Jump to content
sak1984

Servise Golf V Στα 80.000Χιλ.

Recommended Posts

καλισπερα.θελω να κανω servise κ εχω 80.000 χιλ.golf v 1,6 fsi

στα περισσοτερα συνεργια αν δεν τους πεις αλαζουν μονο λαδια κ φιλτρα.

θελω να ξερω τι πρεπει να κοιταξω.αν μπορει καποιος ας βοηθηση γιατι δεν ξερω κ πολλα.

Σιγουρα τρομπα βενζινης γιατι ειχα ενα θεματακι,

φιλτρα,λαδια,μπουζι,καθαρισμο πεταλουδασ,τακακια,υγρα φρενων,σινεμλοκ.

μπορω να ελενξω κ τους πολλαπλασιαστες?

τι αλλο θα ειναι καλο να δω κ αν καποια πραγματα οπως τα σινεμπλοκ μπορω να τα βαλο ενισχιμενα απο gti η απο οτι περνει τελος παντον.αν με βοηθουσατε κ με τιμες θα ηταν οτι καλυτερο.

Ευχαριστω για τιν βοηθεια!

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ με 1.6 FSI άλλαξα προαιρετικά τους πολλαπλασιαστές στις 90000 ΚΜ

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ με 1.6 FSI άλλαξα προαιρετικά τους πολλαπλασιαστές στις 90000 ΚΜ

κ εγω σκευτομαι να τους αλλαξω.τι κοστος αν επιτρεπετε?

εχεις αλλαξει σινεμπλοκ η αισθητηρα εκεντροφορων?

Link to comment
Share on other sites

κ εγω σκευτομαι να τους αλλαξω.τι κοστος αν επιτρεπετε?

εχεις αλλαξει σινεμπλοκ η αισθητηρα εκεντροφορων?

Έβαλα Beru με κόστος 120 € , το επόμενο θα είναι τρόμπα βενζίνης VDO περίπου 130 € (δεν έχει πρόβλημα αλλά ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σε αφήσει).

Αισθητήρα και συνεμπλοκ δεν έχω αλλάξει ακόμα 94500 ΚΜ έχω.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη ρε παλικάρια αλλά αλλάζετε τρόμπα βενζίνης προληπτικά? η αισθητήρα εκεντροφόρων? γιατί ακριβώς? και σινεμπλόκ γιατί να αλλάξεις?

συγνώμη απλά επειδή δεν ξέρω δώστε μου τα φώτα σας...

η πολλαπλασιαστες..?

golf 1.6 fsi με 179.000κλμ...

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη ρε παλικάρια αλλά αλλάζετε τρόμπα βενζίνης προληπτικά? η αισθητήρα εκεντροφόρων? γιατί ακριβώς? και σινεμπλόκ γιατί να αλλάξεις?

συγνώμη απλά επειδή δεν ξέρω δώστε μου τα φώτα σας...

η πολλαπλασιαστες..?

golf 1.6 fsi με 179.000κλμ...

καλισπερα.

αισθητηρα εκεντροφόρων γιατι μου βγαζει ενα σφαλμα κ πιθανες αιτιες ειναι η μεταβλητος χρονισμου η αισθητηρας εκεντροφορων,οποτε ας αλαξω πρωτα τον αισθητηρα που ειναι κ φθηνος κ αν το κανει παλι βλεπουμε.

τρομπα γιατι μετα απο τις 3 φορες που εχασα το γκαζι για 2 δευτερα εβγαλε σφαλμα τρομπα η κακο καυσιμο.

περιμενοντας να ειναι καυσιμο,ολλα καλα.αν το ξανακανει η την αλαζω η περιμενω να με αφηση πουθενα.

σινεμπλοκ γιατι ολοι η μαστορες το ελενχουν με το ματι κ εχω κ 80.000χλμ.κ κανω κ ταξιδια,να εχω το κεφαλι μου ησυχο.

θα ελενξω κ βασεις μοτερ οπως κ ολο το μπροστινο συστημα

Link to comment
Share on other sites

μια απορια , να ρωτησω αφου μιλαμε για τρομπες βενζινης...εμενα μου βγαζει μια ενδειξη στο τεστερ για σποραδικη χαμηλη πιεσης βενζινης,λετε να ειναι τρομπα βενζινης και αν ναι πως ξεχωριζουμε αν ειναι η υψηλης πιεσεως???η χαμηλης???εγω 100200 κλμ στην αντιπροσωπεια που πηγα για ελενχο το κοιταξανε ολο και το μονο που μου ειπανε λαδια-φιλτρα βενζινης και λαδιου αλλαξα,εννοειται το μεγαλο το εκανα στα 70000 κλμ με το σετ τεντωτηρες-ιμαντες και τρομπα νερου μεταλλικη-τακακια κα βαση βιβλιου δεν μου ειπανε κατι αλλο...ουτε πολλαπλασιαστες ,

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη ρε παλικάρια αλλά αλλάζετε τρόμπα βενζίνης προληπτικά? η αισθητήρα εκεντροφόρων? γιατί ακριβώς? και σινεμπλόκ γιατί να αλλάξεις?

συγνώμη απλά επειδή δεν ξέρω δώστε μου τα φώτα σας...

η πολλαπλασιαστες..?

golf 1.6 fsi με 179.000κλμ...

Εσύ έχεις αλλάξει ποτέ τρόμπα βενζίνης ? αν ναι στα πόσα ΚΜ,

Link to comment
Share on other sites

μια απορια , να ρωτησω αφου μιλαμε για τρομπες βενζινης...εμενα μου βγαζει μια ενδειξη στο τεστερ για σποραδικη χαμηλη πιεσης βενζινης,λετε να ειναι τρομπα βενζινης και αν ναι πως ξεχωριζουμε αν ειναι η υψηλης πιεσεως???η χαμηλης???εγω 100200 κλμ στην αντιπροσωπεια που πηγα για ελενχο το κοιταξανε ολο και το μονο που μου ειπανε λαδια-φιλτρα βενζινης και λαδιου αλλαξα,εννοειται το μεγαλο το εκανα στα 70000 κλμ με το σετ τεντωτηρες-ιμαντες και τρομπα νερου μεταλλικη-τακακια κα βαση βιβλιου δεν μου ειπανε κατι αλλο...ουτε πολλαπλασιαστες ,

σου εκανε κ εσενα κοψιματα ? Edited by sak1984
Link to comment
Share on other sites

κοψιματα μμμ δεν ξερω να πω ,μερικες φορες κανει κανα μπερδεμα μεχρι να στρωσει αλλα δεν καταλαβαινω αυτο που μου λενε απο αντιπροσωπεια για την ενδειξη της πιεσης,απο vw μου λενε προγραμμα αλλα εγω διαβαζωντας το σποραδικη μειωμενη πιεση βενζινης πιστευω οτι καποια αντλια θ απραδωσει πνευμα,,,το προγραμμα τοχω 2,5 χρονια τωρα...

Link to comment
Share on other sites

όχι ποτέ..και είμαι σχεδόν στα 180.000.κλμ....

Μπράβο !!! Δεν φανταζόμουνα ότι θα μπορούσε να βγάλει τόσα χιλιόμετρα.

Κάτι που με έχει συμβουλέψει ο μηχανικός μου σχετικά με την τρόμπα είναι να μην αφήνω το αυτοκίνητο άδειο από βενζίνη, να γεμίζω πάντα και όταν φτάνει στην μέση ξανά γέμισμα.

Αυτό που κάνουν μερικοί, συνέχεια με ρεζέρβα και μετά 20 € και πάλι το ίδιο είναι σκότωμα για την τρόμπα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω αυτο το κάνω γιατι δεν έχω λεφτα για βενζινη! :D και ενω πολλές φορές βαζω κανά 50€ για να κάνω αυτο που είπες, μετα χαλαρώνω μιας και έχω πολυ και το που...κό όλο αδειάζει!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή η τρόμπα βρίσκεται μέσα στο ντεπόζιτο της βενζίνης και ψύχεται από αυτήν πρέπει τουλάχιστον να έχει βενζίνη μέχρι την μέση.

Δεν λέω ότι θα πάθει τίποτα αν δουλεύει άδειο μερικές φορές αλλά αν το δουλεύεις αποκλειστικά με αυτόν τον τρόπο τότε θα ζήσει πολύ λιγότερο σε σχέση με κάποιο άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Το κατάλαβα, αλλά αν δεν υπάρχουν λεφτά .... δεν υπάρχουν! γενικά πάντως προσπαθώ να μην το αφήνω με ρεζερβουάρ. μου έχουν πει ότι εκτός της τρόμπας που μόλις μου είπες ότι βγάζει πρόβλημα, μου έχουν πει ότι μπορεί να τραβήξει σκουπιδάκια από κάτω και επίσης ότι μπορεί να χαλάσει η αντλία βενζίνης...

Link to comment
Share on other sites

Το κατάλαβα, αλλά αν δεν υπάρχουν λεφτά .... δεν υπάρχουν! γενικά πάντως προσπαθώ να μην το αφήνω με ρεζερβουάρ. μου έχουν πει ότι εκτός της τρόμπας που μόλις μου είπες ότι βγάζει πρόβλημα, μου έχουν πει ότι μπορεί να τραβήξει σκουπιδάκια από κάτω και επίσης ότι μπορεί να χαλάσει η αντλία βενζίνης...

εγω δεν καταλαβαινω γιατι αν καποιος δεν εχει λεφτα λεει πως εχει παντα λιγη βενζινη μεσα στο αμαξι. μα το ποσο θα δωσεις γιαβενζινη το μηνα δεν εχει να κανει με το ποση βενζινη εχεις στο αμαξι αλλα το ποσα χλμ θα κανεις. το ιδιο ειναι αν εχεις συνεχεια γεματο το αμαξι και οταν φτανει στη μεση το γεμιζεις με 20ε πχ με το αν το εχεις συνεεια μισογεματο και οταν αδειαζει βαζεις 20ε βενζινη.... τα ιδια λεφτα θα ξοδεψεις σε ενα μηνα............

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο !!! Δεν φανταζόμουνα ότι θα μπορούσε να βγάλει τόσα χιλιόμετρα.

Κάτι που με έχει συμβουλέψει ο μηχανικός μου σχετικά με την τρόμπα είναι να μην αφήνω το αυτοκίνητο άδειο από βενζίνη, να γεμίζω πάντα και όταν φτάνει στην μέση ξανά γέμισμα.

Αυτό που κάνουν μερικοί, συνέχεια με ρεζέρβα και μετά 20 € και πάλι το ίδιο είναι σκότωμα για την τρόμπα.

Μυθος! ??

 

110000κμ ετσι την δουλευα, και μεχρι και τα 210000 που το παροπλησα δεν επαθε τιποτα, ξερω ατομο που κανει το ιδιο πραγμα σε πασατ, 20αρικο, ρεζερβα φαγωμα και ξανα 20αρικο, εχει μηνει και 2-3 φορες στο δρομο και ετρεχε με τα μπετονια!

 

 

απο την αλλη αυτη την στιγμη δεν ξερω ΚΑΝΕΝΑΝ που να εχει μισογεματο ρεζερβουαρ και να καθετε το αμαξι και να το ξαναφουλερνει...εδω μετραει ο κοσμος τα λεφτα του για να βγαλει το μηνα, θα φουλαρει και βενζινη με 1,70 το αμαξι????

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνησω με τον DrYannisK, μαλλον δεν καταλαβες καλα τι ειπε. αυτο που εννοει ειναι οτι μια φορα μονο θα γεμιζεις το ρεζερβουαρ ( οποτε σου περισευουν καποια χρηματα ) και μετα θα συνεχισεις  αυτο που κανεις, ενα 20αρικο καθε φορα. για να πω την αληθεια και εγω ετσι κανω, αναβει λαμπακι και μετα φουλαρω. το κανω αυτο για να δω ποσα χλμ με βγαζει καθε γεμισμα. στο προηγουμενο αμαξι μου, πεζο 206 το πουλησα με 192.000 χλμ και παντα αυτο εκανα, μου εμεινε και 2-3 φορες απο βενζινη, και δεν επαθε το παραμικρο, ισως να ημουνα τυχερος

Link to comment
Share on other sites

Από όσα γνωρίζω, η τρόμπα "ψύχεται" κατά κάποιο τρόπο απο το υγρό (Βενζίνη) που την περιβάλει καθώς είναι εμβαπτισμένη μέσα στο ρεζερβουάρ του οχήματος.

 

Γνωρίζω αρκετές περιπτώσεις οι οποίοι έβαζαν καύσιμο 10 ή 20ευρώ και την πάτησαν έτσι (καμμένη τρόμπα ή με πρόβλημα) . Γνωρίζω και άλλους που το κάνουν αλλά δεν έχουν πάθει τίποτα.

 

Προσωπικά μιλώντας, ακόμη καταφέρνω να το γεμίζω κάθε φορά που πάει στη μέση (ανα δύο εβδομάδες) με κόστος ~50 ευρώ και έτσι ξοδεύω 100 ευρώ το μήνα για βενζίνη διανύοντας περίπου 1.000χλμ (περίπου 35χλμ την ημέρα κατά μέσο όρο).

 

Η τακτική που ακολουθώ δεν έχει καμιά σχέση με την τρόμπα βενζίνης, απλά αυτό κάνω εγώ

 

Τιμή βενζίνης 100oct στη Κέρκυρα 1,88 με 1,92

 

Για όσο αντέχω οικονομικά θα το κάνω, μετά θα γυρίσω το πρόγραμμα σε ρύθμιση για 95oct και ότι βρίσκω θα βάζω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χτες ειχα μια σηζυτηση με εναν ηλεκτρολογο αυτοκινητων και εφερα την συζητηση για της αντλιες, αυτο που μου ειπε ειναι οτι οι αντλιες (το ηλεκτρικο κοματι μοτερ) ψυχονται με την βενζινη η οποια τραβανε απο το κατω μερος, περναει εσωτερικα περιμετρικα απο την αντλια και βγενει απο το επανω μερος, αν ψυχοντουσαν με την υπαρχουσα βενζινη του τεποζιτου, αν επεφτε πχ η σταθμη κατω απο το επιτρεπτο οριο η αντλια θα καιγοταν μεσα σε μερικα λεπτα απο υπερθεμανση. Επισης οτι το μοτερ/αντλια το οποιο ειναι τοποθετημενο μεσα στο ολο συστημα αντλιας φλοτερ, σε σχεση με το τεποζιτο ειναι σχεδον στο μεσον αυτου...

 

Αρα ΜΥΘΟΣ.!

Edited by chilli
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να το αφήσανε τόσο στην τύχη το θέμα ρε παιδιά. Δλδ καθε φορά που φτάνει στο λαμπάκι κινδυνευεις να κάψεις αντλία ;εχω ακούσει άτομα που με μηδέν χιλιόμετρα υπόλοιπομενα να γραφει το trip computer και με την βελόνα μηδενισμένη να κάνουν μέχρι και πενήντα ακόμα χιλιόμετρα. Θεωρώ οτι με αυτην την ποσότητα ψυχεται η αντλία. Και σε καμία περίπτωση οταν εχεις ανοιχτό λαμπάκι και μέχρι να φτάσει στο μηδέν δεν κινδυνευεις.

Επιπλέον αυτο που κάνετε με τα 50 ευρώ ειναι σωστό εν μέρει. Απο την άλλη αν διαβάσετε σε όλα τα manual οικονομικής οδήγησης λέει πάντα να υπολογίζουμε πόση βενζίνη χρειαζόμαστε σε καθε διαδρομή ή αν μιλάμε για πόλη εβδομαδιαίως η άνα τριήμερο οπως βολεύει τον καθένα και να μην κουβαλάμε περιττά καύσιμα γιατι προσθέτουν περιττό βάρος. Και αυξάνεται η κατανάλωση.

Και εν τελεί θεωρώ προσωπικά οτι το σωστό αυτο ειναι. Απλα να μην είσαι αμελής και το αφήνεις να στεγνώσει.

Sent from my iPhone

Link to comment
Share on other sites

Το μονο κακο που δημιουργητε οταν αφηνεις το τεποζιτο να αδειαζει, ειναι οτι αν εχει ποιασει βρωμια στο πατο του ρεζερβουαρ, αυτη ανακατευετε ποιο ευκολα με χαμηλη σταθμη, η οποια μπορει να φραξει την εισοδο/σιτα της αντλιας, πολες αντλιες καιγονται απο αυτο το λογο, φρακαρει την σιτα της αντλιας στο στομιο, και η αντλια αρχιζει να ζοριζετε και παραδιδει πνευμα. Μεγαλος ρολος παιζει δηλαδη η καθαροτητα του καυσιμου.

Edited by chilli
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.