Jump to content
geologist

Αλλαγή Κινητήρα (Polo Gti)

Recommended Posts

τελικα υστερα απο 250 χλμ ειπα να κανω ενα τσεκ στα λαδια απο περιεργια.απο οτι ειδα φαινεται να μην μου εχουν βαλει παραπανω λαδια (πιθανων).παντως μεχρι τωρα δεν εχει καψει ουτε σταλα αλλα ειναι πολυ νωρις ακομα μολις 250 χλμ εχω κανει.μολις το ειχα παραλαβει το πηγα για πλυσιμο και καθαρισα καλα τις εξατμισεις (οσο μπορουσα με τοση μαυριλα) και απο οτι τσεκαρα σημερα δεν εχουν μαυρισει οπως παλια.εβαλα λιγο και το δαχτυλο μου και δεν αφησε σχεδον τιποτα απο μαυριλα.επισης οταν το εβαλα μπροστα οσο εκανε προθερμανση πηγα πισω στην εξατμιση να δω αν βγαζει κανενα καπνο και αυτο που ειδα ειναι οτι απο πολυ κοντα καταφερα να διακρινω εναν διαφανο καπνο οσο εκανε προθερμανση μετα τιποτα.εδωσα και 2 3 ξερογκαζιες και παλι μαυρο καπνο δεν πεταξε.κατα τα αλλα μια απορια ασχετη.οταν γυριζουμε τον διακοπτη πριν το βαλουμε μπροστα ανοιγω το ραδιοφωνο.οταν βαλω μπροστα μερικες φορες το ραδιο σβηνει και αναβει και μερικες μενει αναμενω χωρις να σβησει.ξερει κανεις τι παιζει?

Link to comment
Share on other sites

Λιπών έχω κάνει έως τώρα 4 μέτρησης μονός μου η μια κάπου στα 350 και η άλλες 2 κάπου στα 600 .Το λαδί φαινόταν φουλ έλεγχα μετά από περίπου 3 λεπτά .Σήμερα το βάζω αλλού το αυτοκίνητο κάνω κάτι δουλίτσες και μετά από κανένα 30 λεπτο κειταω το λαδί ειχε κατέβει ελάχιστα λέω αποκλείετε πριν περίπου 100κμ έκανα ελέγχω το λαδί ήταν φουλ μάλλον είναι η θέση λέω κάνω ένα κύκλο μήπως βρω και την ιδία να κάνω ελέγχω δεν την βρίσκω και το βάζω εκεί που το είχα πριν αλλά ανάποδα περιμένω ένα λεπτό ελέγχω φουλ το λάδι πάω μετά από 5-10 λεπτά το λάδι στην αρχή του σαγρέ τι γίνετε τελικά πια είναι η σωστή μέτρηση .Παλιά είχα το ακριβός αντίθετο αν έκανα έλεγχο σχεδόν άμεσος η μετά από μερικά λεπτά το λάδι ήταν πολύ πολύ πιο κάτω από το αν έκανα έλεγχο μετά από 20-30 λεπτά.

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει εσυ απο μονος να εχεις ενα μπουσουλα για το που και πως μετρας το αμαξι σου.Θεωρητικα το καλυτερο ειναι το αμαξι να ειναι σε ευθεια να εχει ζεστο μοτερ και να περημενεις 5 λεπτακια χοντρα χοντρα να κατσουν τα λαδια. Αυτο κανω εγω στο δικο μου και βλεπω διαφορες αναμεσα στα χλμ που θελω! ελπιζω να σε κατατοπησα...

Link to comment
Share on other sites

50-100 μλ μου παν στην εταιρεία εγώ όπως τον έβλεπα από μακριά νομίζω παραπάνω έβαλε αυτός τι να πω. Άλλαξα και μοτέρ από το παράθυρο δεν είχε κάποιο πρόβλημα απλά έτριζε πολύ λίγο όταν τερμάτιζε στο κλείσιμο. Επίσης μου έβαλαν tire up στα σωληνάκια του ac .

Link to comment
Share on other sites

400 xlm με τον νεο κινητηρα και ολα κομπλε (προς το παρον) .οτι μικροθορυβοι ακουγονταν δεν υπαρχουν πια και δεν εχει καψει σταλα λαδι ακομα και αυτο το λιγο παραπανω που ειχαν βαλει μεσα ακομα και αυτο υπαρχει.....αλλα 600 για να δουμε

Link to comment
Share on other sites

Εγώ σήμερα πήγα για μέτρηση στα 1150 km. Έχει κάψει 3 γραμμές από τη βέργα. Κλασσική απάντηση ήταν ότι είναι στο στρώσιμο οπότε είναι μια χαρά.

Επίσης μου είπε ότι 3 γραμμές είναι περίπου 100 ml. Όντως ; Και ότι δεν είναι ανάγκη να προσθέσω.

Εντωμεταξύ μέχρι τα 800 km δεν είχε κάψει τίποτα.

Επίσης τον ρώτησα και μου είπε ότι ο καινούριος κινητήρας δεν έχει εγγύηση εκ νέου.

Αυτά τα 1000 km το πηγαίνω σχετικά συντηρητικά.

Αυτά από εμένα.

Edited by dimsaras
Link to comment
Share on other sites

Εγω συντηρητικα μεχρι να ζεσταθουν λαδια και μετα κανω κατι ανοιγματα με το μανουαλ αλλα οχι για πολυ ωρα .ανεβασμα κατεβασμα και μετα παλι ηρεμα.εμενα παντως μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται στρωσιμο και πως αν θελω να το πηγαινω ευλαβικα τα πρωτα 1000 χλμ καθαρα μονο για ψυχολογικους λογους.(για να τα εχω καλα με τον εαυτο μου δηλαδη.

παντως ρε παιδια κατι θορυβοι που πιστευα οτι προερχονται απο το κιβωτιο και κατι αλλους θορυβους που εκανε τωρα δεν κανει τιποτα.αφου τους ειπα για τους θορυβους με την αλλαγη σχεσεων οταν αλλαζα κινητηρα να το δουν και μου λενε δεν ακουμε τιποτα και τους λεω παμε μια βολτα (να οδηγαω εγω) να σας δειξω και οντως πηγαμε αλλα δεν μου το εκανε ουτε μια φορα και γενικα καθολου δεν μοθ το κανει......τι μπορει να ηταν ποιος ξερει αν ειναι κιβωτιο θα το εκανε και με τον νεο κινητηρα

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!Οσοι αλλαξατε κινητηρα πποσο καιρο εκανε να ερθει;Γιατι εμενα μου ειπε δεκα μερες εχουν περασει δεκαπεντε και ακομα περιμενω!Να περιμενω ή να παρω την kosmpocar να εκτονωθω και λιγο;

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα μέτρησα στα 1000χλμ λάδια. Δεν μπορώ να πω ακριβώς διότι από την αρχή είχανε βάλει περισσότερο λάδι και δεν είχα σημείο αναφοράς. Η εκτίμησή μου είναι ότι έκαψε περίπου 250-300ml αλλά ξαναλέω εκτίμηση διότι προφανώς η κλίμακα στην βέργα δεν είναι γραμμική. Τα χιλιόμετρα τα περισσοτερα (σχεδόν όλα γίνανε σε πόλη).

Ανοίγματα λίγα μέχρι 4000-4500 όταν ζεσταίνεται.

Αυτή τη φορά όμως το φέραμε ακριβώς στο επάνω (max) σημείο της βέργας (το οποίο είναι η γραμμή πάνω από το σαγρέ και εκει που η βέργα απο πλατειά γίνεται στρογγυλή) ώστε στα επόμενα 1000χλμ να μετρήσουμε-συμπληρώσουμε και να έχουμε σωστή ένδειξη.

Το σασμάν μου έχει αρχίσει κάτι ψιλομουγκρίσματα στην 2α αλλά επειδή είναι σχετικά αραιά ακόμα δεν θα το πάω για πολύδισκο. Περιμένω να χειροτερέψει η κατάσταση.

Αυτά προς το παρόν.

Εμενα εκανε 7 εργασημες σχεδον μιαμιση εβδομαδα...

Το ίδιο και σε εμένα

Edited by frnty
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μήπως γνωρίζει κάποιος την κλίμακα του δείκτη που μετράμε τα λάδια...δηλαδή το σαγρέ σε πόσα ml αντιστοιχεί και η κάθε γραμμούλα σε πόσα;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μήπως γνωρίζει κάποιος την κλίμακα του δείκτη που μετράμε τα λάδια...δηλαδή το σαγρέ σε πόσα ml αντιστοιχεί και η κάθε γραμμούλα σε πόσα;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση!

όλο το σαγρέ είναι 750ml. Από την κορυφή πάνω από το σαγρέ μέχρι το τέλος του, πρέπει να είναι περίπου 1000ml

και νομίζω ότι το λαμπάκι ανάβει αν κατέβει το λάδι κάτω από το σαγρέ κοντά στην κάτω μπίλια

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντεξα αλλο και σημερα πηρα kosmocar,Και εως δια μαγειας ο κινητηρας μολις ειχε ερθει απο γερμανια :shok: !Γιατι υποψιαζομαι οτι αν δεν ειχα παρει τηλεφωνο ακομα θα ηταν στο δρομο,Μηπως ειμαι καχυποπτος;

Link to comment
Share on other sites

όλο το σαγρέ είναι 750ml. Από την κορυφή πάνω από το σαγρέ μέχρι το τέλος του, πρέπει να είναι περίπου 1000ml

και νομίζω ότι το λαμπάκι ανάβει αν κατέβει το λάδι κάτω από το σαγρέ κοντά στην κάτω μπίλια

Δεν ξέρω πόσο είναι το σαγρέ από μόνο του αλλά ο δείκτης όλος από την περιοχή C (τέρμα κάτω στο σπάσιμο) μέχρι την Α (τέρμα επάνω στο σπάσιμο) είναι ένα λίτρο όπως σωστά έγραψες.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου,μια ερωτηση:μεχρι να φτασεις στην αλλαγη κινητηρα,περασες απο τα αλλα δύο πειραματα,δηλαδη:

1.βαλβιδα

2.ελατηρια;

Μονο βαλβιδα αλλαξα,και μια μετρηση για καταναλωση του λαδιου στα 1000χλμ.Βεβαια αυτοι θελανε δυο μετρησεις αλλα μετα απο ενα καλο τσακωμο αλλαξανε γνωμη!
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο σου,αυτοι θελουν να καθυστερουν την αλλαγη.Εγω ειμαι νε seat,ακομη περιμενω τη ρημαδοβαλβιδα(2 μηνες) κ ετοιμαζω εξωδικο.

Και εγω στην αρχη ετσι ημουνα :lazy: αλλα δεν εβλεπα ενδιαφερον,και στην τελικη δεν ειναι δικο τους το αυτοκινητο αλλα δικο σου οποτε μην περιμενεις και παρα πολυ.Στειλε εξωδικο,παρε τα κεντρικα και μην σου λενε δικαολογιες του τυπου δεν εχω προσωπικο και αλλες μπουρδες,και αν δεν μπορουν πηγαινε σε αλλη αντιπροσωπεια αν εχεις την δυνατοτητα. :friends:
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο σου,αυτοι θελουν να καθυστερουν την αλλαγη.Εγω ειμαι νε seat,ακομη περιμενω τη ρημαδοβαλβιδα(2 μηνες) κ ετοιμαζω εξωδικο.

Καλησπερα!αλλαξες τελικα την βαλβιδα;Εγω το πηρα το αυτοκινητο εχθες τωρα περιμενω να κανω 1000χλμ.για να δουν αν καει ο καινουργιος κινητηρας.Ελπιζω να μην καιει γιατι αλλιως θα εχουμε ασχημη συνεχεια!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.