Jump to content
geologist

Αλλαγή Κινητήρα (Polo Gti)

Recommended Posts

Και εγώ ακόμα μέσα το έχω από την προηγούμενη τρίτη .Tο βλέπω να το έχω Παρασκευή- Δευτέρα .

τόσο πολύ? περίεργο! 3-4 μερες κανει συνηθως

Link to comment
Share on other sites

κατ' αρχήν αυτή η σελίδα είναι και γμτες τις σελίδες με πάρα πολλές πληροφορίες και ευχαριστώ τα παιδιά για την βοήθεια τους σε διάφορες απαντήσεις, τον δίσκο μου τον αλλάζουν δια τον λόγο ότι εκανε ένα τρέμουλο μαζί με θόρυβο και επειδή βγήκαν μερικοί δισκοι ελαττωματικοί 8α μου τον αλλαξουν. Επίσης στο τέλος του κωδικού της μηχανής τελειώνει με Χ αυτό το είδα στο κουτί που ήταν μέσα η μηχανή. Ακόμα κάτι θα ήθελα να πώ, μιλώντας με τον διευθυν κιτή των μηχανηκών, ο οποίος θα αναλάβει ο ίδιος την αλλαγή του κινητήρα, και του δίσκου, μου είπε ότι έχει αναβαθμισμένα πιστόνια, κύλινδρα βαλβίδες με πιο καλά μείγματα μετάλλων. Ευχαριστώ και ελπίζω να βοήθησα!

Link to comment
Share on other sites

Εδώ κάναμε 2 μετρήσεις για το πρόβλημα 6 μήνες για απάντηση 20-30 μέρες για να έρθει ο κινητήρας και 2-3 εβδομάδες για να με βάλουν μέσα και να μου δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης στις 10 μέρες που θα το κρατήσουν θα κολλήσω.

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά οι "νέοι" κινητήρες έχουν το X στο τέλος του part number όπερ σημαίνει ανακατασκευή από το εργοστάσιο (ότι και αν σημαίνει αυτό).

Τι μπορεί να σημαίνει αυτό;

Και πώς μπορεί να σχετίζεται με αυτό:

μου είπε ότι έχει αναβαθμισμένα πιστόνια, κύλινδρα βαλβίδες με πιο καλά μείγματα μετάλλων.

Link to comment
Share on other sites

Τι μπορεί να σημαίνει αυτό;

Και πώς μπορεί να σχετίζεται με αυτό:

Εγώ πιστέυω ότι κανένας πλην των γερμανών δε γνωρίζει τι συμβαίνει. Όλα αυτά περί ενισχύσεων, κλπ τα ακούω βερεσε. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι τα ανταλλακτικά τα κάνουν ανακύκλωση οι γερμανοί. Αυτό σημαίνει ότι πήρανε το δικό μου κινητήρα τον διαλύσανε τον ξαναφτιάξανε -remanufacturing- και στη συνέχεια τον βάλανε σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο. Τώρα τι έχουν βάλει μέσα μόνο αυτοί ξέρουν.... Το μονο σίγουρο είναι ότι το ετκα περιγραφει οτι ο κωδικος αυτος (κινητηρα) απαιτει την επιστροφή του ελλατωματικού στο εργοστασιο.

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά οι "νέοι" κινητήρες έχουν το X στο τέλος του part number όπερ σημαίνει ανακατασκευή από το εργοστάσιο (ότι και αν σημαίνει αυτό).

Όσοι έχουν αλλάξει μέχρι σήμερα ας επιβεβαιώσουν αν ισχύεει το ίδιο. Αναφέρομαι στο part number το οποιο θεωρητικά θα πρέπει να είναι το 03C 100 40 AX όπως το περιγράφει το ΕΤΚΑ και είναι CAVE

Κ εγώ αυτό νόμιζα αλλά για δες τι μου απάντησε ο φίλος στο Νέο Θέμα που είχα ανοίξει.....http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=53847&hl=

Link to comment
Share on other sites

Καλά στην βιαμαρ δεν πάνε καλά σήμερα πήρα τηλ και μου λένε θα αργήσει ακόμα 3 εβδομάδες θέλει.Πιστεύω από τα μέσα της άλλης εβδομάδα να το έχω έτυμο.Από την προηγούμενη τρίτη το έχω μέσα .Oσoi έχετε αλλάξει κινητήρα ποσό σας έκαναν ρε παιδιά;

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

[...] Ακόμα κάτι θα ήθελα να πώ, μιλώντας με τον διευθυν κιτή των μηχανηκών, ο οποίος θα αναλάβει ο ίδιος την αλλαγή του κινητήρα, και του δίσκου, μου είπε ότι έχει αναβαθμισμένα πιστόνια, κύλινδρα βαλβίδες με πιο καλά μείγματα μετάλλων. Ευχαριστώ και ελπίζω να βοήθησα!

Δεν υπάρχει περίπτωση να τα κάνουν αυτά και ο μηχανικός δεν ξέρει τίποτα, απλά είπε μια παπ@ρα.

Ελατήρια εμβόλων αλλάζουν, άντε κάνουν και ένα βούρτσισμα τα χιτώνια. Ούτε χρειάζεται κάτι άλλο για να διορθωθεί το πρόβλημα, ούτε υπάρχει περίπτωση η VW (και ο οποιοσδήποτε) να κάνει τσάμπα αναβάθμιση, προσθέτοντας και άλλο στη χασούρα της με την ιστορία αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει περίπτωση να τα κάνουν αυτά και ο μηχανικός δεν ξέρει τίποτα, απλά είπε μια παπ@ρα.

Ελατήρια εμβόλων αλλάζουν, άντε κάνουν και ένα βούρτσισμα τα χιτώνια. Ούτε χρειάζεται κάτι άλλο για να διορθωθεί το πρόβλημα, ούτε υπάρχει περίπτωση η VW (και ο οποιοσδήποτε) να κάνει τσάμπα αναβάθμιση, προσθέτοντας και άλλο στη χασούρα της με την ιστορία αυτή.

καλά ρε φίλε αφού τα ξέρεις όλα αυτά γιατί δεν τα έλεγες τόσο καιρό΄δεν μου τα είπε κάποιος άσχετος φίλε και ούτε παπα.... ήταν εγώ να βοηθσω θέλω.
Link to comment
Share on other sites

Καλά στην βιαμαρ δεν πάνε καλά σήμερα πήρα τηλ και μου λένε θα αργήσει ακόμα 3 εβδομάδες θέλει.Πιστεύω από τα μέσα της άλλης εβδομάδα να το έχω έτυμο.Από την προηγούμενη τρίτη το έχω μέσα .Oσoi έχετε αλλάξει κινητήρα ποσό σας έκαναν ρε παιδιά;

Εγω στη θεση σου θα πηγαινα μια βολτα να δω τι συμβαινει. Ειναι πολυ περιεργο ολο αυτο. Αντε να κανει 1 βδομαδα

Link to comment
Share on other sites

καλά ρε φίλε αφού τα ξέρεις όλα αυτά γιατί δεν τα έλεγες τόσο καιρό΄δεν μου τα είπε κάποιος άσχετος φίλε και ούτε παπα.... ήταν εγώ να βοηθσω θέλω.

Νομίζω ότι είναι γενικά γνωστό ότι το πρόβλημα με τα λάδια στον κινητήρα σας οφείλεται στα ελατήρια. Δεν είπα εγώ κάτι καινούριο..

Όσο για την παπ@ρα, εννοείται δεν την είπες εσύ, αλλά ο μηχανικός. :)

Link to comment
Share on other sites

Εγω στη θεση σου θα πηγαινα μια βολτα να δω τι συμβαινει. Ειναι πολυ περιεργο ολο αυτο. Αντε να κανει 1 βδομαδα

Και στην αλλαγή ελατηρίων που είχα κάνει εκανε 2 εβδομάδες αλλά όχι παραπάνω τώρα από οτι βλέπω πάει παραπάνω .Μου είχαν πει οτι θα το κρατήσουν να κάνουν 150 κμ και μετά θα μου το δώσουν .Αύριο θα πάρω πάλι τηλ να ρωτήσω μήπως συμβαίνει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ επικοινώνησα σήμερα μαζί τους και μου παν αυτό που είχα καταλάβει και εγώ ότι δεν έχουν άτομα οι περισσότεροι λυπούν με άδειες.Ο κινητήρας είναι πάνω τα περιφερικά θέλουν να βάλουν.

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

Εγώ επικοινώνησα σήμερα μαζί τους και μου παν αυτό που είχα καταλάβει και εγώ ότι δεν έχουν άτομα οι περισσότεροι λυπούν με άδειες.Ο κινητήρας είναι πάνω τα περιφερικά θέλουν να βάλουν.

Άν στείλεις ένα e-mail στη γερμανια και στην κοσμοκαρ οτι σου εχουν το αυτοκινητο μεσα τοσο καιρο θα δεις τι εχει να γινει.. Οι γερμανοι μετρανε χρονους και τραβανε αυτακια στα συνεργεια...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πως λειτουργούν τα συνεργία της vw αλλά στα κεντρικά της βιαμαρ που πάω το vrs δεν έχουν άτομα αφού όταν μπαίνεις μέσα αναρτιέσαι ποιος κάνει service στα αυτοκίνητα . :lol:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν εγώ μόλις το πήρα από το συνεργείο μετά από αλλαγή κινητήρα.

Το αυτοκίνητο είχε μόλις 5 χλμ γράψει μετά την αλλαγή.

Δείχνει να έχει γίνει καλή δουλειά (ελπίζω)

Η ευθυγράμιση έγινε στο συνεργείο και δεν τραβάει πάει ευθεία μια χαρά, κλπ.

Ήταν μέσα από τη Δευτέρα.

Παρατήρησα ότι το DSG συμπεριφέρεται λίγο καλύτερα στις αλλαγές χαμηλά με λίγο γκάζι 1η,2α,3η δεν ξέρω αν έγινε κάποια αναβάθμιση επιπλέον η απλά λόγω του ότι αποσυνδέθηκε η μπαταρία έκανε reset.

Αν όλα πάνε (ελπίζω!!) καλά θα δώσω και τα εύσημα στο συνεργείο δημοσιεύοντας το ονομά του.

Edited by frnty
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, καλησπέρα σας.

Κάτοχος και εγώ ενός Polo GTI υπό τεστ κατανάλωσης λαδιού. Στην πρώτη χιλιάδα το αυτοκίνητο έκαψε 100-150ml ενώ στην δεύτερη όπου υπολείπονται 150 χιλιόμετρα

έχει κάψει μέχρι στιγμής γύρω στα 350-400ml λαδιού. Θα ήθελα να σας ρωτήσω με βάση την εμπειρία σας ως τώρα ποιές παραμέτροι πρέπει να τηρούνται ώστε να προχωρήσει η αντιπροσωπεία σε αντικατάσταση κινητήρα. Το αυτοκίνητο έχει μέχρι στιγμής γύρω στις 7.000 χλμ (δεν το κυκλοφορώ πολύ ελέω δουλειάς :sorry: ) ενώ μέχρι τις 5.000 χλμ είχαν συμπληρωθεί περίπου 3lt λάδι.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

PS: αλλαγή στα σωληνάκια δεν έχει γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον συνεδελφοι παθοντες πηγα για τη μετρηση σε 1100 αντι για 1000χλμ και ειχε καψει γυρω στα 100ml. αν μεινει σε τετοια επιπεδα εγω ευχαριστημενος ειμαι. μην πω ευτυχισμενος με ολα αυτα που εχω τραβηξει σε ενα χρονο. Ζητησαν απο Γερμανια να το ξαναπαω για μια τελευταια μετρηση μετα απο 2000χλμ. Για το φιλο που εχουν κανει τοσο καιρο να του το φτιαξουν ειναι εξωφρενικο απλα. Εγω το εβαλα μεσα τριτη πρωι και παρασκευη μεσημερι το ειχα. Δε θυμαμαι να το χα αναφερει αλλα δεν το εστρωσα καθολου. Απλα ημουν ηρεμος και δεν πατουσα τερμα γκαζι στα πρωτα 200χλμ μετα σιγα σιγα επεστρεψα στα παλια σκισιματα.

Link to comment
Share on other sites

σου εκαψε με τον νεο κινητηρα?αν ναι εισαι ο πρωτος!!!!επισης το ελεγξαν οτι ο κινητηρας που σου εβαλαν ειναι ο βελτιωμενος?γιατι εμενα μου ειπε ο υπευθυνος του συνεργειου οτι του ειπαν οταν θα ερθει ο κινητηρας να τους παρει τηλ να του πει τον σειριακο αριθμο για να δουν στην κοσμοκαρ οτι προκειται οντως για τον βελτιωμενο κινητηρα

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον συνεδελφοι παθοντες πηγα για τη μετρηση σε 1100 αντι για 1000χλμ και ειχε καψει γυρω στα 100ml. αν μεινει σε τετοια επιπεδα εγω ευχαριστημενος ειμαι. μην πω ευτυχισμενος με ολα αυτα που εχω τραβηξει σε ενα χρονο. Ζητησαν απο Γερμανια να το ξαναπαω για μια τελευταια μετρηση μετα απο 2000χλμ. Για το φιλο που εχουν κανει τοσο καιρο να του το φτιαξουν ειναι εξωφρενικο απλα. Εγω το εβαλα μεσα τριτη πρωι και παρασκευη μεσημερι το ειχα. Δε θυμαμαι να το χα αναφερει αλλα δεν το εστρωσα καθολου. Απλα ημουν ηρεμος και δεν πατουσα τερμα γκαζι στα πρωτα 200χλμ μετα σιγα σιγα επεστρεψα στα παλια σκισιματα.

Με φοβίζει αυτό που λες . Όταν έκανα αλλαγή ελατηρίων στην αρχή στα πρώτα 1400 κμ έκαψε κάπου στα 200μλ αλλά μετά άρχισε να ανεβαίνει ανά 1000κμ και έφτασε στ 800-900 ανάλογα τις ορέξεις του.

Κανένας άλλος που έχει κάνει πάνω από 1000 κμ να μας ενημερώσει και αυτός για το αποτέλεσμα ;

Εντωμεταξύ εγώ ακόμα μέσα το έχω θέλω να το πάρω και να κάνει τα ίδια θα πέσει πολύ γέλιο .

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

κοιτα αν μετα απο αλλαγη και κινητηρα συνεχιζει να καιει τοτε διακιωματικα μπορεις νομιζω να παρεις και αμαξι <<φυσικα κατι αλλο μοντελο γιατι ποιος ο λογος να παρεις ενα κινουργιο gti που θα καει παλι>>. πιστευω λογικα οτι αν δεν βγει παλι ακρη με τους νεους κινητηρες τοτε νομιζω ηρθε η ωρα για την vw να κανει μαζικη ανακληση η και ακομα αν δεν το κανει θα εχουμε ενα καλο κινητρο ολοι εμεις να μαζευτουμε και να κινηθουμε ολοι νομικα.οχι ομως μονο στα λογια αλλα να μαζευτουμε με εναν η δυο κοινους δικηγορους που να ασχολουνται με το θεμα και να τους κανουμε οτι θελουμε απο κι και περα.

ο νομος ειναι ξεκαθαρος.<<αν δεν μπορει να σου επιδιορθωσει το ελατωματικο αμαξι τοτε και μονο τοτε εχεις δικαιωμα αναστροφης πωλησης>>.δηλαδη σου λεει οτι αν σου πουν στο φτιαχνουμε τοτε δεν εχεις δικαιωμα να ζητησεις αναστροφη.στην δικη μας περιπτωση ομως μας εχουν προτεινη 1 λυση με τα σωληνακια η οποια απετυχε πανηγυρικα αν τοτε και η 2 λυση τους αποτυχει και απο κει περα βραχυπροθεσμα δεν εχουν να μας προτεινουν κατι τοτε εχουμε σαφεστατατο δικαιωμα αναστροφης αφου ηδη οι πιο πολυ απο δω εχουμε κλεισει 2 χρονια ταλαιπωριας και μερικοι βγαινου και απο εγγυηση.....

ξαναλεω θελω να πιστευω πρωτον οτι θα με τους νεους κινητηρες δεν θα εχουμε θεμα μιας και ο houg ειναι ο ενας στους δεκα και δεν ξερω γιατι καιει παλι και δευτερον αν αποδειχθουν μουφα οι κινητηρες θελω να πιστευω οτι η vw θα παρει μια σοβαρη και συνετη αποφαση μιας και το προβλημα δεν ειναι σε 100 κομματια αλλα σε ολο τον κοσμο.

εγω παντως παιδια εχω παψει να αγχωνομαι γιατι απλα απο δω και περα δεν θα μπορει κανενας αντιπροσωπος να μου πει <<ελα μωρε δεν ειναι τιποτα θα στο φτιαξουμε>> αν δεν φτιαχτει και με τον νεο κινητηρα τοτε θα πεσει πολυ γελιο και θα το ευχαριστηθω κιολας μιας και θα χασουν τον μπουσουλα.ηδη με ενα απλο εξωδικο αρχισαν πληθυντικους συχνα τηλεφωνηματα αμεση εξυπηρετηση χωρις ραντεβου δωρα τυπου επεκταση εγγυησης η σερβις κλπ κατσε να δεις αν δεν φτιαχτει και φανει στα χερια τους η μηνυτηρια αναφορα η οποια θα κοινοποιηθει και στην γερμανια !!!!!!η ενδεχεται πριν μπλεξω με μηνυσεις να στειλω ενα δευτερο εξωδικο που να απαιτω την ανταλλαγη του αμαξιου με αλλου μοντελου αξιας 20000 οσο και το πολακι με την επιφυλαξη παντα την μηνυσης στο τελος.

Α! και να γνωριζετε οσοι εχετε βγει απο την εγγυηση και εχετε οτιδηποτε προβλημα συνεπεια της καψεως του λαδιου η ελλατωματικου κινητηρα μην σας πουλησουν καμια παπατζα του τυπου βγηκες απο την εγγυηση αρα πληρωνε.ΟΧΙ!!ΠΟΤΕ!! εφοσον το προβλημα υπαρχει πριν απο τη ληξη της εγγυησης και συνεχιζει και μετα απο το περας αυτης τοτε δν πληρωνεις τιποτα.ακομα και αν αλλαξατε κινητηρα και ο νεος καψει λαδι μετα απο 6 μηνες η εναι χρονο.βεβαια μιλαω για προβληματα που προυπηρχαν..οχι για τιποτα γρυλους κλπ.

Σας κουρασα πολυ !!!Συγνωμη

κανενας απο δω εχει διαβασει σε κανενα ξενο site τιποτα σχετικα με το τι γινεται εξω με το συγκεκριμενο θεμα?αν ναι ας μας διαφοτησει!

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.