Jump to content
vaik

Skoda Fabia Combi Προβλημα Στον 2O Κυλινδρο! :Excl:

Recommended Posts

Γεία σας,έχουμε ενα skoda fabia combi (μοντ.2005 VW κινητήρας) είναι τρικύλινδρο 1200κυβικά και μας παρουσιασε πρόβλημα στον 2ο κύλινδρο δηλαδή το πήγαμε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μας είπε οτι το πρόβλημα ειναι στον 2ο κύλινδρο και οτι δεν υπάρχει αρκετή πίεση στο πιστονι (αν το λεω σωστα)(έχουμε αλλάξει πολλαπλασιαστή στο 2ο), οταν το αμάξι είναι λίγη ώρα (1-2 λεπτα) στο ρελαντί στο φανάρι πχ σβήνει η μηχανή και πρεπεί να ξαναβάλεις μπρος και λειτουργεί μια χαρα Στο συνεργείο μας ζητησαν 700Ε για να το ανοίξουν την μηχανή κτλ για να δουν τι εχει Τώρα παρατηρήσαμε οτι όταν το air-condition είναι αναμμένο δεν σβήνει οταν ειναι στο ρελαντί!!Μήπως κανένας άρχοντας :bling: γνωρίζει απο τι είναι? :help: Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Γεία σας,έχουμε ενα skoda fabia combi (μοντ.2005 VW κινητήρας) είναι τρικύλινδρο 1200κυβικά και μας παρουσιασε πρόβλημα στον 2ο κύλινδρο δηλαδή το πήγαμε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μας είπε οτι το πρόβλημα ειναι στον 2ο κύλινδρο και οτι δεν υπάρχει αρκετή πίεση στο πιστονι (αν το λεω σωστα)(έχουμε αλλάξει πολλαπλασιαστή στο 2ο), οταν το αμάξι είναι λίγη ώρα (1-2 λεπτα) στο ρελαντί στο φανάρι πχ σβήνει η μηχανή και πρεπεί να ξαναβάλεις μπρος και λειτουργεί μια χαρα Στο συνεργείο μας ζητησαν 700Ε για να το ανοίξουν την μηχανή κτλ για να δουν τι εχει Τώρα παρατηρήσαμε οτι όταν το air-condition είναι αναμμένο δεν σβήνει οταν ειναι στο ρελαντί!!Μήπως κανένας άρχοντας :bling: γνωρίζει απο τι είναι? :help: Ευχαριστω

Ένα αντίστοιχο πρόβλημα σε Fabian 1.2 είχε φίλος. Του άλλαξαν πολλαπλασιάστηκαν αλλα τίποτα. Μετρουσαν συμπιεσεις τιποτα. Τελικά ήταν εγκεφαλος!!! Για πρόσεξε μην σου ανοίξουν τσάμπα το μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Σε μια φιλη με ibiza 2008 1.2 τρικύλινδρο, αναβε το check engine και ρέταρε (δεν έσβηνε όμως).

η συμπιεση ηταν περιπου 220 στον πρωτο και τριτο κυλινδρο και περιπου 175 στο δευτερο

το διαγνωστικο έλεγε κάτι για πρόωρο σπινθηρισμό,

Οι μάστορες που το κοιτάξανε είπαν ότι τα 175 είναι εντάξει.

Τελικά το ανοίξανε και η βαλβίδα εισαγωγής του δευτέρου κυλίνδρου δεν εφαπτονε τέλεια

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο ακριβος ειχε παθει η μανα μου στο πολο της δεν καθοταν καλα μια βαλβιδα και ανοιχτικε μοτερ και θελει καποια δουλιτσα για να το φιαξουν...παντος το ειχαμε παι σε φιλο μου μηχανικο 350 κοστος ολη η δουλεια....μην το πας αντιπροσοπεια θα σε κλεψουνε.

Link to comment
Share on other sites

Σε εμάς πήγε 500 ο μάστορας και μηχανουργείο.

και περίπου 170 ευρώ τα ανταλλακτικά,

στην τελικη φανηκε οτι ουτε αυτος ηξερε πως να δεσει τη μηχανη,γιατι ηρθε ενας αλλος κυριος απο αλλο συνεργειο για να το κανει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.