petrosm Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 (edited) Δεν γνωρίζω αν το έχετε δει, αλλά πραγματικά είναι απίστευτο! Αναρωτιέται με τη ταχύτητα γύρναγε την Ελλάδα!! Είχε περίπου 3,7 μέση κατανάλωση.. Edited August 13, 2012 by petrosm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Αυτή είναι και η δική μου απορία, όμως το θέμα υπήρχε μόλις λίγες γραμμές πιο κάτω και βέβαια εκεί έχει και την αλλη απορία, πως στην ευχή πήρε 60 λίτρα καύσιμο το αυτοκίνητο όταν έχει χωρητικότητα 45; http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=53111 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Σχετικά με τα λίτρα που χώρεσαν και τα 2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Δηλαδή, άλλο ένα τέστ που ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα. Η πραγματικότητα λοιπόν λέει ότι βάζω τόσο καύσιμο όσο θα έβαζα σε οποιονδήποτε ανεφοδιασμό κι από εκεί και μετά μετράω, Επίσης βάζω a/c, ανοίγω παράθυρο (αλλάζει μακράν προς το χειρότερο ο αεροδυναμικός συντελεστής του αυτοκινήτου) και μετράω σε απλές καθημερινές συνθήκες, ή ακόμη καλύτερα ακολουθόντας τα όρια των δρόμων, αφού αν το δοκιμάσετε θα δείτε μια θεαματικά αυξημένη κατανάλωση. Προσωπικά δεν τα τηρώ πάντα αλλά αν αν είναι 90 μου κάνει, αν είναι 20, 30 ή και 50 εκτός κατοικημένης περιοχής, ομολογώ ότι δυσκολεύομαι να τα ακολουθήσω. Στην Εγνατία και την ΠΑΘΕ βολεύομαι μεταξύ 110 κι 120, ενώ μου είναι πολύ δυσκολο να διατηρώ την ταχύτητα των 117χ.α.ω, χωρίς cruise control αφού δεν το διαθέτει το αυτοκίνητο, όπου κι έχει την πιο χαμηλή κατανάλωση σε εκείνη την περιοχή (100 έως 130). Όσο για την εξαέρωση του τεπόζιτου καυσίμου. Αν ήθελε ο κατασκευαστής να μην υπάρχει απλά δεν θα την έβαζε, άλλωστε πουθενά στο εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου δεν αναφέρει την εξαέρωση ως ενέργεια σε κάθε πλήρωση του τεπόζιτου καυσίμου. Στο προηγούμενο Octavia μου, τσάκισε το τεπόζιτο ακριβώς από αυτή την κίνηση, γιατί ο κάθε βενζινάς την εφάρμοζε σε κάθε γέμισμα και ως αποτέλεσμα είχε να μην είναι πλέον δυνατή η πλήρωση του τεπόζιτου στην αυτόματη λειτουργία της αντλίας, αφού η βενζίνη πάντα έβγενε εκτός. Έπρεπε ο βενζινάς να ρυθμίζει τη ροή με το χέρι. Είναι το ίδιο φαινόμενο, κατά το οποίο τσαλακώνει ένα πλαστικό μπουκάλι νερό, αν όταν πίνοντας από αυτό δεν αφήσουμε να μπει αέρας μέσα. Καλή προσπάθεια, αλλά περισσότερο διαφημιστική. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...