Jump to content
ForiS3

Golf - Επιλογή Ελαστικου 205/55/16 [Όλες Οι Μαρκες]

Recommended Posts

με 50 παραπανω ευρω εχεις πολυ καλυτερες επιλογες απο τα μπαρουμ βρουμ βρουμ

Για ποια λες εσύ φίλε;

Ποια είναι τα μείον στα barum?

Link to comment
Share on other sites

Η διάσταση 225 45 17 ξεκινάει από 45 ευρώ το ένα ελαστικό μέχρι περίπου 200 ευρώ, πες μας πόσα θέλεις να δώσεις για να σε βοηθήσουμε.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , gnikosr said:

Καλησπέρα παιδιά.τι ελαστικά μου προτείνεται για golf gt

Sent from my iPhone using Tapatalk

Έγραψε ότι έχει το golf gt......δηλ 225 45 17. Τώρα αν το έγραψε σε λάθος ποστ.......ΟΚ. Εκτός αν δεν είναι golf gt οπότε το ξαναβλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειπα οτι αυτος που εκανε λαθος  θα εκτελεστει για παραδειγματισμο, απλα το ανεφερα

ισως ο φιλος να αλλαξε τις μαμα ζαντες και να εβαλε 16αρες για καποιο λογο

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , ilias.gr said:

δεν ειπα οτι αυτος που εκανε λαθος  θα εκτελεστει για παραδειγματισμο, απλα το ανεφερα

ισως ο φιλος να αλλαξε τις μαμα ζαντες και να εβαλε 16αρες για καποιο λογο

Ηλία , κανένα πρόβλημα , σορυ αν απάντησα απότομα.

Link to comment
Share on other sites

Η διάσταση 225 45 17 ξεκινάει από 45 ευρώ το ένα ελαστικό μέχρι περίπου 200 ευρώ, πες μας πόσα θέλεις να δώσεις για να σε βοηθήσουμε.

Εφόσον τα barum έχουν γύρω στα 300 ευρώ μιλάω για τιμές εκεί γύρω!!!

υπάρχει κάτι καλύτερο σε αυτήν την τιμή;

Φοράει την δικές του ζάντες τις 17!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , gnikosr said:

Εφόσον τα barum έχουν γύρω στα 300 ευρώ μιλάω για τιμές εκεί γύρω!!!

υπάρχει κάτι καλύτερο σε αυτήν την τιμή;

Φοράει την δικές του ζάντες τις 17!

τοτε φιλε εισαι σε λαθος θεμα. ψαξε λιγο και βρες το καταλληλο θεμα και γραψε εκει

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , gnikosr said:

Εφόσον τα barum έχουν γύρω στα 300 ευρώ μιλάω για τιμές εκεί γύρω!!!

υπάρχει κάτι καλύτερο σε αυτήν την τιμή;

Φοράει την δικές του ζάντες τις 17!

ρίξε μια ματιά εδώ με 320 ευρώ

http://www.mytyres.gr/product_det.asp?catid=4&prid=132&f=2559

Link to comment
Share on other sites

Το Σάββατο έβαλα τα Michelin Primacy 3. Ο χρόνος θα δείξει αν είναι καλή επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.θα ηθελα να ρωτησω αν θεωρειτε σωστο να γινει επιλογη ελαστικου  με βαση την ετικετα αποδοσης που φερει η απο τις αξιολογησεις οδηγων που χρησιμοποιησαν το εκαστοτε ελαστικο?

Link to comment
Share on other sites

On ‎20‎/‎4‎/‎2016 at 0:29 ΜΜ, meandros said:

Γεια σας.θα ηθελα να ρωτησω αν θεωρειτε σωστο να γινει επιλογη ελαστικου  με βαση την ετικετα αποδοσης που φερει η απο τις αξιολογησεις οδηγων που χρησιμοποιησαν το εκαστοτε ελαστικο?

Η ετικέτα μπορεί να σου δώσει κάποια στοιχεία για το ελαστικό.

Με το δείκτη κατανάλωσης βλέπεις πόση αντίσταση κύλισης έχει το ελαστικό.

1. Αν σε ενδιαφέρει η οικονομία τότε θα πρέπει να συμβιβαστείς  στο θέμα του κρατήματος (και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος δεν γίνεται)

2. Δείκτης στο βρεγμένο (ο πιο παρεξηγημένος δείκτης) , αφορά αποκλειστικά την ικανότητα του ελαστικού να αποχετεύει νερό μέχρι μια ταχύτητα προτού αρχίσει η υδρολίσθηση (εξαρτάται πόσο χαραγμένο είναι το ελαστικό και από το είδος της χάραξης). Εδώ οι περισσότεροι λανθασμένα νομίζουν ότι σε λίγο βρεγμένο δρόμο θα έχουν καλύτερο κράτημα, φρενάρισμα από ένα ελαστικό κατηγορίας στο βρεγμένο  C ή D επειδή το ελαστικό τους στο βρεγμένο είναι κατηγορίας Α. Η αλήθεια εδώ είναι ότι στο λίγο βρεγμένο δρόμο το ελαστικό με τη μαλακότερη γόμα (treadware https://en.wikipedia.org/wiki/Treadwear_rating ) θα έχει καλύτερο κράτημα, φρενάρισμα ανεξαρτήτου τυποποιημένου δείκτη στο βρεγμένο.

Συμπέρασμα, αν είσαι κάτοικος Δυτικής Ελλάδας (πάρα πολλές βροχές) και ταξιδεύεις συχνά με μεγάλες ταχύτητες σε βρεγμένο, διαλέγεις ελαστικό με Α στο βρεγμένο για να αποφύγεις την υδρολίσθηση. Αν τα περισσότερα όμως χιλιόμετρα είναι σε στεγνό τότε διάλεξε κάτι άλλο (Β ,C,D) για να έχεις αντίστοιχο κέρδος στο στεγνό.

Αν διαλέξεις οικολογικό ελαστικό με χαμηλή κατανάλωση δείκτη Α να είσαι προετοιμασμένος να συμβιβαστείς με τις περιορισμένες σπορ επιδόσεις του ελαστικού.

Επίσης σημαντικό ρόλο στην επιλογή ελαστικού παίζει πόσα χιλιόμετρα κάνεις το χρόνο. Εδώ η επιλογή πρέπει να γίνει σύμφωνα με το δείκτη treadware που υπάρχει πάνω σε κάθε ελαστικό (προσωπικά μόνο αυτό βλέπω όταν διαλέγω ένα ελαστικό και ξέρω τι ακριβώς να περιμένω από αυτό).

Edited by Vassilis63
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για την απαντηση.απ'οτι ειδα ειναι  δυσκολο να  βρεθει μεσω ιντερνετ ο δεικτης treadware του καθε ελαστικου οπως συμβαινει με την ετικετα της EU.

 

Link to comment
Share on other sites

49 λεπτά πριν , meandros said:

ευχαριστω για την απαντηση.απ'οτι ειδα ειναι  δυσκολο να  βρεθει μεσω ιντερνετ ο δεικτης treadware του καθε ελαστικου οπως συμβαινει με την ετικετα της EU.

 

Δυστυχώς έτσι είναι. Αφού καταλήξεις σε κάποια ελαστικά, επέλεξε αφού τα δεις σε κάποιο κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , meandros said:

ευχαριστω για την απαντηση.απ'οτι ειδα ειναι  δυσκολο να  βρεθει μεσω ιντερνετ ο δεικτης treadware του καθε ελαστικου οπως συμβαινει με την ετικετα της EU.

 

Αν δεις εδώ: tirerack έχω επιλέξει να εμφανίσει θερινά ελαστικά στη διάσταση 205/55/16. Αν δεις στο κάθε ελαστικό το πεδίο UTQG (π.χ. 400 ΑΑ Α ) ο αριθμός είναι ο δείκτης treadwear έτσι ένα ελαστικό με δείκτη 400 θα αντέξει περίπου το 2πλάσιο από κάποιο με δείκτη 200, το 1ο γράμμα είναι ο δείκτης πρόσφυσης (Traction Grade) στο βρεγμένο κ πιο συγκεκριμένα στο φρενάρισμα σε βρεγμένο, έτσι ένα ελαστικό με δείκτη ΑΑ θα σταματάει καλύτερα από κάποιο με δείκτη Α ή χειρότερο, τέλος το 2ο γράμμα είναι ο δείκτης θερμοκρασίας (Temperature Grade) που δείχνει την αντίσταση του ελαστικού στην θερμότητα κ στην ικανότητά του να την αποβάλλει, έτσι όπως κ στα προηγούμενα ένα ελαστικό με δείκτη Α έχει μεγαλύτερη αντοχή στην θερμότητα από ένα με δείκτη B ή χειρότερο .

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!

Ίσως να εχει ξανά ειπωθεί, αλλα τι πιστεύετε για την ιδανική πίεση αέρα σε αυτές τις διαστάσεις στο Golf IV;

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά.

Έχω βάλει τα bridgestone re002 σε 6,5αρα ζάντα και η πίεση που τα δουλεύω είναι στα 36-38 psi. Στα 32-34 psi τα λάστιχα πατάνε αρκετά με επιπλέον βάρος αυτοκινήτου 100κιλά.

Σε αυτήν την πίεση προστατεύω και την ζάντα από λακούβες.

Link to comment
Share on other sites

Kανα δίμηνο τα έχω. Αν και παρακολουθούσα το θέμα γιατί αυτή η διάσταση με ενδιέφερε δεν τα είχα δει.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.