Jump to content
geologist

Αλλαγή Κινητήρα (Polo Gti)

Recommended Posts

Φίλε Τσολιά για ενημέρωσε και εμάς που είμαστε από Κύπρο, πώς βρήκες την ησυχία σου.

Κάνε τον κόπο και διάβασε όλο αυτό φίλε:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52407

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά και καλές γιορτές εύχομαι.Να κάνω μια ερώτηση, εφόσον απ ότι φαίνεται δεν υπάρχει λύση που να διορθώνει οριστικά και τελείως το πρόβλημα της υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού καθώς είτε σωληνάκι αναθυμιάσεων είναι, είτε ελατήρια, είτε μοτέρ ολόκληρο πάλι καίει, έχει δοκιμάσει κανείς να βάλει διαφορετικό τύπο λαδιού, αντί για 5-30 πχ να βάλει 5-40 ή 10-40 που είναι λίγο πιο χοντρό; Μήπως έτσι μειώνεται η κατανάλωση; Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

εγω ξερω ποια ειναι η λυση....να μην του βαζουμε καθολου λαδι μεσα ετσι δεν θα εχι τιποτα να καψει παρα μονο τον κινητηρα......

Link to comment
Share on other sites

Σπυρο μην γραφεις ανα 100 χιλιομετρα..

(γνωμη μου) φιλικα παντα,

Χρονια πολλα με υγεια

κανενα προβλημα φιλε .........(εχω ξεχασει το μικρο σου τοσο καιρο που λειπεις :rolleyes: )ειπα να δινω τακτικη ενημερωση γιατι καποιοι εδω καιγονται πολυ για το θεμα...συμφωνω στο οτι μπορει να γινομαι βαρετος κουραστικος χαζος

αλλα δεν το κανω για εμενα

θα γραφω παιδια καθε 500 χλμ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ

Link to comment
Share on other sites

ναι οκ. απλα για πρακτικους λογους το ανεφερα.

ετσι τα ποιο πολλα τοπικ χαλανε και μετα ψαχνουν ολοι κατι και λενε διαβασα το αλλο θεμα δεν εβγαλα ακρη και ανοιγουν αλλο!

Δεν το ειπα με κακη προθεση..

Χρονια πολλα υγεια

Πανος

Link to comment
Share on other sites

Ξανά ξεκίνησα την διαδικασία μέτρηση στα 300 και ζυγιζμα :bad: :bad: :bad: :bad:

τι εενοεις ακριβως ξαναξεκινησες και ζυγισμα?

Link to comment
Share on other sites

Μετράμε πόσο καίει ακριβώς για να στείλουμε στην εταιρεία

με τον νεο κινητηρα ?

και καθε ποσα χλμ?

Link to comment
Share on other sites

Στα επόμενα 300 θα στείλουμε. Εγώ από τα 400 μλ που είχα βάλει τελευταίε φορά μέχρι την αρχή του σαγρέ μετά απο 327 κμ είχε κατέβει λήγω πιο πάνω από τι μέση. Υπολογιζω 250μλ-300μλ

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτηκα κάποια στιγμή και εγώ αν δεν βρεθεί άκρη με την εταιρεία να αλλάξω ελατήρια με καλύτερης ποιότητας απλά δεν θέλω να χάσω την εγγύηση γιατί είναι μέχρι το 2015 δεν ξέρω αν μπορώ να κρατήσω την εγγύηση .

Link to comment
Share on other sites

Αυτό σκέφτηκα και εγώ ότι δεν θα το καταλάβουν. Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν γνωρίζω κάποιο καλό συνεργείο που να είναι καλό σε αυτά και για να δω και ποσό θα μου κοστίσει .

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα και καλή χρονιά.

Σόρρυ που εδώ και λίγο καιρό δε ξαναέγραψα τίποτα αλλά δεν είχα κάνει καμία καινούρια μέτρηση.

Λοιπόν με τον καινούριο κινητήρα μετά από 2920 km όλο το σαγρέ έχει τελειώσει οπότε αυτό είναι 1 λίτρο σωστά ;

Για να υπενθυμίσω πως πήγαν οι μετρήσεις :

530 km : τέρμα πάνω στο σαγρέ.

830 km : τέρμα πάνω στο σαγρέ.

1030 km : μία γραμμή κάτω

1156 km : δύο γραμμές κάτω

2080 km : 8.5-9 γραμμές κάτω

2920 km : όλο το σαγρέ έχει τελειώσει. ακριβώς κάτω από την τελευταία γραμμή.

Αυτά λοιπόν από εμένα. Από εδώ και πέρα δε ξέρω ακριβώς τι θα κάνω. Λογικά στην αντιπροσωπεία θα μου πουν όλα καλά αφού είναι ακόμα στην αρχή ο κινητήρας κ.τ.λ.

Επίσης για όποιον τον ενδιαφέρει μέχρι τα 2000 km τον κινητήρα δεν τον πίεζα. Από τα 2000 km κάνω κάποια ανοίγματα και ουσιαστικά οδηγάω χωρίς να δίνω ιδιαίτερη σημασία στις στροφές του κινητήρα κ.τ.λ.

Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο έχει remote start συναγερμό και turbo timer ο κινητήρας πάντα έχει αναπτύξει καλή θερμοκρασία πριν τον πίεσω ενώ πάντα η ψύξη του γίνεται ομαλά και όχι απότομα.

Link to comment
Share on other sites

μαλιστα.......εγω εχω 2500 χλμ τωρα και σε 500 χλμ θα παω για μετρηση.....στα 2200 που το μετρησα ημουν κομπλε δεν το εχω ξανακοιταξει εκτοτε....

ειμαι περιεργος να δουμε τι θα σου πουν..μολις εχεις απαντηση ποσταρε την κατευθειαν.δεν θα ξεμπερδεψουμε ποτε μου φαινεται

Link to comment
Share on other sites

Παίρνω την πρωτοβουλία να μαζέψω την μέχρι τώρα ενημέρωση που έχει γίνει προσθέτωντας και το δικό μου που έκαψε 200ml sta 1100χλμ. Η μετρηση εγινε με αφαίρεση των λαδιών ζέσταμα κλπ και ενημέρωση εργοστασίου. Εαν κάποιος έχει αντίρρηση που τα μάζεψα μου το λέει:

• AlenXxX 12.000χλμ

• TSOLIAS30 (Νέα aftermarket ελατήρια) 7.000χλμ

• POLO GTI SX (Νέος κινητήρας) 9.500χλμ 100ml/1000χλμ

• geologist 3.500χλμ

• leftos 2.500χλμ

• hougolf 2.000χλμ -250ml

• δημ.gti 2.000χλμ

• Menegsp 1.100χλμ -400ml

• frnty 1000χλμ-250ml -2η μετρηση 2000χλμ-250ml

• msdx (Fabia RS)

• mnsaddict.

• spiros!!! 2500χλμ

• korn1100 1800χλμ περίπου 400ml

• dimsaras 2920χλμ όλο το σαγρε της βεργας

• xaris13 1000χλμ

• GEORGETDM 1100χλμ-200ml

• ventettasGTI 1000χλμ

• chris 76 500χλμ

Edited by GEORGETDM
Link to comment
Share on other sites

Παίρνω την πρωτοβουλία να μαζέψω την μέχρι τώρα ενημέρωση που έχει γίνει προσθέτωντας και το δικό μου που έκαψε 200ml sta 1100χλμ. Η μετρηση εγινε με αφαίρεση των λαδιών ζέσταμα κλπ και ενημέρωση εργοστασίου. Εαν κάποιος έχει αντίρρηση που τα μάζεψα μου το λέει:

• AlenXxX 12.000χλμ

• TSOLIAS30 (Νέα aftermarket ελατήρια) 7.000χλμ

• POLO GTI SX (Νέος κινητήρας) 9.500χλμ 100ml/1000χλμ

• geologist 3.500χλμ

• leftos 2.500χλμ

• hougolf 2.000χλμ -250ml

• δημ.gti 2.000χλμ

• Menegsp 1.100χλμ -400ml

• frnty 1000χλμ-250ml -2η μετρηση 2000χλμ-250ml

• msdx (Fabia RS)

• mnsaddict.

• spiros!!! 2500χλμ

• korn1100 1800χλμ περίπου 400ml

• dimsaras 2920χλμ όλο το σαγρε της βεργας

• xaris13 1000χλμ

• GEORGETDM 1100χλμ-200ml

• ventettasGTI 1000χλμ

• chris 76 500χλμ

Εγω την αλλη βδομαδα παω για μετρηση στα 1000χλμ.Και θα ενημερωσω.Αν και εχω ξενερωσει με ολα αυτα!Μερικα καινε πολυ!μερικα λιγο,αλλα καθολου τι να πω απλα δεν θα ασχοληθω ξανα με το θεμα λαδια αν συνεχισει να καιει μολις τελειωσει η εγγυηση,θα του βαλω ελατηρια οπως εκανε ο φιλος ο tsolias να ησυχασω γιατι κατα τα αλλα το αυτοκινητο το γουσταρω πολυ.καλη χρονια σε ολους με υγεια και μετα ολα τα αλλα!
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους..κ καλό 2013!! εγώ επιστρέφω με νέα...με την αλλαγή μοτέρ στα πρώτα 1000χλμ είχα κάψει 400ml στα δεύτερα 1000χλμ έκαψε 900ml και τους έβαλα να βγάλουν φωτογραφία και τα μπουζί του αυτοκινήτου τα οποία έχουν φριγανιστεί στα 2000χλμ....έπειτα απο την δεύτερη μέτρηση στη Καρέντα με πήραν τηλέφωνο μετά από περίπου 5 μέρες να μου πουν ότι έχουν παραγγείλει κάποια σωληνάκια για τα λάδια πάλι και να κανονίσουμε να πάω να τα αλλάξουν... τους λέω πάλι? αφού το νέο μοτέρ που έχω έχει το καινούργιο σωληνάκι για τις αναθυμιάσεις του λαδιού..κ μου είπαν ότι είναι κ κάποια άλλα λέει ανταλλακτικά μαζί...λέω οκ..για τα μπουζί λέω τί μας είπαν οι φίλοι μας οι Γερμανοί θα μου τα αλλάξετε κ αυτά? κ μου λένε δεν τους στείλαμε τις φωτογραφίες για τα μπουζί...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα απλά τραγικοί...του είπα ότι αν δεν στείλει τις φωτο γερμανία κ να με φωνάξει να δω τα μαιλ της ενημέρωσεις θα το ψάξω για αναστροφή πώλησης γιατί έχω σπαστεί πολύ με το αμάξι...αυτά τα τελευταία νέα από εμένα...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους..κ καλό 2013!! εγώ επιστρέφω με νέα...με την αλλαγή μοτέρ στα πρώτα 1000χλμ είχα κάψει 400ml στα δεύτερα 1000χλμ έκαψε 900ml και τους έβαλα να βγάλουν φωτογραφία και τα μπουζί του αυτοκινήτου τα οποία έχουν φριγανιστεί στα 2000χλμ....έπειτα απο την δεύτερη μέτρηση στη Καρέντα με πήραν τηλέφωνο μετά από περίπου 5 μέρες να μου πουν ότι έχουν παραγγείλει κάποια σωληνάκια για τα λάδια πάλι και να κανονίσουμε να πάω να τα αλλάξουν... τους λέω πάλι? αφού το νέο μοτέρ που έχω έχει το καινούργιο σωληνάκι για τις αναθυμιάσεις του λαδιού..κ μου είπαν ότι είναι κ κάποια άλλα λέει ανταλλακτικά μαζί...λέω οκ..για τα μπουζί λέω τί μας είπαν οι φίλοι μας οι Γερμανοί θα μου τα αλλάξετε κ αυτά? κ μου λένε δεν τους στείλαμε τις φωτογραφίες για τα μπουζί...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα απλά τραγικοί...του είπα ότι αν δεν στείλει τις φωτο γερμανία κ να με φωνάξει να δω τα μαιλ της ενημέρωσεις θα το ψάξω για αναστροφή πώλησης γιατί έχω σπαστεί πολύ με το αμάξι...αυτά τα τελευταία νέα από εμένα...

Καλή χρονιά!!! Πώπω τι να πω... Δεν μπήκε καλά ο χρόνος... Θα κλάψουν μανούλες!!! Πάλι για σωληνάκια λένε οι απατεώνες! =@ =@ =@

Κράξτε την vw όσο μπορείτε! Δεν είναι κατάσταση αυτή!

Link to comment
Share on other sites

Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι μετά από 2-3 χρόνια ακόμα να βρουν λύση ..Η εταιρία είναι αποτυχία γιατί εκτός του ότι δεν βρίσκει λύση στον ελαττωματικό της κινητήρα δεν δίνει λύση από μονή της στους πελάτες τις με την αντικαταστάσει του αυτοκινήτου γιατί αυτό θα έπρεπε να κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως μετά λύπης μου αν δε καταφέρω να πάρω τα λεφτά μου πίσω, να δω δλδ τί θα μου πει και ο δικηγόρος μου. Θα ζητήσω τουλάχιστον αντικατάσταση του αυτοκινήτου με diesel μη σας πω κιόλας....

Edited by menegsp
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω κάτι στο μυαλό μου για δημοσιεύση τουλάχιστον σε ένα μεγάλο blog και να προσπαθήσουμε να το στείλουμε και σε περιοδικά .Αλλά θα πρέπει πρέπει να συγκεντρώσουμε ονόματα και να γράψουμε για τον όμιλο γενικά που χρησιμοποίει αυτόν τον κινητήρα . Δηλαδή να γράψουμε εδώ ονομαστικά αυτούς που έχουν πρόβλημα και τι έχουν κάνει ως τώρα και να το δημοσιεύσουμε .π.χ Μηνάς Σιγαλας skoda fabia vrs αλλαγή ελατήριων ,κινητήρα χωρίς λύση επησκευή βιαμαρ αν δημοσιευτεί κάτι τέτοιο πιστεύω θα τσούξει αρκετά τον όμιλο και ίσως έχουμε κάτι θετικό . Πρέπει από κάπου να ξεκινήσουμε

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.