Jump to content
Golf_mk1

Golf 5 Fsi Πρόβλημα Ανηφορικής Εκκίνησης

Recommended Posts

Φίλος πήρε Golf 5 FSI 1.4 και έχει το εξής πρόβλημα:

Όταν είναι στην ανηφόρα ακίνητος με 1η πρέπει να δώσει πολύ γκάζι και να 'παίξει' με το συμπλέκτη αλλιώς σβήνει ακόμα και με ένα άτομο μέσα. Το ρελαντί όταν ζεσταθεί είναι περίπου 700 σαλ με ένα ελαφρύ τρέμουλο. Έχει κάνει πρόσφατα πλήρες σέρβις και επιπλέον άλλαξε τρόμπα βενζίνης. Τι μπορεί να φταίει???

Link to comment
Share on other sites

Ότι είναι ψόφιο... Σε μεγάλες ανηφόρες με κάτω απο 1500-1800 δεν φεύγεις... Δεν έχει κάτι το αμάξι. Απλά μέχρι να μάθει που σκορτσάρει με τον συμπλέκτη ώστε να του δώσει γκάζι θα του σβήνει αρκετά

Link to comment
Share on other sites

Ότι είναι ψόφιο... Σε μεγάλες ανηφόρες με κάτω απο 1500-1800 δεν φεύγεις... Δεν έχει κάτι το αμάξι. Απλά μέχρι να μάθει που σκορτσάρει με τον συμπλέκτη ώστε να του δώσει γκάζι θα του σβήνει αρκετά

75 άλογα έχει το κακόμοιρο, που να πάει με τόσο βάρος?

Link to comment
Share on other sites

Για να εκκινήσει στην ανηφόρα θέλει πάνω από 3000 σαλ με αρκετό συμπλέκτη. Το οδήγησα και εγώ και μου φαίνεται σαν να κόβει δύναμη ο κινητήρας και σβήνει. Το δικό golf iv1.4 με παρόμοια ιπποδύναμη και βάρος και ξεκινάει πιο χαλαρά και με πιο νεύρο.

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο πρόβλημα είχα με παλιό Cordoba με ηλ. γκάζι στις ανηφόρες. Και ψόφιο και ηλ.γκάζι είναι συνδιασμός φοβερός και ικανός να σου φάει το δίσκο εύκολα

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχχαχα... Τι μου θυμισατε!!! Έγω με 1,4 ιβιζα 75hp και έκλεινα τότε το air condition για να ξεκινήσω απο φανάρι και εσυ λες για ανηφόρα.

Χειρόφρενο πολλές στροφές γκαζι και φεύγει.

Είναι πολυ ψωφιο το άτιμο.

Edited by Dartaholics
Link to comment
Share on other sites

Για τι ανηφόρα μιλάμε? Αν μου πεις καμία δυνατή τύπου Λυκαβηττός,Γαλάτσι κλπ είναι πολύ λογικό. Απλά αν το μάθεις δεν θα φεύγεις με 3000 αλλα με 2300 περίπου. Χειρόφρενο πάντα ή αν έχεις μεγάλο πέλμα γκάζι-φρένο..

Link to comment
Share on other sites

Το FSI είναι 90 άλογα. Αν έχει κουμπί για αντι-σπιν πέστου να το απενεργοποιήσει στο ξεκίνημα γιατί κόβει αρκετή δύναμη από τον τροχό. Επίσης φαντάζομαι δεν επχει ανοιχτό clima.

Link to comment
Share on other sites

Είχα δώσει 30 ευρώ για καθάρισμα πεταλούδας σε golf fsi 1.6 me 85.000χλμ.

Ο μάστορας καθάρισε μόνο την πεταλούδα,μετά την πεταλούδα έχει πάρα πολύ βρώμα,θα έλεγα ότι η πεταλούδα "απλά ήταν σκονισμένη"

ήταν τα πιο πετάμενα 30 ευρώ για το αυτοκίνητο μου

Link to comment
Share on other sites

Μου έκανε και έμενα κοψίματα στα 90.000 ΚΜ (FSI 1.6),έκανα καθαρισμό πεταλούδας και έστρωσε.

Δεν πλήρωσα τίποτα για τον καθαρισμό, είμαι πελάτης στο συνεργείο αυτό πάνω από 20 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.