Jump to content
geologist

Αλλαγή Κινητήρα (Polo Gti)

Recommended Posts

Δεν άργησε περισσότερο από μισή ώρα η αλλαγή. Άλλαξαν την εισαγωγή αέρα δεξιά κάτω από το πλαστικό καπάκι του κινητήρα μαζί με ένα μικρότερο σωληνάκι από κάτω. Στο χαρτί δεν υπήρχε κωδικός. Περιμένω τη νέα μέτρηση στα 1000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

φυσιολογικα ολα και οτι δεν ειναι και καμια ποσοτητα τρελη

πριν λιγες μερες αλλαξα και γω αυτα τα δευτερα σωληνακια που λενε και τα παιδια απο πανω αλλα δεν ειδα τι και πως

Link to comment
Share on other sites

φυσιολογικα ολα και οτι δεν ειναι και καμια ποσοτητα τρελη

πριν λιγες μερες αλλαξα και γω αυτα τα δευτερα σωληνακια που λενε και τα παιδια απο πανω αλλα δεν ειδα τι και πως

Δημήτρη μετά από πόσα χιλιόμετρα άρχισε να σου καίει σταθερά 200ml ανά 1000χιλ?

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη μετά από πόσα χιλιόμετρα άρχισε να σου καίει σταθερά 200ml ανά 1000χιλ?

μετα τα 2500-3000 περιπου γιωργο.και τωρα εχω 8000

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω ρε φίλε, μακάρι να είναι φυσιολογικό και αν δε σταματήσει τουλάχιστον να μείνει εκεί που είναι τώρα...

Εγώ πλέον είμαι περίπου 7600 και ακόμα δε έχει κάψει τίποτα. Αρχίζει να μου φαίνεται περίεργο να φανταστείς...

Ρε φίλε winner με το scirocco τι παίζει? Δε σου έχει κάψει ποτέ  σταγόνα??? 

Link to comment
Share on other sites

Εδω είμαι :)
Σήμερα έκανα το πρώτο service χρόνου , πήγα με 11.511 χμ είχα αλλάξει τα πρώτα λάδια στα 1.500 χμ δηλαδή 1 χρόνο και 10.000χμ δεν εχει κάψει ιχνος ....
Αν κάνεις και μια έρωτηση στα παιδια εδω μεσα με τον 1.4 TSI με τα 160 αλογα θα στο επιβεβαιοσουν δεν καιει ΤΙΠΟΤΑ !!! στην χειροτερη εχω ακουσει καταναλωση λαδιου 100ml στα 15.000χμ.

Αλλωστε μια ματια αν ριξεις εδώ στο vwclub στην ενοτητα του Golf θα δεις οτι δεν ασχολουνται με καταναλωση λαδιου μόνο μερικά Golf 5 (το παλιο) GT  ειχαν καταναλωση ελαχιστη . Τα καινουργια τα 6αρια με το 160αρι μοτερ  δεν εχει αναφερει κανενας θεμα με καταναλωση λαδιου ...

Εχω ενα φιλο που εμαθε για τα Polo GTI και επειδη εχουμε ιδιο μοτερ με λεει ''λαδιαρη'' και δεν με πιστευει οτι εμενα δεν καιει χαχα

Εσυ TSOLIA πως παει? Δεν καιει τιποτα? Καμια βελτιωση εχουμε τωρα που ειναι τζετ το εργαλειο?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω να προτείνω το εξής:

 

να φτιάξουμε ένα τοπικ όπου να αναφέρεται ποιοί τελικά έλυσαν τον πρόβλημα μετά από οποιαδήποτε επέμβαση........

 

Όπως καταλαβαίνετε έχω τα νεύρα μου διότι σήμερα έβγαζε πάλι καπνούς από λάδι από την εξάτμιση (σε κατέβασμα) μετά από 3000χλμ από αλλαγή κινητήρα.

 

Δηλαδή τελικά είναι καθαρά θέμα τύχης να μην καίει από την αρχη (διότι πιστευω ότι μακροχρόνια θα κάψει)

 

Αίσχος

Link to comment
Share on other sites

Να το φτιάξουμε το τόπικ αλλά πολύ φοβάμαι (και δεν θέλω) να είμαι ο μοναδικός που έλυσε το πρόβλημα... Αυτή η εταιρία είναι πραγματικά απαράδεκτη στον τρόπο που αντιμετωπίζει τους πελάτες τις και με κάνει να αναπολώ τις μέρες που είχα γαλλικό αμάξι... Απλά αίσχος και ξεφτίλα!!!  

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα τους έβγαζα το καπέλο αν είχαν τα μπαλάκια να βγούν δημόσια να πούν τι γίνεται. Αλλά όταν είσαι κότα κάνεις την πάπια, διότι θα τους κοστίσει πολλάαααα λεφτά όλο αυτό.

 

'Ερχεται και το Golf GTi 2013 το οποίο το έχει ανακοινώσει με ίδιους ρύπους και κατανάλωση όπως το polo. Ε ρε τι έχει να γίνει λάδι που έχει να κάψει ο κόσμος...

 

Τα ευρωπαικά δικαστηρια τι να λενε αραγε για ολη την ιστορια? αλλα μαλλον θα φοβουνται μη τους κανουν ντα οι γερμανοι.... αλήτες!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα θα ήθελα σας παρακαλώ όποιος γνωρίζει να μου δώσει το email επικοινωνίας με το customer service της Γερμανίας..

Link to comment
Share on other sites

Μπα μην το ψάχνεις!!! Προσπάθησα εγώ να επικοινωνήσω μαζί τους με το mail που μου έδωσε η kosmocar και μου επιστρέφαν και καλά πίσω τα μηνύματα λες και δεν υπήρχε παραλήπτης!!! Βέβαια το λάμβαναν το mail, το διάβαζαν και με γράφαν στα @@ τους! 

Link to comment
Share on other sites

Με τη σειρα μου να πω και εγω οτι πηγα σημερα για μετρηση,στα 1000χλμ.δεν ειχε καψει τιποτα.Αλλα βλεπω μαλλον οτι δεν θα ησυχασουμε τοσο ευκολα!και Κατι αλλο,τα λαδια σας τα μετρησανε αμεσως;ή περιμεναν 10' οπως λεει το βιβλιο;γιατι εμενα μολις το σβησανε κοιταξανε αμεσως τα λαδια και εδειχνε οτι ειχε καψει :sad: αλλα του ειπα να περιμενει λιγο να κατεβουν τα λαδια(εγω ετσι εκανα οταν ηθελα να κοιταξω τα λαδια σε ολα τα αυτοκινητα μου!)και μετα πηγαν τα λαδια στη σωστη σταθμη!

 

Πως φαίνεται ότι ο μάστορας είναι Έλληνας.... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

παιδια ειχα νεο.με πηραν τηλεφωνο απο αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι ειδοποιηθηκαν απο αθηνα να παω παλι για ελεγχο σε 5000 χλμ δηλαδη οταν συμπληρωσω 8000χλμ συνολο

Link to comment
Share on other sites

τι μοντελο ειναι ?

VW POLO GTI 2012. Με το που μου αλλαζουν τώρα τα σωληνάκια και ξανακαίει λάδι, που πιστεύω θα καίει, παίρνω τα λεφτά μου πίσω ή ένα μοντέλο της VW της ίδιας χρηματικής αξίας, ή αν είναι περίσσοτερα αυτό που θα διαλέξω θα πληρώσω τη διαφορά ή αν είναι λιγότερα θα μου επιστρέψουν οι ίδιοι την διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Φίλος μου με Mini Couper S έχει συμπληρώσει από τα 90000 μέχρι τα 96000 χλμ 4,5 λίτρα λάδι... να παρηγορηθούμε η να κλάψουμε περισσότερο?

Αχ ρε Μέρκελ!

Link to comment
Share on other sites

Θα φτάσει ποτέ το GTI 96.000χμ? εκει ειναι η διαφορα ...

Του φιλου σου το cooper για να αρχισε ξαφνικα στα 90.000χμ καποιο προβλημα εχει

Φιλε μου πλησιάζουμε ...55000 απο το 12/2010 . Απροβλημάτιστα με κάψιμο λαδιού 1,5 λίτρα μέχρι τώρα μεικτή οδήγηση .Κανένα πρόβλημα ούτε με λάδια ούτε με dsg. Ξέρω βέβαια πως μπορεί να τα πάθω όλα αργότερα , αλλά σκέφτομαι θετικά...Αλλάζω λάδια κάθε 15000 και μου έχουν αλλάξει αναγκαστηκά μόνο την βαλβίδα λόγω οδηγιών.

Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ενημερωση, και εδω, μιας και γραφω στο φορουμ της seat , λογω FR :

 

"Μολις τσεκαρα για λαδια , ακριβως στα 1000 χιλιομετρα : η βεργα ειναι φουλ πανω ! Δεν χαιρομαι πολυ ομως, γιατι απο οσο διαβαζουμε, μπορει σε λιγα χιλιομετρα πιο μετα να καουν ως δια μαγειας... annoyed_h4h.gif

Σιγουρα ομως δεν μου κοπηκαν τα ποδια απο απογοητευση."

 

Δεν ξερω αν το εχω γραψει εδω , αλλα εμενα μου εχουν αλλαξει : εμβολα, (τελευταια παρτιδα οπως τονισαν), ελατηρια, φλαντζες, μπουζι.

Link to comment
Share on other sites

Θα φτάσει ποτέ το GTI 96.000χμ? εκει ειναι η διαφορα ...

Του φιλου σου το cooper για να αρχισε ξαφνικα στα 90.000χμ καποιο προβλημα εχει

Πάντα συμπλήρωνε λογικές ποσότητες αλλά τώρα το παράκανε...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και απο μένα.

Και εγώ όπως πολλοί άλλαξα κινητήρα πριν ένα χρόνο και πάλι τα ίδια.Πριν ένα μήνα αλλαξα τα δοχεία και το κολάρο και πάλι τα ίδια.Την Παρασκευή τους έστειλα την αγωγή και οι κύριοι δεν ήθελαν να την παραλάβουν.Εύχομαι να με δικαιώσει ο δικαστής γιατί νομίζουν οτι εμείς έχουμε αφθονο χρόνο να κανουμε μετρήσεις για αυτούς.Επίσης θα κάνω και δυναμομέτρηση γιατί με το update πιστεύω ότι το μπουκώσαν το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο ενα ταξιδακι που εκανα πατησα και εγω τα 5000χλμ μετα την αλλαγη του μοτερ και δεν εχω καψει καθολου λαδι, θα κανω μια αλλγη τωρα και θα ξαναρχησω το μετρημα.... αυτα τα καφτα...!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.