vwdeo9 Posted December 18, 2020 Report Share Posted December 18, 2020 Delete Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted December 19, 2020 Report Share Posted December 19, 2020 Μπράβο που ασχολήθηκες και το έφτιαξες μόνος σου, παρειγγελε και το ανταλλακτικό μόνος σου με έρευνα αγοράς γιατί κάποια στιγμή θα ξαναξεκολησει.Sent from my A80Pro using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdeo9 Posted December 19, 2020 Report Share Posted December 19, 2020 2 hours ago, turbomaniac said: Μπράβο που ασχολήθηκες και το έφτιαξες μόνος σου, παρειγγελε και το ανταλλακτικό μόνος σου με έρευνα αγοράς γιατί κάποια στιγμή θα ξαναξεκολησει. Sent from my A80Pro using Tapatalk Πιανουν τα χερια μου ευτυχως, κι αυτο γιατι ειχα κανει πολλα πειραματα με ενα Ibiza 6L ειχα αλλαξει μεχρι και αμορτισερ μονος μου (τα πισω) ειχα λυσει καπακι κλπ.. Στο θεμα τωρα, το ανταλακτικο το πηρα αλλα ηταν λαθος δηλαδη PIERBURG 06F 906 283 F δεν κανει στο BMY 1.4 δεν μου ανεβαζε σωστα πιεση. Ξανα εβαλα το παλιο και σκιζει!! Περιεργο, τοσο χαοτικη διαφορα εχουν? το γραφω πιο καθαρα για να μην μπερδεφτει κανεις ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ 1.4 BMY ΕΙΝΑΙ PIERBURG 03C 906 283 B 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted December 20, 2020 Report Share Posted December 20, 2020 On 12/19/2020 at 11:39 AM, vwdeo9 said: Πιανουν τα χερια μου ευτυχως, κι αυτο γιατι ειχα κανει πολλα πειραματα με ενα Ibiza 6L ειχα αλλαξει μεχρι και αμορτισερ μονος μου (τα πισω) ειχα λυσει καπακι κλπ.. Στο θεμα τωρα, το ανταλακτικο το πηρα αλλα ηταν λαθος δηλαδη PIERBURG 06F 906 283 F δεν κανει στο BMY 1.4 δεν μου ανεβαζε σωστα πιεση. Ξανα εβαλα το παλιο και σκιζει!! Περιεργο, τοσο χαοτικη διαφορα εχουν? το γραφω πιο καθαρα για να μην μπερδεφτει κανεις ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ 1.4 BMY ΕΙΝΑΙ PIERBURG 03C 906 283 B εγω δεν εχω αλλαξει ποτε...αλλα δεν παρατηρησει και κατι κακο..τωρα τελευταια νομιζω σαν εχει πεσει λιγο η δυναμη αλλα μαλλον το χω συνηθησει για αυτο...θεωρεις οτι πρεπει να αλλαξω;;;παντως στη διαγνωση δεν βγαζει κατι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdeo9 Posted December 20, 2020 Report Share Posted December 20, 2020 31 minutes ago, TMESSOLO said: εγω δεν εχω αλλαξει ποτε...αλλα δεν παρατηρησει και κατι κακο..τωρα τελευταια νομιζω σαν εχει πεσει λιγο η δυναμη αλλα μαλλον το χω συνηθησει για αυτο...θεωρεις οτι πρεπει να αλλαξω;;;παντως στη διαγνωση δεν βγαζει κατι Καλημερα φιλε TMESSOLO, εγω το αλλαξα γιατι εσπασε το παλιο το μαμα ουτε σε μενα ειχε αλλαχτει ποτε, αλλα οπως μου εχουν πει ειναι καλο να αλλαζονται N75 K N249 δηλαδη σκαστρα και ρυθμ πιεσης ανα 3-4 χρονια. Ειδικα η Ν75 παντως εχω καταλαβει οτι παιζει τρελο ρολο στην πιεση και στο ανοιγμα του TOURBO αν o ρυθμ.πιεσης χασει ενα μερος της αποδοσης του τοτε πεφτει και του turbo. Εδω εβαλα αλλο κωδικο και δεν ανοιγε σωστα το turbo με την σωστη πιεση. Η Ν75 δεν βγαζει καποιο σφαλμα στο διαγνωστικο παντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted December 20, 2020 Report Share Posted December 20, 2020 (edited) 8 minutes ago, vwdeo9 said: Καλημερα φιλε TMESSOLO, εγω το αλλαξα γιατι εσπασε το παλιο το μαμα ουτε σε μενα ειχε αλλαχτει ποτε, αλλα οπως μου εχουν πει ειναι καλο να αλλαζονται N75 K N249 δηλαδη σκαστρα και ρυθμ πιεσης ανα 3-4 χρονια. Ειδικα η Ν75 παντως εχω καταλαβει οτι παιζει τρελο ρολο στην πιεση και στο ανοιγμα του TOURBO αν o ρυθμ.πιεσης χασει ενα μερος της αποδοσης του τοτε πεφτει και του turbo. Εδω εβαλα αλλο κωδικο και δεν ανοιγε σωστα το turbo με την σωστη πιεση. Η Ν75 δεν βγαζει καποιο σφαλμα στο διαγνωστικο παντως. ευχαριστω μανακο μου..την αλλαζω μονος ή καλυτερα συναργειο;;βλεπω εχει πλαστικους σωληνες πανω..φανταζομαι ευκολα σπανε ειδικα αμα εισαι αμπαλος οπως εγω....πως παει το εργαλειο;;;το σενιαρες σιγα σιγα βλεπω...ωραιος Edited December 20, 2020 by TMESSOLO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdeo9 Posted December 20, 2020 Report Share Posted December 20, 2020 (edited) 16 minutes ago, TMESSOLO said: ευχαριστω μανακο μου..την αλλαζω μονος ή καλυτερα συναργειο;;βλεπω εχει πλαστικους σωληνες πανω..φανταζομαι ευκολα σπανε ειδικα αμα εισαι αμπαλος οπως εγω....πως παει το εργαλειο;;;το σενιαρες σιγα σιγα βλεπω...ωραιος Κοιτα δυσκολο τρομερα δεν ειναι αλλα ειναι οι βιδες αλλεν (αστερακι) της Ν75 που θελουν προσοχη ειδικα η κατω που δεν φαινεται. Καλυτερα σε ενα συνεργειο θα σου ελεγα. Μπορεις να παρεις τη βαλβιδα και να πας απλα να στην βαλουν μονο, παιζει να μην σου παρουν τιποτα.. καποιος που ξερει τι βαζει με κλειστα ματια. Edited December 20, 2020 by vwdeo9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris3420 Posted December 20, 2020 Report Share Posted December 20, 2020 καλησπέρα ξανά έγραψα την ίδια ερώτηση αλλά κανείς δεν μου απάντησε οπότε θα ξανά επειμηνω η σκαστρα μου forge όταν την αγόρασα είχε μέσα μια βαλβίδα σαν ν75,αυτήν την αλλάζουμε ποτέ? και αν ναι πώς μπορούμε να την βρούμε ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 21, 2020 Report Share Posted December 21, 2020 11 hours ago , Chris3420 said: καλησπέρα ξανά έγραψα την ίδια ερώτηση αλλά κανείς δεν μου απάντησε οπότε θα ξανά επειμηνω η σκαστρα μου forge όταν την αγόρασα είχε μέσα μια βαλβίδα σαν ν75,αυτήν την αλλάζουμε ποτέ? και αν ναι πώς μπορούμε να την βρούμε ? Όχι, δεν χρειάζεται να την αλλάξεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 21, 2020 Report Share Posted December 21, 2020 1,4 Tsi Twincharged Ν75 03C906283B 1.4Tsi Cax N75 06F 906 283 F 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdeo9 Posted April 22, 2021 Report Share Posted April 22, 2021 (edited) Καλησπερα παιδια, ποια η γνωμη σας για τον ατμοσφαιρικο ανταπτορα της Ν249 (Forge https://www.forgemotorsport.co.uk/Blow_Off_Adaptor_for_Audi_VW_and_SEAT_14_TSi_Engine--product--758.html)?? Σε BMY 1.4 θα το βαλω, δημιουργει προβληματα? Η απλα εφε ειναι και ολα καλα? Edited April 22, 2021 by vwdeo9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 22, 2021 Report Share Posted April 22, 2021 Εδω το θεμα μιλαει για τη Ν75.Υπαρχει ανοιχτο θεμα γι αυτο που σενδιαφερειSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdeo9 Posted April 22, 2021 Report Share Posted April 22, 2021 18 minutes ago, nikdev said: Εδω το θεμα μιλαει για τη Ν75. Υπαρχει ανοιχτο θεμα γι αυτο που σενδιαφερει Sent from my iPhone using Tapatalk σορρυ απλα δεν το εβρισκα. Υπαρχει LInk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnakos Posted July 26, 2021 Report Share Posted July 26, 2021 (edited) Κωδικός σφάλματος P0234 (Logαρισμένος από πρόγραμμα Torque OBD Check) χωρίς σφάλμα στο καντράν (λαμπάκια μηχανής κλπ). Το αμάξι έχασε πολύ απόδοση, με 2α τέρμα γκάζι πάει με το ζόρι 4000 κάτι στροφές. Επίσης σε εκκίνηση δεν ακούω την μαγνητική του κομπρέσορα. Είμαι από πρόσφατη αλλαγή μαγνητικής αντλίας κομπρέσορα (γνήσια) και επισκευή τούρμπο (περίπου πριν 1000Km) και μέχρι σήμερα όλα δουλεύαν κανονικά. Έχω 140000Km κινητήρας BMY TSI 140 του 2007 (Κάποια στιγμή στα 50-60 χιλιάδες μου είχαν αλλάξει N75 & N249). Τι λέτε να φταίει??? Edited July 26, 2021 by Johnakos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted July 27, 2021 Report Share Posted July 27, 2021 10 hours ago , Johnakos said: Κωδικός σφάλματος P0234 (Logαρισμένος από πρόγραμμα Torque OBD Check) χωρίς σφάλμα στο καντράν (λαμπάκια μηχανής κλπ). Το αμάξι έχασε πολύ απόδοση, με 2α τέρμα γκάζι πάει με το ζόρι 4000 κάτι στροφές. Επίσης σε εκκίνηση δεν ακούω την μαγνητική του κομπρέσορα. Είμαι από πρόσφατη αλλαγή μαγνητικής αντλίας κομπρέσορα (γνήσια) και επισκευή τούρμπο (περίπου πριν 1000Km) και μέχρι σήμερα όλα δουλεύαν κανονικά. Έχω 140000Km κινητήρας BMY TSI 140 του 2007 (Κάποια στιγμή στα 50-60 χιλιάδες μου είχαν αλλάξει N75 & N249). Τι λέτε να φταίει??? από google search το σφαλμα λεει οτι εχει παραπανω πιεση P0234 is a generic OBD-II code that is triggered when the Engine Control Module (ECM) detects that the intake boost pressure sensor input signals intake pressure above the maximum specified pressure by 4 psi for more than 5 seconds. καλο θα ειναι να το τσεκαρεις σε μηχανικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted December 28, 2021 Report Share Posted December 28, 2021 1.4 BLG engine N.75 06F906283F N.249 03C145710E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRKBuLL21 Posted August 24, 2022 Report Share Posted August 24, 2022 Καλησπερα, Σε golf gt (1,4 170) μου εβγαλε σημερα ο ελεγχος στο συνεργειο δυο σφαλματα. 8801 0 Ρ2261 Βαλβιδα ανακυκλ.αερα 1 για υπερσ.turbo Μηχανικη βλαβη (σποραδικα) 564 0 Ρ0234 Ρυθμιση πιεσης υπερπληρωσης Υπερβαση οριου ρυθμισης (στατικα) Το μυαλο μου πηγε σε Ν75 ή/και Ν249 (σκαστρα). Γνωριζει κανεις με σιγουρια σε τι οφειλονται αυτα τα σφαλματα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 28, 2022 Report Share Posted August 28, 2022 Αν εκανες αναζητηση, θα εβλεπες οτι ειναι σκαστρα. Ν249Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRKBuLL21 Posted August 28, 2022 Report Share Posted August 28, 2022 Εννοειται πως εκανα την αναζητηση αλλα δεν εχω την εμπειρια για να πω οτι να αυτο θα ειναι. Για το πρωτο σφαλμα απο οτι ειδα ειναι σκαστρα. Το δευτερο ειναι που με φοβιζει. Οταν γκουγκλαρα "Ν75" διαβασα σε μια περιγραφη οτι λεγεται και "βαλβιδα πιεσης υπερπληρωσης" οποτε σκεφτηκα σκαστρα και Ν75 ειναι το προβλημα. Συνεχισα ομως να ψαχνω και ειδα σε ξενα σαιτ αναφορες και στο wastegate σαν λογος που βγαζει το σφαλμα Ρ0234. Ο μηχανικος παρολαυτα οταν του ανεφερα οτι υποπτευομαι Ν75 και Ν249 με απερριψε και μου ειπε πως αν εφταιγαν αυτα, θα του το ελεγε στον διαγνωστικο. Αφου δεν τα λεει δεν ειναι αυτα μου ειπε. Κανονισαμε καινουριο ραντεβου την ερχομενη Πεμπτη για να δουν αναλυτικα το μοτερ και μου ειπαν πως 2-3 μερες θα μεινει μεσα το αμαξι. Ο μηχανικος επισης μου ανεφερε πως μπορει να φταιει και η τουρμπινα και υπαρχει και πιθανοτητα να χρειαστει και αλλαγη. Αυτο ηταν που με αγχωσε. Σε συνεργειο της vw τωρα ολα αυτα... Εσυ τι πιστευεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...