Jump to content
geologist

Αλλαγή Κινητήρα (Polo Gti)

Recommended Posts

το θεμα ειναι οτι δεν τους λενε κιολας τι αλλαξε σ αυτον τον περιβοητο νεο κινητηρα???γιατι δεν καιει????

πλησιαζει ο καιρος και για μενα να παω για τι δευτερη μετρηση.αντε να δω τι θα μου πουν

Το καλοκαίρι έκανα 4000χλμ στο εξωτερικό και έκαψε σχεδόν 600ml!!!

Μέσα στην πόλη όμως καίει όσο θές... Οπότε δεν πολυεμπιστευομαι και την αντικατάσταση. Αν δεν κάνει κάποιος πάνω απο 5000χλμ δεν θα έχουμε ασφαλή συμπεράσματα.

Edited by GEORGETDM
Link to comment
Share on other sites

οτι να ναι μου φαινεται.σε ενα χρονο ακριβως το ξεχρεωνω και βλεπω να τρωει ποδι αν δεν γινει κατι

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι έκανα 4000χλμ στο εξωτερικό και έκαψε σχεδόν 600ml!!!

Μέσα στην πόλη όμως καίει όσο θές... Οπότε δεν πολυεμπιστευομαι και την αντικατάσταση. Αν δεν κάνει κάποιος πάνω απο 5000χλμ δεν θα έχουμε ασφαλή συμπεράσματα.

Ποτέ έκανες αλλαγή κινητήρα αν επιτρέπετε ;

Κοντά στην δαυλιά μου γνωρίζω ένα παλικάρι που έχει πάρει ένα fabia vrs

τελευταίας φουρνιάς και τον ρώτησα αν έχει κάψει λάδι καθόλου και αυτός μου λέει έως τα 6000 κμ που έχει κάνει δεν έχει αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα και του φάνηκε περίεργο όταν του ανέφερα ότι αυτός ο κινητήρας έχει αυτο το πρόβλημα και άλλο ένα περιστατικό με ένα παλικάρι στην εταιρεία που το πάω είναι μηχανικός εκεί δεν αντιμετωπίζει και αυτός πρόβλημα με λάδια αλλά δεν γνωρίζω χιλιόμετρα η φουρνιά δεν τον ρώτησα κάτι παραπάνω α μόνο ότι φοραει πρόγραμμα ξέρω. Μπορεί βέβαια να μου λένε και μπαρούφες .Θα μάθω και εγώ σύντομα αύριο το πάω μέσα επιτέλους μετά από 7+ μήνες αναμονής.

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

To πρόβλημα καψίματος λαδιών εμφανίζεται ή στην αρχή ή μπορεί και μετά από 20000 χιλιόμετρα όπως έγινε με εμένα... Οπότε ο καιρός θα δείξει...

Link to comment
Share on other sites

To πρόβλημα καψίματος λαδιών εμφανίζεται ή στην αρχή ή μπορεί και μετά από 20000 χιλιόμετρα όπως έγινε με εμένα... Οπότε ο καιρός θα δείξει...

Μήπως το αυτοκίνητο το κινούσε εκτός πόλης και μετά άρχισες να το δουλεύεις μέσα ;

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ έκανες αλλαγή κινητήρα αν επιτρέπετε ;

Δεν έχω κάνει, ακόμα...

To πρόβλημα καψίματος λαδιών εμφανίζεται ή στην αρχή ή μπορεί και μετά από 20000 χιλιόμετρα όπως έγινε με εμένα... Οπότε ο καιρός θα δείξει...

Σωστός το χα ξεχάσει το δικό σου. Μόνο ο καιρός θα δείξει.

Link to comment
Share on other sites

απο τη μια εχει και λιγο φαση η ολη κατασταση....μια ζωη θα σε κραταει σε αγωνια εχει καψει δεν εχει καψει, ετσι για να υπαρχει και μια αγωνια βρε παιδι μου να γουσταριζεις.αλλιως τι νοημα θα ειχε η ζωη??? :crazy:

αν δεν μεινεις εστω και μια φορα με το αμαξι σου στο δρομο, αν δεν καψεις ενα κινητηρα τι θα διηγησε στα παιδια σου?

ουστου ολοι παλιοξενερωτοι!!!!!!

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

Πέστα βρε Σπύρο. Οι Γερμανοί μας φτιάχνουν...και εμείς γκρινιάζουμε.

Πάντως εγώ εχω ωραίες αναμνήσεις με το GTI και δεν με χαλάει τόσο. :clapping:

Αν όλα ήταν μελι γάλα τι θα συζητούσαμε οτι έχουμε το τελειο GTI? Δεν είμαι κολλημένος με την VW και πιθανόν να μην ξαναπάρω VW αλλα τουλάχιστον το απολαμβάνω.

Και μην ξεχνιόμαστε οταν το σκίζεις δεν καίει λάδια! :yahoo:

Δεν βλέπω όμως να γράφουν αυτοί που έκαναν αντικατάσταση κινητήρα. Εχετε δει ενα αυτοκόλλητο απο την μεριά του δοχείου νερού που γράφει ημερομηνία παραγωγής του κινητήρα να μας ποστάρετε λεπτομέρειες?

Edited by GEORGETDM
Link to comment
Share on other sites

Να σε σίγουρος μόλις το παραλάβω θα βάλω φωτογραφίες από όπου θέλετε .Δεν έκανα αυτό που είχα σκεφτεί πριν το βάλω μέσα δηλαδή να βγάλω φωτογραφίες από οτι σημεία μπορώ τον παλιό κινητήρα :sorry: .

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το αυτοκίνητο το κινούσε εκτός πόλης και μετά άρχισες να το δουλεύεις μέσα ;

Το αυτοκίνητο το κινώ πάντα εγνατία απλά στην αρχή το έσκιζα... Μετά ακρίβεινε η βενζίνη και πήγαινα σαν κότα... Τότε ήταν που ξεκίνησε!

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό άρχισε να σου εμφανίζετε το πρόβλημα που προϋπήρχε εγώ κινούμε περισσότερο μέσα Αθήνα και η κατανάλωση ήταν αρκετά μεγαλύτερη από της περιόδους που έκανα μεγάλες διαδρομές εκτός .2 Polo gti έχω δει σε μια μέρα σε κίνηση και στο σταματά ξεκίνα έβγαζαν ντουμάνι αντίθετα με όσα έχω δει σε αυτοκινητόδρομο με πολλά χιλιόμετρα και δεν έβγαζαν τπτ από πίσω .Εγώ όταν το παραλάβω θα κάνω φυσικά ένα στρώσιμο αλλά θα το δουλεύω περισσότερο Αθήνα οπότε πιστεύω θα έχω καλύτερη εικόνα για το πρόβλημα.

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

εχω 2000λχμ με το καινουριο μοτερ.εκανα καλο στρωσιμο μεχρι τα 1500 δηλαδη οπως εχω ξαναγραψει του τα δινα με μισογκαζα να γεμιζει.

απο τα 1500 κ περα εχει πεσει σκισιμο..

το αμαξι δεν εχει καψει σταγονα.οχι ντουμανια δε βγαζει πισω αλλα η εξατμιση ειναι και πεντακαθαρη..με το παλιο μοτερ,το πλενα και εκανα 20χλμ κ ηδη ηταν καταμαυρη.

φτου φτου φτου

Link to comment
Share on other sites

εχω 2000λχμ με το καινουριο μοτερ.εκανα καλο στρωσιμο μεχρι τα 1500 δηλαδη οπως εχω ξαναγραψει του τα δινα με μισογκαζα να γεμιζει.

απο τα 1500 κ περα εχει πεσει σκισιμο..

το αμαξι δεν εχει καψει σταγονα.οχι ντουμανια δε βγαζει πισω αλλα η εξατμιση ειναι και πεντακαθαρη..με το παλιο μοτερ,το πλενα και εκανα 20χλμ κ ηδη ηταν καταμαυρη.

φτου φτου φτου

Όταν λες με μισόγκαζα τι εννοείς; Πρέπει δλδ στην αρχή να το τρώει το σκισιματάκι του;

Link to comment
Share on other sites

εχω 2000λχμ με το καινουριο μοτερ.εκανα καλο στρωσιμο μεχρι τα 1500 δηλαδη οπως εχω ξαναγραψει του τα δινα με μισογκαζα να γεμιζει.

απο τα 1500 κ περα εχει πεσει σκισιμο..

Όταν λες με μισόγκαζα τι εννοείς; Πρέπει δλδ στην αρχή να το τρώει το σκισιματάκι του;

Το στρώσιμο γίνεται στο S?

Δεν μπορώ να καταλάβω πως θα γίνει στο D αυτό που περιγράφεται εδώ http://www.mototuneu..._in_secrets.htm

Tsoliιa το στρωσες εσύ?

Edited by GEORGETDM
Link to comment
Share on other sites

εχω 2000λχμ με το καινουριο μοτερ.εκανα καλο στρωσιμο μεχρι τα 1500 δηλαδη οπως εχω ξαναγραψει του τα δινα με μισογκαζα να γεμιζει.

απο τα 1500 κ περα εχει πεσει σκισιμο..

το αμαξι δεν εχει καψει σταγονα.οχι ντουμανια δε βγαζει πισω αλλα η εξατμιση ειναι και πεντακαθαρη..με το παλιο μοτερ,το πλενα και εκανα 20χλμ κ ηδη ηταν καταμαυρη.

φτου φτου φτου

Μπράβο μπράβο :clapping: :clapping: :clapping: φίλε μου τέτοια θέλω να ακούω οπότε σου λέω καλορίζικο. Μια ερώτηση μόνο τα λάδια πώς τα βλέπεις σε σχέση με πριν μαυρίζουν το ίδιο γρήγορα ;

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο μπράβο :clapping: :clapping: :clapping: φίλε μου τέτοια θέλω να ακούω οπότε σου λέω καλορίζικο. Μια ερώτηση μόνο τα λάδια πώς τα βλέπεις σε σχέση με πριν μαυρίζουν το ίδιο γρήγορα ;

οχι τα λαδια ειναι στο χρωμα που θα πρεπε να ναι.ευχαριστω για τα καλοριζικα και ευχομαι σε ολους να εχουν το ιδιο τελος. :give_rose:

Το στρώσιμο γίνεται στο S?

Δεν μπορώ να καταλάβω πως θα γίνει στο D αυτό που περιγράφεται εδώ http://www.mototuneu..._in_secrets.htm

Tsoliιa το στρωσες εσύ?

πολυ απλα δε θα χρησιμοποιεις το αμαξι στο D.εγω το πηγαινω μονο manual κ εχω βρει κ γω την υγεια μου αλλα και το αμαξι το ιδιο :yes:

Όταν λες με μισόγκαζα τι εννοείς; Πρέπει δλδ στην αρχή να το τρώει το σκισιματάκι του;

ναι πρεπει να φαει το σκισιματακι του για να εξαλειψεις τις πιθανοτητες να μη πατησουν τα ελατηρια παλι.

στα πρωτα 200χλμ φαντασου το φτασα και 5500σαλ αλλα οχι με φουλ γκαζι.με μισο

και μετα μεχρι 3000σαλ μεχρι τα 500χλμ-4000σαλ μεχρι τα 1000λχμ-κ μετα 3/4 γκαζιου εως και 6000σαλ μεχρι τα 1500χλμ οπου βαρεσα και το πρωτο κοφτη 3ης-4ης -5ης.

Ωραίος Μήτσο αντε να ξενοιάσετε και εσείς!!

thank you γιωργο :thumbsu:

Edited by δημ.gti
Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο Μήτσος ... και εγώ αν και με aftermarket ελατήρια ακολούθησα τον ίδιο τρόπο στρωσίματος για τα πρώτα 1000 χιλ.

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω κανει 650 με το νεο μοτερ ακομα ουτε γραμμαριο δεν εχει κατεβει. Εγω απο την ωρα που το αλλαξα το οδηγω οπως το οδηγουσα. Το πρωι για τη δουλεια σαν κυριος και το βραδυ σαν "αλήτης" !! δλδ σε αυτα τα 650 του χω πιει το αιμα ωρες ωρες απλα γενικα σπανια αλλαξω μετα τις 5500 - 6000. ακομα ουτε γραμμαριο και τα λαδια πεντακαθαρα. φτου φτου να συνεχισει ετσι να ηρεμεησω πια.

Edited by hougolf
Link to comment
Share on other sites

Κοντεύω 3000 χλμ και δεν έχει κάψει καθόλου.

Δεν μπορεί να είναι σύμπτωση που δεν καίει σε κανέναν από την αρχή.

Και ανεξαρτήτως τρόπου στρωσίματος πιστεύω, γιατί εγώ μέχρι τα 1500 του φέρθηκα με στοργή (και προδέρμ).

Εκτός κι αν κάψει σε όλους μας μετά τα 20.000 χλμ, όπως του Τσολιά!

Αλλά δε νομίζω ότι θα άλλαζαν για πλάκα και "αν κάτσει" τόσους κινητήρες.

Hougolf, με το dsg όλα κομπλέ;

Link to comment
Share on other sites

:goodjob: :goodjob: :goodjob:

Σε καλό δρόμο είστε!

Πως σας μέτραγαν τα λάδια? Με τον δείκτη ή τα αφαιρόυσαν τα ζέσταιναν και μετρούσαν την απώλεια?

Link to comment
Share on other sites

ναι πρεπει να φαει το σκισιματακι του για να εξαλειψεις τις πιθανοτητες να μη πατησουν τα ελατηρια παλι.

στα πρωτα 200χλμ φαντασου το φτασα και 5500σαλ αλλα οχι με φουλ γκαζι.με μισο

και μετα μεχρι 3000σαλ μεχρι τα 500χλμ-4000σαλ μεχρι τα 1000λχμ-κ μετα 3/4 γκαζιου εως και 6000σαλ μεχρι τα 1500χλμ οπου βαρεσα και το πρωτο κοφτη 3ης-4ης -5ης.

thank you γιωργο :thumbsu:

Ο καθε κινητηρας εχει δουλεψει κοφτη για αρκετη ωρα πριν καν περασει τους τελικους ηλεκτρονικους ελεγχους ...οποτε το "στρωσημο" εν ετη 2012 ειναι μια τυπικη διαδικασια που πρεπει να ακολουθησεις τυπου ρουτινας...οποτε μην τα λυπαστε ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.