georgetdm Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 (edited) το θεμα ειναι οτι δεν τους λενε κιολας τι αλλαξε σ αυτον τον περιβοητο νεο κινητηρα???γιατι δεν καιει???? πλησιαζει ο καιρος και για μενα να παω για τι δευτερη μετρηση.αντε να δω τι θα μου πουν Το καλοκαίρι έκανα 4000χλμ στο εξωτερικό και έκαψε σχεδόν 600ml!!! Μέσα στην πόλη όμως καίει όσο θές... Οπότε δεν πολυεμπιστευομαι και την αντικατάσταση. Αν δεν κάνει κάποιος πάνω απο 5000χλμ δεν θα έχουμε ασφαλή συμπεράσματα. Edited October 8, 2012 by GEORGETDM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 οτι να ναι μου φαινεται.σε ενα χρονο ακριβως το ξεχρεωνω και βλεπω να τρωει ποδι αν δεν γινει κατι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 (edited) Το καλοκαίρι έκανα 4000χλμ στο εξωτερικό και έκαψε σχεδόν 600ml!!! Μέσα στην πόλη όμως καίει όσο θές... Οπότε δεν πολυεμπιστευομαι και την αντικατάσταση. Αν δεν κάνει κάποιος πάνω απο 5000χλμ δεν θα έχουμε ασφαλή συμπεράσματα. Ποτέ έκανες αλλαγή κινητήρα αν επιτρέπετε ; Κοντά στην δαυλιά μου γνωρίζω ένα παλικάρι που έχει πάρει ένα fabia vrs τελευταίας φουρνιάς και τον ρώτησα αν έχει κάψει λάδι καθόλου και αυτός μου λέει έως τα 6000 κμ που έχει κάνει δεν έχει αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα και του φάνηκε περίεργο όταν του ανέφερα ότι αυτός ο κινητήρας έχει αυτο το πρόβλημα και άλλο ένα περιστατικό με ένα παλικάρι στην εταιρεία που το πάω είναι μηχανικός εκεί δεν αντιμετωπίζει και αυτός πρόβλημα με λάδια αλλά δεν γνωρίζω χιλιόμετρα η φουρνιά δεν τον ρώτησα κάτι παραπάνω α μόνο ότι φοραει πρόγραμμα ξέρω. Μπορεί βέβαια να μου λένε και μπαρούφες .Θα μάθω και εγώ σύντομα αύριο το πάω μέσα επιτέλους μετά από 7+ μήνες αναμονής. Edited October 8, 2012 by msdx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 To πρόβλημα καψίματος λαδιών εμφανίζεται ή στην αρχή ή μπορεί και μετά από 20000 χιλιόμετρα όπως έγινε με εμένα... Οπότε ο καιρός θα δείξει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 To πρόβλημα καψίματος λαδιών εμφανίζεται ή στην αρχή ή μπορεί και μετά από 20000 χιλιόμετρα όπως έγινε με εμένα... Οπότε ο καιρός θα δείξει... Μήπως το αυτοκίνητο το κινούσε εκτός πόλης και μετά άρχισες να το δουλεύεις μέσα ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgetdm Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 Ποτέ έκανες αλλαγή κινητήρα αν επιτρέπετε ; Δεν έχω κάνει, ακόμα... To πρόβλημα καψίματος λαδιών εμφανίζεται ή στην αρχή ή μπορεί και μετά από 20000 χιλιόμετρα όπως έγινε με εμένα... Οπότε ο καιρός θα δείξει... Σωστός το χα ξεχάσει το δικό σου. Μόνο ο καιρός θα δείξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 (edited) απο τη μια εχει και λιγο φαση η ολη κατασταση....μια ζωη θα σε κραταει σε αγωνια εχει καψει δεν εχει καψει, ετσι για να υπαρχει και μια αγωνια βρε παιδι μου να γουσταριζεις.αλλιως τι νοημα θα ειχε η ζωη??? αν δεν μεινεις εστω και μια φορα με το αμαξι σου στο δρομο, αν δεν καψεις ενα κινητηρα τι θα διηγησε στα παιδια σου? ουστου ολοι παλιοξενερωτοι!!!!!! Edited October 9, 2012 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgetdm Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 (edited) Πέστα βρε Σπύρο. Οι Γερμανοί μας φτιάχνουν...και εμείς γκρινιάζουμε. Πάντως εγώ εχω ωραίες αναμνήσεις με το GTI και δεν με χαλάει τόσο. Αν όλα ήταν μελι γάλα τι θα συζητούσαμε οτι έχουμε το τελειο GTI? Δεν είμαι κολλημένος με την VW και πιθανόν να μην ξαναπάρω VW αλλα τουλάχιστον το απολαμβάνω. Και μην ξεχνιόμαστε οταν το σκίζεις δεν καίει λάδια! Δεν βλέπω όμως να γράφουν αυτοί που έκαναν αντικατάσταση κινητήρα. Εχετε δει ενα αυτοκόλλητο απο την μεριά του δοχείου νερού που γράφει ημερομηνία παραγωγής του κινητήρα να μας ποστάρετε λεπτομέρειες? Edited October 9, 2012 by GEORGETDM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 Να σε σίγουρος μόλις το παραλάβω θα βάλω φωτογραφίες από όπου θέλετε .Δεν έκανα αυτό που είχα σκεφτεί πριν το βάλω μέσα δηλαδή να βγάλω φωτογραφίες από οτι σημεία μπορώ τον παλιό κινητήρα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 Μήπως το αυτοκίνητο το κινούσε εκτός πόλης και μετά άρχισες να το δουλεύεις μέσα ; Το αυτοκίνητο το κινώ πάντα εγνατία απλά στην αρχή το έσκιζα... Μετά ακρίβεινε η βενζίνη και πήγαινα σαν κότα... Τότε ήταν που ξεκίνησε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 (edited) Για αυτό άρχισε να σου εμφανίζετε το πρόβλημα που προϋπήρχε εγώ κινούμε περισσότερο μέσα Αθήνα και η κατανάλωση ήταν αρκετά μεγαλύτερη από της περιόδους που έκανα μεγάλες διαδρομές εκτός .2 Polo gti έχω δει σε μια μέρα σε κίνηση και στο σταματά ξεκίνα έβγαζαν ντουμάνι αντίθετα με όσα έχω δει σε αυτοκινητόδρομο με πολλά χιλιόμετρα και δεν έβγαζαν τπτ από πίσω .Εγώ όταν το παραλάβω θα κάνω φυσικά ένα στρώσιμο αλλά θα το δουλεύω περισσότερο Αθήνα οπότε πιστεύω θα έχω καλύτερη εικόνα για το πρόβλημα. Edited October 9, 2012 by msdx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 εχω 2000λχμ με το καινουριο μοτερ.εκανα καλο στρωσιμο μεχρι τα 1500 δηλαδη οπως εχω ξαναγραψει του τα δινα με μισογκαζα να γεμιζει. απο τα 1500 κ περα εχει πεσει σκισιμο.. το αμαξι δεν εχει καψει σταγονα.οχι ντουμανια δε βγαζει πισω αλλα η εξατμιση ειναι και πεντακαθαρη..με το παλιο μοτερ,το πλενα και εκανα 20χλμ κ ηδη ηταν καταμαυρη. φτου φτου φτου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 Ωραίος Μήτσο αντε να ξενοιάσετε και εσείς!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 εχω 2000λχμ με το καινουριο μοτερ.εκανα καλο στρωσιμο μεχρι τα 1500 δηλαδη οπως εχω ξαναγραψει του τα δινα με μισογκαζα να γεμιζει. απο τα 1500 κ περα εχει πεσει σκισιμο.. το αμαξι δεν εχει καψει σταγονα.οχι ντουμανια δε βγαζει πισω αλλα η εξατμιση ειναι και πεντακαθαρη..με το παλιο μοτερ,το πλενα και εκανα 20χλμ κ ηδη ηταν καταμαυρη. φτου φτου φτου Όταν λες με μισόγκαζα τι εννοείς; Πρέπει δλδ στην αρχή να το τρώει το σκισιματάκι του; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgetdm Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 (edited) εχω 2000λχμ με το καινουριο μοτερ.εκανα καλο στρωσιμο μεχρι τα 1500 δηλαδη οπως εχω ξαναγραψει του τα δινα με μισογκαζα να γεμιζει. απο τα 1500 κ περα εχει πεσει σκισιμο.. Όταν λες με μισόγκαζα τι εννοείς; Πρέπει δλδ στην αρχή να το τρώει το σκισιματάκι του; Το στρώσιμο γίνεται στο S? Δεν μπορώ να καταλάβω πως θα γίνει στο D αυτό που περιγράφεται εδώ http://www.mototuneu..._in_secrets.htm Tsoliιa το στρωσες εσύ? Edited October 9, 2012 by GEORGETDM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 εχω 2000λχμ με το καινουριο μοτερ.εκανα καλο στρωσιμο μεχρι τα 1500 δηλαδη οπως εχω ξαναγραψει του τα δινα με μισογκαζα να γεμιζει. απο τα 1500 κ περα εχει πεσει σκισιμο.. το αμαξι δεν εχει καψει σταγονα.οχι ντουμανια δε βγαζει πισω αλλα η εξατμιση ειναι και πεντακαθαρη..με το παλιο μοτερ,το πλενα και εκανα 20χλμ κ ηδη ηταν καταμαυρη. φτου φτου φτου Μπράβο μπράβο :clapping: φίλε μου τέτοια θέλω να ακούω οπότε σου λέω καλορίζικο. Μια ερώτηση μόνο τα λάδια πώς τα βλέπεις σε σχέση με πριν μαυρίζουν το ίδιο γρήγορα ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 (edited) Μπράβο μπράβο :clapping: φίλε μου τέτοια θέλω να ακούω οπότε σου λέω καλορίζικο. Μια ερώτηση μόνο τα λάδια πώς τα βλέπεις σε σχέση με πριν μαυρίζουν το ίδιο γρήγορα ; οχι τα λαδια ειναι στο χρωμα που θα πρεπε να ναι.ευχαριστω για τα καλοριζικα και ευχομαι σε ολους να εχουν το ιδιο τελος. Το στρώσιμο γίνεται στο S? Δεν μπορώ να καταλάβω πως θα γίνει στο D αυτό που περιγράφεται εδώ http://www.mototuneu..._in_secrets.htm Tsoliιa το στρωσες εσύ? πολυ απλα δε θα χρησιμοποιεις το αμαξι στο D.εγω το πηγαινω μονο manual κ εχω βρει κ γω την υγεια μου αλλα και το αμαξι το ιδιο Όταν λες με μισόγκαζα τι εννοείς; Πρέπει δλδ στην αρχή να το τρώει το σκισιματάκι του; ναι πρεπει να φαει το σκισιματακι του για να εξαλειψεις τις πιθανοτητες να μη πατησουν τα ελατηρια παλι. στα πρωτα 200χλμ φαντασου το φτασα και 5500σαλ αλλα οχι με φουλ γκαζι.με μισο και μετα μεχρι 3000σαλ μεχρι τα 500χλμ-4000σαλ μεχρι τα 1000λχμ-κ μετα 3/4 γκαζιου εως και 6000σαλ μεχρι τα 1500χλμ οπου βαρεσα και το πρωτο κοφτη 3ης-4ης -5ης. Ωραίος Μήτσο αντε να ξενοιάσετε και εσείς!! thank you γιωργο Edited October 9, 2012 by δημ.gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 Σωστός ο Μήτσος ... και εγώ αν και με aftermarket ελατήρια ακολούθησα τον ίδιο τρόπο στρωσίματος για τα πρώτα 1000 χιλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 Μάλιστα.. Ευχαριστούμε για τις χρήσιμες συμβουλές! ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 (edited) Εγω εχω κανει 650 με το νεο μοτερ ακομα ουτε γραμμαριο δεν εχει κατεβει. Εγω απο την ωρα που το αλλαξα το οδηγω οπως το οδηγουσα. Το πρωι για τη δουλεια σαν κυριος και το βραδυ σαν "αλήτης" !! δλδ σε αυτα τα 650 του χω πιει το αιμα ωρες ωρες απλα γενικα σπανια αλλαξω μετα τις 5500 - 6000. ακομα ουτε γραμμαριο και τα λαδια πεντακαθαρα. φτου φτου να συνεχισει ετσι να ηρεμεησω πια. Edited October 12, 2012 by hougolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 να τος κι αλλος μεγειααα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted October 13, 2012 Author Report Share Posted October 13, 2012 Κοντεύω 3000 χλμ και δεν έχει κάψει καθόλου. Δεν μπορεί να είναι σύμπτωση που δεν καίει σε κανέναν από την αρχή. Και ανεξαρτήτως τρόπου στρωσίματος πιστεύω, γιατί εγώ μέχρι τα 1500 του φέρθηκα με στοργή (και προδέρμ). Εκτός κι αν κάψει σε όλους μας μετά τα 20.000 χλμ, όπως του Τσολιά! Αλλά δε νομίζω ότι θα άλλαζαν για πλάκα και "αν κάτσει" τόσους κινητήρες. Hougolf, με το dsg όλα κομπλέ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgetdm Posted October 13, 2012 Report Share Posted October 13, 2012 :goodjob: Σε καλό δρόμο είστε! Πως σας μέτραγαν τα λάδια? Με τον δείκτη ή τα αφαιρόυσαν τα ζέσταιναν και μετρούσαν την απώλεια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted October 13, 2012 Author Report Share Posted October 13, 2012 Με το δείκτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted October 13, 2012 Report Share Posted October 13, 2012 ναι πρεπει να φαει το σκισιματακι του για να εξαλειψεις τις πιθανοτητες να μη πατησουν τα ελατηρια παλι. στα πρωτα 200χλμ φαντασου το φτασα και 5500σαλ αλλα οχι με φουλ γκαζι.με μισο και μετα μεχρι 3000σαλ μεχρι τα 500χλμ-4000σαλ μεχρι τα 1000λχμ-κ μετα 3/4 γκαζιου εως και 6000σαλ μεχρι τα 1500χλμ οπου βαρεσα και το πρωτο κοφτη 3ης-4ης -5ης. thank you γιωργο Ο καθε κινητηρας εχει δουλεψει κοφτη για αρκετη ωρα πριν καν περασει τους τελικους ηλεκτρονικους ελεγχους ...οποτε το "στρωσημο" εν ετη 2012 ειναι μια τυπικη διαδικασια που πρεπει να ακολουθησεις τυπου ρουτινας...οποτε μην τα λυπαστε ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...