Jump to content
geologist

Αλλαγή Κινητήρα (Polo Gti)

Recommended Posts

3.500 χλμ και όλα εντάξει.

Δεν ξαναπηγαίνω για έλεγχο στην αντιπροσωπεία, θα το ελέγχω μόνος μου πλέον (για παν ενδεχόμενο...)

Οι τελευταίοι που αλλάξατε κινητήρα έχετε κανένα νέο;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ακόμα είμαι στην αρχή ούτε 50 κμ δεν έχω κάνει .Ο μηχανικός μου είπε

πρέπει να κάνω στρώσιμο μέχρι τις 5χιλαδες και καλό είναι τα πρώτα κμ να τα κάνω με d και μετά manual μέχρι 3-3500 στροφές χαλαρά .

3.500 χλμ και όλα εντάξει.

Δεν ξαναπηγαίνω για έλεγχο στην αντιπροσωπεία, θα το ελέγχω μόνος μου πλέον (για παν ενδεχόμενο...)

Οι τελευταίοι που αλλάξατε κινητήρα έχετε κανένα νέο;

χαίρομαι που το ακούω :D

Link to comment
Share on other sites

δευτερα η τεταρτη την αλλη μπαινει μεσα και το δικο μου.λεω η τεταρτη γιατι μαλλον θα λειπω δευτερα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω 400χλμ με το νέο κινητήρα. σήμερα έβγαλε καπνούς -πάλι- απο την εξατμιση και φυσικά μαυρίζει τις μπούκες πίσω. Δεν έχω μετρήσει ακόμα λάδι αλλά μάλλον μια τρύπα στο νερό κάναμε με την αλλαγή. Τελικά αν είναι να κάψει, θα κάψει απο την αρχή ανεξάρτητα από στρώσιμο κλπ, κλπ.

Τσάμπα όλη η ταλαιπωρία γαμώτο. Είναι λαχείο 50-50 τι θα τύχει στον καθένα.........

Απαράδεκτο

Link to comment
Share on other sites

Έμενα και πρώτα δεν έβγαζε ποτέ έτσι λάδι σε πατήματα φαινόταν τόσο. Αν είναι λάδι αυτό που λες τότε θα καίει αρκετά και στα χιλιόμετρα που έχεις θα φαίνετε στον δείκτη.

Link to comment
Share on other sites

Παρόλο που το αυτοκίνητο μου αρέσει πάρα πολύ, μετά απο ολα αυτά έχω δυστυχως μετανοιώσει που απο την πρώτη στιγμη δεν πηγα για το Golf GTi.....

Link to comment
Share on other sites

κατσε βγαζει μαυρους καπνους?

γιατι εμενα οταν το πρωτοαναβω το πρωι βγαζει αυτο το ελαχιστο λευκο καπνο και μου το εκανε παντα και το γκολφ που ειχα.προφανως λες για μαυρο καπνο.παντως καπνο δεν πεταει το δικο μου και ας καιει και λαδι τουλαχιστον δεν μπορω να το αντιληφθω.

σου ειπαν να πας για μετρηση σε 1000χλμ?και αν καψει σου ειπαν τι προβλεπεται ? η απο περιεργια για ρωτα τους

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπα μαυρο καπνο. Ειπα οτι βγαζει καπνο οταν ξεκιναω απο σταση (εφοσον εχει ζεσταθει) με ελαφρα αποτομο γκαζι. Συν καπνα στις εξατμισεις. Σημαδια (οπως και πριν) καυσης λαδιου. Μου ειπανε για μετρηση στα 1000. Για το μετα σιγα μη μου πουν απο τωρα. Ασε τους βαρεθηκα

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπα μαυρο καπνο. Ειπα οτι βγαζει καπνο οταν ξεκιναω απο σταση (εφοσον εχει ζεσταθει) με ελαφρα αποτομο γκαζι. Συν καπνα στις εξατμισεις. Σημαδια (οπως και πριν) καυσης λαδιου. Μου ειπανε για μετρηση στα 1000. Για το μετα σιγα μη μου πουν απο τωρα. Ασε τους βαρεθηκα

κοιτα τα λαδια σου απ τη βεργα και ασε την εξατμιση δεν εχει να λεει τιποτα.

και η μαυριλα μερικες φορες καλο ειναι.δειχνει οτι ειναι μπουκωμενο το αμαξι.και τα αμαξια μας με το dsg μπουκωνουν πολυ ευκολα μες στη πολυ που λειτουργουν ολη την ωρα σε πολυ χαμηλες στροφες εχοντας το στο D :sorry:

το προβλημα ειναι τα ασπρα συννεφακια καπνου απο την εξατμιση.αυτο ειναι λαδι που εχει περασει κ εχει καει.αυτο ναι ειναι προβλημα!

Link to comment
Share on other sites

κοιτα τα λαδια σου απ τη βεργα και ασε την εξατμιση δεν εχει να λεει τιποτα.

και η μαυριλα μερικες φορες καλο ειναι.δειχνει οτι ειναι μπουκωμενο το αμαξι.και τα αμαξια μας με το dsg μπουκωνουν πολυ ευκολα μες στη πολυ που λειτουργουν ολη την ωρα σε πολυ χαμηλες στροφες εχοντας το στο D :sorry:

το προβλημα ειναι τα ασπρα συννεφακια καπνου απο την εξατμιση.αυτο ειναι λαδι που εχει περασει κ εχει καει.αυτο ναι ειναι προβλημα!

Συνονοματε εσενα σου εχει μαυρισει τις εξατμισεις?

Link to comment
Share on other sites

γεια χαρα παιδια πηγα και εγω σημερα στην αντιπροσωπεια να δω το νεο σουπερ ντουπερ κινητηρα που εχει ερθει για να τον βαλω απο δευτερα.

καινουργιος ειναι της κολλας ανοιξα λιγο την συσκευασια μηπως δω κανενα κωδικο αλλα τιποτα μονο κατι αριθμους 03C Q11AR.τιποτα αλλο.οταν τους ρωτησα που ειναι ο κωδικος κινητηρα μου ειπαν οτι θα το σκαλισει με ειδικο μηχανημα ο μηχανικος...δεν ξερω ισχυει κατι τετοιο??????αυτα απο εμενα την δευτερα μπαινει μεσα το πολακι οποτε και περιμενουμε.επισης κατι αλλο που μου ηρθε.σκεφτηκα να τους πω για τους καταλυτες καθοτι το καμμενο λαδι που μπαινει σ αυτους μπορει να δημιουργησει προβλημα στο κεραμικο τους υλικο

Link to comment
Share on other sites

Ενα μοτέρ αποτελειτε απο πολλά συνθετα κομμάτια το καθε κομμάτι εχει κάποιον ξεχωριστό κωδικό , κάθε φουρνιά ολο και κατι μπορει να αλλάζουν σε κάποιο ανταλλακτικο .

ΟΛΟ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΗΛΑΔΗ Ο CAVE

Μπορει να εχουν αλλάξει για παραδειγμα κορμό εμβολα και ελατήρια τοτε μονο αυτα θα εχουν διαφορετικο κωδικο απο τα προηγουμενα μοτέρ .

Μην ψαχνεται κωδικούς

Link to comment
Share on other sites

Και γω στη σειρά για αντικατάσταση κινητήρα. Αν και είμαι εκτός εγγύησης θα βάλουν νέο ανακατασκευασμένο.

Υπάρχει κάποιος που του βάλανε καινούργιο & όχι ανακατασκευασμένο?

Link to comment
Share on other sites

εγω που ειδα τον κινητηρα τον δικο μου δεν μου φανηκε ανακατασκευασμενος αλλα καινουργιος ...τι να πω

Link to comment
Share on other sites

εγω που ειδα τον κινητηρα τον δικο μου δεν μου φανηκε ανακατασκευασμενος αλλα καινουργιος ...τι να πω

Οταν μιλήσεις ρώτα τους?

Ανακατασκευασμένος είναι απο την Γερμανία, συνεπώς ερχεται με τις ζελάτινες...

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι η Kosmokar ζητάει τον κωδικό της μηχανής για να βεβαιώσει οτι είναι ο "βελτιωμένος" κινητήρας - δηλαδή υπάρχουν και μη....?

Edited by GEORGETDM
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο την αλλαγη κινητηρα σε 2000χλμ εχει καψει περιπου 250 ml.

Πήγες αντιπροσωπία να στο ελέγξουν? Τι σου είπαν? Εισαι εντός η εκτός εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Ε χτες έτυχε να δω ένα gti στο δρόμο και στο ξεκίνημα αν δεν κάνω λάθος μέχρι την 3η σε κάθε αλλαγή έβγαζε μαυρίλα από πίσω αυτό δεν είναι λαδί είναι άκαυτη μπορεί να έχει και λάδι μαζί αλλά αυτό το χρώμα είναι άκαυτη βενζίνη αυτό γιατί μπορεί να συμβαίνει;μου κάνει μεγάλη εντύπωση .Δεν είναι κανένα evo 400 άλογα για να βγάζει τέτοια μαυρίλα . Τέτοιο πράγμα ούτε έμενα έβγαζε μόνο στα σπασίματα μπορεί . Έχω δει αρκετά στο δρόμο έτσι

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο την αλλαγη κινητηρα σε 2000χλμ εχει καψει περιπου 250 ml.

τους ρωτησες για την καταναλωση αυτη?αν ναι τι σου ειπαν?εμενα σημερα μπηκε μεσα το δικο μου για αλλαγη κινητηρα σε καμια βδομαδα μου ειπαν θα το παρω.

μας απογοητευεις εμας που περιμενουμε αν και 250 σε 2000 χλμ σημαινει οτι λαμπακι χαμηλης σταθμης θα σου αναψει περιπου στα 8000χλμ δηλαδη αν υποθεσουμε οτι κανεις σερβις στα 15000χλμ τοτε μιλαμε οτι θα συμπληρωσεις μια φορα στα 8000 1 λιτρο και μετα πας για σερβις.το μανουαλ μας τι προβλεπει σχετικα με την κατανλωση δηλαδη συμφωνα με το μανουαλ αυτη η καταναλωση που εχεις εσυ ειναι κομπλε η οχι?

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.