Golf_mk1 Posted September 12, 2012 Report Share Posted September 12, 2012 Φίλος πήρε Golf 5 FSI 1.4 και έχει το εξής πρόβλημα: Όταν είναι στην ανηφόρα ακίνητος με 1η πρέπει να δώσει πολύ γκάζι και να 'παίξει' με το συμπλέκτη αλλιώς σβήνει ακόμα και με ένα άτομο μέσα. Το ρελαντί όταν ζεσταθεί είναι περίπου 700 σαλ με ένα ελαφρύ τρέμουλο. Έχει κάνει πρόσφατα πλήρες σέρβις και επιπλέον άλλαξε τρόμπα βενζίνης. Τι μπορεί να φταίει??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted September 12, 2012 Report Share Posted September 12, 2012 Ότι είναι ψόφιο... Σε μεγάλες ανηφόρες με κάτω απο 1500-1800 δεν φεύγεις... Δεν έχει κάτι το αμάξι. Απλά μέχρι να μάθει που σκορτσάρει με τον συμπλέκτη ώστε να του δώσει γκάζι θα του σβήνει αρκετά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Ότι είναι ψόφιο... Σε μεγάλες ανηφόρες με κάτω απο 1500-1800 δεν φεύγεις... Δεν έχει κάτι το αμάξι. Απλά μέχρι να μάθει που σκορτσάρει με τον συμπλέκτη ώστε να του δώσει γκάζι θα του σβήνει αρκετά 75 άλογα έχει το κακόμοιρο, που να πάει με τόσο βάρος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted September 13, 2012 Author Report Share Posted September 13, 2012 Για να εκκινήσει στην ανηφόρα θέλει πάνω από 3000 σαλ με αρκετό συμπλέκτη. Το οδήγησα και εγώ και μου φαίνεται σαν να κόβει δύναμη ο κινητήρας και σβήνει. Το δικό golf iv1.4 με παρόμοια ιπποδύναμη και βάρος και ξεκινάει πιο χαλαρά και με πιο νεύρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Το ιδιο πρόβλημα είχα με παλιό Cordoba με ηλ. γκάζι στις ανηφόρες. Και ψόφιο και ηλ.γκάζι είναι συνδιασμός φοβερός και ικανός να σου φάει το δίσκο εύκολα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dartaholics Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 (edited) Χαχαχχαχα... Τι μου θυμισατε!!! Έγω με 1,4 ιβιζα 75hp και έκλεινα τότε το air condition για να ξεκινήσω απο φανάρι και εσυ λες για ανηφόρα. Χειρόφρενο πολλές στροφές γκαζι και φεύγει. Είναι πολυ ψωφιο το άτιμο. Edited September 13, 2012 by Dartaholics Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Για τι ανηφόρα μιλάμε? Αν μου πεις καμία δυνατή τύπου Λυκαβηττός,Γαλάτσι κλπ είναι πολύ λογικό. Απλά αν το μάθεις δεν θα φεύγεις με 3000 αλλα με 2300 περίπου. Χειρόφρενο πάντα ή αν έχεις μεγάλο πέλμα γκάζι-φρένο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
power_gr Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 Το FSI είναι 90 άλογα. Αν έχει κουμπί για αντι-σπιν πέστου να το απενεργοποιήσει στο ξεκίνημα γιατί κόβει αρκετή δύναμη από τον τροχό. Επίσης φαντάζομαι δεν επχει ανοιχτό clima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted September 15, 2012 Author Report Share Posted September 15, 2012 Τελικά έγινε καθαρισμός της πεταλούδας και από τα λεγόμενα του φίλου μου πάει καλύτερα. Θα δείξει....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antuan Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Είχα δώσει 30 ευρώ για καθάρισμα πεταλούδας σε golf fsi 1.6 me 85.000χλμ. Ο μάστορας καθάρισε μόνο την πεταλούδα,μετά την πεταλούδα έχει πάρα πολύ βρώμα,θα έλεγα ότι η πεταλούδα "απλά ήταν σκονισμένη" ήταν τα πιο πετάμενα 30 ευρώ για το αυτοκίνητο μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Μου έκανε και έμενα κοψίματα στα 90.000 ΚΜ (FSI 1.6),έκανα καθαρισμό πεταλούδας και έστρωσε. Δεν πλήρωσα τίποτα για τον καθαρισμό, είμαι πελάτης στο συνεργείο αυτό πάνω από 20 χρόνια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antuan Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 Εμενα ηταν ετσι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...