Jump to content
Leonstone22

Αλλαγή Κινητήτα (Μηχανής) Απο Golf V Fsi 1.4 Σε Golf V Gti Ή Golf Vi R

Recommended Posts

Παιδιά γεια σας! Είμαι νέο μέλος στο forum & θα ήθελα να με βοηθήσετε όσο το δυνατόν γνωρίζετε & ταυτόχρονα να εκφράσετε τη προσωπική σας άποψη για την επερχόμενη μετατροπή που σκοπεύω να πραγματοποιήσω!

Αρχικά θα ήθελα να ενημερώσω πως είμαι κάτοχος ενός VW GOLF V (5) FSI 1.4 2006 μοντέλο με μόλις 42,000 χλμ. Επειδή δέν σκοπεύω να το αλλάξω με κάποιο άλλο μεταχειρισμένο (γιατί για καινούριο δεν το συζητάμε καν) & επειδή απ όσο έχω ακούσει & διαβάσει δεν συμφέρει σε καμία περίπτωση να μπώ στο χορό των προγραμμάτων... θα ήθελα να το μετατρέψω σε look R32, έχοντας βρεί bodykit, ζάντες κλπ & επειδή αν μη τι άλλο ο κινητήρας του με 3,2lt & μόλις 250 άλογα είναι λίγο "ασύμφορος" (για τις εποχές που ζούμε) είμαι ανάμεσα σε δύο (2) κινητήρες, αυτόν του GOLF 5 ή 6 GTI και σε αυτόν του GOLF 6 R (Scirocco R)...

Θα ήθελα απ όσους γνωρίζουν να μου πούνε την εν λόγω διαδικασία μετατροπής κινητήρα, τι πρόσθετα θα χρειαστούν όπως εξάτμιση, φρένα κλπ & περίπου το κόστος, στο περίπου, της συνολικής μετατροπής....

Καθώς επίσης & τη προσωπική σας άποψη (αν & εφόσον επιθυμείτε) για τον ποιόν κινητήρα τελικώς να επιλέξω, αν & οι διαφορές μεταξύ τους είναι "τρανταχτές" θα έλεγε κανείς....

Ευχαριστώ εκ των προτέρων....

Link to comment
Share on other sites

Πλεον δε σε συμφερει να κανεις τη μετατροπη που εχεις στο μυσλο σου αφου gti βρισκεις απο 9000 ευρω ενω η μετατροπη σου στοιχισει πανω απο 10000 σιγουρα κ παλι δε ξερεις εαν ειναι πετυχημενη κσι χωρις προβληματα

Link to comment
Share on other sites

Πλεον δε σε συμφερει να κανεις τη μετατροπη που εχεις στο μυσλο σου αφου gti βρισκεις απο 9000 ευρω ενω η μετατροπη σου στοιχισει πανω απο 10000 σιγουρα κ παλι δε ξερεις εαν ειναι πετυχημενη κσι χωρις προβληματα

Πάνω απο 10000 ευρώ η μετατροπή;;!

Link to comment
Share on other sites

πουλα το.....και παρε γνησιο.....ασε τις μαιμουδιες για αλλους,τα περαασαμε με το 4 γτι μαιμου οτι και να εκανα ηταν 240 αλογα 1.4 αρχικο σε 20vt 18.t οπου ειχε γινει τιγκα στα εχτρα απο γτι και ρ32....τρακαρισμενο επιασε τα 12000 ευρο σκεψου .....αστα γιατι θα τρεχεις με καλωδιωσεις πλεξουδες κτλ...και λιγα λεω και δεν ξερουν και πολλοι να τα συνδεσουν τα καινουργια,,,,ειχα αλλαξει 6 ηλεκτρολογους σκεψου στο γκολφ το 4....κατσε ησυχος!και πουλα το και παρε ενα οτι θελεις αλλα ετοιμο!!!!!απτο εργοστασιο....αν ψαξεις θα βρεις και τα βιντεο της κατασκευης του...εδω καπου τα χω βαλει ,μαλλον στις παρουσιασεις....

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να συμφερει να γινει κατι τετοιο. και αν γινεται! Εσυ περιγραφεις να αλλαξεις τα παντα κυριολεκτικα,εκτος απο τις λαμαρινες!!! :crazy: Καλυτερα παρε ενα κανονικο gti καθως τα 2λιτρα σημερα λογω τεκμηριων κτλ υπαρχουν αφθονα στις μαντρες! :acute:

Link to comment
Share on other sites

δεν γινεται φιλε μου βασει νομου.....ασε που δεν σε συμφερει λογο χρηματων....

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Αρχικα θα πρεπει να μας πεις το μπατζετ σου!υστερα θα πρεπει να σκεφτεις αν θα το δηλωσεις η οχι!αν το δηλωσεις μην το σκεφτεσαι καν!μια σωστη μετατροπη θα παιξει απο 8 εως10 χιλ.με αυτα τα λεφτα το περνεις γνησιο.αν αξιζε να κανεις μια μετατροπη θα ηταν σε κατι που δεν μπορεις νομιμα να αποκτησεις ρ32 πχ.που εκει το χερι του μηχανικου θα πρεπει να ειναι μαγικο

Link to comment
Share on other sites

Με λίγο παζάρι θα το πάρεις 12000 και γίνεσαι πύραυλος.

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/2388184/

Link to comment
Share on other sites

φιλε οπως ειπαν και τα παιδια παραπανω θα πρεπει να σκεφτεις και να λύσεις καποια ερωτηματα πολύ βασικα...

-θα το δηλωσεις ή οχι (μπορεις να δηλωσεις απο 1,4 σε 2,0, δηλωνεις σταδιακα αλλαγες μοτερ δλδ απο 1,4 σε 1,6 και μετα σε 2,0!) αν δεν το δηλωσεις εχεις κινδυνους γιατι εισαι παρανομνος και μπορει να μπλεξεις ασχημα αλλα γλιτωνεις πολυ χρημα απο ασφαλειες τελη κλπ κλπ

-έχεις δικό σου μηχανικο που να είναι άψογος και φυσικα να έχει ξανακάνει παρομοια μετατροπη;

-εχεις δικο σου ηλεκτρολογο που θα συνεργαστει με το μηχανικο για να σου φτιαξουν το αμαξι;

-και θα ψαξεις εννοειται για τροπετο (ελεγμενο απο το μηχανικο!) που να εχει τα πάντα,απο μοτερ-πλεξουδες κτλ κτλ μεχρι σαλονι,φρενα,ταμπλο τα πάντα... νομιζω οτι όλοι συμφωνουμε οτι πρεπει να τα παρεις ολα μαζι γιατι αν ψάχνεις ανταλλακτικα ένα-ενα κάηκες!

-και φυσικα αν αντεχεις να είσαι χωρις αμαξι,με το αμαξι λυμενο σε καποιο συνεργειο και εσυ να τρεχεις να ψάχνεις τί λειπει;!

Φυσικα όλα αυτα που σου λέμε είναι σχετικα,γιατι ο κολλητος σου μπορει να είναι μηχανικος και να τα κανει όλα αυτα τζάμπα,οποτε σε συμφερει!!!

Link to comment
Share on other sites

Με τις τρέχουσες τιμές στην αγορα και ειδικα τώρα που θα αρχίσουν να σκάνε τα μπουγιουρντι της εφορίας ούτε να το σκέφτεσαι. Θα πέσει πολυ σκοτωμα για να τα βγάλει πέρα ο κόσμος.

Αρχικά για λόγους οικονομίας θα σου έλεγα μείνε εκει που είσαι.

Αλλιως πουλά το δικο σου άλλωστε vw 1,4 fsi πολυ θα το θέλουν για χαμηλά τεκμήρια οικονομια καύσιμου κτλ και τραβα πάρε είτε ένα tsi που πολυ εύκολα θα το φτάσεις και 200 άλογα αν θές και θα έχεις χαμηλή ασφάλεια τεκμηριο κτλ η αν το τραβάει η τσέπη σου πάρε το gti κατευθειαν.

Πολυ λιγότερα λεφτα θα χρειαστείς και κυρίως πολυ λιγότερο τρέξιμο.

Δεν αξιζει φίλε μου...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.