Dimtzi Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Καλησπέρα στο φόρουμ, ως νεο μέλος δεν είναι και το καλύτερο να ανοίγεις θεμα στα προβλήματα αλλα ευελπιστώ στην βοήθεια σας. Ειμαι κάτοχος passat b7 εδω και μια εβδομάδα, το μοντέλο είναι το 1.8 tsi dsg highline. Το αυτοκίνητο είναι πολυ καλο αν και ακόμα το οδηγώ συντηρητικά διότι έχω μόλις 1000 χλμ. Το μόνο μειονέκτημα που βρήκα ότι η θέση του οδηγου για τα γούστα μου είναι ψηλά ( σε σύγκριση με BMW και AUDI που είχα πριν). Στο πρόβλημα τώρα: απο εχθές είπα να το ανοίξω λίγο παραπάνω και ενώ μέχρι τα 150 km/h όλα καλα μετα αρχίζω και ακούω έναν περίεργο θόρυβο σαν κάποιο παράθυρο να είναι ανοιχτό (όχι όμως σφύριγμα) ο θόρυβος είναι πιο μπασος σαν βουητό, μου κάνει εντύπωση διότι σε όλα τα τεστ λένε για την αναβάθμιση της ήχομονωσης στο b7 και πόσο ήσυχο είναι, για να σας προλάβω ο θόρυβος δεν είναι απο καθρέφτη που διάβασα σε κάποια φόρουμ ή τέλος πάντων δεν είναι νορμαλ αεροδυναμικος θόρυβος που ανεβαίνει όσο το αμάξι ανεβάζει ταχύτητα, είναι θα έλεγα πολυ αποτομος διότι γίνεται αισθητός απο τα 150 και μετα. Τελευταίο σχόλιο σήμερα παρατήρησα ότι η πόρτα του οδηγου στο επάνω μέρος στο κλείσιμο με την μεσαία κολώνα εξεχει σε σχέση με την πίσω, υπάρχει περίπτωση να είναι αυτο, και πως διορθώνεται; Συγνώμη για το μακροσκελές πόσταρισμα. Με φιλικούς χαιρετισμούς Δήμος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Καλώς ήλθες & καλορίζικο, Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα είχα και εγώ πριν ένα χρόνο. Προσπάθησα πάρα πολύ να εντοπίσω την προέλευση του θορύβου και μάλιστα ήμουν πεπεισμένος ότι ήταν αεροδυναμικός (όπως λές και εσύ). Εκανα δοκιμές με χατροταινία αλλά ο θόρυβος δεν άλλαζε καθόλου. Το άφησα για 5000 χιλιόμετρα ακόμα και ο θόρυβος (βουητό) συνεχώς ήταν όλο και πιο αισθητός και μάλιστα το τρελό ήταν ότι σταδιακά τον άκουγα και σε μικρότερες ταχύτητες. Κατέληξα να ακούω το βουητό από τα 40 χιλ./h και μάλιστα να είναι τόσο ενοχλητικός που έπρεπε να βρεθεί. Διάβασα όλο το τεύχος περί ηχομόνωσης και διάγνωσης της VW (που είναι γραμμένο για το Β7) και η λύση ήλθε... από τον φρενά μου. Με μια απλή διάγνωση 10 λεπτών με χρήση ιατρικών ακουστικών !! προέκυψε ότι το πίσω δεξιά ρουλεμάν τροχού προκαλούσε το βουητό. Αντικαταστάθηκε με πολύ μικρό κόστος και ησύχασα. Ελπίζω να είναι κάτι τόσο απλό και στην περίπτωσή σου. Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimtzi Posted August 26, 2012 Author Report Share Posted August 26, 2012 Κώστα σ'ευχαριστώ για την απάντηση το σκέφτηκα κι εγω για ρουλεμαν αλλα σε καινούριο αμάξι μου φαινόταν απίθανο. Το τεύχος της VW περι ηχομονωσης και διάγνωσης που μπορω να το βρω; Δήμος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 (edited) Καλημέρα, αν και μπορεί να σας φανεί χαζό, ο θόρυβος που ακούγεται από τόσο υψηλές ταχύτητες και μετά πιθανόν να οφείλεται και στο μέγεθος του μπροστά ανεμοθώρακα (παρ μπριζ) που είναι ιδιαίτερα μεγάλος. Δηλαδή να είναι απλά ο θόρυβος του αέρα επάνω του, λόγω της τριβής. Στο παλιό μου Octavia MK1 που είχα,. παρουσιαζόταν ένα βουητό μετά τα 150 - 16 χ.α.ω. το οποίο ναι μεν ήταν μπασό αλλά επιπλέον ακουγόταν μερικές φορές ειδικά αν είχε αέρα έξω κι ένας ήχος σαν ΒΒΒΒΠ ΒΒΒΒΠ, σαν ριπές αέρα δηλαδή. Το αυτοκίνητο όσο κι αν το είχα ψάξει, όσο κι αν είχαμε κλείσει με χαρτοταινίες κάθε πιθανή χαραμάδα, ποτέ δεν παρουσιάσε το παραμικρό μέχρι και τον ένατο χρόνο που το είχα. Οπότε μετά από συζητήσεις με μηχανικούς και λαμαρινάδες εκεί το αποδίδω κι εγώ. Edited August 26, 2012 by stratosg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Κώστα σ'ευχαριστώ για την απάντηση το σκέφτηκα κι εγω για ρουλεμαν αλλα σε καινούριο αμάξι μου φαινόταν απίθανο. Το τεύχος της VW περι ηχομονωσης και διάγνωσης που μπορω να το βρω; Δήμος Δυστυχώς, η φράση "..αλλα σε καινούριο αμάξι μου φαινόταν απίθανο" δεν ισχύει για την VW. Ενα τέτοιο παράπονο το λες πχ. για τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα όπου πράγματι δεν περιμένεις βλάβες στα πρώτα χρόνια και εαν τα συντηρείς δεν παθαίνουν και τίποτα. Αλλά για τα γερμανικά μας VW, ακόμα και από την 1η ημέρα μπορείς να μπλέξεις σε μεγάλους μπελάδες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...