Jump to content
ForiS3

Golf - Επιλογή Ελαστικου 205/55/16 [Όλες Οι Μαρκες]

Recommended Posts

5 hours ago , sotoreverse said:

Εγώ προσωπικά φοράω τα Michelin Primacy 3 εδώ και κανά 20.000 αλλά δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος με την πρόσφυση. Με 20k μόνο πάνω και αφήνει και την 3η κάτω όλη. Ενώ είμαι φανατικός της michelin σκέφτομαι μήπως απλά το primacy δεν είναι τόσο για πατήματα και γιαυτό δεν πατάει καλά κάτω. Τι να πω θα δείξει πόσο θα κρατήσουν. Πάντως έχουν πολλή γόμα ακόμα απλά η πρόσφυση έχει πέσει.

Δυστυχώς το Primacy 3 είναι πολύ κοντά στοPrimacy HP, το αρχαιότερο του.. Αν ήθελες πρόσφυση χωρίς νσ φύγεις από την οικογένεια Michelin έπρεπε να φορέσεις PS3, σίγουρα πολύ καλύτερα εκ πείρας και από τα δύο προαναφερομενα... Τέλος πολύ καλές κριτικές έχει και το νέο ελαστικό της φίρμας το Crossclimate που όμως είναι 4ων εποχών. Ίδωμεν..... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, dimis65 said:

Δυστυχώς το Primacy 3 είναι πολύ κοντά στοPrimacy HP, το αρχαιότερο του.. Αν ήθελες πρόσφυση χωρίς νσ φύγεις από την οικογένεια Michelin έπρεπε να φορέσεις PS3, σίγουρα πολύ καλύτερα εκ πείρας και από τα δύο προαναφερομενα... Τέλος πολύ καλές κριτικές έχει και το νέο ελαστικό της φίρμας το Crossclimate που όμως είναι 4ων εποχών. Ίδωμεν..... 

Στην επόμενη αλλαγή μάλλον για το ps3 θα πάω αν και έχει βγει και το 4 αλλά δεν έχω ακούσει ακόμα κριτικές για την απόδωση σε σχέση με το 3. I'm a Michelin guy όπως προανέφερα! :lol: Αν δεν μου πατάει κάτω το primacy που είναι για στεγνό δεν ξέρω τι θα κρατήσει στο crossclimate..

Link to comment
Share on other sites

Και γω ήμουν fun του michelin αλλά μετά τα primacy που τα φορέσα στο golf iv απογοητεύτηκα,ηταν σκέτη αποτυχία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο 1.6 fsi μου εβαλα προσφατα 205/55/16H τα TOYO CF2. Οι πρωτες εντυπωσεις δειχνουν ενα κορυφαιο ελαστικο. Τα προηγουμενα που φοραγα ηταν τα conti sport contact2. Στα toyo βλεπω λιγοτερη φασαρια και  λογω αρκετων χιλιομετρων εντος πολης με χαμηλοτερες ταχυτητες εβαλα το H αντι του V, νιωθω το λαστιχο να παταει καλυτερα χωρις να απαιτουνται ανοιχτοι δρομοι να ζεσταθει κτλ οπως τα προηγουμενα. Αν με βγαλουν και ασπροπροσωπο σε διαρκεια και αντοχη τοτε νομιζω θα γινει η μονιμη επιλογη μου. Το καλυτερο ειναι οτι απο Σεπτεμβρη  κυκλοφορουν σε μαγαζια στα 240 η τετραδα που τα εβαλα και εγω σε ειδικη προσφορα. Νομιζω σιγουρα best value for money. 

Edited by vags21
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

 

Ήρθε η ώρα να αλλάξω κι εγώ λάστιχα στο Golfάκι. (Mk6 TSI 1,4 160HP)

 

 

Στο παρελθόν δεν θα το σκεφτόμουν και πολύ και θα πήγαινα κατ' ευθείαν σε Michelin. 

Επειδή όμως οι εποχές είναι δύσκολες, είπα να το ψάξω λίγο παραπάνω και με τιμές και με προδιαγραφές αλλά τελικά κατέληξα να μπερδευτώ. :)

Οι διαφορές τιμών από το φθηνότερο μέχρι το ακριβότερο είναι αρκετά σεβαστές και δεν ξέρω τελικά που να καταλήξω, πόσο ποιοτική διαφορά έχουν όλα αυτά τα ελαστικά μεταξύ τους και αν τελικά κάποια πράγματα παίζουν μεγάλο ρόλο ή όχι στην καθημερινή οδήγηση.

Παραθέτω τα λάστιχα τα οποία έχω βρει και κάθε γνώμη και βοήθεια θα ήταν πολύτιμη.

1) FULDA ECOCONTROL HP 205/55-16 91V (C-B-67db) 214€

Είναι γερμανικά και η εταιρεία ανήκει πλέον στον όμιλο της Goodyear.

Μου είπαν ότι τα συστήνει και η VW.

Δεν ξέρω αν είναι σκληρά ή όχι. (Δεν θέλω πολύ σκληρό λάσχτιχο)

 

2) DUNLOP SPORT BLURESPONSE 205/55-16 91V (B-A-68db) 252€ 

 

3) GOODYEAR EFFICIENTGRIP PERFORMANCE 205/55-16 91V (Β-Α-68db) 252€  

 

4) BRIDGESTONE POTENZA RE002 205/55-16 91W (F-C-71db) 278€ 

Δεν τα πολυσκέφτομαι γιατί ο δείκτης οικονομίας τους δεν είναι τόσο καλός (προφανώς προς ώφελος του κρατήματος;;;)

Μου κάνει επίσης εντύπωση πως και για το νερό έχουν δείκτη C.

Όσο για τα άλλα λάστιχα της εταιρείας τα Turanza, δεν το συζητάω καθόλου γιατί αυτά φοράει τώρα το αυτοκίνητο και μου φαίνονται αρκετά σκληρά.

 

5) MICHELIN PRIMACY 3 205/55-16 91V (C-A-69db) 288€ 

 

6) CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5 205/55-16 91V FR (C-A-71db) 288€  

 

7) MICHELIN CROSSCLIMATE 205/55-16 94V XL (C-A-68db) 326€

Από εμφάνιση τα γουστάρω τρελά (Το ξέρω ότι δεν παίζει κανένα ρόλο :) ).

Από την άλλη εκτός του ότι είναι μακράν τα ακριβότερα, δεν ξέρω και τι παίζει με τα λάστιχα 4 εποχών κι αν αξίζουν για Αθήνα και 1-2 ταξίδια που μπορεί να κάνεις το χειμώνα σε κανα χωριό.

Η Michelin πάντως τα προτείνει για το Golf και τα δίνει απ' ότι κατάλαβα με ποσοστό περίπου 70% καλοκαιρινά και 30% χειμωνιάτικα.

Επίσης γενικώς ακούω καλές κριτικές.

 

Οι τιμές είναι χωρίς εγκατάσταση η οποία κοστίζει 24€ 

 

Όπως προείπα, κάθε γνώμη και βοήθεια θα ήταν πολύτιμη γιατί δεν ξέρω που να κατασταλάξω.

Το αυτοκίνητο δεν το πάω σαν χελώνα αλλά δεν βάζω και φωτιά στην άσφαλτο.

Μέτριο και λίγο προς τα πάνω θα έλεγα. (Όταν έχω την οικογένεια μέσα, μόνο μέτριο :) )

 

Αν τα Michelin έχουν μεγάλη διαφορά με τα άλλα και είναι πολύ καλύτερα να τα δώσω τα φράγκα, δε βαριέσαι.

Αν όμως για παράδειγμα τα Fulda κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους χωρίς να έχουν τρομακτικές διαφορές από τον ανταγωνισμό και εξυπηρετούν άνετα τις ανάγκες του αυτοκινήτου και ενός οικογενειάρχη που δεν είναι ούτε αργός αλλά ούτε και ραλίστας... ε τότε τα 110€ είναι μεγάλη διαφορά στη τσέπη.

Edited by Katafractos
Link to comment
Share on other sites

ολα αυτα που ποσταρες εκτος τα μπριτζεστον κανουν αυτο ακριβως που θες.

οποτε ριξε κληρο!η διαλεξε αυτο με το μεγαλυτερο δεικτη τρεντγουερ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και απο εμενα,

ενδιαφερομαι για γνωμες για ελαστικα Pirelli P7 Cinturato V91 σε ενα golf plus 1,6TDi, τα εχει βαλει καποιος συμφουρμιτης? δεν εχω βαλει ποτε Pirelli.

μιας και θα αλλαξω αναρτηση (Sachs Super Touring ή Advantage) λεω να επωφεληθω να τα βαλω μαζι (ετσι και αλλιως θελουν αλλαγη συντομα...) να παρω και καμια καλυτερη τιμη στο συνολο, λιγοτερα εργατικα κτλ κτλ...

Ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Εδώ μπορείτε να βρείτε τους δείκτες φθοράς, πρόσφυσης και θερμοκρασίας για όλες σχεδόν τις μάρκες και τύπους ελαστικών

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν βάλω ελαστικά με μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας, θα υπάρχει κάποια διαφορά;
Αντί δηλαδή να βάλω H να βάλω ας πούμε V.

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν , sokratis91 said:

Αν βάλω ελαστικά με μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας, θα υπάρχει κάποια διαφορά;
Αντί δηλαδή να βάλω H να βάλω ας πούμε V.

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θα αργεί περισσότερο να ζεσταθεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , sokratis91 said:

Αν βάλω ελαστικά με μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας, θα υπάρχει κάποια διαφορά;
Αντί δηλαδή να βάλω H να βάλω ας πούμε V.

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

      Αυτά με το μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας έχουν πιο ενισχυμένο  σκελετό, πιο ανθεκτική κατασκευή και συνήθως είναι λίγο πιο βαριά, πιθανόν να τα αισθανθείς ελαφρά πιο σκληρά στις λακούβες λόγω πιο ενισχυμένου πλαινού,. Αν δεν σε καλύπτει το Η με το όριο στα  210χμ τότε πήγαινε πιο πάνω. Για το θέμα αν ζεσταίνονται το ίδιο ή όχι , ή απάντηση είναι ότι και οι δύο γόμες είναι ίδιες και δεν αλλάζει κάτι. Το ελαστικό όμως με τον πιο αδύναμο σκελετό λόγω ευκαμψίας των πλαινών του θερμαίνονται πιο εύκολα και αυτή η θερμοκρασία περνάει σιγά σιγά από το πλάι και στη γόμα. Δεν θα έλεγα πάντως ότι είναι καλό ένα ελαστικό με σκελετό που υπερθερμαίνεται τους καλοκαιρινούς μήνες κοντά στην τελική ταχύτητα.

    Αν η διαφορά τιμής δεν είναι μεγάλη προτίμησε αυτό με το μεγαλύτερο δείκτη, είναι κατά κανόνα πιο ποιοτικό ελαστικό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δύο ελαστικά ίδιας εταιρίας, ίδια ημερομηνίας κατασκευής, ίδιας διάστασης αλλά με διαφορά στον δείκτη ταχύτητας πχ Η και Υ θα ζεσταθούν στον ίδιο χρόνο????

Link to comment
Share on other sites

23 λεπτά πριν , RAF JOHN said:

Δηλαδή δύο ελαστικά ίδιας εταιρίας, ίδια ημερομηνίας κατασκευής, ίδιας διάστασης αλλά με διαφορά στον δείκτη ταχύτητας πχ Η και Υ θα ζεσταθούν στον ίδιο χρόνο????

Έγραψα πιο πάνω ότι αυτά που έχουν μικρότερο δείκτη έχουν πιο μαλακό πλαινό που θερμαίνεται  ( αυτό δεν είναι καλό για σκληρή χρήση το καλοκαίρι)   πιο γρήγορα και αυτή η θερμοκρασία μεταφέρεται σιγά σιγά και στη γόμα, δηλαδή ναι με το μικρότερο δείκτη ζεσταίνεται θεωρητικά περισσότερο αλλά ... ψήλος στα άχυρα.

 Έτσι και αλλιώς κανένα θερινό ελαστικό, ότι δείκτη ταχύτητας και να έχει  δεν δουλεύει σωστά το χειμώνα κάτω από τους 7 βαθμούς  οπότε δεν αξίζει το κόπο να ασχοληθεί κάποιος με το θέμα και να φορτωθεί ένα υποδεέστερο ελαστικό χαμηλού δείκτη σε όλη τη διάρκεια του έτους και ειδικά το καλοκαίρι γιατί μην ξεχνάμε ότι ζούμε στην Ελλάδα. Όποιος έχει χειμερινές απαιτήσεις  πάει σε καθαρόαιμο χειμερινό ελαστικό και ξεμπερδεύει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άρα αυτή την στιγμή αναιρείς αυτό που έγραψες στο post σου (  Για το θέμα αν ζεσταίνονται το ίδιο ή όχι , ή απάντηση είναι ότι και οι δύο γόμες είναι ίδιες και δεν αλλάζει κάτι.  ) Δεν κάνω κακή κρητική  απλά μην σχολιάζουμε κάτι όταν δεν υπάρχει λόγος. Ο κύριος έκανε μία ερώτηση και έδωσα την μόνη απάντηση που ήξερα για να τον βοηθήσω από εκεί και πέρα συμπληρώνουμε με συμπληρωματικές πληροφορίες πάνω στο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

 Οταν ενα οχημα εχει τελικη 170 (σαν το δικο μου μετα την αναβαθμιση ) κοντερισια ,δεν χρειαζεται το Η (210) γιατι ειναι αχρηστο , αρα παμε στο Τ (190) . Αρα τοποθετηση ελαστικου με δεικτη οσο πιο κοντα στην τελικη του αλλα οχι λιγοτερο .

Ναι ζεσταινεται πιο ευκολα αυτο με τον μικροτερο δεικτη αλλα με την σωστη πιεση ελαστικου παντα . Η μεταφορα θερμοτητας εξαρταται και απο την πιεση του αερα , οσο και να φαινεται περιεργο . Μεγαλη πιεση ,40 psi για παραδειγμα ,κραταει το λαστιχο κρυο για περισσοτερο χρονο σε αντιθεση με το 25 psi που αναβει το λαστιχο σε συντομο χρονο (και το καταστρεφει σε συντομο χρονο συναμα ) . Αυτο γινεται γιατι ο αερας διαστελεται και συστελεται αναλογα με την θερμοκρασια που δεχεται απο την γομα (αλλα και απο την εξωτερικη θερμοκρασια φυσικα ) . Πολυς αερας αργει να ζεσταθει και εχει αρκετο ογκο ωστε να μην διασταλλει γρηγορα ,λιγος ζεσταινεται γρηγορα γιατι υπαρχει μικρος ογκος αερα μεσα στο λαστιχο και η θερμοτητα μεταφερεται πολυ ευκολα .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , golfistas said:

Εδώ μπορείτε να βρείτε τους δείκτες φθοράς, πρόσφυσης και θερμοκρασίας για όλες σχεδόν τις μάρκες και τύπους ελαστικών

καλο αλλα θελει ανανεωση...εχει πλεον αρκετα παλια ελαστικα.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και απο μένα. 

Μετά απο 5 χρόνια συμβίωσης με τα Turanza ER300 και 45k μαζί τους ήρθε και μένα σιγά σιγά η ώρα μου. Μιας και βρίσκομαι στην Κρήτη το συγκεκριμένο λάστιχο με είχε βολέψει πάρα πολύ αφού είναι εξαιρετικά στιβαρό και με τους κακοτράχαλους δρόμους δεν καταλάβαινε πολλά ενώ έχει ακόμα αρκετό πέλμα και παρά την ηλικία τους σπάνια νιώθω το αμάξι σε στεγνό να μην πατάει όπως παλιότερα. Με μια έρευνα αγοράς έλαβα απο διάφορα μαγαζιά τις παρακάτω τιμές για 4αδα....

Turanza ER300 - 300

Turanza T001 - 350

Conti PremiumContact5 - 330

Dunlop BlueResponse - 320

Michelin Primacy 3 - 330

Λίγο πολύ όλα είναι κοντά το θέμα είναι εσείς τι προτείνετε ? Να πω πως το μόνο μου παράπονο απο τα Turanza είναι η άνεση και ο θόρυβος κύλισης αφού είναι απο τα πιο θορυβώδη... Μου έπλεξαν το εγκώμιο για τα Primacy αλλά έχω άσχημη εμπειρία απο τα βασικά λάστιχα της michelin. Είμαι μεταξύ Conti & Dunlop 

Link to comment
Share on other sites

Έχω τα Dunlop Sport Bluresponse. Από το εργοστάσιο τα φοράει.

Πολύ οικονομικά, δεν τα ακούω, ενώ στο δρόμο πατάνε πολύ καλά. Στο φρενάρισμα, επίσης πολύ καλά.

Γενικά είμαι ευχαριστημένος. Δεν έχω δοκιμάσει όμως κάποιο άλλο για να έχω μέτρο σύγκρισης.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα στο φόρουμ

έχω ένα golf v fs1 1.6 η σπορ έκδοση με λάστιχα 205/55 R16

καιρός να αλλάξω μετά 4 χρόνια τα λάστιχα

είμαι μεταξύ 4 ελαστικών

1) Continental Conti Premium Contact 5 βγαίνει και το 6 σε λίγο καιρό αν δεν βγήκε

2) Michelin Primacy 3

3) Bridgestone Turanza T001 ή η καινούρια έκδοση Τ001 EVO

4) Goodyear EfficientGrip Performance

 

θα παρακαλούσα η φίλοι του φόρουμ να αναφέρουν γνώμες μόνο γι αυτήν την διάσταση ελαστικών

 

α) στο αυτοκίνητο όταν το αγόρασα το 2006 είχε τα bringastone turansa r300

     καλό λάστιχο σε κράτημα στροφες κτλ, λίγο θορυβώδες, σκληρό δεν καταλάβαινε τίποτα σε χώμα

    λακούβες αλλά τις καταλάβαινες καλά στο αυτοκίνητο κ αργούσαν να ζεσταθούν.

     απόλυτος έλεγχος στο τιμόνι τα άλλαξα και γενικά δεν γλυστρούσαν είτε σε γυαλί δρόμους είτε

     σε βροχή είτε σε ψιλοπάγο. σε χιόνι δεν τα δοκίμασα,  καλό φρενάρισμα τόσο σε βρεγμένο και στεγνό

      στα 45000 τα άλλαξα αν κ θα μπορούσα καμιά 20αριά ακόμη. καθόλου φθορά από την αρχή μεχρι το τέλος

β) έβαλα μετά από 45000-12000 τα Michelin Primacy hp πιο μαλακά λάστιχα πιο αθόρυβα καλύτερη

     ποιότητα κύλισης όχι τόσο καλά στη βροχή σε κύληση και κράτημα από τα bringastone όμως αρκετά καλά κ πιο οικονομικά

     σε καύσιμο μη φανταστείτε τρελά πράματα. αρκετά καλός έλεγχος στο τιμόνι χαζογλυστρήματα σε δρόμους

     γυαλί κ σε ψιλοπάγο ικανοποιητικά σε χιόνι ικανοποιητικά σε φρενάρισμα σε βρεγμένο και στεγνό

      λογική φθορά από την αρχή μεχρι το τέλος

γ) στα 120000-185000 έβαλα πάλι τα Michelin Primacy 3 όχι μεγάλες διαφορές με τα hp λίγο καλύτερα σίγουρα

     λογική φθορά από την αρχή μεχρι το τέλος

δ) 185000-240000(μέχρι σήμερα δηλαδή) έχω τα Continental Conti Premium Contact 5.

     στην αρχή αρκετά καλά με καλά πατήματα και καλό φρενάρισμα και κράτημα.

     όσο περνούσε ο καιρός όχι τόσο καλά σε κράτημα και δεν νιώθεις τιμόνι και κράτημα με σιγουριά.

     φρενάρισμα αρκετά καλό ακόμη κ μετά από χιλιόμετρα. με το χιόνι φέτος καλά πήγε αλλά σε λίγο

      πάγο γλυστρούσε κατευθείαν, βεβαια ήταν κ λάστιχο  50000+ χιλιομέτρων.

     μεγαλύτερη φθορά από bridgestone και michelin, μάλλον δεν θα τα ξαναπρωτιμήσω δεν ξέρω αν θα

      βάλω τα 6άρια όταν βγουν.

      από τις 3 μάρκες που έβαλα αν δεν κοπανούσαν σε κάθε λακούβα και είχε λιγότερο θόρυβο τα bridgestone θα ήταν καλύτερα από  τα michelin

       πάντως σίγουρα είναι καλύτερα πιστεύω και τα 2 καλύτερα από τα continental, πάντα μιλάμε για τις δικές μου διαστάσεις.

       δεν ξέρω για τα καινούρια continental 6 και bringestone t001 evo και αν η michelin βγάλει κάτι

     

      κράτημα : bridgestone, michelin, continental

      στεγνό: michelin, continental, bridgestone,

      βροχή: bridgestone, michelin, continental

      φρενάρισμα: continental, bridgestone, michelin,

      γλυστρημα: bridgestone, continental, michelin

      άσχημες καιρικες συνθήκες: bridgestone, michelin, continental

      πατήματα-τιμόνι: bridgestone, michelin, continental

      οικονομία καυσίμου-ζεσταμα ελλαστικών: continental, michelin, bridgestone,

      θόρυβος: michelin, continental, bridgestone,

      ανθεκτηκότητα ελαστικού: bridgestone, michelin, continental

 

  ελπίζω να βοήθησα και να βοηθηθώ από φίλους θα περιμένο και τις δικές σας απόψεις και αν κάποιος έχει φορέσει

 τα Goodyear EfficientGrip Performance, ευχαριστώ για τον χρόνο σας Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , DubbeR_ChRoniS said:

κανενα απο αυτα οταν εχει βγει το PS4 σ αυτη τη διασταση

φίλε αυτό το λάστιχο είναι για golf R όταν βγει μιλάμε για μεσαίο αυτοκίνητο που έχει

ο περισσότερος κόσμος κ όχι για supercar που βγαζουν τελική 250+

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.