Jump to content
FRee-tezas

Διαφορές 140 - 160

Recommended Posts

Φρέσκο μέλος (όπως φαίνεται), μη κάτοχος VW, αλλά "κωλοτούμπας" αδερφής εταιρείας.

Ενδιαφέρομαι για την αγορά κάποιου περισσότερο ευρύχωρου "φαβέ".

Το Jetta (λόγω μεγέθους) με "τραβάει" περισσότερο από το Passat.

Επι της ουσίας, έψαξα λιγάκι να βρω πως μπορώ να ξεχωρίσω το 140άρι από το 160άρι Jetta.

Αν υπάρχουν αρκετά διαφορετικά χαρακτ/κά μεταξύ τους κ πάνω απ'όλα αν έχουν διαφορετικό κωδικό κινητήρα ή κάτι το εύκολα εμφανές στο χώρο του μοτέρ.

Ευχαριστώ, προκαταβολικά.

Ηλίας.

Link to comment
Share on other sites

καλως ορισες ηλια εχω μια ντυπωση χωρις να ειμαι σιγουρος οτι το jetta βγαινει μονο 122 και 140 αλογα,οι διαφορες στα μοτερ ειναι εμφανισιακα οπος βλεπεισ στην φοτο πρωτα το 122 κα δευτερο το 140

122.....

2267772eb.jpg

140...

23354192b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ sodimitris, αλλά χαζεύοντας λιγάκι κ εδώ μέσα στη δημόσια συζήτηση, είδα ότι αναφέρονται σε 160άρια Jetta.

(κ σε 170άρια μάλιστα, τα οποία "υποβαθμίστηκαν" σε 160άρια από εξουσιοδοτημένα service)

Link to comment
Share on other sites

Τελικά να είσαι, γιατί από το λίγο που έψαξα, εκεί καταλήγω κ εγώ.

Ότι οι εκδόσεις του 1.4 είναι : 122, 140 κ 170.

Οπότε η ερώτηση είναι: Υπήρχε "πακέτο" από τη VW για να πάρεις το Jetta με 160 ps ;

Όπως είδα ότι υπήρχε ρύθμιση για τα 170άρια να τα ρίχνουν στα 160, μήπως έπαιζε κάτι αντίστοιχο στα 140άρια, αλλά προς τα πάνω;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Ηλία, μπορείς κάλλιστα να διακρίνεις τον κινητήρα σύμφωνα με τους κωδικούς που έχει ο κάθε ένας. Πιο συγκεκριμένα :

1.4 TSI 122 PS Κωδικός κινητήρα : CAXA

1.4 TSI 140 PS Κωδικός κινητήρα : BMY, CAVC

1.4 TSI 160 PS Κωδικός κινητήρα : CAVD, CNWA, CDAA, BYT, BZB

1.4 TSI 170 PS Κωδικός κινητήρα : BLG

Link to comment
Share on other sites

Το επαναφέρω για να μην μείνει "στον αέρα".

Υπάρχει τελικά έκδοση Jetta με 160 άλογα (μόλις έγινα κάτοχος αυτής).

Ο κωδικός κινητήρα είναι ο CAVD.
Απ'ότι κατάλαβα βλέποντας στον Η/Υ στο συνεργείο, έβγαινε στην παραγωγή το '08-'09.

 

Στο νέο Jetta, ο ίδιος κινητήρας (CAVD) παράγει 150 ps.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, για να μην ανοίγω νέο θέμα, ρωτάω εδώ. Από τον περασμένο Οκτώβρη που έγινε το σέρβις, το αμάξι δεν τραβάει όπως πριν ( 1.400 TSI  jetta 1ος του 2009 με κωδικό κινητήρα CAVD 1483) . Διαβάζοντας εδώ, ρώτησα τον τεχνικό αν όντως με την αναβάθμιση - που στην ουσία υποβάθμιση είναι- μειώθηκαν τα άλογα. Μου είπε πως όχι , και όταν επέμεινα πως βλέπω αλλαγή, μου είπε πως ίσως υπάρχει μία μικρή μείωση, αλλά είναι υποχρεωτική η αλλαγή αλλιώς αν δεν δεχόμουν έπρεπε να υπογράψω πως αναλαμβάνω την ευθύνη τυχόν βλαβών. Τώρα τι εννοεί δεν το κατάλαβα καθότι το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης και δεν νομίζω να καλυφτώ σε τίποτα. Βέβαια δεν μου απάντησε στο ερώτημα αν η VW θα μου επιστρέψει την χρηματική διαφορά αφού πλήρωσα αυτοκίνητο 160 αλόγων και μετά μου το μετατρέπει ετσιθελικα σε μικρότερο.

Η ερώτηση είναι, αν ζητήσω να αφαιρέσουν την αναβάθμιση (ή όπως αλλιώς λέγεται ) για να "με ακούει " το αμάξι όταν πατάω γκάζι, τι κίνδυνοι ελοχεύουν. Υπάρχει κάποιο ιστορικό βλαβών που ίσως εμφανίσει;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μάλλον το πήρα "έτοιμο" με τη μείωση. Αλλά αυτό που λες το καταλαβαίνω κ γω (στο "άκουσμα" του πεντάλ του γκαζιού κυρίως, μου δίνει την αίσθηση ενός "κακού" ηλεκτρόγκαζου. Σε σύγκριση με το ΙΒΙΖΑ, νιώθω σα να μπαίνω από ντιζάτο σε ηλεκτρόγκαζο, τέτοια διαφορά)

 

Εδώ (στο section του forum για τα Jetta) δε λέει πολλά. Δεν έχει την ίδια "κίνηση" (όπως είναι λογικό) με τα Golf.

Κάποια στιγμή (πριν πάρω το αμάξι που ψαχνόμουν) είχε πάρει κάτι το μάτι μου, αλλά στη "περιοχή" των Golf. Τώρα δεν έχω χρόνο να το ψάξω.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το διαπίστωσα πως δεν έχει πολύ κίνηση.  Αλλά από την άλλη δεν βρήκα και κάτι στα GOLF σχετικό με την απορία μου. Άσε που φοβάμαι να ρωτήσω εκεί μην πω καμιά πατάτα και γελάνε μαζί μου. Ξέρεις, δεν είμαι γκαζοφονιάς αλλά μου φαίνεται μεγάλη η διαφορά στο γκάζι και σκέφτομαι να το επαναφέρω, αν στο ψάξε ψάξε δεν βρω κάποιο ιστορικό βλαβών στο συγκεκριμένο μοτέρ με τα 160 άλογα.Κανονικά θα μου το κάνουν χωρίς κόστος έτσι δεν είναι; Εσύ έχεις ακούσει να βγάζουν τιποτα; 

Link to comment
Share on other sites

Όσο έψαχνα για τα TSi πριν αποφασίσω να πάρω ένα, σε δύο προβλήματα είχα καταλήξει.
Στη καδένα κ στην αντλία νερού.

 

Η αντλία σίγουρα δεν έχει σχέση με οτιδήποτε σε. . . software.
Τώρα αν το θέμα που παρουσιάζεται με τη καδένα, σχετίζεται με οποιονδήποτε τρόπο με την "αναβάθμιση" δεν το νομίζω (προσωπική άποψη) αλλά ούτε μπορώ να το αποκλείσω.

 

Ναι είναι μλκία να έχουμε πάρει το 160άρι κ να είναι πλέον λιγότερα τα αλόγατα, αλλά αυτό δε συμβαίνει μόνο σ'εμάς.
Αυτήν την "αναβάθμιση" την κάνουν σίγουρα κ στο GT κ νομίζω κ στο 140άρι (με τα ίδια αποτελέσματα)

 

Υ.Γ.: Αν έψαξες κ είσαι σίγουρος ότι δε βρήκες κάτι, ρώτα. Αυτός είναι ο σκοπός των forum:
Ψάχνεις, διαβάζεις κ άμα δε βγάλεις άκρη, ρωτάς.

Link to comment
Share on other sites

Η Αναβαθμιση στα CAVD ειναι η 24S4 αυτη ειναι η περιβοήτη αναβαθμιση που χάνεις αλογα.
Τα πρωτα CAVD του 08-09 οταν πρωτοβγηκαν δεν ηταν 160 αλογα , αν τα εβαζες δυναμομετρο εβγαιναν 180+ αλογα με πολυ νευρο !
ΟΜΩΣ Υπηρχαν πολλα κρουσματα με σπασμενα λουκια εμβολων . Η Αναβαθμιση 24S4 ειναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ και πρεπει να υπαρχει στο μοτερ αλλιως κινδυνευει να σπάσει .!
Οι επομενες παρτιδες CAVD με περασμενη απο το εργοστασιο με αυτη την αναβαθμιση σε δυναμομετρο βγαζουν 170-175 αλογα .

Οσο για το ηλεκτρογκαζο ετσι ηταν παντα .... ειναι θεμα συνηθειας
@stevasil εσενα χαθηκε το νευρο αμεσως μετα το update? τωρα εκανες το update ή εχεις χρονια? Δεν καταλαβα το προβλημα σου

Link to comment
Share on other sites

Η Αναβαθμιση στα CAVD ειναι η 24S4 αυτη ειναι η περιβοήτη αναβαθμιση που χάνεις αλογα.

Τα πρωτα CAVD του 08-09 οταν πρωτοβγηκαν δεν ηταν 160 αλογα , αν τα εβαζες δυναμομετρο εβγαιναν 180+ αλογα με πολυ νευρο !

ΟΜΩΣ Υπηρχαν πολλα κρουσματα με σπασμενα λουκια εμβολων . Η Αναβαθμιση 24S4 ειναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ και πρεπει να υπαρχει στο μοτερ αλλιως κινδυνευει να σπάσει .!

Οι επομενες παρτιδες CAVD με περασμενη απο το εργοστασιο με αυτη την αναβαθμιση σε δυναμομετρο βγαζουν 170-175 αλογα .

Οσο για το ηλεκτρογκαζο ετσι ηταν παντα .... ειναι θεμα συνηθειας

@stevasil εσενα χαθηκε το νευρο αμεσως μετα το update? τωρα εκανες το update ή εχεις χρονια? Δεν καταλαβα το προβλημα σου

 

 

Λοιπόν κοίτα. Το αμάξι το αγόρασε ο πατέρας μου 1ος του 2009, αλλά δεν ήξερε τι έπερνε. Βρισκόμουν Αθήνα τότε και έκανα την αγορά για παρτη του από την γνωστή αντιπροσωπεία στη Λεωφ. Καρέα. Το αμάξι το είχα στα χέρια μου κάνα τρίμηνο Αθήνα και στρώθηκε ευλαβικά στα χέρια μου Εγώ είχα AUDI A4.  Μέχρι που πριν κανα τρίμηνο , ο πατέρας μου ζήτησε να μου δώσει το Jetta και να του δώσω το δικό μου να το δωσει ανταλλαγή να πάρει το polo. Ok ειπα, δεν χαλάστηκα. Το update  έγινε τον Οκτώβρη του 2012 , αλλά επειδή τότε δεν το είχα εγώ, παρά το έπερνα σποραδικά, δεν διαπίστωσα τίποτα. Βλέποντας όμως το jetta τώρα σε σχέση με εκείνο που θυμάμαι , είναι η μέρα με την νύχτα ρε παιδιά. Ο κωδικός στο ταμπελάκι αν σας λέει τίποτα είναι

 

M

CAVD1483

3752266

 

Το πρόβλημα μου είναι πως θέλω ξανά πίσω το παλιό καλό , νευρικό jettάκι και δεν ξέρω τι διακινδυνεύω ζητώντας να μου το επαναφέρουν στην  προηγούμενη κατάσταση του. Να σημειωθεί πως το αμάξι δεν το "σπάω", το μεταχειρίζομαι με στοργή και προδερμ όταν το οδηγώ αλλά μου λείπει το γκάζι που γνώρισα όταν ακόμα το είχε ο πατέρας μου.

 

 

edit: Τελικά πόσα άλογα είχε και πόσα έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, έχω ακούσει πολλες απόψεις. Ο μηχανικός εδώ στην Κέρκυρα μου είχε πει για 170+, ο πωλητής στην Αθήνα τότε 160, ενώ φίλος μηχανικός στην seat  το 2009 μου είχε πεί όντως για 180. Γιατί δεν υπάρχει συγκεκριμένη πληροφορία.

Επίσης γιατί οι επίσημες αντιπροσωπίες ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΏΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΣΕ ΙΠΠΟΥΣ; Βάζουν την αναβάθμιση λες και είναι στα κρυφά. 

Edited by stevasil
Link to comment
Share on other sites

Φίλε απο την στιγμή που έγινε η αναβάθμιση αν θυμάμαι καλά δεν γίνεται επιστροφή. Τώρα η λύση ειναι να βάλεις ένα προγραμμα οπότε έχεις το ρευστο με κανά 400αρι και θα είσαι μια χαρά. Αν και δεν νομίζω να ειναι τόσο τραγικά τα πράγματα και ότι θα το συνηθισεις! Εξάλλου καλύτερα χαμηλώνει και safe παρά δυνατό και επικίνδυνο να σπάσει. Τι να πω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η Αναβαθμιση στα CAVD ειναι η 24S4 αυτη ειναι η περιβοήτη αναβαθμιση που χάνεις αλογα.

Τα πρωτα CAVD του 08-09 οταν πρωτοβγηκαν δεν ηταν 160 αλογα , αν τα εβαζες δυναμομετρο εβγαιναν 180+ αλογα με πολυ νευρο !

ΟΜΩΣ Υπηρχαν πολλα κρουσματα με σπασμενα λουκια εμβολων . Η Αναβαθμιση 24S4 ειναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ και πρεπει να υπαρχει στο μοτερ αλλιως κινδυνευει να σπάσει .!

Οι επομενες παρτιδες CAVD με περασμενη απο το εργοστασιο με αυτη την αναβαθμιση σε δυναμομετρο βγαζουν 170-175 αλογα .

Οσο για το ηλεκτρογκαζο ετσι ηταν παντα .... ειναι θεμα συνηθειας

@stevasil εσενα χαθηκε το νευρο αμεσως μετα το update? τωρα εκανες το update ή εχεις χρονια? Δεν καταλαβα το προβλημα σου

Aν ειναι τοσο ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ γιατι ετσι μου ειχαν πει και εμενα  για την 24m3 σε ΒΜΥ κινητηρες ,δεν επρεπε  να μας ενημερωσουν γραπτως η τηλεφωνικος?Και  καλα  καποιος που πηγαινει στην vW για service .Kαπιος που εληξε η εγγυηση του και κανει αλλου service πρεπει να παρει τα πιστονια στα  χερια?Στην τελικη δεν ειναι καδενα   να κανουν την παπια... ενα software  ειναι με μηδενικο κοστος!!

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Aν ειναι τοσο ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ γιατι ετσι μου ειχαν πει και εμενα  για την 24m3 σε ΒΜΥ κινητηρες ,δεν επρεπε  να μας ενημερωσουν γραπτως η τηλεφωνικος?Και  καλα  καποιος που πηγαινει στην vW για service .Kαπιος που εληξε η εγγυηση του και κανει αλλου service πρεπει να παρει τα πιστονια στα  χερια?Στην τελικη δεν ειναι καδενα   να κανουν την παπια... ενα software  ειναι με μηδενικο κοστος!!

Αυτό με χαλάει κι εμένα μεταξύ άλλων. Τέσπα, μιλώντας με έναν μηχανικό , μου είπε πως υπήρχαν πολλά κρούσματα σπασμένων εμβόλων και γιαυτό άλλαξαν - μείωσαν τους ίππους.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με χαλάει κι εμένα μεταξύ άλλων. Τέσπα, μιλώντας με έναν μηχανικό , μου είπε πως υπήρχαν πολλά κρούσματα σπασμένων εμβόλων και γιαυτό άλλαξαν - μείωσαν τους ίππους.

Αυτο ειναι αναληθες. Ολο μαλακες εχει γεμισει στις αντιπροσωπειες

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι αναληθες. Ολο μαλακες εχει γεμισει στις αντιπροσωπειες

Κι εγώ που δε ξέρω πολλά, τι να πιστέψω ρε γμτ;

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα σε ολα τα παιδια!

Ο μπατζανακης μου μολις πηρε ενα Jetta model 09 με τα 160 αλογα.

Κωδικος κινητηρα ειναι CAVDX0.

Ειναι σωστος ο κωδικος  παιδια?

Edited by ManolisGti
Link to comment
Share on other sites

Ο κινητηρας με τα 140hp εχει turbo και κομπρεσορα. Ο 160 hp εχει μονο το turbo. Ο πρωτος κινητηρας ηταν ο BMY το 2007

Ο κινητηρας με τα 140hp εχει turbo και κομπρεσορα. Ο 160 hp εχει μονο το turbo. Ο πρωτος κινητηρας ηταν ο BMY το 2007

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητηρας με τα 140hp εχει turbo και κομπρεσορα. Ο 160 hp εχει μονο το turbo. Ο πρωτος κινητηρας ηταν ο BMY το 2007

Ο κινητηρας με τα 140hp εχει turbo και κομπρεσορα. Ο 160 hp εχει μονο το turbo. Ο πρωτος κινητηρας ηταν ο BMY το 2007

 

 

Ευχαριστω πολυ! :good:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.