Jump to content
XIONOULIS

Golf - Ηλεκτρολογικό Πρόβλημα μετά από εγκατάσταση Πυρομέτρου (Αλλαγή Ασφαλειοθήκης) [ΛΥΘΗΚΕ]

Recommended Posts

ΝΑ τα παρουμε απο την αρχη....το πρωι σημερα καθοδον για να παρω την γυναικα για δουλεια μου μυριζει κατι καμμμενο....δεν εδωσα σημασια λεω αν δεν ανοιξει κατι καλα ειμαστε.....

παω το πρωι αργοτερα σημερα να αντικαταστησω το πυρομετρο σε ενα ηλεκτρολογο των ιωαννινων...μια χαρα το ιδιο αλλαζα γιατι ειχε χαλασει...ολα καλα για να μην τον βαλω να μου πειραξει καλωδια του λεω κοψε τα παλια και ενωσετα παλι με το καινουργιο...δουλεια απλη...φευγω απο εκει...ρευμα ειχε αλλα οχι ενδειξη θερμοκρασιας...υπεθεσα μηπως εχει βγει το φυσακι απο τον αισθητηρα απο κατω...

στο 1.5 κλμ απο εκει μου σβηνει το αμαξι και αναψε check engine χωρις να μπορει να κρατησει ρελαντι...εσβηνε και κολλημενο το βεντιλατερ συνεχεια στην ηψηλη ταχυτητα

το φορτωνω στο γερανο σκαω αντιπροσωπεια...του λεω βαλε τεστερ και πεσμου τι εχει...

βαζει στην αρχη το τεστερ και βλεπει διακοπη επικοινωνιας με το dsg me to abs,με την καμπινα μετον εγκεφαλο του βεντιλατερ.,με τον εγκφαλο της αντλιας τνς βενζινης..με ολα...αλλα προσβαση στον εγκεφαλο του αυτοκινητου ειχε κανονικα....κοιταζουμε ασφαλειες μηπως εχει καμια ..ολα καλα καμια!

του λεω για την μυρωδια το πρωι και το επεξεργαζεται...αλλαζουμε εγκεφαλο βενζινης ολη την φυσα δοκιμαστικα αυτην που ειναι πανω απτην πισω αντλια βενζινης....η βλαβη παραμενει...αρα το δικο μου ειναι οκ...το ξαναβαουμε απανω

συνεχιζουμε και αλλαζουμε ασφαλειοθηκη...γιατι μετα απο ελενχο εβλεπε οτι ο παλμος δεν ηταν καλος και τον ειχε πονηρεψει οτι δεν εβλεπε και πιεση βενζινης καθολου...κατι 2 μπαρ...οατν αλλαξαζαμε την ασφαλειοθηκη στην αρχη δεν ειχε βλαβες καμια,ολα εξαφανηστικανε!!!!κανω κανα δυο κλμ και να σου παλι το τσεκ μηχανη και παραμεναν οι βλαβες για τον εγκεφαλο των βεντιλατερ και τον εγκφαλο βενζινης κατι για στατικο σφαλμα απο βεντιλατερ και σποραδικο κατι για βενζινη

μετα λεμε οκ η αλλαγη που εγινε σημερα ειναι το πυρομετρο ....ξηλωμα το πυρομετρο ...οι βλαβες παραμενουν ομως...αγορασα ασφαλειοθηκη η οποια θα ερθει τεταρτη στα ιωαννινα και να δει αν με την καινουργια και το πυρομετρο εξω αν σβησουν ξανα οι βλαβες....σκεφτεται μηπως το πυρο μετρο βραχυκυκλωσε την ασφαλειοθηκη.(και την δικη μου αλλα και την μεταχειρισμενη που εβαλε μετα δοκιμαστικα)..οταν το βγαλαμε ομως ολες οι συνδεσεις κανονικες ηταν οσο αφορα την συνδεση του...και δεν δικαιολογει βλαβες επικοινωνιας...

απο κερκυρα μου λενε για εγκεφαλο και σιγουρα και εδω στα ιωαννινα καταληγουμε εκει σιγα σιγα με την σκεψη οτι ολες οι βλαβες ξεκινανε απο τον εγκεφαλο και καταληγουν στα επιμερους πραγματα...

κοστος εγκεφαλος 1025 καινουργιος

170 ευρο η ασφαλειοθηκη...

ειδοποιησα εδη και τον κριτωνα αν χρειαστω to backup των ρυμθμισεων να το εχει ετοιμο...

απο τεταρτη που θα ερθει η καινουργια ασφαλειοθηκη θα δουμε για τον εγκεφαλο..ο οποιος θα μπει μι αφορα στο αμαξι ν αδουμε αν αδουλευει και αν παρουσιαζει τις βλαβες και μετα αθηνα για επανατοποθετηση ρυθμισεων και πισω ιωαννινα....

ατυχια???παω να παρω ματι μπλε!!!

επισης να πω οτι πριν της αλλαγη ασφαλειοθηκης εκοβε βενζινα το αμαξι απο πιεση...δεν εφερνε αφου δεν ειχε επικοινωνια....

τι λετε?

μεχρι τωρα ειμαι 90% οτι ειναι εγκεφαλος σιγουρα και ας εχει επικοινωνια με το μηχανημα γιατι οι βλαβες παραμενουν...

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

τι περαστικα γαματα...εφυγαν τρελα λεφτα σε πραγματα που ειχα ηδη....δεν μπηκε κατι καινουργιο...1200 ειχα βαλει τιμονια-σιδερα-ειχε γινει ο χιονουλης ΣΤΙΡΕΛΛΑ!!!

καινουργιος υπαρχει ενας στην ελλαδα....bwa dsg κτλ...μου ειπαν οτι παει με τον αριθμο πλαισιου...επισης θελω καινουργιο για να αποκλεισω την πιθανοτητα να φταιει το αμαξι..και να ξερω οτι φταει πχ ο εγκεφαλος για ολα αυτα

δηλαδη μην παει και αλλαξω εγκεφαλο και το προβλημα παραμεινει και δεν ξερω αν ο εγκεφαλος ειχε θεμα απο πριν....

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

ειχα καπιο παρομιο προβλημα,ενα απλο καλοδιο ειχε κοπει απο την φυσα της πολλαπλης και μεχρι να το βρουμε μας πειρε 10 μερες στην αντιπροσωπια και τελικα το βρικα εγω,πιστευω δεν ειναι εγκεφαλος.δεν καιγοντε ετσι οι εγκεφαλοι μην τρελενεσαι δεν ειναι πιστευω.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=50162&hl=

Edited by sodimitris
Link to comment
Share on other sites

Γνωμη μου ειναι πως σιγουρα δεν ειναι ο εγκεφαλος,ψαξε καλα για βραχικυκλωμα(κομενο καλωδιο π.χ) Πιστευω αν ηταν ο εγκεφαλος το αμαξι θα ηταν νεκρο απο τη στιγμη που εκανε check και μπηκε σε ασφαλη λειτουργια ο εγκεφαλος ειναι ο.κ

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη να περιμενω και τι ν ατον αφησω να λυσει ολο το αμαξι???δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη....σιγα την εμπειρια που εχουν...οτι βγαλει το τεστερ και παλι καλα που εχει το ονλινε δικτυο με γερμανια και μπορει και βλεπει το καθε μικρο καλωδιο που παει και βγαζουμε ακρη...εννοειται ειμαι απο πανω συνεχεια....

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι αν δεν είναι ο εγκέφαλος, θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω? Μιλάμε για τρελό κόστος 1000+€ ...

Εύχομαι να είναι κάτι πολύ απλό και όχι τόσο βαρύ στην τσέπη.

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι να δοθει λυση....και ας ερθει καποιος να μου πει απο που να ξεκινησουμε.....γιατι με τα ηλεκτρονικα που εχει αυτο...απο που να το πιασει...και εγω ευχομαι να ειναι η ασφαλειοθηκη αλλα δεν πιστευω να υπαρχει δυνατοτητα να βραχυκυκλωσουν οι ασφαλειοθηκες απο το πυρομετρο...γιατι πιστευουν οτι φταιει αυτο....και καθομαι και εξηγω οτι αυτο περνει μονο ρευμα και περνει απο τον διακοπτη των φωτων που σημαινει οτι αν εκαιγε κατι θα ηταν οι ασφαλειες μεσα στην καμπινα και οχι μπροστα αριστερα στην μηχανη τις ασφαλειες....δηλαδη ενα κασετο φωνο μπορει να πηδηξει το εγεκφαλο ...μην τρελαθουμε....μπορει ηλεκτρολογος να μην ειμαι αλλα πιστευω οτι μερικα πραγματα ειναι χωρισμενα..αλλο η καμπινα και η ασφαλειοθηκη της καμπινας οπου εχει ασφαλειες και νηματα και αλλο η ασφαλειοθηκη της μηχανης και οι ρελεδες εκει....και τους ρελεδες τσεκαρε και αλλαξε αλλα ουτε αυτοι φταινε....γενικος πιστευουν οτι μεκαινουργια ασφαλειοθηκη θα λυθει το προβλημα απο μεριας vw....και εγω περιμενω τα χειροτερα....

Link to comment
Share on other sites

Η μυρωδιά καμένου σημαίνει ΣΙΓΟΥΡΑ βραχυκύκλωμα κάπου και είναι και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!! Σε συνδυασμό με το κόλλημα του βεντιλατέρ στο μέγιστο, εγώ νομίζω ότι κάπου έχει βραχυκυκλώσει κάτι και ο εγκέφαλος τρελαίνεται. Όπως είπε και κάποιος άλλος, ψάξου πρώτα ηλεκτρολογικά. Δυστυχώς, μέχρι να το βρεις θα λύνεις και θα λύνεις...

Link to comment
Share on other sites

τελικα αλλακτηκε η ασφαλειοθηκη με καινουργια και δουλευει.....χωρις κανενα σφαλμα και εβγαλα και τις λεντ λαμπες γιατι εβγαζε σφαλμα απτα ποδια...

απο σαββατο θα δοκιμασω να ξαναβαλω το πυρομετρο απανω και θα τσεκαρω συνδεσεις....

Link to comment
Share on other sites

αν ηξερα γιαννη οτι τα λεντ θα μου βγαζανε σφαλμα δεν τα εβαζα απτην αρχη...περιεργο ομως μονο τα footwell...βραχυκυκλωμα για την ασφαλειοθηκη δεν ξερω..???καμμενη παντως εξωτερικα δεν ειναι!!

Link to comment
Share on other sites

αν ηξερα γιαννη οτι τα λεντ θα μου βγαζανε σφαλμα δεν τα εβαζα απτην αρχη...περιεργο ομως μονο τα footwell...βραχυκυκλωμα για την ασφαλειοθηκη δεν ξερω..???καμμενη παντως εξωτερικα δεν ειναι!!

Tα footwell τα είχες από το εργοστάσιο ή τα πέρασες εσύ? Θεωρώ απίθανο να σου έκαναν ζημιά τα led ...

Link to comment
Share on other sites

αναφερομαι στο footwell που με ρωτησε......ειναι εργοστασιακα τοποθετημενα και οχι απο μενα.....τα λεντ εννοειται πως οχι...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Με το "όλα εργοστασιακά", που είπες πριν δεν εννοείς το ίδιο πράγμα που λες τώρα. Αν μιλάμε στα ελληνικά...

Footwell με led λάμπες δεν είναι πλέον "εργοστασιακά" όταν εξετάζεις ένα ηλεκτρολογικό πρόβλημα ακόμα κι αν το αυτοκίνητο είχε τα footwell στον αρχικό του εξοπλισμό.

Μόλις έβγαλες τις δικές του λάμπες και έβαλες led έπαψαν να είναι "εργοστασιακά".

Link to comment
Share on other sites

μου αρεσει αυτη η επιστημονικη νασα τοποθετηση σου....χαχαχα μονο που διαβαζω λολ

ελα σε κανα καφε να γνωριστουμε ,μαρεσει ο τροπος που τα βλεπεις τα πραγματα....θα με διορθωνεις συνεχεια χαχαχαχαχ.....

παντως ακρη βγαλαμε και το θεμα εληξε με την βλαβη...ο καφες ισχυει ομως αν θελεις....

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Ψάχνοντας στο google έπεσα στην δημοσίευση.

Έχω ένα golf MK5 το οποίο από χθες το απόγευμα (ή τουλάχιστον χθες το παρατήρησα) μου κάνει το ίδιο. υψηλές στροφές βεντιλατέρ και η θερμοκρασία λαδιών φαίνεται στον πάτο! Check Engine δεν έχει ανάψει 

 

Βρήκες τελικά τι έφταιγε στο δικό σου θέμα; Έχω να πάω το παιδί για εμβόλιο την Δευτέρα και λόγω των ημερών δεν βρίσκω συνεργείο και δεν ξέρω πόσο επικίνδυνο είναι να το κουνήσω..!

Link to comment
Share on other sites

OBD scan και μετά ξαναμιλάμε.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.