Jump to content
VASILISTFSI

Passat - Καδένα / Τεντωτήρας [Όλα τα μοτέρ]

Recommended Posts

Για καδένα ανάλογα ποσο φθαρμένη είναι, τι θόρυβο κάνει, αλλά 600 ευρώ για καδένα κ συνεμπλοκ ; Που είναι αυτός ο καλός άνθρωπος που τα αλλάζει με τόσα; Μόνο η καδένα πάει 700 τα Ανταλακτικα από αντιπροσωπεία ! 

Link to comment
Share on other sites

Θεσσαλονίκη είναι αλλά δεν θέλω να το πω δημόσια για μην κάνω διαφήμιση. Μήπως εννοούσε ότι χρειάζεται κάποιο εξάρτημα της καδενας? Δεν ξέρω αλλά μου είπε καδένα. Ο θόρυβος ακούγετε μόνο στο ρελαντί του και είναι ένα ψιλος ηχος σαν να βαράς κάτι μεταλλικό με κάτι μεταλικο. Όταν περπατάει δεν ακούγεται τίποτα. Επισης υπάρχει και ένα μικρό τρεμουλο στην καμπινα όταν Είσαι σταματημενος ρελαντι. Έχω φοβηθεί λίγο αν και μου λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Mdgeorge said:

Για καδένα ανάλογα ποσο φθαρμένη είναι, τι θόρυβο κάνει, αλλά 600 ευρώ για καδένα κ συνεμπλοκ ; Που είναι αυτός ο καλός άνθρωπος που τα αλλάζει με τόσα; Μόνο η καδένα πάει 700 τα Ανταλακτικα από αντιπροσωπεία ! 

 

Link to comment
Share on other sites

σιγά ρε παιδιά κάνει 600 η καδένα.... Στην αντιπροσωπία της περιοχής μου κοστίζουν όλα όσα χρειάζονται για την καδένα ( καδένα τεντωτήρας φλύστρες φλάτzα καθρέφτη κλπ)  300 ευρώ... Αν πας σε αφτερ μαρκετ λύση γύρο στα 170 ευρώ... Η εργασία κοστίζει 150 ευρώ (εξωτερικός μάστορας εξειδικευμένος σε vw). Tα σινεμπλοκ αν πάρεις εκτός από τα λάστιχα και τις βάσεις μαζί αφτερ μαρκετ κάνουν 50 ευρώ. Σύνολο 300+150+50+40(ευθυγράμμιση)=540 άντε 600 πες αν ο μάστορας είναι και λίγο φραγκοφονιάς, αλλά μέχρι εκεί.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , RAF JOHN said:

σιγά ρε παιδιά κάνει 600 η καδένα.... Στην αντιπροσωπία της περιοχής μου κοστίζουν όλα όσα χρειάζονται για την καδένα ( καδένα τεντωτήρας φλύστρες φλάτzα καθρέφτη κλπ)  300 ευρώ... Αν πας σε αφτερ μαρκετ λύση γύρο στα 170 ευρώ... Η εργασία κοστίζει 150 ευρώ (εξωτερικός μάστορας εξειδικευμένος σε vw). Tα σινεμπλοκ αν πάρεις εκτός από τα λάστιχα και τις βάσεις μαζί αφτερ μαρκετ κάνουν 50 ευρώ. Σύνολο 300+150+50+40(ευθυγράμμιση)=540 άντε 600 πες αν ο μάστορας είναι και λίγο φραγκοφονιάς, αλλά μέχρι εκεί.

1 ώρα πριν , RAF JOHN said:

σιγά ρε παιδιά κάνει 600 η καδένα.... Στην αντιπροσωπία της περιοχής μου κοστίζουν όλα όσα χρειάζονται για την καδένα ( καδένα τεντωτήρας φλύστρες φλάτzα καθρέφτη κλπ)  300 ευρώ... Αν πας σε αφτερ μαρκετ λύση γύρο στα 170 ευρώ... Η εργασία κοστίζει 150 ευρώ (εξωτερικός μάστορας εξειδικευμένος σε vw). Tα σινεμπλοκ αν πάρεις εκτός από τα λάστιχα και τις βάσεις μαζί αφτερ μαρκετ κάνουν 50 ευρώ. Σύνολο 300+150+50+40(ευθυγράμμιση)=540 άντε 600 πες αν ο μάστορας είναι και λίγο φραγκοφονιάς, αλλά μέχρι εκεί.

Μαζί σου, απλά είπα την τιμή που μου έδωσαν σε αντιπροσωπια ! Κ μου φάνηκαν πολλά Γιαυτο το είπα ! Άλλωστε αυτός είναι κ ο λόγος ύπαρξης του forum!! 

Link to comment
Share on other sites

Λογικά δεν χάνω κάτι να πάρω τιμές και από κάποιον άλλον αξιόπιστο βέβαια.. αλλά το θέμα μου είναι μην με βγάλει κάποιο σοβαρό πρόβλημα σε αυτά τα χιλιομετρα.. γνωρίζετε την συμπεριφορά του αυτοκινήτου πριν καβαλήσει δόντι η καδένα?

Link to comment
Share on other sites

Ρίξε μια ματιά εδώ που στο μετέφερα είχε ήδη ανοιχτό θέμα.

 

Η καδένα στο 1.8 παρουσιάζει πρόβλημα λόγω του τεντωτήρα και μιας βίδας που έχει πρόβλημα. Τ΄αλλάζεις όλα και τελειώνει εκεί το θέμα με τα νέα p/n.

Το κόστος διαφέρει από αντιπροσωπεία/συνεργείο ΑΛΛΑ αυτό που πρέπει να εξασφαλιστεί είναι να έχει ο κάτοχος τα νέα p/n και μάστορα που γνωρίζει το μοτέρ.

 

Το αν θα έχει συμπτώματα είναι κάτι που δεν ισχύει σε όλα τα μοτέρ. Κάποια έχουν μήνες θόρυβο κάποια όχι. Το θέμα είναι ότι και τα μεν και τα δε έχουν περιπτώσεις που

έγιναν κιμάς μέσα και μετά οι κάτοχοι, πολλοί από αυτούς δώσανε το αυτοκίνητο γι΄ανταλλακτικά για ένα κομμάτι ψωμί.

Διότι αν σκέφτεσαι να δώσεις 300,400,500, προφανώς μετά δεν θα έχεις να το φτιάξεις.

 

Οπότε η παροιμία λέει κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε, διότι κύριοι αυτοί που σας δίνουν συμβουλές ότι: ας κάνει θόρυβο δεν παθαίνει τίποτα δεν θα σας πληρώσουν και τις ζημιές

και θα υποστούν την ταλαιπωρία μαζί σας.

 

Αυτά τα λέει κάποιος που έχει δει πολλούς σε απελπισία μετά από συμβουλές "ειδικών"..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τι να πω ρε φίλε μου πρώτη φορά μου τυχαίνει κάτι τέτοιο. Με νευρίασε και μένα αυτή η συμπεριφορά ότι είναι φουλ στην δουλειά μια ολόκληρη βδομάδα και δεν μπορεί να το κάνει. Και περιμένω να το κάνω σε αυτόν λόγω ότι δούλευε σε επίσημη αντιπροσωπεία της vw στην Θεσσαλονίκη και θεωρείται από τους καλούς του είδους. Τι να πω .. Έχω φύγει για διακοπές και είμαι με την ψυχή στο στόμα.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι όλα να σου πάνε καλά φίλε μου στις διακοπές σου..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όλα καλά.. Το πήγα σε άλλο συνεργειο όταν γύρισα από διακοπές..  καδένα, τεντοτηρας και σετ ιμάντα χρονισμου όλα αλλαγμα και πραγματικά είναι σαν καινούριο.. Δεν ακούγετε το παραμικρό.. το μόνο που με άφησε είναι το check engine από (προθερμανση) αισθητήρα λάμδα αλλά μου λέει ότι είναι μάλλον από το αέριο γιατί οι ενδείξεις του λάμδα είναι φυσιολογικές.!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου μπερδεμένα τα πράγματα είναι έτσι όπως τα λες. Καταρχήν έχεις όπως είπες σε προηγούμενο ποστ σου, 2.0 FSI .

Αυτός ο κινητήρας ΔΕΝ έχει καδένα. Έχει ιμάντα χρονισμού που σύμφωνα με το manual ελέγχεται στις 90.000 χλμ και από εκεί και πέρα αντικατάσταση όταν κριθεί αναγκαίο.

Πώς γίνεται να σου είπαν προσφορά για καδένα;;; Θα μας τρελάνουν τελείως;;;;

Το set ιμαντα χρονισμού στην αντιπροσωπεία όταν το είχα αλλάξει έκανε 230€ + τα εργατικά, πριν 4 χρονια. Έχω τον ίδιο κινητήρα σε πασσατ κι εγώ, για αυτό σου λέω. Το αμάξι σου ΔΕΝ έχει καδένα, και ΔΕΝ υφίσταται κανένας θόρυβος τέτοιου είδους. Από αλλού θα ήταν ο θόρυβος σου που είχες και σταμάτησε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου νομίζω κάνεις λάθος.. Πρέπει να έχει καδένα.. Αν δεν κάνω λάθος πρέπει  να φοράει και καδένα και ιμάντα.. Δεν είμαι πολύ σχετικός με τα αυτοκινητα αλλά ο μάστορας μου έδειξε μέχρι και την καδένα και τον τεντοτηρα μετά το σέρβις.. στα δεξιά της μηχανής κάνω από ένα αλουμινένιο πλαίσιο πρέπει να είναι η καδένα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου νομίζω κάνεις λάθος.. Πρέπει να έχει καδένα.. Αν δεν κάνω λάθος πρέπει  να φοράει και καδένα και ιμάντα.. Δεν είμαι πολύ σχετικός με τα αυτοκινητα αλλά ο μάστορας μου έδειξε μέχρι και την καδένα και τον τεντοτηρα μετά το σέρβις.. στα δεξιά της μηχανής κάνω από ένα αλουμινένιο πλαίσιο πρέπει να είναι η καδένα.

είμαι 100% σίγουρος για αυτό που σου λέω, εκτός και αν έχεις άλλον κινητήρα. Αν έχεις τον 2.0 FSI έχει ιμάντα, 1000%. Μπορείς να δεις και βίντεο στο YouTube, έχω αλλάξει στον δικό μου και το έχω δει και λυμένο.

Αν ο μάστορας σου, συνεχίζει να σου λέει ότι το αμάξι σου (επαναλαμβάνω 2.0 FSI 150ps) ότι έχει καδένα, μάλλον πρέπει να αλλάξεις συνεργείο.
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να κάνω λάθος και να με κορόιδεψε.. Τι να πω.. Αλλά δες λίγο τα παρακατω

https://m.autodoc.co.uk/car-parts/timing-chain-kit-15065/vw/passat/passat-variant-3c5/18727-2-0-fsi

 

Έχει βίντεο με καδένα σε 2.0fsi BVY μέχρι και ανταλλακτικά καδένας για τον συγκεκριμένο κινητήρα.. μου φαίνεται περίεργο να μην έχει. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια, τον τελευταιο μηνα ακουω την καδενα να χτυπαει πιο δυνατα και μαλιστα σαν να χτυπαει στον καθρεπτη ή απο πανω. Το αμαξι εχει blf fsi 355.000km. Ξερουμε καποια εταιρια με ανταλλακτικα? Να προτιμησω Τζιανετα στην λαμια που φερνει Febi Bilstein για τον συγκεκριμενο? 

 

Υγ: Το αυτοκινητο πηγαινει κανονικοτατα 

Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε σφαίρα για αλαγη καδένας και τσεκ μεταβλητού.Παρε ΓΝΗΣΙΑ!!!! Ταλαιπωρήθηκα πρόσφατα με febi θερμοστάτη 6 μηνών αλλαγμένος που έβγαλε διαρροή παραφλου.Γερμανικος τρομάρα τους!!!Ευτυχώς έπεσα σε τίμιο μηχανικό και μου το έφτιαξε με 20ε,βάζοντας φλατζοκολα σε έναν πλαστικό σύνδεσμο του θερμοστάτη που πιτσικαρισε με μόλις 2.000χλμ.Πληρωσε να τελειώνεις και πάρε εγγύηση εργασιών.Σημαντικο!!!!!!!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους

 

Μετά από συμβίωση 2 χρόνων με το VW Passat 1.4 TSI, 122HP και πολύ ευχαριστημένος, αποφάσισα να φτιάξω και εγώ την καδένα γιατί το πρωί ειδικά όταν δεν έχει δουλευτεί εδώ και καιρό το αυτοκίνητο κάνει τον κλασσικό θόρυβο για 2 με 3 δεύτερα.  Το αυτοκίνητο έχει για τη ακρίβεια 90300 χλμ.  Τελικά τι παίζει με τα ανταλλακτικά; Υπάρχει νέο διαφορετικό ανταλλακτικό καλύτερο από το παλιό ή θα αλλάζουμε καδένα κάθε 100Κ χλμ;  Με τα 3rd party (FEBI, FAI κτλ) τι γίνεται; Για την ακρίβεια πήγα σε αντιπροσωπεία και μου έβγαλαν κουστούμι 750 ευρώ κομπλέ όλα ότι χρειάζεται χωρίς να μου πουν τι είναι το "όλα".  Έχω αληθινά μπερδευτεί και θέλω να κάνω το καλύτερο από όλες τις πλευρές και οικονομία γιατί τα λεφτά δεν τρέχουν αλλά να μην μας πιάσουν και τον ....λο οι αντιπροσωπίες.  Θα χαρώ να ακούσω την γνώμη σας.

 

Φιλικά Κωνσταντίνος

Link to comment
Share on other sites

Στον 1.4 tsi υποτίθεται ότι λύνεται οριστικά με το τελευταίο σετ της αντιπροσωπείας. Επίσης καλό θα είναι να αντικαταστήσει και το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού. Σε όλο το πακέτο αυτό έπαιζε προσφορα στα 300-350€. Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη. Προσωπικά δεν θα δοκίμαζα after market στην καδένα, μόνο γνήσια.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , Χάρης Passat 1.4 said:

....., πολύ ευχαριστημένος. Αλλαγή λαδιών 5w40 κάθε 4000 κμ ....

 

Δεν έχω το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά αλλάζεις λάδια κάθε 4000 km και είσαι ευχαριστημένος !!!! ????? !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

 

Το συγκεκριμένο θέμα με έχει βάλει σε πολλές σκέψεις και συζητήσεις λόγο και ότι είμαστε οικογένεια μηχανικών αυτοκινήτων. Το πρόβλημα πρέπει να πηγάζει από το ότι η καδένα δεν λιπαίνεται καλά κατά την εκκίνηση.  Δηλαδή μέχρι να κάνει πλήρωση όλος ο χώρος της καδένας.  Αν υπήρχε πιο άμεση πλήρωση θεωρώ ότι δεν θα είχε πρόβλημα. Αυτό δικαιολογεί και την άρνηση της VW να το δει το θέμα με επανάκληση οχημάτων καθώς και ότι και με αλλαγή καδένας πάλι μετά από καιρό έχουν εμφανιστεί ίδια προβλήματα (από αναφορές στο internet).  Μια τακτική αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού στο χρόνο ή το πολύ στις 8000 χλμ θεωρώ ότι βοηθάει να μην χάνεται η πίεση που χρειάζεται για να πληρώσει η καδένα λάδι, όπως επίσης και η χρήση φίλτρου λαδιού original απο VW με τις προδιαγραφές της VW.  Τώρα να μου πεις όσοι έχουν πρόβλημα έβαζαν aftermarket ανταλλακτικά....σαφώς όχι.  Αλλα σίγουρα έκαναν το service ανά 30000 χλμ σύμφωνα με το book service οπότε ακόμα και το αυθεντικό φίλτρο έχανε τις ιδιότητές του.  Μια τακτική αλλαγή φίλτρου και λαδιών θεωρώ ότι θα έδινε περισσότερη ζωή στην καδένα μας.  Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις απόψεις σας για τα παραπάνω. 

 

Φιλικά Κωνσταντίνος 

Edited by Hawkwind78
Link to comment
Share on other sites

Φίλε νομιζω ότι «καδένα δεν λιπαίνεται καλά κατά την εκκίνηση.  και αν υπήρχε πιο άμεση πλήρωση θεωρώ ότι δεν θα είχε πρόβλημα. » το έχεις θέσει ακριβώς όπως το νομιζω κι εγώ.Επισης πιστεύω ότι αν παραμείνε λίγο λάδι στο φίλτρο και δεν  στέγνωνε κατά την νύχτα γιατι συνήθως το κροτάλισμα το κάνει το πρωί με την εκκίνηση θα λυνόταν το πρόβλημα,. Εχω προσέξει ότι το φίλτρο λαδιού της Bosch p9301 έχει ένα βαλβίδακι στο πάνω μέρος σε αντίθεση με το εργοστασιακό που δεν έχει τίποτα . Ισως μπορεί αυτό να μειώσει-ελαττώσει  το πρόβλημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

Μία ερωτησούλα μην ανοίγω νέος thread αν γίνεται..Το 1.4 160 Scirocco ενός φίλου μου χρειάζεται αλλαγή καδένας (χτυπάει).Μου είπε ότι η γνήσια κοστίζει 350€ σαν ανταλλακτικό και ότι είναι βελτιωμένη σε σχέση με τη μαμά. Υπάρχει κάποια ΟΕΜ που να έχετε δοκιμάσει με τα ''χαρακτηριστικά'' που έχει η καινούργια (ενισχυμένη;;;)..Αξίζει να μπει κάποια ΟΕΜ και όχι η γνήσια; Κάποια άλλη συμβουλή;

 

Ευχαριστώ!

Edited by giannisma
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.