Jump to content
ForiS3

Golf - Επιλογή Ελαστικου 205/55/16 [Όλες Οι Μαρκες]

Recommended Posts

Τα τελευταία post μαζεύτηκαν εδώ στη σωστή ενότητα.

Link to comment
Share on other sites

θα σου προτεινα τα Goodyear Efficient Grip Perf2 εγω ειχα βαλει σε 16αρα τα 1 οχι τα 2 και ηταν οτι καλυτερο ειχα φορεσει πολυ καυτερα απο τα primacy

Link to comment
Share on other sites

Χθές προχώρησα και εγώ σε αντικατάσταση λόγω μεγάλου καλοκαιρινού ταξιδιού και έβαλα τα primacy 4+. Πριν φορούσα τα conti eco 5 και πλέον στα 4 και κάτι χρόνια τα λάστιχα είχαν γίνει ξύλο και καταλάβαινες το παραμικρό στον δρόμο. Με το που το έβγαλα στον δρόμο με τα Michelin, πραγματικά είναι η μέρα με την νυχτα. Εντελώς αθόρυβα που αναρωτιέμαι αν το αυτοκίνητο πατάει στο δρόμο η είναι πάνω σε χαλί! Εξαιρετική επιλογή και με το προωθητικό κουπόνι βγήκαν 335€ τοποθετημένα, με ζυγοστάθμιση εννοείται.

Link to comment
Share on other sites

Χθές προχώρησα και εγώ σε αντικατάσταση λόγω μεγάλου καλοκαιρινού ταξιδιού και έβαλα τα primacy 4+. Πριν φορούσα τα conti eco 5 και πλέον στα 4 και κάτι χρόνια τα λάστιχα είχαν γίνει ξύλο και καταλάβαινες το παραμικρό στον δρόμο. Με το που το έβγαλα στον δρόμο με τα Michelin, πραγματικά είναι η μέρα με την νυχτα. Εντελώς αθόρυβα που αναρωτιέμαι αν το αυτοκίνητο πατάει στο δρόμο η είναι πάνω σε χαλί! Εξαιρετική επιλογή και με το προωθητικό κουπόνι βγήκαν 335€ τοποθετημένα, με ζυγοστάθμιση εννοείται.



Πληροφορίες σχετικά με το κουπόνι που ανέφερες;
Συγκριτικά τα Primacy 4 ή 4+ (δεν έχω δει τις διαφορές που αναφέρονται) με νέα της Continental τα Ultra Contact τι γνώμη έχετε όσοι γνωρίζετε κάτι;
Link to comment
Share on other sites

Προς όποιον γνωρίζει, προσπαθώ να καταλάβω, έχω το 4άρι 1.6 Golf, πλέον σπάνια το κινώ τόσο εντός πόλης όσο και αν θα κάνει ταξίδι επαρχία κι αυτό με πολύ συντηρητικές ταχύτητες. Δηλαδή τι θέλω να πω, ο κατασκευαστής αναγράφει στο καπάκι του ρεζερβουάρ ελαστικά με διαστάσεις και δείκτη ταχύτητας όσο και φορτίου. Στην συγκεκριμένη διάσταση 205/55/16 δίνει 91w. Από όσο έψαξα, αυτό αναφέρεται σε τελική 270km!!! Αναρωτιέμαι αν επιλέγοντας ελαστικό με χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας θα επηρεαστεί κάτι, αφού τέτοιες ταχύτητες καταλαβαίνουμε όλοι ότι δεν…! Ούτε καν πάνω από 150km κι αυτό το θέτω ως ακραίο και στιγμιαίο σε μεγάλο αυτοκινητόδρομο σε ενδεχόμενη προσπέραση αλλά και πάλι όπως ανέφερα λίγο ακραίο και στιγμιαίο! Ακόμη και στην πόλη δεν γίνεται ακραία οδήγηση, δηλαδή εκτός ορίων ταχύτητας και πάντα συντηρητικά και για λόγους οικονομίας αλλά και ασφαλείας.
Οπότε τι πρέπει να λάβω υπόψη σε αυτό; Ότι δεν θα υπάρχει μεγάλη γκάμα σε όλες τις μάρκες και μοντέλα ελαστικών για χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας σε αυτές τις διαστάσεις ή ότι θα είναι ή δεν θα είναι οικονομικότερη αγορά ή τέλος, αν αυτό θα επηρεάζει την μακροζωία του ελαστικού και άρα τις επιδόσεις και κυρίως την ασφάλεια που καλείται να προσφέρει κατά τη χρήση;

Link to comment
Share on other sites

Το σύνηθες είναι το V σε αυτή τη διάσταση, ενώ στις ταχύτητες που κινείσαι μπορείς να κατέβεις και σε H...όσο μεγαλώνει ο δείκτης ταχύτητας είναι και πιο ενισχυμένος ο σκελετός του ελαστικού, άρα και πιο σκληρό το ελαστικό...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ένας από βουλκανιζατέρ μου πρότεινε και τα Falken, αλλά δεν έχω ιδέα αν θα είναι εξίσου ή καλύτερα από Michelin ή Continental; Ανέφερε ότι έχει το χαμηλότερο θόρυβο 67db.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά έχω ακούσει ότι είναι πολύ τίμια , αλλά δεν έχω προσωπική άποψη, απλά επειδή έχουν σκληρότερο πλαϊνό είναι λιγότερο άνετα...για τον θόρυβο επειδή τον μετράει κάθε εταιρεία μόνη της μην είσαι και βέβαιος ότι ανταποκρίνεται πάντα στην πραγματικότητα...δες και το Goodyear efficient grip performance 2...τα φοράω σε αυτή τη διάσταση σχεδόν δύο χρόνια κι είναι εξαιρετικά 

 

Link to comment
Share on other sites

Επιλέγοντας χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας, θα πρέπει να συνυπολογίζω και τις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού κυρίως; Μήπως αυτό θα οδηγεί σε υψηλότερη θέρμανση του ελαστικού και κυρίως σε ταξίδι να γίνει κάποια ζημιά; Μήπως έχει κίνδυνο;

Link to comment
Share on other sites

Όχι όχι σε καμία περίπτωση...θεωρητικά το αντίθετο έχει κάποια βάση ότι δηλαδή εάν έχεις μεγάλο δείκτη ταχύτητας σε σχετικά αδύναμο αυτοκίνητο αργεί να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας το ελαστικό 

 

Link to comment
Share on other sites

Ένας από βουλκανιζατέρ μου πρότεινε και τα Falken, αλλά δεν έχω ιδέα αν θα είναι εξίσου ή καλύτερα από Michelin ή Continental; Ανέφερε ότι έχει το χαμηλότερο θόρυβο 67db.
Είναι 5η στο κόσμο και είναι γιαπωνέζικη. Ούτε θυγατρική κάποιας ούτε κινεζική.
Την έχουν επιλέξει και για πρώτη τοποθέτηση πολλοί μεταξύ αυτών και η wv.
Έχει πολύ καλές επιδόσεις εξίσου καλές με κορυφαίες. Τώρα εσυ που δε κινείσαι είτε γρήγορα είτε οριακά δε καταλαβαίνω γιατί να μη το βάλεις και να γλυτώσεις 50-100 ευρώ με ένα πρωτοκλασατο
Link to comment
Share on other sites

Σε 205/55/16 που θέλει είναι ελάχιστη η διαφορά, χωρίς να σημαίνει ότι δεν αξίζει να το δοκιμάσει όπως και το νέο hankook ventus prime 4 που πρέπει να είναι και καλύτερο του falken 

Link to comment
Share on other sites

σε αυτη την διασταση με δείκτη ταχύτητας V το καλυτερο λαστιχο που ειχα δοκιμασει με διαφορα απο το 2ο ειναι το Goodyear efficient grip performance

φοβερο σε ολα του ειδικα στα φρενα και βροχη ηταν φοβερο 

Link to comment
Share on other sites

Αντίστοιχη εμπειρία έχω με το efficient grip performance 2...πρώτη φορά που αν αλλάξω ελαστικά θα βάλω τα ίδια, ενώ συνήθως μου αρέσει να δοκιμάζω διαφορετικές εταιρείες 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή στη συζήτηση από όλους σας!
Η αλήθεια είναι πως ό,τι μπορεί να εξοικονομηθεί σε χρήματα είναι πάντοτε θεμιτό, αρκεί αυτό να μην προκαλεί εκπτώσεις στην ασφάλεια κυρίως και από αυτό θα μπορούσα να συνδέσω την καλύτερη δυνατή μακροζωία που θα μπορούσε να έχει ένα ελαστικό διατηρώντας όσο το δυνατό περισσότερο τις αρχικές του ιδιότητες!
Όλα αυτά ίσως να φαντάζουν ουτοπικό σενάριο αλλά νομίζω μέσα από συζήτηση κι εμπειρία όλων μπορεί να επιτευχθεί έστω κατά ένα μέρος!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και τα 2 τελευταία που αναφέρθηκαν, Falken & Goodyear με έχουν βάλει αυτή τη στιγμή σε μια δεύτερη σκέψη.
Βέβαια όλα αυτά που συζητούμε αφορούν αποκλειστικά για τις διαστάσεις τίτλου θέματος, διότι σε άλλες διαστάσεις θα μπορούσαμε να πούμε ότι κάποιες άλλες μάρκες ξεχωρίζουν στην πρώτη προτίμηση;

Link to comment
Share on other sites


Πληροφορίες σχετικά με το κουπόνι που ανέφερες;
Συγκριτικά τα Primacy 4 ή 4+ (δεν έχω δει τις διαφορές που αναφέρονται) με νέα της Continental τα Ultra Contact τι γνώμη έχετε όσοι γνωρίζετε κάτι;
Δυστυχώς η προσφορά ήταν ως το τέλος του καλοκαιριού για τα michelin. Επειδή ήμουν μεταξύ του conti eco 6, Goodyear efficient grip 2 και Michelin primacy 4+ θα σου πω ότι τα κατέβασε όλα από το ράφι και τα έβαλε δίπλα δίπλα για να τα δω και να τα συγκρίνω.... αυτό που με "τρόμαξε" πιο πολύ στο Goodyear ήταν τα πάρα πολύ μαλακά μάγουλα, ένα λάθος να κάνεις και να τα ακουμπήσεις σε πεζοδρόμιο..... αντίο. Τα conti τα φορούσα ήδη (το 5) ok λάστιχο αντοχής αλλά ήδη στα 2.5 χρόνια είχαν ξυλιασει και αποφάσισα να αλλάξω εντελώς και να βάλω τα Michelin, δεν το μετάνιωσα καθόλου και από κρατήματα και από θόρυβο το λάστιχο είναι φανταστικό
Link to comment
Share on other sites

Τα Falken βγαίνουν σε πολύ καλές θέσεις στα τεστ πλέον, έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ.... Εγώ θα έβαζα σε τέτοια διάσταση....

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Το σύνηθες είναι το V σε αυτή τη διάσταση, ενώ στις ταχύτητες που κινείσαι μπορείς να κατέβεις και σε H...όσο μεγαλώνει ο δείκτης ταχύτητας είναι και πιο ενισχυμένος ο σκελετός του ελαστικού, άρα και πιο σκληρό το ελαστικό...

Ενισχυμενος σκελετος αναλογα στον δεικτη ταχυτητας.
Δεν υπαρχει σκληρο ελαστικο.

Το ελαστικο διαθετει πελμα και προφιλ με διαφορετικη σκληροτητα. Το ενα δεν συνεπαγεται το αλλο


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει ακριβώς το ίδιο ελαστικό σε H και σε T και το H ήταν εμφανώς πιο σκληρό στις λακούβες ...μπορεί βέβαια να άλλαξε η ίδια η εταιρεία τη σύνθεση σε βάθος χρόνου 

Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει ακριβώς το ίδιο ελαστικό σε H και σε T και το H ήταν εμφανώς πιο σκληρό στις λακούβες ...μπορεί βέβαια να άλλαξε η ίδια η εταιρεία τη σύνθεση σε βάθος χρόνου 
Επειδή ήταν πιο ενισχυμένος ο σκελετός. Αυτό σου λέει ο αποπανω
Link to comment
Share on other sites

Επειδη ξανακαναμε νομιζω με τον gousia κουβεντα για λαστιχα ειχα προτεινει και γω καποια. Και μαλιστα πρεπει να εχει αρκετο καιρο.

Τα πραγματα ειναι απλα, για μενα αν μιλαμε για ενα αυτοκινητο που κινειται ελαχιστα και με ρυθμο χελωνας, χωρις απαιτησεις:

1. Εχω κεφαλαιο χωρις περιορισμο στο ποσό >Βαζω το καλυτερο ανάμεσα στα 2-3 κορυφαία.

2. Εχω συγκεκριμένο όριο στα χρηματα> Βάζω το καλυτερο στα ανώτερα λεφτά που μπορώ να διαθέσω.

3. Εχω περιρισμενα χρηματα ή δεν θελω να διαθεσω χρήματα γι αυτη την αγορά> Βαζω το καλυτερο ‘’φτηνοτερο’’ ελαστικό.

Δυστυχως οι εποχες ειναι πολυ δυσκολες, το forum και τα μελη του ειναι εδω ωστε να βοηθησουν ολους για τις καλυτερες λυσεις-επιλογες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.