυσα το πρόβλημα μου .Μετά από σχεδόν ένα μήνα το αυτοκίνητο δουλεύει άριστα 

Link to comment
Share on other sites

Ωραια, πως το ελυσες;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, κατοχος golf V 122 ps, είχα κάποιες "κλωτσίες" στα χαμηλα και ενα check engine (n316 αλλαχτηκε) και ελεγα να αλλαξω και την n249  προληπτικα μέσω ενος βοηθητικου DIY Που βρηκα εδω (αν εβλεπα ποσο ευκολο ηταν να αλλαζα και την n316 να γλιτωνα την αντιπροσωπια..) 
ισχύει ότι τα 122 δεν εχουν n75 ; Δεν μπορεσα να την εντοπισω στο μηχανοστασιο, εκτος και αν ειχα αλλο παλαιοτερο κωδικο (?)
Κατι ακομη,  στην αλλαγη της βαλβιδας , θα χρειαστω vag com λογω του βγαλε βαλε; 

Edited by TimZr
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα χρειαστείς vagcom, η Ν75 είναι απαραίτητη και στο 122 για τον έλεγχο πίεσης.

Αν δεν έχεις κάποια βλάβη ή πτώση απόδοσης δεν συντρέχει λόγος αλλαγής.

Τη Ν75 θα την εντοπίσεις λίγο κάτω και δεξιά από την εισαγωγής της τουρμπίνας σου.

JbmA6Qe.jpg

 

Edited by nikdev
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Εχω μια εντύπωση μειώμενης απόδοσης (μπορει να ειναι και ψυχολογικο), η αλήθεια ειναι οτι εχει αλλαχτει μονο μια φορα απο προηγουμενο κατοχο (εχω 110Κ χλμ τώρα).
Ευχαριστώ πολυ για την απάντηση! 

Edited by TimZr
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , nikdev said:

Δεν θα χρειαστείς vagcom, η Ν75 είναι απαραίτητη και στο 122 για τον έλεγχο πίεσης.

Αν δεν έχεις κάποια βλάβη ή πτώση απόδοσης δεν συντρέχει λόγος αλλαγής.

Τη Ν75 θα την εντοπίσεις λίγο κάτω και δεξιά από την εισαγωγής της τουρμπίνας σου.

JbmA6Qe.jpg

 

Μετα απο λιγη επιμονή βρηκα τις δυο βαλβίδες, δεξιά Ν75 (03c 906 283 Β )  και αριστερα να υποθεσω σκαστρα? Δεν καταφερα να βγαλω ακρη με τις τορξοβιδες να δω κωδικο. Τελικα διαφερει λιγο απο την φωτο :)

IMG_20170321_165318.jpg

Edited by TimZr
Link to comment
Share on other sites

Αν οπως λες εχεις 122 αν ανοιξεις το καπω δυσκολο να μοιαζει με τη φωτογραφια που εβαλες


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , nikdev said:

Αν οπως λες εχεις 122 αν ανοιξεις το καπω δυσκολο να μοιαζει με τη φωτογραφια που εβαλες


Sent from my iPhone using Tapatalk

Golf V Sportline 122, του 07! Απλα το καπάκι του εχω βγάλει.

Link to comment
Share on other sites

Για πηγαινε ριξε μια ματια


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , nikdev said:

Για πηγαινε ριξε μια ματια


Sent from my iPhone using Tapatalk

Φωτογραφία απο το κινητό μου είναι, τι ματιά να ρίξω?! 

Link to comment
Share on other sites

Η φωτογραφια που εβαλες δειχνει μοτερ 140/170.
Αυτη που εβαλα ειναι Απο 122.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

16 λεπτά πριν , nikdev said:

Η φωτογραφια που εβαλες δειχνει μοτερ 140/170.


Αυτη που εβαλα ειναι Απο 122
Sent from my iPhone 

Οριστε πηγα κατω.IMG_20170321_172642.jpg

Edited by TimZr
Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι 140/170 μοτερ οχι 122


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , nikdev said:

Αυτο ειναι 140/170 μοτερ οχι 122


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ευχαριστώ πολυ για ολα, αλλαξα Ν75 (λευκα **νια), φαίνεται να εχω καλύτερη μετάβαση, και απόκριση απο χαμηλά προς το τουρμπο.

Link to comment
Share on other sites

Όλα καλά πλέον με το 140άρι σου :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Νέος κάτοχος ενός Golf 6 tsi  122ps (caxa)  και άσχετος εντελώς :mellow:. Το αμάξι αγοράστηκε μεταχειρισμένο και είναι μοντέλο 2012. Μετά από 1000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, τις τελευταίες μέρες παρατήρησα μικρό τρέμουλο στο ρελαντί κάποια σκορτσαρίσματα στις χαμηλές με 4η -5η. Σήμερα το αμάξι δεν είχε την ίδια απόδοση όπως πριν, ήταν πολύ πεσμένο σαν να μη δούλευε η τουρμπίνα. Έχει κανείς ιδέα το τι μπορεί να φταίει? Παίζει να είναι Ν75? η σκάστρα έχω την εντύπωση πως ξεφυσάει. Σας ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το ίδιο. Τα συμπτώματα τα εχω οταν κανω αλλαγη απο υγραεριο σε βενζίνη, μεχρι να συνηθίσει ο εγκέφαλος την αλλαγη πιεσεων για 10 περίπου km. Οταν αλλαξα την Ν75 βελτιωθηκε κατα 80% το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Για MK6 tsi 122 caxa

N75-> 06F 906 283 F  (€33 τιμη απο ΕΤΚΑ)

N249-> 06H 145 710 D  (€70 τιμη απο ΕΤΚΑ)

Edited by fkd
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.