Jump to content
ghort

Το Dsg Τα Παιξε Στα 20,000Χλμ

Recommended Posts

Ε εχω και μηχανη και ποιο πολυ το βγαζω με πολυ κρυο.. Για αυτο και ξενερωσα.. Να με αφησει ετσι.. Το θεμα ειναι ο Γιαννακοπουλος εδω στην λαρισα μπορει να ζητησει και 2000 χιλιαρικα :clapping:  Αυριο θα ξερω....

Link to comment
Share on other sites

κανω μια ερωτηση λεω εγω τωρα.

η εγγυηση δεν γραφει 2 χρονια η ταδε χλμ? το λεω μηπως καλυπτεσαι απο τα χιλιομετρα .καπου το ειχα δει νομιζω καθως διαβαζα την επεκταση που εχω κανει

Link to comment
Share on other sites

ωραια φιλε μου πηγαινε αυριο και πες τους πως γινεται να χαλασει το dsg με τοσα λιγα χιλιομετρα πιστευω οτι μπορουνε ανετα να στο αλλαξουνε χωρις να πληρωσεις τπτ φιλε..ενημερωσε μας οταν βγαλεις ακρη

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ειναι το mechatronic και με λιγο καυγα θα το αλλαξουν δωρεαν... Τελικα σε αυτην την χωρα αν δεν μαλωσεις δεν γινετε τιποτα...

Link to comment
Share on other sites

Πάντα η εγγύηση είναι Χ χρόνια ή Y χιλιόμετρα!ότι έρθει πρώτα.Πήγαινε στο Γιαννακόπουλο και πες τους. Αντε μη τους πάρει ο δίαoλος με τα DSG!

Link to comment
Share on other sites

γραφει και χλμ σιγουρα γιατι η επεκταση που εχω το γραφει.μην με ρωτας ποσα την εχω σε ενα φακελο με κατι χαρτια για την εφορια και βαριεμαι να ψαξω να το δω αλλα σιγουρα το εχω δει

με λιγα λογια αν σε ενα χρονο κανεις παρα πολλα χλμ μπορει και να σε βγαλει εκτος εγγυησης ασχετα που σου λεει 2 χρονια. ειναι οπως στις διαφημισεις με τα μικρα γραμματα απο κατω.

 

επειδη κατι με ετρωγε εκατσα και το βρηκα και γραφει:

η εγγυηση ισχυει (η επεκταση δηλαδη) και εχει 2 ορους α) οτι εχουν γινει ολα τα σερβις στην ωρα τους σε εξουσιοδοτημενα συνεργεια με αυθεντικα υλικα κλπ κλπ και β) οτι το αμαξι στα 4 χρονια δεν εχει περασει τις 150000 χλμ.

επισης για να δειτε ποσο πονηροι ειναι γραφει ενα ενα τα μερη που καλυπτει η επεκταση εγγυησης και λεει για το καθε ενα χωριστα πως το καλυπτει και γιατι δεν το καλυπτει. π.χβλαβες στον καταλυτη δεν καλυπτονται εαν το αμαξι εχει περασει 100000 χλμ ( ασχετα με το 150000χλμ που λεει στην αρχη της σελιδας) ακομα βλαβες στα καζανακια εξατμισεις μεχρι τις 50000χλμ φαναρια led εως 80000χλμ σωληνες φρενων το ιδιο συμπλεκτης 60000 χλμ οταν προκειται για μηχανικο κιβωτιο και ακομα εχει και ενα κατεβατο υποπεριπτωσεις που δεν σε καλυπτει. οπως καταλαβαινετε ειναι να μην σου τυχει.

 

εμενα δοξα το Θεο την Παναγια τον Χριστο και τους Αγιους Παντες μετα την αλλαγη κινητηρα το προβλημα με το λαδι διορθωθηκε.ευχομαι να μου βγαλει τιποτα μυστηριο παλι.........

Edited by pipis13
Link to comment
Share on other sites

Παίδες είναι οτι έρθει πρωτο! Πχ αν ερθουν πρωτα το οριο των χιλιομετρων δηλαδη εχεις κανει 100.000χμ σε ενα χρονο τοτε εισαι εκτος εγγυησης .
Αν εισαι στα - 2.5 χρονια και εχεις κανει 5.000χμ τοτε εχει ληξει το χρονικο οριο οποτε εισαι εκτος εγγυησης .

Ειναι οτι ερθει πρωτο

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. 


Να παραθέσω κι εγώ την εμπειρία μου. 


Polo 1.2tsi DSG7 - 8/2010 - 29000 χλμ.


Πάω να βάλω μπροστά το αμάξι και ενώ έδινε ρεύμα κανονικά η μπαταρία, το αμάξι δεν ξεκίναγε. 


Βλέπω αναβόσβηνε το P. Κρύος ιδρώτας καθώς το μυαλό μου πήγε στα 2500 χιλιάρικα για επισκευή DSG.


To κιβώτιο κλειδωμένο να μην κουνιέται από το P. Κάλεσα οδική και διάβασα στο νετ για το χειροκίνητο ξεκλείδωμα του DSG με τον μοχλό κάτω από την φούσκα κάτι που το έκανα για να βάλω την N και να μπορέσουμε να το βάλουμε στο φορτηγό.  Το πήγα στο AutoClub στην Ν.Φιλαδέλφεια (που έχω μείνει υπερευχαριστημένος από τις τιμές τους και την εξυπηρέτηση τους) και περίμενα να το περάσουν διαγνωστικό.


Το αποτέλεσμα; Φυσικά mechatronic και εγώ εκτός εγγύησης. Χωρίς φασαρίες χωρίς πολλές κουβέντες μου είπαν ότι καλύπτεται και θα πληρώσω έως 100 ευρώ σε έως 10 ημέρες που θα κάνει να έρθει το ανταλλακτικό. Αυτά και από μένα.


Κρίμα για την VW πάντως να πληρώνεις 1500 ευρώ κιβώτιο και να σου χαλάει στα 3 χρόνια με ούτε 30000 χιλιόμετρα.


Ευτυχώς και λέω πάλι ευτυχώς που καλύπτει έστω την ζημιά και έτσι δεν θα με χάσει από μελλοντικό αγοραστή ενός ακόμα DSG αυτοκινήτου καθώς όπως και να το κάνουμε σαν το DSG δεν έχει.


Link to comment
Share on other sites

παντως δεν εχω ακουσει πολλους εδω μεσα με πολο που να τους εβγαλε προβλημα το dsg.νομιζω οι περιπτωσεις ειναι μετρημενες στα δακτυλα του ενος χεριου. μην το γρουσουζευω......εγω εχω 35000 χλμ και σχεδον 3 χρονια το αμαξι και ειμαι κομπλε. θελω να πιστευω οτι στα αλλα 2 χρονια εγγυηση που εχω αν ειναι να βγαλει προβλημα θα το βγαλει

Link to comment
Share on other sites

Πως δικαιολογησαν την βλαβη στην αντιπροσοπεια? Η χρηση στο αμαξι ειναι φισιολογικη?

Η χρήση φυσιολογικότατη και πόλη και αυτοκινητόδρομος. Χωρίς καμία ενόχληση μέχρι χτες το πρωί που το αμάξι νέκρωσε. Μου είπαν απλά ότι συμβαίνει. Δεν ρώτησα παραπάνω καθώς ήμουν προιδεασμένος ποια θα ήταν η διάγνωση και το μόνο που άκουσα με ανακούφιση ήταν ότι θα καλύψουν το κόστος. 

Και κάτι άλλο που ξέχασα χτες να γράψω είναι πως ήταν κι άλλο ένα polo απ'έξω παρκαρισμένο και περίμενε και αυτό για την αλλαγή mechatronic...

Link to comment
Share on other sites

Μην την ψάχνεται δεν φταει ούτε η χρήση ούτε τα χιλιόμετρα ούτε αν ειναι βελτιωμένο ! Υπάρχει Cupra Dsg7 με 400 άλογα και το σασμαν δεν κάνει Κιχ!

Ειναι απλά αν σου κάτσει

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Αυτό όμως φίλε το "αν σου κάτσει" παραπέμπει σε διαφήμιση τυχερού παιχνιδιού και καμία αυτοκινητοβιομηχανία που σέβεται τον εαυτό της και τους πελάτες της δεν έπρεπε να εναποθέτει στην τύχη την αξιοπιστία των μοντέλων της...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αυτό όμως φίλε το "αν σου κάτσει" παραπέμπει σε διαφήμιση τυχερού παιχνιδιού και καμία αυτοκινητοβιομηχανία που σέβεται τον εαυτό της και τους πελάτες της δεν έπρεπε να εναποθέτει στην τύχη την αξιοπιστία των μοντέλων της...

+συμφωνώ ACE

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι. Μόλις παρέλαβα το polo με καινούριο mechatronic και βαλβιδοφόρο (δεν ξέρω βέβαια τι είναι αυτό) μετά από 18 μέρες . Όπως μου είχαν πει το κόστος καλύφτηκε και πλήρωσα 70 ευρώ μονο. Μου είπαν ότι ισχύει εγγύηση +2 χρόνια τώρα. Αυτά προς το παρόν.

Edited by GiorgosVar
Link to comment
Share on other sites

το πηρα και εγω στο χερι το dsg χθες.. οπως πηγενα βολτα χαλαρα( με προσπερασε astra opc και δεν πατησα καν) παταω γκαζι με 3η και αρχισε να πατιναρει αφηνω ξαναπαταω γκαζι παλι πατιναρε και μου πεταει αυτη την ενδειξη :

hqdefault.jpg

λεγοντας μου οτι εχει υπερθερμανθει το dsg και να σταματησω αμεσως. μολις σταματησα μυρισε καμμενο λαδι και εβγαζε καπνο απο την μηχανη. ανοιξα το καπο και κοιταξα το manual για να δω τι ειναι αυτη η ενδειξη.. το αφησα να κρυωσει κανα μισαωρο και αφου εσβησε τελειωσες η ενδειξη το εβαλα μπρος.. παιρνει ολες τις ταχυτητες κανονικα αλλα το μονο που μου κανει οταν βαζω την νεκρα κανει ενα κλακ οταν κουμπωνει  ταχυτητα και οταν το σβηνω εχει ενα εντονο τρεμουλο..

τι ειναι αυτο ρε παιδια? εφαγα ηττα μεγαλη?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που μυριζε ηταν καμενος δίσκος το ιδιο και ο καπνος . Τωρα δεν πατηναρει? Το κλακ στην νεκρα οκ μου ακουγεται . Τι εννοεις οταν σβηνεις εχεις εντονο τρεμουλο?

Link to comment
Share on other sites

Περάσανε 2 χρονάκια από τότε και να μαστε πάλι!!!

Το κιβώτιο αναβοσβήνει, λαμπάκι κινητήρα και παίρνει μόνο D2 και R!

Φυσικά πέρασε και η επέκταση της εγγύησης.

Αυτό είναι το πολάκι παιδιά, μη γελιόμαστε.

Θα πάω διακοπές και να δω τι περιπέτεια με περιμένει μετά.

Link to comment
Share on other sites

Περάσανε 2 χρονάκια από τότε και να μαστε πάλι!!!

Το κιβώτιο αναβοσβήνει, λαμπάκι κινητήρα και παίρνει μόνο D2 και R!

Φυσικά πέρασε και η επέκταση της εγγύησης.

Αυτό είναι το πολάκι παιδιά, μη γελιόμαστε.

Θα πάω διακοπές και να δω τι περιπέτεια με περιμένει μετά.

Κριμα πραγματικα ..

Link to comment
Share on other sites

Mechatronic. Καμία έκπληξη. Το κάλυψαν σαν ανταλλακτικό και πλήρωσα κάτι για την εργασία. Δείχνει οκ αλλά δεν το έχω οδηγήσει πολύ. Άλλο πρόγραμμα στις αλλαγές, λιγο πιο ζωντανό. Κάτι ήχοι ακούγονται βέβαια....Θα επανέλθω. Η Καρεντα (Μηλιαράκη) δείχνει οκ. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω περιμένω το passat να βγει αύριο για το ιδιο πρόβλημα.. αντε να δούμε.. και εμενα με κάλυψαν το ανταλλακτικό και θα πληρώσω κανα 150€

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.