Jump to content
geologist

Αλλαγή Κινητήρα (Polo Gti)

Recommended Posts

Εντωμεταξύ τώρα δε ξέρω καθόλου τι να κάνω. Γιατί αφενός το αμάξι είναι πλέον 2+ χρόνων και είναι εκτός εγγύησης και ο αλλαγμένος κινητήρας μου είπαν δεν έχει εγγύηση. Δηλαδή αν μου μείνει και αυτός στα χέρια σε καμια 10.000-15.000 τι θα κάνω ;

Θα πάω να τους πληρώνω σαν *μη επιτρεπόμενη λέξη* να μου βάλουν άλλον κινητήρα ;

Καλημέρα..Δεν έχεις κάνει επέκταση εγγύησης? Δεύτερον έχει εγγύηση ο αλλαγμένος κινητήρας σου κ έχει ξεκινήσει να μετράει από την αρχή 2 χρόνια από την μέρα που σου παρέδωσαν πάλι το αμάξι...ότι και να σου λένε είναι μπούρδες για να το αποφύγουν επειδή εσύ δεν γνωρίζεις κ δεν το κυνηγάς!! ότι ανταλλακτικό σου βάζουν πάνω...(είτε είναι καθρέφτης,είτε κιβώτιο,είτε κινητήρας,είτε οτιδήποτε) η γη να γυρίσει ανάποδα έχεις εγγύηση 2 χρόνια...δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει από την αρχή αυτο το topic και άλλο ένα που αφορά το θέμα του κινητήρα αλλά έχω ανεβάσει (αν όχι κ στα 2 topic στο 1 σιγουρα) σκαναρισμένη την επέκταση της εγγύησης για το μοτέρ που μου αλλάχτηκε... οπότε μην ακούτε τις βλακείες που σας λένε κ πιέζετε τους γιατί στο τέλος θα τα πληρώνετε όλα από την τσεπούλα σας κ είναι κρίμα..

Edited by menegsp
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα..Δεν έχεις κάνει επέκταση εγγύησης? Δεύτερον έχει εγγύηση ο αλλαγμένος κινητήρας σου κ έχει ξεκινήσει να μετράει από την αρχή 2 χρόνια από την μέρα που σου παρέδωσαν πάλι το αμάξι...ότι και να σου λένε είναι μπούρδες για να το αποφύγουν επειδή εσύ δεν γνωρίζεις κ δεν το κυνηγάς!! ότι ανταλλακτικό σου βάζουν πάνω...(είτε είναι καθρέφτης,είτε κιβώτιο,είτε κινητήρας,είτε οτιδήποτε) η γη να γυρίσει ανάποδα έχεις εγγύηση 2 χρόνια...δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει από την αρχή αυτο το topic και άλλο ένα που αφορά το θέμα του κινητήρα αλλά έχω ανεβάσει (αν όχι κ στα 2 topic στο 1 σιγουρα) σκαναρισμένη την επέκταση της εγγύησης για το μοτέρ που μου αλλάχτηκε... οπότε μην ακούτε τις βλακείες που σας λένε κ πιέζετε τους γιατί στο τέλος θα τα πληρώνετε όλα από την τσεπούλα σας κ είναι κρίμα..

+1

Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι αντιπρωσοπείες πάνε κόντρα με τον νόμο.

Μήπως ένα Email στα κεντρικά της VW που να λέει αυτά που γίνονται σε κάποια συνεργεία της στην Ελλάδα θα βοηθούσε την κατάσταση?

Απολύονται που απολύονται τόσοι ας χάσουν και μερικοί ακόμα την δουλειά τους μπας και κάνουν καλά την δουλειά τους μετά.

Οι συμπεριφορά που έχουν πολλοί εδώ στην Ελλάδα στης αντιπροσοποίες είναι απαράδεκτη και όχι μόνο στην VW.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα..Δεν έχεις κάνει επέκταση εγγύησης? Δεύτερον έχει εγγύηση ο αλλαγμένος κινητήρας σου κ έχει ξεκινήσει να μετράει από την αρχή 2 χρόνια από την μέρα που σου παρέδωσαν πάλι το αμάξι...ότι και να σου λένε είναι μπούρδες για να το αποφύγουν επειδή εσύ δεν γνωρίζεις κ δεν το κυνηγάς!! ότι ανταλλακτικό σου βάζουν πάνω...(είτε είναι καθρέφτης,είτε κιβώτιο,είτε κινητήρας,είτε οτιδήποτε) η γη να γυρίσει ανάποδα έχεις εγγύηση 2 χρόνια...δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει από την αρχή αυτο το topic και άλλο ένα που αφορά το θέμα του κινητήρα αλλά έχω ανεβάσει (αν όχι κ στα 2 topic στο 1 σιγουρα) σκαναρισμένη την επέκταση της εγγύησης για το μοτέρ που μου αλλάχτηκε... οπότε μην ακούτε τις βλακείες που σας λένε κ πιέζετε τους γιατί στο τέλος θα τα πληρώνετε όλα από την τσεπούλα σας κ είναι κρίμα..

Δυστυχώς επέκταση εγγύησης δεν έχω κάνει. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Στην Ε.Τ.Ε.Α. (Θεσσαλονίκη) μου είπε ότι είναι εκτός εγγύησης. Τι να πω κλασσικά ανοργάνωτα πράγματα.....

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς επέκταση εγγύησης δεν έχω κάνει. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Στην Ε.Τ.Ε.Α. (Θεσσαλονίκη) μου είπε ότι είναι εκτός εγγύησης. Τι να πω κλασσικά ανοργάνωτα πράγματα.....

Ασχετο τι σε είπαν στην Ε.Τ.Ε.Α στο τέλος θα γίνει αυτό που λέει ο νόμος και αυτός λέει όλα τα ανταλλακτικά έχουν 2 χρόνια εγγύησει. Ψάξτο λίγο. Εναν δικηγόρο να ρωτήσεις το ίδιο θα σου πει.

Link to comment
Share on other sites

φιλε ας δεχτουμε οτι εχεις βγει εκτος εγγυησης.......(που δεν εχεις βγει)

λοιπον το προβλημα στο αμαξι ειναι απο τη μερα που το αγορασες και ΗΣΟΥΝ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.αν αυτοι δεν μπορουν να λυσουν το προβλημα ειναι δικος τους λαθος.εσυ οταν ανεφερες το προβλημα ησουν εντος εγγυησης.δηλαδη π.χ αν ανεφερες το προβλημα 1 μηνα πριν βγεις απο την εγγυηση και ο κινητηρας εκανε να ερθει ενα μηνα και μια μερα θα σου ελεγαν <<α εισαι εκτος εγγυησης>>.

και για να κλεισω οτι προβλημα αναφερετε εντος εγγυησης και δεν λυνετε απο δικο τους θεμα συνεχιζει να ειναι στην εγγυηση.

αυτα αν δεχτουμε οτι ο κινητηρας ειναι εξω απο την εγγυηση, ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ,εισαι κανονικα στην εγγυηση για αλλα δυο χρονια.για στειλε κανα εξωδικακη και θα σου κανουν παπαδες.εμενα δεν μου εδωσαν αλλα 2 χρονια εγγυηση γιατι υστερα απο εξωδικο που τους εστειλα μου εκαναν απο μονοι τους επεκταση εγγυησης για αλλα 2 χρονια για ολο το αμαξι και εφοσον εχω αλλα 2.3 χρονια εγγυηση ακομα τι να την κανω την ξεχωριστη εγγυηση για τον κινητηρα αφου εγω εχω οπως ειπα 2,3 χρονια ακομα εγγυηση.επισης ενα προβλημα που μπορει να δημιουργηθηκε με την καυση λαδιου στα αμαξια μας να γνωριζετε ειναι στο κεραμικο υλικο των καταλυτων.

παντως κατοπιν του εξωδικου με αντιμετωπιζουν αλλιως....τι σουν κανουν 10-20 προτασεις σε μια κολλα χαρτι...........χα χα χα

Link to comment
Share on other sites

φιλε ας δεχτουμε οτι εχεις βγει εκτος εγγυησης.......(που δεν εχεις βγει)

λοιπον το προβλημα στο αμαξι ειναι απο τη μερα που το αγορασες και ΗΣΟΥΝ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.αν αυτοι δεν μπορουν να λυσουν το προβλημα ειναι δικος τους λαθος.εσυ οταν ανεφερες το προβλημα ησουν εντος εγγυησης.δηλαδη π.χ αν ανεφερες το προβλημα 1 μηνα πριν βγεις απο την εγγυηση και ο κινητηρας εκανε να ερθει ενα μηνα και μια μερα θα σου ελεγαν <<α εισαι εκτος εγγυησης>>.

και για να κλεισω οτι προβλημα αναφερετε εντος εγγυησης και δεν λυνετε απο δικο τους θεμα συνεχιζει να ειναι στην εγγυηση.

αυτα αν δεχτουμε οτι ο κινητηρας ειναι εξω απο την εγγυηση, ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ,εισαι κανονικα στην εγγυηση για αλλα δυο χρονια.για στειλε κανα εξωδικακη και θα σου κανουν παπαδες.εμενα δεν μου εδωσαν αλλα 2 χρονια εγγυηση γιατι υστερα απο εξωδικο που τους εστειλα μου εκαναν απο μονοι τους επεκταση εγγυησης για αλλα 2 χρονια για ολο το αμαξι και εφοσον εχω αλλα 2.3 χρονια εγγυηση ακομα τι να την κανω την ξεχωριστη εγγυηση για τον κινητηρα αφου εγω εχω οπως ειπα 2,3 χρονια ακομα εγγυηση.επισης ενα προβλημα που μπορει να δημιουργηθηκε με την καυση λαδιου στα αμαξια μας να γνωριζετε ειναι στο κεραμικο υλικο των καταλυτων.

παντως κατοπιν του εξωδικου με αντιμετωπιζουν αλλιως....τι σουν κανουν 10-20 προτασεις σε μια κολλα χαρτι...........χα χα χα

Ναι δεν αντιλέγω... Και εμένα αυτό που λέτε μου φαίνεται το λογικό. Απλά ανέφερα τι μου είπαν και μου φαινόταν περίεργο......

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει τι σου ειπαν ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΟΥΤΕ CENT!!!! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10ΧΡΟΝΙΑ! απο την πρωτη μερα αυτο το κολομοτερ σας βασανιζει αυτό ελειπε να πληρωνες κιολας

Link to comment
Share on other sites

Το κακό είναι ότι θα τους βάζουν να πληρώνουν γιατί πολύ απλά είναι εταιρεία και θέλει να βγάζει και όχι να μπαίνει μέσα..

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα..Δεν έχεις κάνει επέκταση εγγύησης? Δεύτερον έχει εγγύηση ο αλλαγμένος κινητήρας σου κ έχει ξεκινήσει να μετράει από την αρχή 2 χρόνια από την μέρα που σου παρέδωσαν πάλι το αμάξι...ότι και να σου λένε είναι μπούρδες για να το αποφύγουν επειδή εσύ δεν γνωρίζεις κ δεν το κυνηγάς!! ότι ανταλλακτικό σου βάζουν πάνω...(είτε είναι καθρέφτης,είτε κιβώτιο,είτε κινητήρας,είτε οτιδήποτε) η γη να γυρίσει ανάποδα έχεις εγγύηση 2 χρόνια...δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει από την αρχή αυτο το topic και άλλο ένα που αφορά το θέμα του κινητήρα αλλά έχω ανεβάσει (αν όχι κ στα 2 topic στο 1 σιγουρα) σκαναρισμένη την επέκταση της εγγύησης για το μοτέρ που μου αλλάχτηκε... οπότε μην ακούτε τις βλακείες που σας λένε κ πιέζετε τους γιατί στο τέλος θα τα πληρώνετε όλα από την τσεπούλα σας κ είναι κρίμα..

Χθες παρέλαβα και εγώ απο την Kosmokar αντίστοιχη επιστολή που καλύπτει τον κινητήρα για 2 ακόμα χρόνια.

Ευχαριστώ φίλε menegsp :thumbsup2: .

Πρόσθετα στο τιμολόγιο-απόδειξη που σας δώσανε πρεπει να γράφει στο κάτω μέρος 2 χρόνια εγγύηση για κάθε γνήσιο ανταλλακτικό καθώς και για την εργασία.Συνεπώς αφήστε αυτες τις εγνοιες παράμερα για πιο σημαντικά πράγματα και απολαυστε το GTI σας :yahoo:

Edited by GEORGETDM
Link to comment
Share on other sites

2η μέτρηση (2000 χλμ) και έχει κάψει 250-280 ml λάδια..... Από αυτά τα χιλιόμετρα τα 600 περίπου έγιναν σε εθνική.

Η κατάσταση δεν δείχνει να βελτιώνεται και εγώ δεν ξέρω τι να κάνω. Απο τη μία μου αρέσει το αυτοκίνητο από την άλλη αυτή η ιστορία με τα λάδια με έχει ξενερώσει τελείως.

Θα κάνουμε και άλλη μέτρηση στα επόμενα 2000 χλμ και βλέπουμε.....

Συγχαρητήρια στους γερμανούς ακόμα μία φορά..!!

Τουλάχιστον στο συνεργείο δείχνουν να καταλαβαίνουν τι τραβάμε....

Edited by frnty
Link to comment
Share on other sites

όταν λες δεύτερη μέτρηση εννόεις μετά από 1000 χλμ δηλαδή σύνολο 2000χλμ από την αλλαγή κινητήρα ή σύνολο 3000χλμ από την αλλαγή κινητήρα?γιατί εγώ έκανα μία μέτρηση στα 1000χλμ και τώρα μου είπαν να ξαναπάω πάλι σε άλλα 2000χλμ

Link to comment
Share on other sites

όταν λες δεύτερη μέτρηση εννόεις μετά από 1000 χλμ δηλαδή σύνολο 2000χλμ από την αλλαγή κινητήρα ή σύνολο 3000χλμ από την αλλαγή κινητήρα?γιατί εγώ έκανα μία μέτρηση στα 1000χλμ και τώρα μου είπαν να ξαναπάω πάλι σε άλλα 2000χλμ

1η μέτρηση: 1000χλμ δεν μπόρεσα να μετρήσω ακριβώς γιατί το είχανε ξεχειλίσει (εκτίμηση μου περίπου 250-300ml

2η μέτρηση στα 2000 χλμ (η χτεσινή) πάλι τα ίδια

η επόμενη θα είναι στα 4000 χλμ

Link to comment
Share on other sites

εγώ πρώτη μέτρηση στα 1000χλμ. δεν έδειξε να έχει κάψει τίποτα..

δεύτερη μέτρηση μου είπαν σε άλλα 2000χλμ σύνολο 3000χλμ.

χθες που το μέτρησα στα 1400χλμ δηλαδή πάλι δεν μου έχει κάψει τίποτα.να σημειώσω ότι δεν έγινε καμία πονηρή συμπλήρωση λαδιού από αυτούς στην πρώτη μέτρηση αφού ήμουν μπροστά.επίσης οι εξατμίσεις μου δεν έχουν μαυρίσει αλλά αν δεν κάνω καμιά 5000χλμ να δω να σιγουρευτώ δεν λέω μεγάλα λόγια.υπομονή

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

εγώ πρώτη μέτρηση στα 1000χλμ. δεν έδειξε να έχει κάψει τίποτα..

δεύτερη μέτρηση μου είπαν σε άλλα 2000χλμ σύνολο 3000χλμ.

χθες που το μέτρησα στα 1400χλμ δηλαδή πάλι δεν μου έχει κάψει τίποτα.να σημειώσω ότι δεν έγινε καμία πονηρή συμπλήρωση λαδιού από αυτούς στην πρώτη μέτρηση αφού ήμουν μπροστά.επίσης οι εξατμίσεις μου δεν έχουν μαυρίσει αλλά αν δεν κάνω καμιά 5000χλμ να δω να σιγουρευτώ δεν λέω μεγάλα λόγια.υπομονή

είσαι τυχερός.... κρίμα τέτοιο αυτοκίνητο να παίζει στην "τύχη"

Link to comment
Share on other sites

Σε μένα στα πρώτα 1000κμ μου παν ότι συμπληρώσαν 50-100 μλ εγώ μετά από 1000κμ συμπλήρωσα 400μλ τώρα θα μετρήσω εγώ πόσο καεί γιατί εκεί δεν ξέρω πόσο έβαζαν και πώς το μετρούσαν . Ευτυχώς έχω εγγύηση μέχρι το 2015.

Link to comment
Share on other sites

τι διάολο μόνο σε εμένα δεν έχει κάψει στα 1600χλμ τίποτα??????

αν δεν κάνω κάμποσα χλμ ακόμα δεν πέρνς όρκο.....κανονικά τώρα με τον παλιό κινητήρα θα μου άναβε λαμπάκι λαδιών αλλά είναι φουλ..

κουράγιο

Link to comment
Share on other sites

Mετα απο 1000 χλμ με το καινουριο μοτερ και με δικα μου μετρηματα στα 500 και τωρα στα 1000 δεν εχει καψει ουτε εμενα ενω με τον παλιο θα επρεπε να μου εχει καψει γυρο στα 350 γρ.

Link to comment
Share on other sites

Mετα απο 1000 χλμ με το καινουριο μοτερ και με δικα μου μετρηματα στα 500 και τωρα στα 1000 δεν εχει καψει ουτε εμενα ενω με τον παλιο θα επρεπε να μου εχει καψει γυρο στα 350 γρ.

Έχω κάνει 1800km και έχει πάει σχεδόν στη μέση το λάδι με την καινούργια μηχανή. Τους πήρα τηλέφωνο, και μου το δικαιολογούσανε ότι είναι φυσιολογικό να κάψει λίγο λάδι και να το πάρω να του κάνουν έλεγχο. Τώρα πώς κινούμαστε ρε παιδια? μας έχουν ταράξει την ησυχία μας.

Link to comment
Share on other sites

υπάρχουν και άλλα παιδιά τα οποία έχουν καιρό να γράψουν και έλεγαν οτι δεν τους καίει πλεον........που έιναι αυτοί?

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν το έχουμε μόνο εμείς .Ο κινητήρας είναι έτσι φτιαγμένος δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό απλά σε κάποιους τυχαίνει να μην καίει .Η χωρίς να έχω την γνώσει μόνο κάποιος ιδικός μπορεί να μας πει η εταιρεία επιμένει σε λάθος λάδια με αποτέλεσμα να έχουμε αυτά τα προβλήματα . Διαβάστε εδώ και θα δείτε ότι σε κάποιους δεν έκαιγε αλλά άρχισε να καίει μετά.Αυτό μου θυμίζει κάποια δικά μας περιστατικά .

http://www.psclub.gr...e8b8164991d1ba1

Και γενικά το πρόβλημα το ακούω για τα λάδια είτε να καίνε πολύ είτε λιγότερο είτε καθόλου στα άμεσου ψεκασμού γενικά .

Με λύγα λόγια πιστεύω αν ο κινητήρας καίει ανά 1000 κμ μέχρι 500 μλ δεν μπορείς να κάνεις κάτι γιατί και να αλαλάξει χατιρικώς θα το κάνουν και κορώνα γραμματέα παίζεις τι θα σου κάτσει.

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

Και τα seat καίνε audi δεν ακούμε πιστεύω γιατί δεν το έχουν πολύ .Μπαίνει σε polo ,fabia, a1 ,cupra και μάλιστα αν δεις στο site της seat το cupra πια δεν υπάρχει σε βάζει να σκεφτείς ότι το σταμάτησε εμ οχι δεν το σταμάτησε θα βγάλει ανανέωση με τον ίδιο κινητήρα δηλαδή 180.

http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231220697

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.