Jump to content
geologist

Αλλαγή Κινητήρα (Polo Gti)

Recommended Posts

Λογικά μιλάτε για το Cold Start Που κάνει το αμαξι . Και κάνει μπερδέματα ,σκασίματα απο την εξάτμιση ,πιο υψηλό ρελαντί,καμιά φορά κανει σαν τρακτέρ και οταν κάθεσαι στο κάθισμα νιώθεις χτυπήματα στην πλάτη .

Το κάνει και εμενα 1.4TSI 160αρι , από την πρώτη μέρα ανάλογα τις συνθήκες . Ειναι φυσιολογικο

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να σας ρωτήσω αν έχετε παρατηρήσει το εξής:

Αφήνω το αυτοκίνητο όλο το βράδυ και την επόμενη το πρωι που το βαζω μπροστα (πατάω το φρενο) εχει χασει αρκετη απο την υποπιεση το σεβρο (δηλαδη το πεταλι του φρενου ειναι σχετικα σκληρο).

Αυτο δεν μου το εκανε τις ζεστες ημερες αλλα τωρα που ο καιρος κρυωσε. Δεν ξερω αν τυχον σχετιζεται με την αλλαγη του κινητηρα.

Το εχει παρατηρησει κανεις απο εσας? (Εφοσον παρει μπροστα ολα ειναι κανονικα πλεον).

Πειτε μου σας παρακαλω γιατι αν το κανει μονο σε εμενα να παω να το κοιταξουνε....φρενα ειναι!!

Δεν έχει παρατηρήσει κανείς κάτι τέτοιο?

Edited by frnty
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει παρατηρήσει κανείς κάτι τέτοιο?

Φιλε μου νομιζω οτι δεν υπαρχει προβλημα.Απλα οταν δεν δουλευει το αυτοκινητο δεν λειτουργει το σερβο του φρενου μιας και ολα πλεον στα αμαξια ειναι ηλεκτρικα(δεν ξερω αν το λεω σωστα) και γι αυτο ειναι σκληρο το πενταλ.Ισχυει σε ολα τα καινουργια αυτοκινητα.Μην ανησυχεις...
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου νομιζω οτι δεν υπαρχει προβλημα.Απλα οταν δεν δουλευει το αυτοκινητο δεν λειτουργει το σερβο του φρενου μιας και ολα πλεον στα αμαξια ειναι ηλεκτρικα(δεν ξερω αν το λεω σωστα) και γι αυτο ειναι σκληρο το πενταλ.Ισχυει σε ολα τα καινουργια αυτοκινητα.Μην ανησυχεις...

Ρε παιδιά ρωτάω αν το έχει παρατηρήσει κανείς!!! Ξερω πως δουλευει. Το να χανει την πιεση απο τη μια μερα στην αλλη το παρατηρησα προσφατα. Απλα ρωταω αν το εχει παρατηρησει και καποιος αλλος να συμβαινει αυτο....!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ρωτάω αν το έχει παρατηρήσει κανείς!!! Ξερω πως δουλευει. Το να χανει την πιεση απο τη μια μερα στην αλλη το παρατηρησα προσφατα. Απλα ρωταω αν το εχει παρατηρησει και καποιος αλλος να συμβαινει αυτο....!!!!!!!

Ναι φίλε μου και εμένα το κάνει αυτο εάν έχει να κουνηθεί το αμάξι πάνω απο 1 μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι φίλε μου και εμένα το κάνει αυτο εάν έχει να κουνηθεί το αμάξι πάνω απο 1 μέρα.

Ευχαριστώ. Προσπαθώ να συγκρίνω με άλλους για να είμαι σίγουρος. Πάντως όταν ο καιρός είναι ζεστός δεν το παρουσιάζει. Δεν ξέρω μήπως χάνει απο κάπου υποπίεση... Εμένα το παρουσιάζει από το απόγευμα μέχρι την άλλη μέρα το πρωί (με σχετικά κρύο καιρό)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα περελαβα και εγω το αμαξι μετα απο αλλαγη κυτηρα. Να σημειωσω εδω οτι ο αντιπροσοπος εκανε φοβερη δουλεια. Δευτερα πρωι τους αφησα το αμαξι πηρα αυτοκινητο αντικαταστασης και σημερα στοις 3 ηταν ετοιμο. Μεχρι στιγμης δεν εχω παρατηρηση κατι διαφορετικο στο αμαξι. Ξεκηναω λοιπον και εγω για τα 1000χλμ και βλεπουμαι....

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ρωτάω αν το έχει παρατηρήσει κανείς!!! Ξερω πως δουλευει. Το να χανει την πιεση απο τη μια μερα στην αλλη το παρατηρησα προσφατα. Απλα ρωταω αν το εχει παρατηρησει και καποιος αλλος να συμβαινει αυτο....!!!!!!!

και στο δικο μου το κανει αυτο οταν το αφηνω μια μερα χωρις να το βαλω μπροστα. δεν εχω παρατηρησει ομως αν το κανει και με ζεστη και με κρυο
Link to comment
Share on other sites

Τελικά σήμερα στα 1100 χιλιόμετρα μετά την αλλαγή κινητήρα έχει κάψει 400ml από το 1L plus που έκαιγε πριν...θα τους πάρω τηλέφωνο αύριο τους πυρηνικούς επιστήμονες στη Καρεντα να τους δώσω τα συγχαρητήρια μου! Παλιογκασμαδες..απαράδεκτο απλά... Αλλά θα κάνω υπομονή μέχρι τα 5000 km αν συνεχίσει να καίει θα πάρει πόδι και ας μου αρέσει...

Link to comment
Share on other sites

Το ότι σου καίει ακόμα δεν ευθύνεται η Ελληνική αντιπροσωπία οι τεχνικοί της αλλά η αξιόπιστη VW Γερμανίας.

Και το χειρότερο από όλα είναι η τιμή που θα στο πάρουν όταν θελήσεις να το δώσεις ..

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

και ποσο νομιζεις οτι θα στο παρουν αν το δωσεις? ειδικα η αντιπροσωπεια δεν ωομιζω να στο παρει παραπανω απο 13000 χιλιαρικα.το θεμα ειναι οτι αν δεν λυθει το προβλημα να κανουμε κατι ετσι ωστε να καταφερουμε να μας δωσουν αλλο μοντελο ισης αξιας δηλαδη 20000χιλιαδων ευρω.τι να το κανω να μου πουν στο παιρνουμε 13000 ?θα πρεπει να ξαναχρεωθω μετα να παρω αλλο....δηλαδη αγοραζω κατι 20000 βγαινει σκαρτο δεν μπορεις να μου το φτιαξεις και θα χασω και 7000 χιλιαρικα?????να εισαι σιγουρος θα γινει χαμος αν καει και παλι το δικο μου και μου κανουν τους κινεζους!!!!να μην τους δινετε πατηματα γιατι αν πας εστ και τους πεις ποσο μου το περνετε εννοειτε θα σε γδυσουν....το θεμα ειναι να βρεις ενα δικηγορο μαγκα να του δωσεις κατι να πας εκει μαζι του να χεστουν. το να το πουλησεις τους κανεις και τη χαρη να σε ξεφορτωθουν!!ΟΧΙ φιλε δεν ειναι ετσι

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ρωτάω αν το έχει παρατηρήσει κανείς!!! Ξερω πως δουλευει. Το να χανει την πιεση απο τη μια μερα στην αλλη το παρατηρησα προσφατα. Απλα ρωταω αν το εχει παρατηρησει και καποιος αλλος να συμβαινει αυτο....!!!!!!!

Και εμενα το κανει φιλε μου...
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έχουμε και λέμε... Μετα απο αλλαγή κινητήρα και μετα απο 1000km η μέτρηση έδειξε ότι δεν έχει κάψει κάτι "ακόμα". Παντός είμαστε σε καλο στάδιο. Έπισης παραγγιλαμε και πολύδισκους γιατί μας έκανε το λεγόμενο σκορτσαρισμα μεταξύ αλλαγής 1ής με 2άς σε χαμηλές στροφές στο ''D''.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα...Αλλαξα κινητηρα στις 9.500 χλμ...απο τοτε η μεση καταναλωση λαδιου με γενικα χαλαρη οδηγηση ειναι γυρω στα 100ml/1.000KM...Επισης το πηγα για το σκορτσαρισμα στο DSG απο 1η - 2 κ μου εκαναν update κ κατι ρυθμισεις κ τωρα ειναι μια χαρα...τωρα εχω 21.000χλμ

Link to comment
Share on other sites

παιδια να ρωτησω κατι.την πρωτη φορα που εβαλα τα σωληνακια και μου εκαναν την πρωτη μετρηση ειχα καψει 100μλ αλλα στην δευτερη 600μλ.ειχα δει οτι η σταθμη στο δεικτακι λαδιου πριν κανω την πρωτη μετρηση εδιχνε λαδι πανω απο το οριο...δηλαδη σαν να ειχαν βαλει παραπανω εξου και οτι στα πρωτα 1000 δεν εδειξε τιποτα.

τωρα με τον νεο κινητηρα εριξα μια ματια στην σταθμη και ειδα οτι παλι ειναι πανω απο το οριο (η τουλαχιστον ετσιειδα μεσα στα σκοταδια).γιατι το κανουν αυτο?δεν ξερουν οτι περνει μεσα 3600 γιατι να βαζουν παραπανω?και αν στα πρωτα 1000 που παω δειξει οτι δεν εχει καψει ενω εχει καψει και μου πουν εισαι μια χαρα και μετα απο 1000 αναψει κανα λαμπακι???ενταξει οχι πως δεν θα το δεχτουν αλλα γιατι να μην ξερουμε τι γινετε?βεβαια θα μου πειτε αποκλειεται να εβαλαν 4 λιτρα μεσα ενω παιρνει 3600 οποτε θα φανει αν καψει.μπορει να ειναι και η ιδεα μου

Link to comment
Share on other sites

παιδια να ρωτησω κατι.την πρωτη φορα που εβαλα τα σωληνακια και μου εκαναν την πρωτη μετρηση ειχα καψει 100μλ αλλα στην δευτερη 600μλ.ειχα δει οτι η σταθμη στο δεικτακι λαδιου πριν κανω την πρωτη μετρηση εδιχνε λαδι πανω απο το οριο...δηλαδη σαν να ειχαν βαλει παραπανω εξου και οτι στα πρωτα 1000 δεν εδειξε τιποτα.

τωρα με τον νεο κινητηρα εριξα μια ματια στην σταθμη και ειδα οτι παλι ειναι πανω απο το οριο (η τουλαχιστον ετσιειδα μεσα στα σκοταδια).γιατι το κανουν αυτο?δεν ξερουν οτι περνει μεσα 3600 γιατι να βαζουν παραπανω?και αν στα πρωτα 1000 που παω δειξει οτι δεν εχει καψει ενω εχει καψει και μου πουν εισαι μια χαρα και μετα απο 1000 αναψει κανα λαμπακι???ενταξει οχι πως δεν θα το δεχτουν αλλα γιατι να μην ξερουμε τι γινετε?βεβαια θα μου πειτε αποκλειεται να εβαλαν 4 λιτρα μεσα ενω παιρνει 3600 οποτε θα φανει αν καψει.μπορει να ειναι και η ιδεα μου

Το ίδιο ακριβώς έχει συμβεί και σε εμένα. Ακόμα και μετά την αλλαγή κινητήρα. Μετά τα 1000χλμ θα τους πω να αφαιρέσουν λάδι ώστε να έρθει ΑΚΡΙΒΩΣ στο πάνω μέρος της βέργας ώστε να υπάρχει μέτρο σύγκρισης.

Πιστεύω ότι το κάνουν

  • για ασφάλεια-συνήθεια (μην ανάψει το λαμπάκι στον πελάτη),
  • γιατί ξέρουν ότι π.χ. η αλλαγή λαδιών μαζί με φίλτρο είναι π.χ. 4 λίτρα
  • γιατί δεν έχουν αφήσει αρκετή ώρα τον κινητήρα σβηστό ώστε να κατέβουν τα λάδια.

Οπότε αδειάζουν 4 λίτρα μέσα χωρίς να ψάχνονται για την λεπτομέρεια (π.χ. να μην έχει αδειάσει τελείως το λάδι)

Αποτέλεσμα να μην μπορείς να μετρήσεις..........

Και βέβαια το παραπάνω λάδι αυξάνει την πίεση στον στροφαλοθάλαμο με αποτέλεσμα να καίει λάδια. το βιβλίο περιγράφει ότι μπορεί να πάθει ζημιά ο καταλύτης αν μπεί παραπάνω λάδι............

Link to comment
Share on other sites

παιδια να ρωτησω κατι.την πρωτη φορα που εβαλα τα σωληνακια και μου εκαναν την πρωτη μετρηση ειχα καψει 100μλ αλλα στην δευτερη 600μλ.ειχα δει οτι η σταθμη στο δεικτακι λαδιου πριν κανω την πρωτη μετρηση εδιχνε λαδι πανω απο το οριο...δηλαδη σαν να ειχαν βαλει παραπανω εξου και οτι στα πρωτα 1000 δεν εδειξε τιποτα.

τωρα με τον νεο κινητηρα εριξα μια ματια στην σταθμη και ειδα οτι παλι ειναι πανω απο το οριο (η τουλαχιστον ετσιειδα μεσα στα σκοταδια).γιατι το κανουν αυτο?δεν ξερουν οτι περνει μεσα 3600 γιατι να βαζουν παραπανω?και αν στα πρωτα 1000 που παω δειξει οτι δεν εχει καψει ενω εχει καψει και μου πουν εισαι μια χαρα και μετα απο 1000 αναψει κανα λαμπακι???ενταξει οχι πως δεν θα το δεχτουν αλλα γιατι να μην ξερουμε τι γινετε?βεβαια θα μου πειτε αποκλειεται να εβαλαν 4 λιτρα μεσα ενω παιρνει 3600 οποτε θα φανει αν καψει.μπορει να ειναι και η ιδεα μου

Αυτό το παρατήρησα κι εγώ όταν έκανα την αλλαγή λαδιών..δηλαδή προσπάθησα να τα μετρήσω και ο δείκτης ήταν ξεχειλισμένος...

Edited by Gerasimos
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα.

Σε λίγο πλησιάζει τα 1000 km μετά από αλλαγή κινητήρα. Μέχρι στιγμής φαίνεται να πάει καλά. Το ζήτημα βέβαια είναι ότι δεν πρόσεξα αν το είχαν <<ξεχυλίσει>>. Στα 500 και στα 850 που το είδα είναι τέρμα πάνω.

Κάποιες ερωτήσεις :

Το ότι δεν αλλάζουν τα χιλιόμετρα που γράφει μου φαίνεται λογικό. Όμως με την έννοια <<αλλαγή κινητήρα>> τι εννοούν ; Ας πούμε η άδεια του αυτοκινήτου δε γράφει πάνω τον αριθμό του κινητήρα ; Δεν υποτίθεται ότι αυτός θα έπρεπε να αλλάζει ;

Επίσης ρε παιδιά εσάς τι αποδεικτικά σας δώσανε ; Έγω πήγα να το πάρω υπέγραψα τα παραστατικά κανονικά και περιμένω να μου δώσουν το αντίγραφο αλλά τίποτα. Μου λένε δε χρειάζεται να πάρετε κάτι. Λέω εντάξει θα γράφει κάτι στο βιβλίο του σέρβις αλλά πάλι τίποτα.

Επίσης με τον καινούριο κινητήρα παρατηρώ συνέχεια έναν συντονισμό που ακούγεται στο ρελαντί ενώ σήμερα παρατήρησα ότι μεταξύ 2000-3000 στροφές ακούγεται πάλι ένα ήχος που μοιάζει πάλι με κάποιον συντονισμό. Το έχει παρατηρήσει κανείς αυτό ;

Το ζήτημα με τα φρένα και εμένα μου το κάνει αλλά με το που πάρει μπρος το πεντάλ <<μαλακώνει>> όπως θα έπρεπε.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα.

Σε λίγο πλησιάζει τα 1000 km μετά από αλλαγή κινητήρα. Μέχρι στιγμής φαίνεται να πάει καλά. Το ζήτημα βέβαια είναι ότι δεν πρόσεξα αν το είχαν <<ξεχυλίσει>>. Στα 500 και στα 850 που το είδα είναι τέρμα πάνω.

Κάποιες ερωτήσεις :

Το ότι δεν αλλάζουν τα χιλιόμετρα που γράφει μου φαίνεται λογικό. Όμως με την έννοια <<αλλαγή κινητήρα>> τι εννοούν ; Ας πούμε η άδεια του αυτοκινήτου δε γράφει πάνω τον αριθμό του κινητήρα ; Δεν υποτίθεται ότι αυτός θα έπρεπε να αλλάζει ;

Επίσης ρε παιδιά εσάς τι αποδεικτικά σας δώσανε ; Έγω πήγα να το πάρω υπέγραψα τα παραστατικά κανονικά και περιμένω να μου δώσουν το αντίγραφο αλλά τίποτα. Μου λένε δε χρειάζεται να πάρετε κάτι. Λέω εντάξει θα γράφει κάτι στο βιβλίο του σέρβις αλλά πάλι τίποτα.

Επίσης με τον καινούριο κινητήρα παρατηρώ συνέχεια έναν συντονισμό που ακούγεται στο ρελαντί ενώ σήμερα παρατήρησα ότι μεταξύ 2000-3000 στροφές ακούγεται πάλι ένα ήχος που μοιάζει πάλι με κάποιον συντονισμό. Το έχει παρατηρήσει κανείς αυτό ;

Το ζήτημα με τα φρένα και εμένα μου το κάνει αλλά με το που πάρει μπρος το πεντάλ <<μαλακώνει>> όπως θα έπρεπε.

Η αδεια δεν γραφει αριθμο κινητηρα μονο τον τυπο (CAV)

Καποιο χαρτι θα επρεπε να σου δωσουν. αλλα ετσι και αλλοιως ειναι περασμενο στα κομπιουτερ της kosmocar οποτε δε νομιζω να εχεις θεμα

Σωληνακια τροφοδοσιας ειναι. αν εισαι αθηνα πηγαινε φιλοσιδη και θα στο φτιαξουνε τοχουνε κανει πολλες φορες

Link to comment
Share on other sites

Η αδεια δεν γραφει αριθμο κινητηρα μονο τον τυπο (CAV)

Καποιο χαρτι θα επρεπε να σου δωσουν. αλλα ετσι και αλλοιως ειναι περασμενο στα κομπιουτερ της kosmocar οποτε δε νομιζω να εχεις θεμα

Σωληνακια τροφοδοσιας ειναι. αν εισαι αθηνα πηγαινε φιλοσιδη και θα στο φτιαξουνε τοχουνε κανει πολλες φορες

Ευχαριστώ πολύ όλους για την απάντηση.

Ναι το είχα ξαναδεί αυτό με τα σωληνάκια του a/c αλλά δε θυμόμουν που ακριβώς ήταν στο forum.

Link to comment
Share on other sites

βασικα πιστευω οτι εννοειτε τα σωληνακια βενζινης που περνανε πισω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου και κανουν εναν ενοχλητικο ηχο με κλειστα παραθυρα ακουγεται και μονο εντος της καμπινας και οταν το αμαξι ειναι το ρελαντι..δεν ειναι κατι ανησυχιτικο μου το κανει απο τα πρωτα χλμ και σε πολλους εδω μεσα.πανε σε καποια αντιπροσωπεια να στα φτιαξουν.εγω τους ειχα πει να τα ρυθμισουν μαζι με την αλλαγη κινητηρα αλλα το ξεχασαν....δεν με πειραζει εμενα παντως αρκει να μην καει λαδια το αμαξι αυτο με νοιαζει

Link to comment
Share on other sites

Έμενα μου είχαν πει ότι είναι τα σωληνάκια του a/c και είναι πάνω από το παγούρι με τα υγρά ψυγείου κάποιες φορές κάνει και μένα ένα συντονισμό και τα πειράζω λίγο και σταματήσει ο ήχος .Τώρα στα 1000 που θα πάω για μέτρηση θα τους πω να το κοιτάξουν.

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα...Αλλαξα κινητηρα στις 9.500 χλμ...απο τοτε η μεση καταναλωση λαδιου με γενικα χαλαρη οδηγηση ειναι γυρω στα 100ml/1.000KM...Επισης το πηγα για το σκορτσαρισμα στο DSG απο 1η - 2 κ μου εκαναν update κ κατι ρυθμισεις κ τωρα ειναι μια χαρα...τωρα εχω 21.000χλμ

Σου άλλαξαν κορμό η ολόκληρη μηχανή? Πότε σου τον άλλαξαν?

Στην αντιπροσωπία μου είπαν οτι έχουν αλλάξει σε κάποιους κινητήρες πριν τον "βελτιωμένο" και μιλάγαμε για συγκεκριμένο Polo που έχω γνωρίσει το παιδί και έκαιγε πολύ λάδι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.