Jump to content
geologist

Αλλαγή Κινητήρα (Polo Gti)

Recommended Posts

Το μόνο περιοδικό που έγραψε για το πρόβλημα της καταναλωσης λαδιου στο μοτέρ σας είναι το EVO της Αγγλίας και μάλιστα έχει και χαρακτηρηστική φωτογραφία την ώρα που συμπληρώνουν λάδι . Περαστικά

car_photo_506485_25.jpg

http://www.evo.co.uk/carreviews/evolongtermtests/280411/volkswagen_polo_gti.html

Link to comment
Share on other sites

Ναι αν στέλνεις ατομικά λογικό είναι να μην το δημοσιεύουν αν στείλουν πολλά άτομα μαζί πιστεύω ότι θα αναγκαστούν να το δημοσιεύσουν.

Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά.

Να ξέρετε ότι οι αντιπρωσοποίες εδώ στην Ελλάδα δεν έχουν καμία σχέση με της εταιρίες στην Γερμανία.

Οχι μόνο στης Γερμανικές αλλά σε όλες σχεδόν.Η εξυπηρέτηση και το ψέμα του Ελληνα που αντιπρωσοπεύη την κάθε Εταιρία είναι τραγικιά.

Άλλη εξυπηρέτηση εδώ άλλη εκεί. Οι γκάφες που κάνουν οι Έλληνες στα συνεργεία είναι πολλές χωρίς να είναι εις γνώσει των αφεντικών (Γερμανία) και η ταλαιπωρία που παιρνάει ο καθένας στα συνεργεία.

Καλό θα ήταν η απευθείας εποικινωνία με την VW στην Γερμανία μέσω Email.

Link to comment
Share on other sites

Καλα ναι είδαμε και στην Αγγλια, Γερμανια,Ιταλια, Αυστραλία τι κάνουν στα άτομα που εχουν αυτό το προβληματικό μοτέρ . Τα ίδια χάλια και στο εξωτερικό γενικά με τα γνωστά προβλήματα στο group . Το εργοστάσιο ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΛΎΣΗ !τι να κανουν οι αντιπροσωποι?

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο πρόβλημα μάλλον δεν μπορούν να βρουν την λύση. Σε πολλά θέματα παντος στο θέμα κάλυψη όταν είσαι σε εγγύηση στην Γερμανία είναι τα πραματα καλητερα από ότι εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά σε όλους!

Έχω φτάσει τα 7.000 χλμ και δεν έχει κάψει (ακόμα...)

Δυστυχώς, για άλλη μια φορά δεν μπορούμε να μιλάμε για γενική λύση του προβλήματος, αφού αυτό θα σήμαινε λύση για ΟΛΟΥΣ.

Και δε νομίζω ότι όσοι είμαστε προς το παρόν εντάξει, αισθανόμαστε σίγουροι για το μέλλον.

(Επίσης, δε με "άφησε" ξανά το dsg σε αλλαγή από D σε S, μετά την αλλαγή κινητήρα και το ταυτόχρονο update στο κιβώτιο,

και το θεωρώ σημαντικότερο από τα λάδια, αφού πρόκειται για θέμα ασφάλειας)

Κρίμα για το συγκεκριμένο αμάξι...

Δεν ξέρω αν ήταν αδύνατο να είναι "το πιο οικονομικό και οικολογικό" gti, αλλά εγώ για τέτοιο το αγόρασα.

Και δε συμφωνώ με τη λογική "ας έπαιρνες scirocco ή golf", γιατί μιλάμε για άλλα αυτοκίνητα και, κυρίως, για άλλες τιμές.

Θα επιμείνω λοιπόν, μέχρι την οριστική λύση, στην επιλογή μου για τον "πόλαρο". Με τον οποίο τελευταία νιώθω όπως όταν το πρωτοπήρα. (Έχει και καινούργια λάστιχα)

Κι ας κατηγορήθηκε ακόμη και για το sound actuator της καμπίνας...

Ακούστε

κι
τον ήχο που ακούνε οι έξω και γυρίζουν το κεφάλι! Δεν είναι κι άσχημος, ε; Edited by geologist
Link to comment
Share on other sites

Με τη σειρα μου να πω και εγω οτι πηγα σημερα για μετρηση,στα 1000χλμ.δεν ειχε καψει τιποτα.Αλλα βλεπω μαλλον οτι δεν θα ησυχασουμε τοσο ευκολα!και Κατι αλλο,τα λαδια σας τα μετρησανε αμεσως;ή περιμεναν 10' οπως λεει το βιβλιο;γιατι εμενα μολις το σβησανε κοιταξανε αμεσως τα λαδια και εδειχνε οτι ειχε καψει :sad: αλλα του ειπα να περιμενει λιγο να κατεβουν τα λαδια(εγω ετσι εκανα οταν ηθελα να κοιταξω τα λαδια σε ολα τα αυτοκινητα μου!)και μετα πηγαν τα λαδια στη σωστη σταθμη!

Link to comment
Share on other sites

εννοειται πως περιμενεις. αν τα μετρησεις με το που το σβησεις καλημερα θα σου το βγαλει σχεδον αδειο.εδω ισα που το βαζεις μπροστα για να το κουνησεις 3 μετρα και αν τα μετρησεις κατευθειαν χωρις να περιμενεις θα σου δειξει οτι λειπει...τουλαχιστον 10 λεπτα και εγω που κανω αποσταση 35 χλμ για να παω αντιπροσωπεια τα αφηνουν κανα 15 λεπτο

Link to comment
Share on other sites

εγω που τα μετραω με τελειως σβηστο αμαξι σε ισιο δρομο χωρις να το βαλω μπροστα ειναι λαθος?

οχι μαν δεν ειναι λαθος

Link to comment
Share on other sites

εννοειται πως περιμενεις. αν τα μετρησεις με το που το σβησεις καλημερα θα σου το βγαλει σχεδον αδειο.εδω ισα που το βαζεις μπροστα για να το κουνησεις 3 μετρα και αν τα μετρησεις κατευθειαν χωρις να περιμενεις θα σου δειξει οτι λειπει...τουλαχιστον 10 λεπτα και εγω που κανω αποσταση 35 χλμ για να παω αντιπροσωπεια τα αφηνουν κανα 15 λεπτο

Τα αρχιμαστορια στην αντιπροσωπεια τοτε γιατι μου τα κοιταξανε κατευθειαν μολις το σβησανε;Μηπως λεω εγω τωρα τους εχουμε γινει και βαρος και θελουν να μας ξεφορτωθουν;
Link to comment
Share on other sites

λες να τους συμφερει να δειχνει οτι οντως εχει καψει?χαζοι ειναι δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.....και ενα 12 χρονο να ρωτησεις πως μετραμε τα λαδια θα σου το πει αυτοι ειναι στοκοι και βαριουνται που ζουν

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα με το ζύγιασμα διαπιστώσαμε 750 γραμμάρια(περίπου 650μλ λαδί) βάρους να λείπουν μετά από 440κμ.Κουφαθηκαν αυτοί εκεί και το πιο κουλό είναι ότι μετά που έβαλαν τα λάδια μέσα και συμπληρώσαν 300μλ δηλαδή κάπου 200-250 γραμμάρια ζυγισμένα. Κάπου χάνει η μέτρηση δηλαδή .Τους λέω εγώ μέτρηση δεν ξανά κάνω έτσι και αλλιώς δεν είναι φυσιολογικοί ακόμα και 300μλ λαδί στα 440κμ όποτε έστειλαν αυτό που βρήκαν αρχικά. Ο τεχνικός μου έλεγε ότι τα λάδια είναι πολύ μαύρα και δεν είναι φυσιολογικό θα πρέπει να το σπάω συνεχεία μου λέει δηλαδή πήγαινε να χώσει το φταίξιμο σε μένα . Επίσης τους έχω πει τόσες φορές για το dsg και μου λένε κάναμε update χωρίς να λύσει το πρόβλημα και σήμερα που το ξανά πα ενώ το έγραψαν ότι θα το ελέγξουν δεν το καναν.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα με το ζύγιασμα διαπιστώσαμε 750 γραμμάρια(περίπου 650μλ λαδί) βάρους να λείπουν μετά από 440κμ.Κουφαθηκαν αυτοί εκεί και το πιο κουλό είναι ότι μετά που έβαλαν τα λάδια μέσα και συμπληρώσαν 300μλ δηλαδή κάπου 200-250 γραμμάρια ζυγισμένα. Κάπου χάνει η μέτρηση δηλαδή .Τους λέω εγώ μέτρηση δεν ξανά κάνω έτσι και αλλιώς δεν είναι φυσιολογικοί ακόμα και 300μλ λαδί στα 440κμ όποτε έστειλαν αυτό που βρήκαν αρχικά. Ο τεχνικός μου έλεγε ότι τα λάδια είναι πολύ μαύρα και δεν είναι φυσιολογικό θα πρέπει να το σπάω συνεχεία μου λέει δηλαδή πήγαινε να χώσει το φταίξιμο σε μένα . Επίσης τους έχω πει τόσες φορές για το dsg και μου λένε κάναμε update χωρίς να λύσει το πρόβλημα και σήμερα που το ξανά πα ενώ το έγραψαν ότι θα το ελέγξουν δεν το καναν.

πρώτα απ'όλα πες του σιγά μην μας δώσουν κ οδηγίες πως θα τα πηγαίνουμε GTI είναι αυτή είναι η δουλεία τους να τα σπάμε κ να αντέχουν...

δεύτερον δεν ξέρω αν μπαίνεις στο συνεργείο να δεις τι κάνουν στο αμάξι σου...αν δεν είσαι μαζί τους κακός κ ας σου λένε για την πολιτική τους..εγώ μόνο αγκαλιά που δεν τους έχω για να βλέπω κ να μου εξηγούν κάθε φορά τι κάνουν...θέλει λίγο θράσος στην τελική αυτοί φταίνε κ εμείς έχουμε πληρώσει ούτε μύγα στο σπαθί σας να μην σηκώνετε...φιλικά πάντα...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα με το ζύγιασμα διαπιστώσαμε 750 γραμμάρια(περίπου 650μλ λαδί) βάρους να λείπουν μετά από 440κμ.Κουφαθηκαν αυτοί εκεί και το πιο κουλό είναι ότι μετά που έβαλαν τα λάδια μέσα και συμπληρώσαν 300μλ δηλαδή κάπου 200-250 γραμμάρια ζυγισμένα. Κάπου χάνει η μέτρηση δηλαδή .Τους λέω εγώ μέτρηση δεν ξανά κάνω έτσι και αλλιώς δεν είναι φυσιολογικοί ακόμα και 300μλ λαδί στα 440κμ όποτε έστειλαν αυτό που βρήκαν αρχικά. Ο τεχνικός μου έλεγε ότι τα λάδια είναι πολύ μαύρα και δεν είναι φυσιολογικό θα πρέπει να το σπάω συνεχεία μου λέει δηλαδή πήγαινε να χώσει το φταίξιμο σε μένα . Επίσης τους έχω πει τόσες φορές για το dsg και μου λένε κάναμε update χωρίς να λύσει το πρόβλημα και σήμερα που το ξανά πα ενώ το έγραψαν ότι θα το ελέγξουν δεν το καναν.

Πρεπει να ζητησεις συγνωμη!και να μην το καις!να τους ρωτας αλλη φορα ή να σου δωσουν οδηγιες πως να πατας το γκαζι! :lolu: τραγικοι!!!!!τιποτα αλλο.

λες να τους συμφερει να δειχνει οτι οντως εχει καψει?χαζοι ειναι δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.....και ενα 12 χρονο να ρωτησεις πως μετραμε τα λαδια θα σου το πει αυτοι ειναι στοκοι και βαριουνται που ζουν

απλα θα κοιταω τα λαδια μονος μου.θα το παω μονο αν εχει καψει πολυ,οχι τιποτα αλλο απλα για να φανε κραξιμο!
Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ αν υπάρχουν άτομα με νομικές γνώσεις ας ρίξουν μια ματιά στο topic που άνοιξα να μας πουν τη γνώμη τους...

Αναστροφή Πώλησης Για Polo Gti 6R : Ερώτηση

Ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα με το ζύγιασμα διαπιστώσαμε 750 γραμμάρια(περίπου 650μλ λαδί) βάρους να λείπουν μετά από 440κμ.Κουφαθηκαν αυτοί εκεί και το πιο κουλό είναι ότι μετά που έβαλαν τα λάδια μέσα και συμπληρώσαν 300μλ δηλαδή κάπου 200-250 γραμμάρια ζυγισμένα. Κάπου χάνει η μέτρηση δηλαδή .Τους λέω εγώ μέτρηση δεν ξανά κάνω έτσι και αλλιώς δεν είναι φυσιολογικοί ακόμα και 300μλ λαδί στα 440κμ όποτε έστειλαν αυτό που βρήκαν αρχικά. Ο τεχνικός μου έλεγε ότι τα λάδια είναι πολύ μαύρα και δεν είναι φυσιολογικό θα πρέπει να το σπάω συνεχεία μου λέει δηλαδή πήγαινε να χώσει το φταίξιμο σε μένα . Επίσης τους έχω πει τόσες φορές για το dsg και μου λένε κάναμε update χωρίς να λύσει το πρόβλημα και σήμερα που το ξανά πα ενώ το έγραψαν ότι θα το ελέγξουν δεν το καναν.

Εμένα γιατί μου είπανε πως είναι καλό τα λάδια να μαυρίζουν; Στην αντιπροσωπεία εννοώ. Κι όχι μόνο σε μια, αλλά σε τρεις διαφορετικών νομών. Συγγνώμη που επεμβαίνω, αλλά ενοχλούμαι πολύ από τις διαφορετικές απαντήσεις τεχνικών του δικτύου της ίδιας μάρκας για το ίδιο θέμα.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Είχα αρκετό καιρο να γράψω για τα λάδια διότι τώρα συμπλήρωσα τα 2100km και ΝΑΙ έχει κάψει και σε μένα περίπου 400ml. Με το νέο μοτέρ πάντα. Επισεις άλλαξα και τους πολυποθετους πολυδισκους.

Link to comment
Share on other sites

παδια ειχα πει θα ενημερωνω καθε 500 χλμ. εφτασα αισιως στα 2700χλμ 300 χλμ πριν τον <<τελικο? >> ελεγχο.

ευτυχως δεν μου εχει καψει τιποτα ακομα........κανονικα με τον παλιο κινητηρα θα επρεπε να εχω συμπληρωσει τωρα κοντα στα 2 λιτρα λαδι.

αντε να δουμε.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Γράφω για πρώτη φορά στο forum αλλά το παρακολουθώ αρκετό καιρό.  Αναφέρω συνοπτικά το

τι έγινε ως τώρα:

απο 7000 χλμ μέχρι 11000 χλμ συμπλήρωσα γύρω στα 2 λίτρα λάδι.

Έγινε η αλλαγή στα σωληνάκια χωρις αποτέλεσμα.

Αλλάχτηκε ο κινητήρας στα 13000. Συνέχισε να καταναλώνει 0.5 λίτρα στα 1000 χλμ.

Στα 14000 άλλαξα για δεύτερη φορά κάτι άλλα σωληνάκια (μάλλον σχετικά με τις αναθυμιάσεις) έπειτα απο νεα υπόδειξη που ήρθε απο το εργοστάσιο. Τώρα περιμένω την επόμενη μέτρηση σε 1000 χλμ.

Φαίνεται οτι οι πειραματισμοί συνεχίζονται με αμφίβολα αποτελέσματα.

Τι επιλογές έχουμε για αναστροφή πώλησης; Υπάρχει προθεσμία δυο ετών για να κινήσουμε τις διαδικασίες;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Γράφω για πρώτη φορά στο forum αλλά το παρακολουθώ αρκετό καιρό.  Αναφέρω συνοπτικά το

τι έγινε ως τώρα:

απο 7000 χλμ μέχρι 11000 χλμ συμπλήρωσα γύρω στα 2 λίτρα λάδι.

Έγινε η αλλαγή στα σωληνάκια χωρις αποτέλεσμα.

Αλλάχτηκε ο κινητήρας στα 13000. Συνέχισε να καταναλώνει 0.5 λίτρα στα 1000 χλμ.

Στα 14000 άλλαξα για δεύτερη φορά κάτι άλλα σωληνάκια (μάλλον σχετικά με τις αναθυμιάσεις) έπειτα απο νεα υπόδειξη που ήρθε απο το εργοστάσιο. Τώρα περιμένω την επόμενη μέτρηση σε 1000 χλμ.

Φαίνεται οτι οι πειραματισμοί συνεχίζονται με αμφίβολα αποτελέσματα.

Τι επιλογές έχουμε για αναστροφή πώλησης; Υπάρχει προθεσμία δυο ετών για να κινήσουμε τις διαδικασίες;

 

 

Τι σωληνάκια αλλάξανε τη 2η φορά? πόση ώρα πήρε η αλλαγή? έχεις κάποιο χαρτί Part number η κάποιο στοιχείο?

Link to comment
Share on other sites

Μια ενημερωσει μετα απο 2.500 χλμ με το νεο μοτερ η σταθμη ειναι οπως τωτε που το παρελαβα δεν εχει καψει τιποτα.... Το συνολο της οδηγησεις μου ολο αυτο το διαστημα ειναι χαλαρο με μια μεση καταναλωση εντος πολης 7.7 λιτρα τα 100.

Link to comment
Share on other sites

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="frnty" data-cid="520477" data-time="1357804578"><p>

Τι σωληνάκια αλλάξανε τη 2η φορά? πόση ώρα πήρε η αλλαγή? έχεις κάποιο χαρτί Part number η κάποιο στοιχείο?</p></blockquote>

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.