pipis13 Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 το a γιaτι το bγaζει ετσι? aσχετο τελειως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted October 29, 2012 Author Report Share Posted October 29, 2012 3.500 χλμ και όλα εντάξει. Δεν ξαναπηγαίνω για έλεγχο στην αντιπροσωπεία, θα το ελέγχω μόνος μου πλέον (για παν ενδεχόμενο...) Οι τελευταίοι που αλλάξατε κινητήρα έχετε κανένα νέο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted October 29, 2012 Report Share Posted October 29, 2012 Εγώ ακόμα είμαι στην αρχή ούτε 50 κμ δεν έχω κάνει .Ο μηχανικός μου είπε πρέπει να κάνω στρώσιμο μέχρι τις 5χιλαδες και καλό είναι τα πρώτα κμ να τα κάνω με d και μετά manual μέχρι 3-3500 στροφές χαλαρά . 3.500 χλμ και όλα εντάξει. Δεν ξαναπηγαίνω για έλεγχο στην αντιπροσωπεία, θα το ελέγχω μόνος μου πλέον (για παν ενδεχόμενο...) Οι τελευταίοι που αλλάξατε κινητήρα έχετε κανένα νέο; χαίρομαι που το ακούω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 29, 2012 Report Share Posted October 29, 2012 δευτερα η τεταρτη την αλλη μπαινει μεσα και το δικο μου.λεω η τεταρτη γιατι μαλλον θα λειπω δευτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Εγώ πάντως έχω 400χλμ με το νέο κινητήρα. σήμερα έβγαλε καπνούς -πάλι- απο την εξατμιση και φυσικά μαυρίζει τις μπούκες πίσω. Δεν έχω μετρήσει ακόμα λάδι αλλά μάλλον μια τρύπα στο νερό κάναμε με την αλλαγή. Τελικά αν είναι να κάψει, θα κάψει απο την αρχή ανεξάρτητα από στρώσιμο κλπ, κλπ. Τσάμπα όλη η ταλαιπωρία γαμώτο. Είναι λαχείο 50-50 τι θα τύχει στον καθένα......... Απαράδεκτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Όταν λες καπνούς μήπως ήταν υγρασία . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Όταν λες καπνούς μήπως ήταν υγρασία . λάδι ήτανε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Αυτό πως το ιδέες στο ρελαντί στο δρόμο σε άνοιγμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Εκεί που το κάνει πάντα. Σε ξεκίνημα, ελαφρά απότομο πάτημα του γκαζιού (κοιτάς καθρέπτη και κλαίς) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Έμενα και πρώτα δεν έβγαζε ποτέ έτσι λάδι σε πατήματα φαινόταν τόσο. Αν είναι λάδι αυτό που λες τότε θα καίει αρκετά και στα χιλιόμετρα που έχεις θα φαίνετε στον δείκτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Παρόλο που το αυτοκίνητο μου αρέσει πάρα πολύ, μετά απο ολα αυτά έχω δυστυχως μετανοιώσει που απο την πρώτη στιγμη δεν πηγα για το Golf GTi..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 κατσε βγαζει μαυρους καπνους? γιατι εμενα οταν το πρωτοαναβω το πρωι βγαζει αυτο το ελαχιστο λευκο καπνο και μου το εκανε παντα και το γκολφ που ειχα.προφανως λες για μαυρο καπνο.παντως καπνο δεν πεταει το δικο μου και ας καιει και λαδι τουλαχιστον δεν μπορω να το αντιληφθω. σου ειπαν να πας για μετρηση σε 1000χλμ?και αν καψει σου ειπαν τι προβλεπεται ? η απο περιεργια για ρωτα τους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Δεν ειπα μαυρο καπνο. Ειπα οτι βγαζει καπνο οταν ξεκιναω απο σταση (εφοσον εχει ζεσταθει) με ελαφρα αποτομο γκαζι. Συν καπνα στις εξατμισεις. Σημαδια (οπως και πριν) καυσης λαδιου. Μου ειπανε για μετρηση στα 1000. Για το μετα σιγα μη μου πουν απο τωρα. Ασε τους βαρεθηκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Δεν ειπα μαυρο καπνο. Ειπα οτι βγαζει καπνο οταν ξεκιναω απο σταση (εφοσον εχει ζεσταθει) με ελαφρα αποτομο γκαζι. Συν καπνα στις εξατμισεις. Σημαδια (οπως και πριν) καυσης λαδιου. Μου ειπανε για μετρηση στα 1000. Για το μετα σιγα μη μου πουν απο τωρα. Ασε τους βαρεθηκα κοιτα τα λαδια σου απ τη βεργα και ασε την εξατμιση δεν εχει να λεει τιποτα. και η μαυριλα μερικες φορες καλο ειναι.δειχνει οτι ειναι μπουκωμενο το αμαξι.και τα αμαξια μας με το dsg μπουκωνουν πολυ ευκολα μες στη πολυ που λειτουργουν ολη την ωρα σε πολυ χαμηλες στροφες εχοντας το στο D το προβλημα ειναι τα ασπρα συννεφακια καπνου απο την εξατμιση.αυτο ειναι λαδι που εχει περασει κ εχει καει.αυτο ναι ειναι προβλημα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 κοιτα τα λαδια σου απ τη βεργα και ασε την εξατμιση δεν εχει να λεει τιποτα. και η μαυριλα μερικες φορες καλο ειναι.δειχνει οτι ειναι μπουκωμενο το αμαξι.και τα αμαξια μας με το dsg μπουκωνουν πολυ ευκολα μες στη πολυ που λειτουργουν ολη την ωρα σε πολυ χαμηλες στροφες εχοντας το στο D το προβλημα ειναι τα ασπρα συννεφακια καπνου απο την εξατμιση.αυτο ειναι λαδι που εχει περασει κ εχει καει.αυτο ναι ειναι προβλημα! Συνονοματε εσενα σου εχει μαυρισει τις εξατμισεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 γεια χαρα παιδια πηγα και εγω σημερα στην αντιπροσωπεια να δω το νεο σουπερ ντουπερ κινητηρα που εχει ερθει για να τον βαλω απο δευτερα. καινουργιος ειναι της κολλας ανοιξα λιγο την συσκευασια μηπως δω κανενα κωδικο αλλα τιποτα μονο κατι αριθμους 03C Q11AR.τιποτα αλλο.οταν τους ρωτησα που ειναι ο κωδικος κινητηρα μου ειπαν οτι θα το σκαλισει με ειδικο μηχανημα ο μηχανικος...δεν ξερω ισχυει κατι τετοιο??????αυτα απο εμενα την δευτερα μπαινει μεσα το πολακι οποτε και περιμενουμε.επισης κατι αλλο που μου ηρθε.σκεφτηκα να τους πω για τους καταλυτες καθοτι το καμμενο λαδι που μπαινει σ αυτους μπορει να δημιουργησει προβλημα στο κεραμικο τους υλικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 Εγώ μόνο αυτό κατάφερα να βγάλω .Το σύμβολο με το 9 τι είναι ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 Ενα μοτέρ αποτελειτε απο πολλά συνθετα κομμάτια το καθε κομμάτι εχει κάποιον ξεχωριστό κωδικό , κάθε φουρνιά ολο και κατι μπορει να αλλάζουν σε κάποιο ανταλλακτικο . ΟΛΟ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΗΛΑΔΗ Ο CAVE Μπορει να εχουν αλλάξει για παραδειγμα κορμό εμβολα και ελατήρια τοτε μονο αυτα θα εχουν διαφορετικο κωδικο απο τα προηγουμενα μοτέρ . Μην ψαχνεται κωδικούς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgetdm Posted November 2, 2012 Report Share Posted November 2, 2012 Και γω στη σειρά για αντικατάσταση κινητήρα. Αν και είμαι εκτός εγγύησης θα βάλουν νέο ανακατασκευασμένο. Υπάρχει κάποιος που του βάλανε καινούργιο & όχι ανακατασκευασμένο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted November 2, 2012 Report Share Posted November 2, 2012 εγω που ειδα τον κινητηρα τον δικο μου δεν μου φανηκε ανακατασκευασμενος αλλα καινουργιος ...τι να πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgetdm Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 (edited) εγω που ειδα τον κινητηρα τον δικο μου δεν μου φανηκε ανακατασκευασμενος αλλα καινουργιος ...τι να πω Οταν μιλήσεις ρώτα τους? Ανακατασκευασμένος είναι απο την Γερμανία, συνεπώς ερχεται με τις ζελάτινες... Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι η Kosmokar ζητάει τον κωδικό της μηχανής για να βεβαιώσει οτι είναι ο "βελτιωμένος" κινητήρας - δηλαδή υπάρχουν και μη....? Edited November 3, 2012 by GEORGETDM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted November 4, 2012 Report Share Posted November 4, 2012 Μετα απο την αλλαγη κινητηρα σε 2000χλμ εχει καψει περιπου 250 ml. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgetdm Posted November 4, 2012 Report Share Posted November 4, 2012 Μετα απο την αλλαγη κινητηρα σε 2000χλμ εχει καψει περιπου 250 ml. Πήγες αντιπροσωπία να στο ελέγξουν? Τι σου είπαν? Εισαι εντός η εκτός εγγύησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 (edited) Ε χτες έτυχε να δω ένα gti στο δρόμο και στο ξεκίνημα αν δεν κάνω λάθος μέχρι την 3η σε κάθε αλλαγή έβγαζε μαυρίλα από πίσω αυτό δεν είναι λαδί είναι άκαυτη μπορεί να έχει και λάδι μαζί αλλά αυτό το χρώμα είναι άκαυτη βενζίνη αυτό γιατί μπορεί να συμβαίνει;μου κάνει μεγάλη εντύπωση .Δεν είναι κανένα evo 400 άλογα για να βγάζει τέτοια μαυρίλα . Τέτοιο πράγμα ούτε έμενα έβγαζε μόνο στα σπασίματα μπορεί . Έχω δει αρκετά στο δρόμο έτσι Edited November 5, 2012 by msdx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 (edited) Μετα απο την αλλαγη κινητηρα σε 2000χλμ εχει καψει περιπου 250 ml. τους ρωτησες για την καταναλωση αυτη?αν ναι τι σου ειπαν?εμενα σημερα μπηκε μεσα το δικο μου για αλλαγη κινητηρα σε καμια βδομαδα μου ειπαν θα το παρω. μας απογοητευεις εμας που περιμενουμε αν και 250 σε 2000 χλμ σημαινει οτι λαμπακι χαμηλης σταθμης θα σου αναψει περιπου στα 8000χλμ δηλαδη αν υποθεσουμε οτι κανεις σερβις στα 15000χλμ τοτε μιλαμε οτι θα συμπληρωσεις μια φορα στα 8000 1 λιτρο και μετα πας για σερβις.το μανουαλ μας τι προβλεπει σχετικα με την κατανλωση δηλαδη συμφωνα με το μανουαλ αυτη η καταναλωση που εχεις εσυ ειναι κομπλε η οχι? Edited November 5, 2012 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...