Jump to content
themisSs13

Πρόβλημα Με Πίεση.

Recommended Posts

καλησπερα! εχω ενα γκολφ μκ5 φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση,αντλια,σκαστρα forge,wg forge,intercooles s3.ενω πριν περιπου ενα μηνα ολα δουλευαν τελεια (1.6 σταθερο-1.8 over) μετα απο ενα ταξιδι το αμαξι αρχισε να μην σηκωνει σωστη πιεση(κατευθειαν 1.5 αλλα τιποτα παραπανω).σαν πρωτη σκεψη μου ηρθε η βενζινη...που ηταν απο ενα κ@λοπρατηριο στην επαρχια.εκανα υπομονη αδειασα το ντεπόζιτο και ξαναγεμισα 100αρα vpower racing.τιποτα ομως.μιλησα με τον προγραμματιστη ο οποιος μου ειπε οτι σιγουρα το αμαξι απο καπου χανει πιεση.πηγα λοιπον σε μια αντιπροσωπια και ειδαμε: ν75 εβαλα καινουργια τιποτα,κοιταξαμε τα κολαρα τιποτα,ειδαμε σωληνακια παρασωλινακια τιποτα. βαλαμε vag com και εβγαλε ενα σφαλμα overboost condition(το βγαζει συχνα σε οσους εχουν wg) και αλλο ενα που εβγαζε σφαλμα στην σκαστρα.βγαλαμε την σκαστρα και την γρασάραμε γτ οντως κολαγε.(η forge το χρεαιζεται) κανω μια δοκιμη τιποτα.λεω καπου θα χανει κολαρο και δεν θα φαινεται.παιρνω τα κολαρα της forge(btw οταν με βλεπουν στην forge λενε καλως τον χορηγό).τα τοποθετω αλλα παλι δεν γινετε τιποτα.περναει καμια βδομαδα γτ ολα ηταν κλειστα αντι να σηκωνει 1.5 που σηκωνε αρχιζει να μν σηκωνει ουτε 1.2.τεσπα παω σε ενα μηχανικο γτ ο δικος μ δεν ειχε ανοιξει ακομα...και μου λεει:καλα δεν σου ειπε κανεις οτι ειναι τουρμπινα?ειναι ολοφανερο μου λεει...τρωω μια φρικη μιλαω με τον προγραμματιστη ο οποιος το ειδε σημερα.το κανει μια βολτα(χωρις να το λογκαρει τιποτα) και μου λεει:ειναι wg βαλε την μαμα.εβαλα την μαμα παλι τιποτα.εχω τρελαθει αυριο παω στον μηχανικο που ασχολειται με το αμαξι αλλα δεν ειμαι κ πολυ αισιοδοξος.σε καποιον με ροκο εχει τυχει κατι παρομοιο με τα ιδια πραγματα μ εμενα αλλα δεν μπορω να θυμηθω σε ποιον και τι εγταιγε.

υ.γ.1 στο ρελαντι κανει κατι περιεργα σκασιματα αλλα ειναι απο πολλαπλασιαστες.

υ.γ.2 ακουγεται παλι στο ρελαντι να μν εχει σωστη λειτουργια για καποιο λογο.

υ.γ.3 τωρα ετοιμαζομαι για service και θα αλλαξω λαδια(9000χλμ).φιλτρο λαδιου(9000χλμ),μπουζι(25000χλμ),πολλαπλασιαστες(μαμα 80000χλμ)

υ.γ.4 εκανα μια μακακια κ ακουμπησε το dp στην πολλαπλη περιμενω νεο.λετε να φταιει τιποτα στην εξατμιση?

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα! εχω ενα γκολφ μκ5 φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση,αντλια,σκαστρα forge,wg forge,intercooles s3.ενω πριν περιπου ενα μηνα ολα δουλευαν τελεια (1.6 σταθερο-1.8 over) μετα απο ενα ταξιδι το αμαξι αρχισε να μην σηκωνει σωστη πιεση(κατευθειαν 1.5 αλλα τιποτα παραπανω).σαν πρωτη σκεψη μου ηρθε η βενζινη...που ηταν απο ενα κ@λοπρατηριο στην επαρχια.εκανα υπομονη αδειασα το ντεπόζιτο και ξαναγεμισα 100αρα vpower racing.τιποτα ομως.μιλησα με τον προγραμματιστη ο οποιος μου ειπε οτι σιγουρα το αμαξι απο καπου χανει πιεση.πηγα λοιπον σε μια αντιπροσωπια και ειδαμε: ν75 εβαλα καινουργια τιποτα,κοιταξαμε τα κολαρα τιποτα,ειδαμε σωληνακια παρασωλινακια τιποτα. βαλαμε vag com και εβγαλε ενα σφαλμα overboost condition(το βγαζει συχνα σε οσους εχουν wg) και αλλο ενα που εβγαζε σφαλμα στην σκαστρα.βγαλαμε την σκαστρα και την γρασάραμε γτ οντως κολαγε.(η forge το χρεαιζεται) κανω μια δοκιμη τιποτα.λεω καπου θα χανει κολαρο και δεν θα φαινεται.παιρνω τα κολαρα της forge(btw οταν με βλεπουν στην forge λενε καλως τον χορηγό).τα τοποθετω αλλα παλι δεν γινετε τιποτα.περναει καμια βδομαδα γτ ολα ηταν κλειστα αντι να σηκωνει 1.5 που σηκωνε αρχιζει να μν σηκωνει ουτε 1.2.τεσπα παω σε ενα μηχανικο γτ ο δικος μ δεν ειχε ανοιξει ακομα...και μου λεει:καλα δεν σου ειπε κανεις οτι ειναι τουρμπινα?ειναι ολοφανερο μου λεει...τρωω μια φρικη μιλαω με τον προγραμματιστη ο οποιος το ειδε σημερα.το κανει μια βολτα(χωρις να το λογκαρει τιποτα) και μου λεει:ειναι wg βαλε την μαμα.εβαλα την μαμα παλι τιποτα.εχω τρελαθει αυριο παω στον μηχανικο που ασχολειται με το αμαξι αλλα δεν ειμαι κ πολυ αισιοδοξος.σε καποιον με ροκο εχει τυχει κατι παρομοιο με τα ιδια πραγματα μ εμενα αλλα δεν μπορω να θυμηθω σε ποιον και τι εγταιγε.

υ.γ.1 στο ρελαντι κανει κατι περιεργα σκασιματα αλλα ειναι απο πολλαπλασιαστες.

υ.γ.2 ακουγεται παλι στο ρελαντι να μν εχει σωστη λειτουργια για καποιο λογο.

υ.γ.3 τωρα ετοιμαζομαι για service και θα αλλαξω λαδια(9000χλμ).φιλτρο λαδιου(9000χλμ),μπουζι(25000χλμ),πολλαπλασιαστες(μαμα 80000χλμ)

υ.γ.4 εκανα μια μακακια κ ακουμπησε το dp στην πολλαπλη περιμενω νεο.λετε να φταιει τιποτα στην εξατμιση?

Δεν του κανείς πρώτα μια μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων, ακραίο αλλά ξεμπερδέψετε από τα χοντρά πρώτα....γιατί έτσι όπως περιγράφεις ότι δουλεύει στο ρελαντί κάτι δεν πάει καλά.....

Τηλεδιάγνωση μην περιμένεις πάντως από κανένα....βρες καλό μηχανικό και πάρε τα πράγματα με την σειρά και με καθαρό μυαλό θα βρεις τι φταίει.

Εύχομαι μόνο να μην είναι κάτι σοβαρό.

καλησπερα! εχω ενα γκολφ μκ5 φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση,αντλια,σκαστρα forge,wg forge,intercooles s3.ενω πριν περιπου ενα μηνα ολα δουλευαν τελεια (1.6 σταθερο-1.8 over) μετα απο ενα ταξιδι το αμαξι αρχισε να μην σηκωνει σωστη πιεση(κατευθειαν 1.5 αλλα τιποτα παραπανω).σαν πρωτη σκεψη μου ηρθε η βενζινη...που ηταν απο ενα κ@λοπρατηριο στην επαρχια.εκανα υπομονη αδειασα το ντεπόζιτο και ξαναγεμισα 100αρα vpower racing.τιποτα ομως.μιλησα με τον προγραμματιστη ο οποιος μου ειπε οτι σιγουρα το αμαξι απο καπου χανει πιεση.πηγα λοιπον σε μια αντιπροσωπια και ειδαμε: ν75 εβαλα καινουργια τιποτα,κοιταξαμε τα κολαρα τιποτα,ειδαμε σωληνακια παρασωλινακια τιποτα. βαλαμε vag com και εβγαλε ενα σφαλμα overboost condition(το βγαζει συχνα σε οσους εχουν wg) και αλλο ενα που εβγαζε σφαλμα στην σκαστρα.βγαλαμε την σκαστρα και την γρασάραμε γτ οντως κολαγε.(η forge το χρεαιζεται) κανω μια δοκιμη τιποτα.λεω καπου θα χανει κολαρο και δεν θα φαινεται.παιρνω τα κολαρα της forge(btw οταν με βλεπουν στην forge λενε καλως τον χορηγό).τα τοποθετω αλλα παλι δεν γινετε τιποτα.περναει καμια βδομαδα γτ ολα ηταν κλειστα αντι να σηκωνει 1.5 που σηκωνε αρχιζει να μν σηκωνει ουτε 1.2.τεσπα παω σε ενα μηχανικο γτ ο δικος μ δεν ειχε ανοιξει ακομα...και μου λεει:καλα δεν σου ειπε κανεις οτι ειναι τουρμπινα?ειναι ολοφανερο μου λεει...τρωω μια φρικη μιλαω με τον προγραμματιστη ο οποιος το ειδε σημερα.το κανει μια βολτα(χωρις να το λογκαρει τιποτα) και μου λεει:ειναι wg βαλε την μαμα.εβαλα την μαμα παλι τιποτα.εχω τρελαθει αυριο παω στον μηχανικο που ασχολειται με το αμαξι αλλα δεν ειμαι κ πολυ αισιοδοξος.σε καποιον με ροκο εχει τυχει κατι παρομοιο με τα ιδια πραγματα μ εμενα αλλα δεν μπορω να θυμηθω σε ποιον και τι εγταιγε.

υ.γ.1 στο ρελαντι κανει κατι περιεργα σκασιματα αλλα ειναι απο πολλαπλασιαστες.

υ.γ.2 ακουγεται παλι στο ρελαντι να μν εχει σωστη λειτουργια για καποιο λογο.

υ.γ.3 τωρα ετοιμαζομαι για service και θα αλλαξω λαδια(9000χλμ).φιλτρο λαδιου(9000χλμ),μπουζι(25000χλμ),πολλαπλασιαστες(μαμα 80000χλμ)

υ.γ.4 εκανα μια μακακια κ ακουμπησε το dp στην πολλαπλη περιμενω νεο.λετε να φταιει τιποτα στην εξατμιση?

Δεν του κανείς πρώτα μια μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων, ακραίο αλλά ξεμπερδέψετε από τα χοντρά πρώτα....γιατί έτσι όπως περιγράφεις ότι δουλεύει στο ρελαντί κάτι δεν πάει καλά.....

Τηλεδιάγνωση μην περιμένεις πάντως από κανένα....βρες καλό μηχανικό και πάρε τα πράγματα με την σειρά και με καθαρό μυαλό θα βρεις τι φταίει.

Εύχομαι μόνο να μην είναι κάτι σοβαρό.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rouleman

Δες για αρχη με vagcom αν η πιεση που ζηταει αν την παιρνει, μπλοκ 112 αν θυμαμαι καλα. Αν τα νουμερα συμβαδιζουν τοτε ο εγγεφαλος εχει ριξει την πιεση για καποιο λογο, στην θεση σου μιας και τα ελενξες ολα σχεδον, θα κοιταζα καταλυτη.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου τσεκαρε τον καταλυτη...μπορει να ειναι βουλωμενος λογω κακης καυσης ισως απο του πολλαπλασιαστεσ...μπουζι...6 μηνες εψαχνα τι φταιει και εγω με το gti και χωρις να εχει αναψει λαμπακι...αν βλεπεισ και διαφορα στην καταναλωση εκει ειναι το προβλημα,,,,

Link to comment
Share on other sites

ΚΑλημέρες. Τα ίδια περίπου προβλήματα έχω και εγώ αλλά εμένα δεν παρουσιάζονται μονο στις ψηλές πιέσεις.

Εμένα ξεκινάει από χαμηλά

Όσο για τους περίεργους θορύβους (σαν missfires) τους κάνει και εμένα. Αλλά δεν βγάζει τιποτε στο vag com

Link to comment
Share on other sites

115 είναι το block για την ζητουμενη και πραγματικη πίεση ,επίσης δες και το 145 για αντλία υψηλής (πάλι ζητουμενη και πραγματικη)

εύχομαι να ξεμπερδευεις γρηγορα!

Link to comment
Share on other sites

115 είναι το block για την ζητουμενη και πραγματικη πίεση ,επίσης δες και το 145 για αντλία υψηλής (πάλι ζητουμενη και πραγματικη)

εύχομαι να ξεμπερδευεις γρηγορα!

δεν δουλευει το vag com με τιποτα!ειναι κινεζια κ θελει πεταμα.

ΚΑλημέρες. Τα ίδια περίπου προβλήματα έχω και εγώ αλλά εμένα δεν παρουσιάζονται μονο στις ψηλές πιέσεις.

Εμένα ξεκινάει από χαμηλά

Όσο για τους περίεργους θορύβους (σαν missfires) τους κάνει και εμένα. Αλλά δεν βγάζει τιποτε στο vag com

για αυτο θα αλλαξω μπουζι πολλαπλασιαστες να τελειωνω ενα ενα…
Link to comment
Share on other sites

κατι τελευταίο ,τα σωληνάκια της σκάστρας τα έχεις ελένξει καλά; ειδικά αυτό που πάει πίσω από την μηχανή;

μπαρόμετρο; απο που παίρνεις πίεση;

το σωληνάκι που πάει wg ;

τα σωληνάκια της ν75 ;

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

κατι τελευταίο ,τα σωληνάκια της σκάστρας τα έχεις ελένξει καλά; ειδικά αυτό που πάει πίσω από την μηχανή;

μπαρόμετρο; απο που παίρνεις πίεση;

το σωληνάκι που πάει wg ;

τα σωληνάκια της ν75 ;

η σκαστρα ανοιγει κανονικα.οποτε τα σωληνακια πρεπει ν ειναι κομπλε.τους εριξα μια ματια ολα καλα φαινοντουσαν.το μπαρομετρο περνει υποπιεση απο το σωληνακι πισω απο το μοτερ.το σωληνακι που παει στην wg ειναι σωστα κουμπωμενο αλλα δεν ξερω πιο πισω τι γινετε.τα σωληνακια της ν75 φαινονται κομπλε.
Link to comment
Share on other sites

έφτιαξα την wg και την ξαναεβαλα πανω.πλεον βλεπω 1.5-1.55 αλλα τιποτα παραπανω.σε πατημα απο χαμηλα 4η τουρμπιζει παει στο 1.1-1.2 δεν σηκωνει αλλο και αφου επιταχυνω λιγο ανεβαινει στο 1.5-1.55 στεκεται και ξαναπεφτει στο 1.1-1.2 στον κοφτη.παντως φαινεται να εχει αρκετο λαγκ.

Link to comment
Share on other sites

γεια σας πριν λίγες μέρες αγόρασα ένα golf 4 gti με κινητήρα AGU "ντιζατο" το αμάξι έχει μονο πρόγραμμα και σήκωνε 1.3 bar το πήγα σε ένα συνεργοί και έβαλα υγραέριο,δούλευε μια χαρά μετά μια εβδομάδα όταν το φούσκωνα μου έκανε κάτι kopsimata.to πήγα στο συνεργείο και άρχισε ο μάστορας να το ελέγξει,ξεκίνησε από την πεταλούδα και μετά στον maf.na σημειώσω ότι μου έβαλε δυο γρύλους μπροστά και μου έλεγε δώστο να το akouso.tin ώρα εκείνη που το έδεινα άρχισε να ακούγεται ένας ήχος mpit mpit μέσα στο καντράν.τέλος παντον το κατεαζει από του γρύλους και μου λέει θέλει αλλαγή μπουζί,τα αλλάζει και μου λέει δοκιμασετο.ξεκινάω εγώ πατάω και δεν μου ανεβάζει bar πήγαινε μέχρι 0,4 γυρνάω πίσω το αφήνω στο ρελαντι και ακούω ότι το αμάξι δεν κρατάει σταθερό ρελαντί και ανεβοκατεβάζει στροφές..ο μηχανικός μου είπε έλα να το δούμε αύριο.και λοιπον παω σήμερα καί μου λέει έλα πάλι αύριο να δούμε την πεταλούδα.επεδεί δεν θα βγάλω άκρη.ξέρει κανεις κάτι γιαυτο που μου συνβαίνει?

Link to comment
Share on other sites

Όταν βάζεις σε turbo αμάξι υγραέριο αυτά είναι τα αποτελέσματα , πόσο μάλλον αν στο περάσει ο μπαρμπα-μήτσος της γειτονιάς. Εύχομαι να μπορέσεις να λύσεις το πρόβλημα σου σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

έφτιαξα την wg και την ξαναεβαλα πανω.πλεον βλεπω 1.5-1.55 αλλα τιποτα παραπανω.σε πατημα απο χαμηλα 4η τουρμπιζει παει στο 1.1-1.2 δεν σηκωνει αλλο και αφου επιταχυνω λιγο ανεβαινει στο 1.5-1.55 στεκεται και ξαναπεφτει στο 1.1-1.2 στον κοφτη.παντως φαινεται να εχει αρκετο λαγκ.

Λύθηκε τελικά το πρόβλημα, Θέμη;

Link to comment
Share on other sites

κατά 99% ναι! καταλήξαμε ότι το πορτάκι της wastegate στράβωσε και δεν κλείνει καλά(από εκει χάνεται πίεση).το τούρμπο θα βγει σε λίγο καιρό για επισκευή στο πορτάκι και υβρίδιο.

Link to comment
Share on other sites

κατά 99% ναι! καταλήξαμε ότι το πορτάκι της wastegate στράβωσε και δεν κλείνει καλά(από εκει χάνεται πίεση).το τούρμπο θα βγει σε λίγο καιρό για επισκευή στο πορτάκι και υβρίδιο.

Με το καλό ρε Θέμη!!! Άντε και 320+ σου εύχομαι! ;)

Link to comment
Share on other sites

Περιμενω τηλ για καφε νικο.εχουμε πολλα ν πουμε!ευχαριστω πολυ!εμπιστευομαι απολυτα τον κριτωνα!οτι θελει ας κανει.παντως παιζει ν παω και σε μεγαλυτερο τουρμπο και με πιεση 1.6σταθερο να βγαλει 350!χωρις ν ανεβαινει το κοστολογιο υπερβολικα.το ψαχνω…

Edited by themisSs13
Link to comment
Share on other sites

κατά 99% ναι! καταλήξαμε ότι το πορτάκι της wastegate στράβωσε και δεν κλείνει καλά(από εκει χάνεται πίεση).το τούρμπο θα βγει σε λίγο καιρό για επισκευή στο πορτάκι και υβρίδιο.

Αντε ρε, με το καλό!

Link to comment
Share on other sites

Περιμενω τηλ για καφε νικο.εχουμε πολλα ν πουμε!ευχαριστω πολυ!εμπιστευομαι απολυτα τον κριτωνα!οτι θελει ας κανει.παντως παιζει ν παω και σε μεγαλυτερο τουρμπο και με πιεση 1.6σταθερο να βγαλει 350!χωρις ν ανεβαινει το κοστολογιο υπερβολικα.το ψαχνω…

Μην το ψάχνεις! Πάρε το δικό μου τούρμπο και άσε να το ψάξω εγω! :D

Link to comment
Share on other sites

Ποσταρω εδω γιατι δεν βρηκα καποιο αντιστοιχο θεματακι. Το αυτοκινητο (160αρι)κανει κοπσιματα περιπου μεταξυ 1400 και 2800 στροφων. Απο εκει και περα δινει κανονικα. Λαμπακι στο καντραν δεν εμφανιστηκε , στο vag com δεν το εχω φυσωσει. Σκαστρα????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.