Jump to content
sodimitris

Ηλιοροφη Μετα Την Αγορα..

Recommended Posts

λοιπον παιδια ειχα ανοιξει παλι το θεμα καπου εδω αλλα το ανοιγω εξαρχης γτ εχω και τιμες.......

ειμαι κ@υλομενος οσο δεν παιρνει με την οροφη αλλα το αμαξι μου τοτε που το πειρα στα χρηματα που μπορουσα δυστηχως δεν εχει...και του εχω ριξει ποσα λεφτα και το εχωκανει οπως θελω και ειναι το τελεφτεο που μου λειπει...

εχω ενα φιλαρακι που εχει μαντα με τρακαρισμενα και εχει μεσα ενα GTI με οροφα και μου λεει παρε τροχο κ ελα κοψε απο τακολονακια και παρτον ουρανο ολο τσαμπα........

μιλισα με τον φανοποιο μου που εχει βαλει πανο απο 50 οροφες και του ειπα οτι το αμαξι μου κολονακια δεν κοβω...και μου ειπε οτι θα μου αλλαξει μονο το φυλλο.......και θα πληρωσωμονο την εργασια του μαζι με βαφη φιλικα 300ευρω..

θελω γνωμες και αποψεις παρακαλω...

Link to comment
Share on other sites

Guest Rouleman

Ολα καλα, την αδεια κυκλοφοριας ποιος θα σου την κανει να γραφει οτι φερει εργοστασιακη ηλιοροφη????

Edited by Rouleman
Link to comment
Share on other sites

θα αλλάξει μόνο το φύλλο ?? όπως και να χει θα αλλάξει το δέσιμο του αυτοκινήτου αφού δεν το χει απο μαμά.. Προσωπικά δεν θα προχωρούσα σε τέτοια κίνηση. Οσο για το μάστορα που έχει περάσει 50 οροφές, χωρίς να θέλω να τον θίξω, πάνε οι εποχές των παλιών οροφών που εβγαιναν απο πάνω και με 1 απλό κόψιμο την εβαζες σε όποιο αμάξι ήθελες (έμπαζαν και νερά μετά και ξεκολούσαν σε κανα χρόνο οι κόλλες κλπ κλπ). Καταλήγοντας, η τοποθέτηση οροφής σε golf είναι κίνηση κόψε ράψε και δεν θα την συνιστούσα.

Καταλαβαίνω την τρέλα που έχεις και γω είχα το golf 2 με oροφή..είναι άλλη κατάσταση, αλλά μόνο αν την έχει εργοστασιακή.

φιλικά πάντα

χρήστος

Link to comment
Share on other sites

Guest Rouleman

Καντω τοτε, πχ αν ο λαμαρινας σου ειναι σαν τον δικο μου, θα πηγαινα με κλειστα ματια, να ξες δεν θα βαλει τροχο να κοψει, απλα θα ξεπονταρει τον ουρανο και θα ξαναπονταρει τον αλλον, μετα στις ραφες μπενει ελαστικος στοκος. επισης θα βγει και το παρπριζ. και καλα ειναι ολα αυτα να γινουν πανω σε καλιμπρα ωστε να μην φυγει χιλιοστο.

Edited by Rouleman
Link to comment
Share on other sites

το μονο που με κολαει ειναι οτι το golf 5 δεν εχει ποντες στο επανω φιλο αλλα κατεβαινει ολο μαζι μεχρι 10 ποντους στο κολονακι....αν ιταν με ποντες οπως το 4αρι που ειχα θα ειχα παει χωρισ δευτερη σκεψη..

Link to comment
Share on other sites

Guest Rouleman

Εχεις δικιο, το 4αρι εχει φυλλο ξεχωριστο, το 5αρι τωρα που βλεπω δεν εχει. Το θεμα ειναι πως θα τεροιαξει ο ουρανος με τα πισω φτερα, μιας και το 5αρι δεν εχει κατι σαν αρμοκαλυπτρο στην οροφη οπως το 4αρι.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο, το 4αρι εχει φυλλο ξεχωριστο, το 5αρι τωρα που βλεπω δεν εχει. Το θεμα ειναι πως θα τεροιαξει ο ουρανος με τα πισω φτερα, μιας και το 5αρι δεν εχει κατι σαν αρμοκαλυπτρο στην οροφη οπως το 4αρι.

δεν εχω ιδεα

Η εταιρία που μπορεί και βάζει εργοστασιακή ηλιοροφή είναι η webasto.

νομιζω ο μοναδικος αντιπροωπος ειναι ο ικαρος,και οι οροφες του οταν ανοιγει ολη καμια δεν μπαινει μεσα στον ουρανο
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη μιας και σου έχει γίνει απωθημένο και αν δεν το κάνεις θα σκάσεις, καντο, θα σου πρότεινα να είσαι και εσύ από πάνω και με τις γνώσεις σου θα έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα.

Βουρ στον πατσά !!!!!

Link to comment
Share on other sites

αλεξη μου ειναι στα αμεσα σχεδια μου και ισως αν μου το επιτρεψουν τα οικονομικα μου θα προχωρισω,το να ειμαι μπροστα αυτο ειναι το μονο σιγουρο.εχω φανοποιο που ειλικρινα κανει "δουλεια εργοστασιου" και αγαπαει πολυ την δουλεια του γθαυτο εχει το επιθυμητο αποτελεσμα..

Link to comment
Share on other sites

H webasto εχει και οροφή που μπαινει μεσα σαν την εργοστασιακη , hollandia 730, και εδώ έχει και αλλα μεγέθη. Βιδώνει πάνω στην κομμένη μπάρα οροφής για σταθερότητα (σχετικό είναι αυτο) , αλλα τιμή 1400+ τοποθετημένη αν θυμάμαι καλά.

Η οροφή του 5αριου είναι κολλημένη δυστυχώς γυρω γύρω.. και μου πρότειναν αλλαγή οροφής με κόψιμο στα κολονάκια...αρα οχι

Η δική μου πρόταση είναι :

Κόβουμε τον δικό μας ουρανο στο σχήμα του τζαμιου (υπάρχει πατρον) όπου μπαινει και λαστιχάκι στο χείλος. Σαν να βάζαμε μια aftermarket webasto δηλ.Εκει θα μπει, omvw, μια εργοστασιακη ηλιοροφή Περνουμε μια εργοστασιακή ηλιοροφή ή ουρανό .Όμως η ηλιοροφή στα εργοστασιακα βιβώνει σε κάποιες μεταλλικες βάσειεσστην οροφή, άρα πρέπει να ξεπονταριστούν αυτές και να κολληθούν στην υπάρχουσα οροφή . Το θέμα είναι ποιος μάστορας θα το αναλάβει...και θα το πετύχει κιόλας.

Αξίζει να δειτε την παρουσιαση

webasto_hollandia_tvs_900_st_sunroof

Καλή τυχη

Edited by angel137
Link to comment
Share on other sites

φιλε @angel13 σε ευχαριστω πολυ για το πολυ καατοπιστικο σου σχολιο.μιλισα πριν λιγο με τον φανοποιο μου και μου ειπε οτι εχς 3 επιλογες.

1) να κοπει απο τα κολονακι και να μονταριστει ο αλος ουρανος(ΤΟ ΑΠΟΚΛΙΩ)

2) να κοπει με τροχο ακριβιας leiser ολο το επανω φιλο (ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ)

3) απο τον ουρανο που θα του παω να κοψει γυρο στους 10 ποντους ακομη περιμετρικα με leiser ακριβιας και ενα ιδιο κοματι να αφαιρθει και απο το δικο μου και να μονταριστει το νεο μιας και αποτι μου ειπαν οι θεσεις για τις βιδες υπαρχουν και στο αμαξι μου,με αυτο τον τροπο δεν ξηλωνω ουτε μπαρμπριζ ουτε πορτ μπαγαζ ουτε αγγιζετε καν απο τη θεση του το μαμα φιλο που εχει το αμαξι μου,σου εχω βαλει μαι παραδιγματικη εικονα απο κατω δεν οταν λεο 10 ποντους περιμετρικα απο την οροφη.(αν αποφασισω να κανω αυτο το βημα μαλον θα καταληξω εδω στο Νο3)

αλεξη @rivol θελω και την διακια σου γνωμη για αυτο.

7587st0640081.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest maria_Vor

Καλησπέρα και από εμένα... Για το θέμα σου της ηλιοροφής επειδή το είχα ψάξει για το παλιό μου αμάξι οι περισσότεροι μου το είχαν αποκλίσει τελείως...

Η ηλιοροφή για να μπει όπως λένε μερικά παιδιά επάνω πρέπει να πάρεις ουρανό όντως από αμάξι το οποίο είχε ηλιοροφή...

Στην δική σου περίπτωση αφού έχεις ενημερωθεί αρκετά, το καλύτερο θα ήταν ένας ολόκληρος ουρανός έτοιμος και απλά να τον τοποθετήσεις.

Εάν πας σε κάποιον ο οποίος γνωρίζει καλά την δουλειά του δεν θα έχεις κανέναν φόβο.

Γιατί η διαφορά ενός ουρανού με ηλιοροφή με έναν απλό είναι πως ο απλός έχει 3 νεύρα στον ουρανό και το ένα είναι στην μέση (άρα αν το κόψεις απλά δεν θα υπάρχει) και ο άλλος έχει 4 νεύρα, 2 από την δεξιά πλευρά της οροφής και άλλα δύο από την αριστερή...)

Γνώμη μου όμως παρόλ' αυτά είναι να μην κάνεις τέτοια αλλαγή στο αμάξι σου.

Και στο λέω διότι έχω δει τρακάρισμα (όχι πολύ μεγάλο) που αυτός έβαλε ,απ ότι έμαθα, μετά την ηλιοροφή και του έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι.... Είχε πραγματικά Άγιο... γιατί ήταν ένα απλό τρακάρισμα..... :o

Όπως σου προείπα το είχα ψάξει και εγώ και ο εισαγωγέας της WEBASTO (ο οποίος ασχολείται με εργοστασιακές ηλιοροφές) είναι ο ΙΚΑΡΟΣ.

Η τιμή για το δικό μου αμάξι ειδικά ήταν πάρα πολύ προσιτή τιμή τότε.

Και πάλι γνώμη ΜΟΥ όλα αυτά....!! Ο καθένας ότι θέλει κάνει...!! ;)

Edited by maria_Vor
Link to comment
Share on other sites

σεβαστο αυτο που λες φιλε μου σε ευχαρθστω,αυτο ειναι το μεγαλο μοθ δειλημα ομορφια ή ασφαλεια? φυσικα το σκορ ειναι 0-1

θελει πολυ σκεψη το θεμα

Link to comment
Share on other sites

3) απο τον ουρανο που θα του παω να κοψει γυρο στους 10 ποντους ακομη περιμετρικα με leiser ακριβιας και ενα ιδιο κοματι να αφαιρθει και απο το δικο μου και να μονταριστει το νεο μιας και αποτι μου ειπαν οι θεσεις για τις βιδες υπαρχουν και στο αμαξι μου

Αν υπάρχουν οι θέσεις για τις βίδες, γιατι να μην μπούν μόνο οι βάσεις στήρηξης ηλιοροφής και να ανοιχτεί τρύπα μόνο για το τζάμι? από το να τρέχεις με τη στεγανοποίηση -στοκαρισμα- χρώμα της λαμαρίνας? Η διαφορά θα είναι οτι στο ένα θα υπάρχει λαστιχάκι περιμετρικά στο κόψιμο, ενώ στο εργοστασιακό η λαμαρίνα θα γυρίζει προς τα μέσα (και θα είναι και ποιο εγγυημένη η λειτουργία βέβαια). Εξάλου το όποιο νερό που μπαίνει από εκει φεύγει με τις υδροροές.

Δελεαστική η ιδεα της laser λαμαρίνας αλλά πως θα κολήσουν οι λαμαρίνες? πόσο μάλλον αν δεν υπάρχουν οι υποδοχές για βίδες που λένε γιατί δεν τις έχω δει από όσο έψαξα. Μακαρι να υπα΄ρχουν...

σεβαστο αυτο που λες φιλε μου σε ευχαρθστω,αυτο ειναι το μεγαλο μοθ δειλημα ομορφια ή ασφαλεια? φυσικα το σκορ ειναι 0-1

θελει πολυ σκεψη το θεμα

Σωστό μεν, αλλά η ηλιοροφή εκ των πραγμάτων (τζάμι-ανοιχτή) είναι λιγότερο ασφαλής από τη λαμαρίνα, βέβαια εργοστοσιακά είναι καλύτερα. Απο την άλλη τι να πουν κι αυτοί με τα cabrio ασφάλεια μικρή - αλλά ποιός δε θα ήθελε ένα?

Edited by angel137
Link to comment
Share on other sites

εφοσον ο φιλος σου που λες οτι εχει στη μαντρα το GTI γιατι δεν πας να κατεβασεις τον ουρανο απο μεσα να δεις πρωτα εαν αμαξι με αμαξι εχουν στο ιδιο σημειο τις τραβερσες?εαν εχει βασεις το δικο σου για τους οδηγους για την οροφη οπως εχουν τα εργοστασιακα?αν και αυτο επρεπε να στο ειχε προτεινει ο 'μαστορας' που εχει τοποθετησει πανω απο 50 οροφες.εδω δεν μπορουν να ρεγουλαρουν τις εργοστασιακες οροφες που ειναι με ρυθμιζομενουν οδηγους και ψιλοκαθονται στραβα,θα καταφερει ο τυπος να στη περασει ακριβως κολλοντας τη απλα;;;;τις υδρορροες πως θα τις περασει μεσα στις κωλονες?το συνολικο κοστος κοψε-ραψε,βαψιμο,αγορα κρυσταλου-οδηγων,νεροχυτες,ταπετσαρια συρωμενη,ηλεκτρολογικη συνδεση και αλλα κοκοψινια τα εβαλες κατω?καυλα η ηλιοροφη,δεν αντιλεγω,τις επιπτωσεις μπορεις να τις φανταστεις πιστευω,δεν υπαρχει λογος να στις αναφερω.

στα λεω ολα αυτα φιλικα γιατι το εχω σκεφτει πολλα χρονια πριν απο εσενα και εφτασα στο συμπερασμα στο να αλλαξω το αμαξι μου με αλλο με εργοστασιακη οροφη.καλως η κακως τα αυτοκινητα τα εχουμε κανει LEGO,βαζουμε και βγαζουμε χιλια δυο,δεν ειναι το ιδιο ομως στη περιπτωση σου αυτο που σκεφτεσαι.......................

τελος εαν αποφασισεις να το κανεις πηγαινε σε μια επωνυμη εταιρια που ασχολειται με το αντικειμενο για να εχεις στα χερια σου και καποια εγγυηση,εστω και των 2 ετων που δινουν.

Φιλικα Τολης.

Edited by tolisgti
Link to comment
Share on other sites

εφοσον ο φιλος σου που λες οτι εχει στη μαντρα το GTI γιατι δεν πας να κατεβασεις τον ουρανο απο μεσα να δεις πρωτα εαν αμαξι με αμαξι εχουν στο ιδιο σημειο τις τραβερσες?εαν εχει βασεις το δικο σου για τους οδηγους για την οροφη οπως εχουν τα εργοστασιακα?αν και αυτο επρεπε να στο ειχε προτεινει ο 'μαστορας' που εχει τοποθετησει πανω απο 50 οροφες.εδω δεν μπορουν να ρεγουλαρουν τις εργοστασιακες οροφες που ειναι με ρυθμιζομενουν οδηγους και ψιλοκαθονται στραβα,θα καταφερει ο τυπος να στη περασει ακριβως κολλοντας τη απλα;;;;τις υδρορροες πως θα τις περασει μεσα στις κωλονες?το συνολικο κοστος κοψε-ραψε,βαψιμο,αγορα κρυσταλου-οδηγων,νεροχυτες,ταπετσαρια συρωμενη,ηλεκτρολογικη συνδεση και αλλα κοκοψινια τα εβαλες κατω?καυλα η ηλιοροφη,δεν αντιλεγω,τις επιπτωσεις μπορεις να τις φανταστεις πιστευω,δεν υπαρχει λογος να στις αναφερω.

στα λεω ολα αυτα φιλικα γιατι το εχω σκεφτει πολλα χρονια πριν απο εσενα και εφτασα στο συμπερασμα στο να αλλαξω το αμαξι μου με αλλο με εργοστασιακη οροφη.καλως η κακως τα αυτοκινητα τα εχουμε κανει LEGO,βαζουμε και βγαζουμε χιλια δυο,δεν ειναι το ιδιο ομως στη περιπτωση σου αυτο που σκεφτεσαι.......................

τελος εαν αποφασισεις να το κανεις πηγαινε σε μια επωνυμη εταιρια που ασχολειται με το αντικειμενο για να εχεις στα χερια σου και καποια εγγυηση,εστω και των 2 ετων που δινουν.

Φιλικα Τολης.

+1000.......
Link to comment
Share on other sites

δικιο εχετε ρε παιδια τι να πω και ευχαριστω για τις αποψεις σας,εχω οροφη στο mercedes και βλεπω την τεραστια διαφορα και ποσο κ@υλα ειναι,ολα αυτα που προαναφερατε ναι ειναι ενα κολημα...θα το σκευτω,οπως και να εχει σας ευχαριστω πολυ και αν ακαπιος εχει κανει κατι τειο αν το αναφερει εδω παρακαλω..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ Δημήτρη Θα σου πρότεινα να αγοράσεις από αντιπροσωπεία μόνο το φύλο του ουρανού καινούργιο που θα φαίνεται ξεκάθαρα που και πως θα μπει στο δικό σου και όλα τα παρελκόμενα να τα πάρεις από αυτό που έχεις βρει.

Τι στο διάολο αν πάθουμε μια ζημιά στον ουρανό και πρέπει να τον αντικαταστήσουμε δεν σημαίνει οτι αχρηστεύεται όλο το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα εργοστάσιο μόνο....αλλιώς παρουσιάζονται πολλά στο ''δρόμο'', τριγμοί, αποκλίσεις σε εφαρμογή και άλλα ψιλά που στην τελική πιο πολύ θα στην σπάσουνε παρά θα σε ευχαριστήσουνε.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ άποψη αυτή!!

Link to comment
Share on other sites

Guest maria_Vor

σεβαστο αυτο που λες φιλε μου σε ευχαρθστω,αυτο ειναι το μεγαλο μοθ δειλημα ομορφια ή ασφαλεια? φυσικα το σκορ ειναι 0-1

θελει πολυ σκεψη το θεμα

φίλη!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχα

Εγώ Δημήτρη Θα σου πρότεινα να αγοράσεις από αντιπροσωπεία μόνο το φύλο του ουρανού καινούργιο που θα φαίνεται ξεκάθαρα που και πως θα μπει στο δικό σου και όλα τα παρελκόμενα να τα πάρεις από αυτό που έχεις βρει.

Τι στο διάολο αν πάθουμε μια ζημιά στον ουρανό και πρέπει να τον αντικαταστήσουμε δεν σημαίνει οτι αχρηστεύεται όλο το αυτοκίνητο.

όπως ανέφερα και πιο πάνω είναι πολύ πιο επικίνδυνο να βάλεις ουρανό μόνο του και απλός να είναι μετά από ένα τρακάρισμα κτλ...

Κόβονται τα νεύρα του αυτοκινήτου.... Και στην συγκεκριμένη περίπτωση τα νεύρα από τις κολώνες στον ουρανό....

Link to comment
Share on other sites

Αυτός ο φίλος σου με το τρακαρισμένο GTI, μήπως έχει ακέραιη την καλωδίωση του ABS; Ενδιαφέρομαι για φύσα και 2-3 καλώδια της πλεξούδας του.

Link to comment
Share on other sites

θελω οροφηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

Αυτός ο φίλος σου με το τρακαρισμένο GTI, μήπως έχει ακέραιη την καλωδίωση του ABS; Ενδιαφέρομαι για φύσα και 2-3 καλώδια της πλεξούδας του.

θα τον ρωτησω Edited by sodimitris
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.