Dikonou Posted March 21, 2013 Report Share Posted March 21, 2013 Ρε σει΄ς ανοίξτε τα ...........μέσα σε εγγύηση και περάστε τα δικά σας ελατήρια και τέλος.............ρίξτε και ένα σετάκι σφυριά και μπιέλες και μετά φορτώωωωωωωωω... Να μην πώ κι εγώ την μλκια μου; Δεν τιμά κανέναν τέτοια αντιμετώπιση δυστυχώς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted March 27, 2013 Report Share Posted March 27, 2013 Υπάρχει λύση Chris αλλά δεν θα στην δώσουν οι γερμανοί! Ούτε οι γερμανοδουλοι στις αντιπροσωπίες! Βάλε τα ελατήρια και θα με θυμηθείς!!! Γιώργο ποια ελατήρια εννοείς ακριβώς , τι τιμή έχουν και που τα έβαλες ? Δεν χρειάζεται να αλλάξεις μοτερ , σωληνάκια κτλ ? ακόμα και να καίει κάποια λάδια από πριν αν βάλεις αυτά που λες τα ελατηρια μετα είσαι οκ δεν καίει τπτ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 27, 2013 Report Share Posted March 27, 2013 Ποιο polo GTI με μαύρες ή ανθρακί ζάντες είναι στην Καρεντα στα κάτω πατησια ; Άσπρο polo Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 (edited) κανενα νεο η καμια εξελιξη απο κανεναν που αλλαξε κινητηρα και συνεχιζει και του καιει? ολοι εσεις που ειχατε προβλημα που ειστε ρε παιδια? τι παθατε? του βαλατε φωτια και το καψατε? να κανω ενα update : στις 5600 χλμ απο τη αλλαγη συμπληρωσαμε 500 ml στις 6600χλμ ελεγχος σταθμης (μονος μου) μετα απο ταξιδι και δεν εχει καψει σημερα που το μετρησα μετα απο ηρεμη βολτα ηταν κανονικα η σταθμη. σε 2000χλμ για ελεγχο στην αντιπροσωπεια.....και ακομα εν αναμονη απαντησης πο κοσμοκαρ για το ποσο μου το παιρνουν..μπας και εχει κρυμενο κανα θησαυρο μεσα στο αμαξι και κοιτανε πως θα μου το φανε? Edited April 13, 2013 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tas Posted April 17, 2013 Report Share Posted April 17, 2013 33.000 με αλλαγή κινητήρα από Μαι 2011 σταθερή κατανάλωση 200 ml / 1000 km που δεν άλλαξε με τη τοποθέτηση σωλήνων που έγινε έτσι κι αλλιώς επειδή το είπαν . Δεν έχω ενημερώσει τόσο καιρό λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας και ζητώ συγνώμη από τη παρέα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris13 Posted April 17, 2013 Report Share Posted April 17, 2013 10.000 χλμ μετα την αλλαγη του μοτερ τον νοεμβρη... με αποτελεσμα να μην εχει καψει τιποτα και αν εκαψε ειναι της ταξης 100ml σε αυτα τα χλμ δηλαδη τιποτα επι της ουσιας... τι να πω μαλλον παει καλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pologtikav Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 Παιδιά εγώ έχω αλλάξει όλα τα σωληνάκια , άλλαξα κινητήρα πριν 5 μήνες έκανα 10000 χμτ και καίω 1 λιτ/1000 χμτ ξανά. Πήγα στην αντιπροσωπία και η απάντηση από την Kosmocar ήταν ότι δεν έχει βρεθεί ακόμη κάποια λύση για το θέμα των λαδιών .Αν θέλω μπορούν να μου ξανά αλλάξουν κινητήρα αλλά υπάρχει η πιθανότητα να ξανακαίει. Έχω απογοητευτεί δεν ξέρω τι να κάνω...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 πωπω ............................................................. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted August 24, 2013 Report Share Posted August 24, 2013 μάλλον είμαι ο μόνος κολόφαρδος...... έχω κάνει 52600 χιλιόμετρα και μου καίει 400-450 ml λάδι ανά 7500 χιλιόμετρα που τα πετάω..... μόνο σωληνάκια έχω αλλάξει στα 25000 χιλιόμετρα αν θυμάμαι καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 24, 2013 Report Share Posted August 24, 2013 μάλλον είμαι ο μόνος κολόφαρδος...... έχω κάνει 52600 χιλιόμετρα και μου καίει 400-450 ml λάδι ανά 7500 χιλιόμετρα που τα πετάω..... μόνο σωληνάκια έχω αλλάξει στα 25000 χιλιόμετρα αν θυμάμαι καλά. Μάλλον είναι το στυλ και οι συνθήκες οδήγησής σου συμπεριλαμβανομένης και της ανά 7500 χλμ αλλαγής των λαδιών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted August 24, 2013 Report Share Posted August 24, 2013 εγω οπως εχω ξαναπει εμαι στο 1 λιτρο περιπου ανα 10000χλμ... με οδηγησει πολυ ηρεμησπανια περναω τα 110 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted August 25, 2013 Report Share Posted August 25, 2013 η οδήγησή μου μέσα στην πόλη είναι ήρεμη. Δεν του κάνω πολλά ξεσπάσματα. Έξω από την πολύ από 110-170. Λαδάκι δουλεύω castrol 5-30 αλλαγή ανά 7500 μαζί με φίλτρο λαδιού. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted October 25, 2013 Report Share Posted October 25, 2013 Με σφυρηλατα πιστονια και αλλαγη ελατηριων τι παιζει ? Μονιμη λυση απο καποιον ??? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 25, 2013 Report Share Posted October 25, 2013 O Tsolias ρε παιδια σας ειχε πει την λυση! Αλλαξε ελατηρια πιστονιων + ρεκτιφιε στο μοτερ και τελος 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted October 25, 2013 Report Share Posted October 25, 2013 Το θεμα ειναι τι ακριβως εβαλε Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 25, 2013 Report Share Posted October 25, 2013 εγω εχω συνβιβαστει πλεον παιδια... 500 ml καθε 5000χλμ και τελος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted October 25, 2013 Report Share Posted October 25, 2013 500 ανά 5,000χλμ αν δεν παρουσιάζει τάσεις αύξησης κατανάλωσης είναι μια χαρά. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 25, 2013 Report Share Posted October 25, 2013 μεχρι στιγμης εχοντας κανει 11000 χλμ ειμαι σε αυτα τα επιπεδα. τωρα αν θα αυξηθει δεν ξερω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted October 25, 2013 Report Share Posted October 25, 2013 Εχεις λιγα χιλιομετρα. Και εγω εως τα 13,000 χιλιομετρα περιπου τοσο εκαιγα. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 25, 2013 Report Share Posted October 25, 2013 (edited) εχω αλλαξει κινητηρα ομως. με τον παλιο απο την αρχη εκαιγα πολυ...γιατι ποσο καις εσυ? Edited October 25, 2013 by pipis13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted October 25, 2013 Report Share Posted October 25, 2013 Εκαιγα 500 στα 6.000χλμ Μετα πηγα στα 900 στα 6.000χλμ Και χθες που το μετρησα περιπου 800 στα 3.500χλμ ... Αυξάνεται Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 25, 2013 Report Share Posted October 25, 2013 δεν βαριεσαι λαδακι του Θεου ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted October 25, 2013 Report Share Posted October 25, 2013 Στην αλλαγη μοτερ σου βαλανε αλλο κωδικο η τον ιδιο ; Απο την στιγμη που στον αλλαξαν ισχυει αλλα δυο χρονια εγγυηση για αυτον μονο; Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted October 26, 2013 Report Share Posted October 26, 2013 Καθε ανταλλακτικο που τοποθετειται στην αντιπροσωπια εχει 2 χρονια εγγυηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted October 26, 2013 Report Share Posted October 26, 2013 Πριν φυγει εγγυηση αλλαγη να εχεις κεφαλι σου ησυχο για αλλα δυο χρονια δλδ ... Και στον επομενο το ιδιο ... Ωραια τακτικη ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...