Jump to content
markpap

Ένδειξη-Σφάλμα Κινητήρα - Καταλύτης - Διόρθωση Obd Ii

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά,

Είμαι κάτοχος ενός VW Golf VI GTI DSG, στο οποίο έχω κάνει το εξής tuning:

- Εισαγωγή αέρος: Carbonic Pipercross

- Ολοκληρωμένη εξάτμιση: MillTek 76mm

- Πρόγραμμα: Viezu Performance

Πριν λίγο καιρό, μόλις το άναψα εμφανίστηκε η κίτρινη ένδειξη-σφάλμα κινητήρα στο ταμπλό. Φυσικά πανικοβλήθηκα, αλλά ήμουν αρκετά μακριά από προσβάσιμο εξουσιοδοτημένο service, οπότε χρησιμοποιούσα το αμάξι με αναμμένη την ένδειξη, η οποία μετά από 2-3 μέρες και μερικά ανεβάσματα στροφών, τελικά έσβησε μόνη της! Όταν κατάφερα να πάω σε εξουσιοδοτημένο service στην Αθήνα (σημείωση: είμαι από επαρχία), στον έλεγχο που έγινε στο OBD, δεν βρέθηκε τίποτα και οι μηχανικοί μου είπαν ότι απλά αυτοδιορθώθηκε.

Προχτές, μόλις ξεκίνησα για ταξίδι, πάλι εμφανίστηκε η ίδια ένδειξη. Ευτυχώς, με αναμμένη την ένδειξη κατάφερα να σταματήσω για έλεγχο στο εξουσιοδοτημένο service στην Πάτρα, όπου διαγνώστηκε πρόβλημα στον καταλύτη. Πρόβλημα, που όπως με ενημέρωσαν οι μηχανικοί εκεί, δεν μπορούσε να υφίσταται, λόγω της Milltek. Μου είπαν πως απλά, λογω της after sale εξάτμισης και του προγράμματος, μερικές φορές είτε ο αισθητήρας λ, είτε κάποιος άλλος παράγοντας, πετάει αυτό το σφάλμα, το οποίο βάζει το αμάξι σε safe mode και κλειδώνει την κατανάλωση σε μια σταθερή τιμή (συνήθως υψηλή - όντως το αμάξι έκαψε αρκετά παραπάνω, σε σχέση με όλες τις άλλες φορές που έχω κάνει το συγκεκριμένο ταξίδι). Μου έσβησαν την βλάβη από την μνήμη και με παρότρυναν να προγραμμάτιζε κάποιος δικός τους το chipακι μου, έτσι ώστε να μην γίνεται ποτέ άλλωτε έλεγχος για κάτι τέτοιο, άρα να μην ξανα-ανάψει η ένδειξη για το ίδιο σφάλμα. Επειδή δεν είχα χρόνο δεν το έκανα, αλλά μάλλον ευτυχώς που δεν το έκανα, γιατί πέραν του κόστους που μου είπαν (ήταν τσιμπημένο αρκετά), θεωρώ την όλη διαδικασία και σοβαρό θέμα ασφάλειας.

Αυτό που θα ήθελα να σας ρωτήσω για την επόμενη φορά είναι σχετικά με τον εξοπλισμό που χρειάζομαι, έτσι ώστε να κάνω μόνος μου την διάγνωση και εφόσον είναι η ίδια, απλά να την σβήνω.

Έχω δει και αυτό εδώ για κινητά Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=en

Περιμένω τις προτάσεις σας καθώς και σχόλια, σχετικά με την συγκεκριμένη βλάβη-περίπτωση.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

STELIOS_GOLF 6 TSI, σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Έχεις παραγγείλει από το συγκεκριμένο site? Είναι ασφαλές? Από μεταφορικά τι λέει?

Link to comment
Share on other sites

.Includes partial support for VW Crafter vans. Communications with all control modules; functions supported: Control Module ID and Advanced ID, Fault Codes (Read and Clear), Supported Codes, Security Access, and Adaptation. Other functions such as Measuring Values, Output Tests, and Basic Settings will be added in future versions.

2.New, more universal Airbag Coding Assistant.

3.New "Upload Debug/Log File" function in Applications Dialog

4.Completely revised and expanded ROD (ODX) Data.

5.New USB Drivers. Now compatible with the latest PCs which use Fresco Logic USB3 chipsets.

6.Re-factored DTC routines which interpret DTC data, including enhanced interpretation of status byte for DTCs in UDS modules.

7.New area to display additional info for Basic Settings.

8.Added data types 0B, 0D, 0F to Generic OBD-II Mode 9.

9.New version of LCode. Thanks to Niels in Denmark!.

10.Revised and expanded Label Files. Thanks to Sebastian!

11.Many other small fixes and improvements, as well as everything which was introduced in Beta Versions 11.2 - 11.10.

για αυτό μου κάνει εντύπωση αν είναι vag-com? ή έχει καμια άδεια με λιγότερες λειτουργίες...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θα ήθελα να σας ρωτήσω για την επόμενη φορά είναι σχετικά με τον εξοπλισμό που χρειάζομαι, έτσι ώστε να κάνω μόνος μου την διάγνωση και εφόσον είναι η ίδια, απλά να την σβήνω.

Δεν θα μπορείς αιωνιως να την κανεις reset, καποια στιγμη θα ερθει και θα μεινει εκεί να σου κανει μονιμα παρέα, για αυτο φρόντισε να κανει το σωστο setup στο αυτοκίνητο ωστε να λειτουργεί οπως πρεπει να λειτουργεί.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα μπορείς αιωνιως να την κανεις reset, καποια στιγμη θα ερθει και θα μεινει εκεί να σου κανει μονιμα παρέα, για αυτο φρόντισε να κανει το σωστο setup στο αυτοκίνητο ωστε να λειτουργεί οπως πρεπει να λειτουργεί.

Σας ευχαριστω για τις μεχρι τωρα απαντησεις σας. Φιλε μου τι εννοεις θα ερθει και θα μεινει? Επισης ποιος να κανει το σωστο setup?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.