firev12 Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 (edited) Διαμάντι - διαμάντι ο CAXA, αλλά ήρθαν τα σύννεφα.... 4 χρόνια όλα καλά, το μόνο πρόβλημα ήταν που δεν έπαιρνε μπρος όταν το βάραγε ήλιος για ώρα. Αλλάχτηκε το δοχείο αναθυμιάσεων καυσίμου στην επέκταση εγγύησης κι όλα καλά. Εντελώς τυχαία, πριν 1 βδομάδα, αντιλαμβάνομαι ήχο (κάτι σαν τρύπια εξάτμιση ή ρουλεμάν) που ακούγεται λίγο περισσότερο μετά το άφημα του γκαζιού. Ακουγόταν από τη μεριά του συνοδηγού. Το ελέγχω σε ήσυχο χώρο με νεκρά και πατημένο συμπλέκτη, δίνοντας λίγο γκάζι. Συντόνιζε στις 1200-1300 στροφές. Σκεπτόμενος ότι θα είναι ρουλεμάν από τροχαλίες ή κάτι τέτοιο (δε σκεπτόμουν τρόμπα νερού αλλά σκεπτόμουν τρόμπα λαδιού,δεν ξέρω γιατί), πάω σε συνεργείο γνωστού μου. Με κάτι σα στηθοσκόπιο (με μεταλλικό μαρκούτσι), τα ακροαστικά έδειξαν ρουλεμάν τρελού (έτσι λέγεται μια συγκεκριμμένη τροχαλία) και τεντωτήρα. Αφού πριν 1 μήνα έληξε η επέκταση, μου είπαν να ρωτήσω σε αντ/πεία μήπως το καλύψουν στην εγγύηση "καλής θέλησης". Μιας και το παιδί κάποτε δούλευε στον Φου (όπου πήγαινα για σέρβις), μου είπε να πάω εκεί και να βρω το Μιχάλη ή τον κύριο Σταύρο (ένας εκ των αδερφών Φου). Αφού πήγα στον Φου, βρίσκω το Μιχάλη τον πωςτονλέν', πάει μια βόλτα το αμάξι, κάτι ακούει, τελειώνουμε τη βόλτα, ανοίγουμε καπώ, εγώ στα πηδάλια να χαιδεύω γκάζι, αυτός κοιτά και ακούει, και τέλος λέει με σιγουριά "αντλία νερού". Να σημειώσω ότι αυτό το "χρρ-χρρ" που ακούγεται λιιιιιιιίγο πιο έντονα όσο περνάει ο καιρός, δε μπορώ να το περιγράψω και μάλλον ούτε να το ηχογραφήσω, αλλά σίγουρα είναι θόρυβος από κάτι που περιστρέφεται και είναι στην περιοχή του ιμάντα (στα πλαϊνά του μοτέρ). Στον Φου μου είπαν ότι μου καλύπτουν τα ανταλλακτικά (τρόμπα, ψυκτικό υγρό, φλάτζες, σάντουιτς, φραπέ) και πληρώνω μόνο εργατικά (110-120 ευρώ). Θα ξαναπάρω τηλέφωνο το γνωστό μου (το συνεργείο που έλεγα) να δω τι θα μου πει. Ερωτώ: -Πόσο κάνει μια τρόμπα νερού καινούρια; Αξίζει να γίνει η δουλειά στον Φου; -Είχε κανείς αντίστοιχο πρόβλημα με τρόμπα νερού; (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ το πρόβλημα του συμπλέκτη του κομπρέσσορα!!!!) -Είχε κανείς θόρυβο ή πρόβλημα στις τροχαλίες του ιμάντα; -Γιατί σε μένα; (sorry for the long post... U mad bro?) Edited August 31, 2019 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Αυτο που λες που δεν επερνε μπρος οταν το βαραγε ο ηλιος στο εκανε συχνα? μονο το καλοκαιρι η και τον χειμωνα?και επερνε με την δευτερη η με την τριτη μιζια μπρος?και ποσο κοστιζει αλαγει δοχειου αναθιμιασεων? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted October 6, 2012 Author Report Share Posted October 6, 2012 εχουν επανω τους μαγνητικη τροχια και εκεινη ειναι που κανει το θορυβο Έχεις κομπρέσσορα; Γιατί νομίζω πως μόνο τότε έχει μαγνητικό συμπλέκτη. Εκτός κι αν κάνω λάθος. Αυτο που λες που δεν επερνε μπρος οταν το βαραγε ο ηλιος στο εκανε συχνα? μονο το καλοκαιρι η και τον χειμωνα?και επερνε με την δευτερη η με την τριτη μιζια μπρος?και ποσο κοστιζει αλαγει δοχειου αναθιμιασεων? Μόνο το καλοκαίρι, εφόσον το χτύπαγε 2-3 ώρες. Μίζαρα και έπαιζα με το γκάζι για να πάρει μπρος. Ήθελε 3-4 δευτερόλεπτα. Το δοχείο κάνει περίπου 80 ευρώ, επίσης μου άλλαξαν τη βαλβίδα Ν80. Φωτό και κωδικούς ανταλλακτικών αν θες, όταν βρω τα χαρτιά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted October 7, 2012 Report Share Posted October 7, 2012 Ολοκαίνουργιες αντλίες νερού για κάθε κινητήρα vw με 60 ευρώ με τα μεταφορικά από το ebay.co.uk Τσεκάρετέ το δεν γράφω κουταμάρες.Πρός τι τα 245 ευρώ για μια ανακατασκευασμένη,δεν καταλαβαίνω. anyway,47000 χλμ,4 χρόνια λειτουργίας,σε caxa,δεν έχει κάνει κιχ(και ελπίζω έτσι να μείνει).Το μοτέρι είναι όντως διαμάντι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted October 12, 2012 Author Report Share Posted October 12, 2012 (edited) UPDATE: Παρέλαβα το μεσημέρι, όλα καλά, ο θόρυβος εξαφανίστηκε. Είδα και την παλιά αντλία, περιστρέφοντας στο χέρι δεν ένιωθα κάτι από ρουλεμάν. (άλλο όμως να την πιέζει ο ιμάντας και να στροφάρει στις 2-3.000) ΝΕΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Αφού το έβαλαν μπρος για να μου το φέρουν, το σβήνουν και το βεντιλατέρ δούλευε σαν τρελό. 1 λεπτό μετά ξαναβάζω μπρος, ο δείκτης θερμοκρασίας στο καντράν να δείχνει κρύο, και το μενού στο climatronic να δείχνει 127!!!! Μετά από λίγο έπεσε ξαφνικά στο 83 και όλα καλά. (Μάλλον φυσαλίδα στο κύκλωμα από την "σωστή" συμπλήρωση ψυκτικού). Έκανα και ένα καθαρισμό πεταλούδας (αν και ήταν σε πολύ καλή κατάσταση για 47.000 χλμ), πλήρωσα 117 ευρώ για όλα, έκανα τσιγάρο να φύγει το τσούξιμο στην τσέπη και έφυγα. Edited October 12, 2012 by firev12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted October 14, 2012 Report Share Posted October 14, 2012 που ολα αυτα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted October 15, 2012 Author Report Share Posted October 15, 2012 Σε αντιπροσωπεία πολύ κοντά στην Αλίμου-Καρέα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted October 22, 2012 Report Share Posted October 22, 2012 Σε αντιπροσωπεία πολύ κοντά στην Αλίμου-Καρέα. φιλε είχες παρατηρήσει πτώση στη στάθμη του ψυκτικού υγρού!? καθώς έχω μια υποψία και εγώ για αυτό το θέμα στο 6αρι με τον 122αρι.....εχει κανείς ιδέα που μπορεί να ωφελείτε αυτή η πτώση ? έχει μια γραμμή (ως γραμμή εννοώ αυτα τα σταυρουδάκια που εχει γραμμοσκιάσμενα στο δοχείο ψυκτικού μεταξύ μιν και μαχ) πάνω απ το μιν το δοχείο ενώ πριν μια εβδομάδα είχε 3.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted October 23, 2012 Author Report Share Posted October 23, 2012 Δεν το είχα ελέγξει, φαντάζομαι το τσεκάρεις όταν είναι κρύο το μοτέρ. Εγώ βλέπω διαφορά στη στάθμη μόνο μεταξύ κρύου-ζεστού. Θα το τσεκάρω τις επόμενες μέρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted July 3, 2013 Author Report Share Posted July 3, 2013 UPDATE: Πήγα προχθες να ακούσουν το αυτοκίνητο γιατί σε ζεστό καιρό με ζεστό μοτέρ η αντλία σφύριζε στο ρελαντί. Το κράτησαν και χθες το παρέλαβα με νέα αντλία (η περυσινή είχε 2 χρόνια εγγύηση). Δεν πλήρωσα απολύτως τίποτα. Φυσικά και πάλι το είχαν παρακάνει με το ψυκτικό και πρέπει να αφαιρέσω κάμποσο με σύριγγα. Το κακό είναι ότι μου έβαλαν τον ίδιο ακριβώς κωδικό ανταλλακτικού (τα γράμματα της αντλίας είναι EX, όπου Χ σημαίνει ανακατασκευής). Αν κι αυτή κάνει τα ίδια, με βλέπω να αλλάζω κάθε χρόνο αντλία... αλλά δωρεάν. Αυτό για όσους κατηγορούν την VW και την Kosmocar. Στην πρώτη, επειδή είχε λήξει η επέκταση, πλήρωσα τα εργατικά. Τώρα λόγω εγγύησης του ανταλλακτικού δεν πλήρωσα τίποτα. Αν ξαναπάθει κάτι στα επόμενα 2 χρόνια, πάλι (λογικά) θα αλλαχτεί τζάμπα. Όσοι πουν ότι καλύτερα θα ήταν να μη χρειαζόταν ποτέ να αλλάξω αντλία είναι κακεντρεχείς.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Αυτό για όσους κατηγορούν την VW και την Kosmocar. Στην πρώτη, επειδή είχε λήξει η επέκταση, πλήρωσα τα εργατικά. Τώρα λόγω εγγύησης του ανταλλακτικού δεν πλήρωσα τίποτα. Αν ξαναπάθει κάτι στα επόμενα 2 χρόνια, πάλι (λογικά) θα αλλαχτεί τζάμπα. αυτο που λες οτι κατηγορούμε την κοσμοκαρ καλα κάνουμε γιατι αν ειναι σε κάθε σερβις να πληρώνουμε τετραπλασια τιμη απο εξω σε 10 χρονια ειναι ενα γκολφακι καινουργιο ακομα. μιλαω γιατι σαν μ@λ@κ@ς το πηγενα στην αντιπροσοπεια το πασσατ για σερβις και πιστεψε με δεν ειναι γκολφ που δεν θελει τιποτα λυσιμο με αποτέλεσμα να εδεινα 400 $ για μικρο σχετικα σερβις αυτα πριν μια 3ετια βεβαια... παρόλα αυτα αντε με το καλο η νεα αντλία και πιστεύω να ειναι η τελευταια που αλλαζεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted July 3, 2013 Author Report Share Posted July 3, 2013 Η λεπτή ειρωνία φαίνεται στην τελευταία μου πρόταση. Δεν τους επαινώ για κάτι που υποχρεούνται να κάνουν λόγω κακής ποιότητας ανταλλακτικών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 (edited) Καλημερα το αμαξι ειναι Golf TSi 09' κ παρατηρησα πριν καμια βδομαδα ενα κροταλισμα που δεν εφευγε πατοντας/αφηνοντας συμπλεκτη αλλα οταν ανεβαζα στροφες εμπαινε στον ρυθμο.. Απο οτι εχω καταλαβει μεχρι στιγμης γιατι ακομα δεν πηγαμε στο γιατρο αλλα απο τα λιγα που ξερω ο θορυβος ερχεται απο το ρουλεμαν αντλιας νερου. Υπαρχει σαν ανταλακτικο το ρουλεμαν ή παω για ολοκληρη αντλια? Αν κ εφοσον ειναι αυτο αλλα ας θεωρησουμε οτι ειναι αυτο γιατι ειμαι 100% σιγουρος. Το αμαξι ειναι μονο με τουρμπο με τα 122 χωρις κομπρεσσορα. Edited October 8, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 6, 2014 Report Share Posted October 6, 2014 Εντελει για τα ματια του κοσμου να πω οτι σημερα μπηκε καινουρια SKF αντλια νερου 70γιουρα + εργατικα.Υ.γ. Στην αρχη ακουσα κατι για 200+ αλλα ευτηχως αυτα ειναι για εσας με τους κομπρεσορες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted October 6, 2014 Report Share Posted October 6, 2014 εχω το ιδιο αμαξη με εσενα και την αλαξα και εγω στις 60 χιλιαδες χλμ εσυ στα ποσα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 8, 2014 Report Share Posted October 8, 2014 Εγω ειμαι στα 76.000 τωρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted October 8, 2014 Report Share Posted October 8, 2014 και εγω την αλλαξα στα 67000 περιπου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1986 Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 UPDATE: Πήγα προχθες να ακούσουν το αυτοκίνητο γιατί σε ζεστό καιρό με ζεστό μοτέρ η αντλία σφύριζε στο ρελαντί. Το κράτησαν και χθες το παρέλαβα με νέα αντλία (η περυσινή είχε 2 χρόνια εγγύηση). Δεν πλήρωσα απολύτως τίποτα. Φυσικά και πάλι το είχαν παρακάνει με το ψυκτικό και πρέπει να αφαιρέσω κάμποσο με σύριγγα. Το κακό είναι ότι μου έβαλαν τον ίδιο ακριβώς κωδικό ανταλλακτικού (τα γράμματα της αντλίας είναι EX, όπου Χ σημαίνει ανακατασκευής). Αν κι αυτή κάνει τα ίδια, με βλέπω να αλλάζω κάθε χρόνο αντλία... αλλά δωρεάν. Αυτό για όσους κατηγορούν την VW και την Kosmocar. Στην πρώτη, επειδή είχε λήξει η επέκταση, πλήρωσα τα εργατικά. Τώρα λόγω εγγύησης του ανταλλακτικού δεν πλήρωσα τίποτα. Αν ξαναπάθει κάτι στα επόμενα 2 χρόνια, πάλι (λογικά) θα αλλαχτεί τζάμπα. Όσοι πουν ότι καλύτερα θα ήταν να μη χρειαζόταν ποτέ να αλλάξω αντλία είναι κακεντρεχείς.... Επειδή με ενδιαφέρει η απάντηση σου γιατί και εγώ έχω αλλάξει 2 μέχρι τώρα το 2014 ο θόρυβος σφύριγμα στο ρελαντί σου ξαναεμφανίστηκε γιατί και εγώ σε αυτή την αντιπροσωπεία πάω και το έχω κάνει θέμα με kosmocar και περιμένω απάντηση από Γερμανία το αν είναι ελαττωματικές και αν ναι να στείλουν κάποια άλλη έτσι είπαν δεν ξέρω αν αληθεύει η με δουλεύουν …………….. ήδη περιμένω μια εβδομάδα τους γερμανούς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chriss Posted June 30, 2016 Report Share Posted June 30, 2016 Καλησπερα σήμερα πήγα σε συνεργείο για θόρυβο στις χαμηλές όταν άλλαζα ταχύτητα , μεταλλικός θόρυβος , κ μου είπαν οτι ειναι ρουλεμάν αντλίας νερού ισχύει; Θελει άλλαγμα; Μου είπαν για 300€ κομπλέ. Εχω Tiguan 1.4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 Καλησπέρα παιδιά.ο παρακάτω έντονος θόρυβος μάλλον ρουλεμάν λέτε να είναι από τρόμπα νερού;;με πατημένα τον συμπλέκτη δεν ακούγεται καθόλου πάντως Golf gt 2007 https://www.dropbox.com/s/z9j8krhstrdwopj/Golf%20Gt%20Thorivos.m4a?dl=0Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowman Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 σταματημένος αν πατάς συμπλέκτη και σταματάει ο θόρυβος είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη. από την ηχογράφηση μοιάζει πολύ με το θόρυβο που κάνει το δικό μου που είναι το ρουλεμάν, επίσης εγώ καμια φορα νιώθω και ένα μικρό τρέμουλο στον λεβιέ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 Ναι σταματημένος όταν πατάω συμπλέκτη σταματάει.επισης εάν δουλεύει κανένα 10 λεπτό το αυτοκίνητο δεν ακούγεται μετά.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 2, 2017 Report Share Posted December 2, 2017 (edited) -- Edited January 10, 2018 by passatoula Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted December 2, 2017 Report Share Posted December 2, 2017 Καλυτερα να πας στομ Καρεα. Αφου εχει θορυβο ας την αλλαξουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 7, 2017 Report Share Posted December 7, 2017 (edited) -- Edited January 10, 2018 by passatoula Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...