vaik Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Γεία σας,έχουμε ενα skoda fabia combi (μοντ.2005 VW κινητήρας) είναι τρικύλινδρο 1200κυβικά και μας παρουσιασε πρόβλημα στον 2ο κύλινδρο δηλαδή το πήγαμε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μας είπε οτι το πρόβλημα ειναι στον 2ο κύλινδρο και οτι δεν υπάρχει αρκετή πίεση στο πιστονι (αν το λεω σωστα)(έχουμε αλλάξει πολλαπλασιαστή στο 2ο), οταν το αμάξι είναι λίγη ώρα (1-2 λεπτα) στο ρελαντί στο φανάρι πχ σβήνει η μηχανή και πρεπεί να ξαναβάλεις μπρος και λειτουργεί μια χαρα Στο συνεργείο μας ζητησαν 700Ε για να το ανοίξουν την μηχανή κτλ για να δουν τι εχει Τώρα παρατηρήσαμε οτι όταν το air-condition είναι αναμμένο δεν σβήνει οταν ειναι στο ρελαντί!!Μήπως κανένας άρχοντας γνωρίζει απο τι είναι? Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Γεία σας,έχουμε ενα skoda fabia combi (μοντ.2005 VW κινητήρας) είναι τρικύλινδρο 1200κυβικά και μας παρουσιασε πρόβλημα στον 2ο κύλινδρο δηλαδή το πήγαμε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μας είπε οτι το πρόβλημα ειναι στον 2ο κύλινδρο και οτι δεν υπάρχει αρκετή πίεση στο πιστονι (αν το λεω σωστα)(έχουμε αλλάξει πολλαπλασιαστή στο 2ο), οταν το αμάξι είναι λίγη ώρα (1-2 λεπτα) στο ρελαντί στο φανάρι πχ σβήνει η μηχανή και πρεπεί να ξαναβάλεις μπρος και λειτουργεί μια χαρα Στο συνεργείο μας ζητησαν 700Ε για να το ανοίξουν την μηχανή κτλ για να δουν τι εχει Τώρα παρατηρήσαμε οτι όταν το air-condition είναι αναμμένο δεν σβήνει οταν ειναι στο ρελαντί!!Μήπως κανένας άρχοντας γνωρίζει απο τι είναι? Ευχαριστω Ένα αντίστοιχο πρόβλημα σε Fabian 1.2 είχε φίλος. Του άλλαξαν πολλαπλασιάστηκαν αλλα τίποτα. Μετρουσαν συμπιεσεις τιποτα. Τελικά ήταν εγκεφαλος!!! Για πρόσεξε μην σου ανοίξουν τσάμπα το μοτέρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antuan Posted October 3, 2012 Report Share Posted October 3, 2012 Σε μια φιλη με ibiza 2008 1.2 τρικύλινδρο, αναβε το check engine και ρέταρε (δεν έσβηνε όμως). η συμπιεση ηταν περιπου 220 στον πρωτο και τριτο κυλινδρο και περιπου 175 στο δευτερο το διαγνωστικο έλεγε κάτι για πρόωρο σπινθηρισμό, Οι μάστορες που το κοιτάξανε είπαν ότι τα 175 είναι εντάξει. Τελικά το ανοίξανε και η βαλβίδα εισαγωγής του δευτέρου κυλίνδρου δεν εφαπτονε τέλεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted October 3, 2012 Report Share Posted October 3, 2012 Το ιδιο ακριβος ειχε παθει η μανα μου στο πολο της δεν καθοταν καλα μια βαλβιδα και ανοιχτικε μοτερ και θελει καποια δουλιτσα για να το φιαξουν...παντος το ειχαμε παι σε φιλο μου μηχανικο 350 κοστος ολη η δουλεια....μην το πας αντιπροσοπεια θα σε κλεψουνε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antuan Posted October 3, 2012 Report Share Posted October 3, 2012 Σε εμάς πήγε 500 ο μάστορας και μηχανουργείο. και περίπου 170 ευρώ τα ανταλλακτικά, στην τελικη φανηκε οτι ουτε αυτος ηξερε πως να δεσει τη μηχανη,γιατι ηρθε ενας αλλος κυριος απο αλλο συνεργειο για να το κανει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...