Jump to content
ki_ha1984

Πρόβλημα Σε Polo 2004 Με Υγραέριο

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

Εδω και κανα μήνα εχω πρόβλημα με το αυτοκίνητο μου.

Πριν απο 4 μήνες περίπου έβαλα υγραέριο LOVATO στο POLO μου 1400 κυβικά.

Εδώ και κανένα 25 μέρες περίπου βγάζει σφάλμα "ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΥΛΙΝΤΡΟ ΣΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΑ", κάνει έντονα μπουκόματα, δεν τραβάειτο αυτοκίνητο και κάνει θόρυβο έντονο ημηχανή, ανάβει πορτοκαλή λαμπάκι κινητήρα.

Το πείγα σε ενα συνεργείο και έχουμε σχεδόν αλλάξει τα πάντα.

Όπως:

  • όλλους του πολλαπλασιαστές
  • όλλα τα μπουζί
  • ημάντεσ χρονισμού
  • Το γενικό service
  • Τα μπεκ ψεκασμού βενζίνης

Το φαινόμενο αυτό παρουσιάζεται όταν τα αυτοκίνητο έχει κάνει καμιά 15 χλμ και σταματίσει στο ρελαντι, π.χ.σε κάνα φανάρι.

Καμιά είδεα ????/

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα εχω ένα πολο του 2000 και πριν κανα 2 μηνες εβαλα αεριο και μοθ παροθσιαζει ακριβώς το ιδιο πρόβλημα με το παλικαρι απλα στον τρίτο κύλινδρο....αυτο που κανει ειναι οτι σταματαει να δινει παλμο στο μπεκ...παρομοιως εχω αλλαξει πολλαπλασιαστη μπουζοκαλωδιο μπουζι μπεκ, μπεκιερα υγραεριου εγκεφαλο υγραεριου και ακομη και την καλωδιωση τοθ υγραεριου που παει στον τριτο κυλινδρο....ματαια...εχει κανεις καμια ιδεα...

ευχαριστω εκ των προτερων.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά το εκανε μονο στο υγραεριο αλλα μολις το παθαινε και στη βενζινη που το γυριζα δεν σταματαγε...τωρα πλεον το κανει και στην βενζινη χωρισ ωα το εχω γυρισει υγραεριο...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου αν σταματάει να δίνει παλμό στο μπεκ της βενζίνης και μόλις το σβηνεις και το ξαναβαζεις μπροστά επανέρχεται μέτρησε μια συμπίεση να δεις αν είναι πεσμένη στον κυλινδρο αυτό.αν ναι τότε είναι οι οδηγοί των βαλβιδων και θέλουν αντικατάσταση.στα αυτοκίνητα αυτά μόλις υπάρξει χαμηλή συμπίεση από βαλβίδες,ο εγκέφαλος κόβει τον παλμό του μπεκ.Στο λέω αυτό γιατί πολλοί μπορεί να σε ταλαιπωρησουν με πρόβλημα καλωδιωσης η εγκεφάλου ενώ το πρόβλημα δεν προέρχεται από εκεί.Οπότε δες την συμπίεση και πες μου να σε βοηθήσω.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικα ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον,ναι διαβαζα γενικα στα προβληματα εδω στο φορουμ και ειδα οτι σε περιπτωσεις που παρουσιαζαν παρομοιες ενδηξεις με μενα, (ρεταρισματα σε ρελαντι, μπερδεματα, λαμπακι κινητηρα, απωλια κυλινδρων και λοιπα) εν τελει ηταν βαλβιδες, οποτε θα παω οπως λες τη δευτερα πρωι να ελεγξω συμπιεση...πραγματικα δεν ξερω, εχω απελπιστει τοσο καιρο καθε μερα καθομαι και ξανα ελεγχω οτι μπορεις να φανταστεις.Ειδικα αυτη την καλωδιωση... μεχρι που καθησα και ξηλωσα ολη την πλεξουδα του LPG και κατεβασα το μανιουαλ του και το ξαναπερασα ομως ολα ηταν συνδεδεμενα βαση αυτο δεν ειχε γινει δλδ καποια λαθος συνδεση.Αλλαξα και τα καλωδια που πανε απο τονεγκεγαλο του αεριου με χρι το τριτο μπεκ μηπως τυχων ειχε κοπει καπου στη διαδρομη του αν και μετραγα την αδισταση με το πολυμετρο και εδειχνε οκ.Μεχρι και θεσεις στα μπεκ του αεριου αλλαξα μηπως τυχον εφταιγε αυτο αλλα ματαια...εκανα και την πολλαπλη εισαγωγης σουροτυρι απο τις τρυπες...το θεμα που με ανυσηχει πιο πολυ ομως ειναι οτι αν τελικα ειναι βαλβιδες,αιτια ηταν το συστημα LPG? Γιατι τα συμπτωματα αρχισαν απο τοτε που εγινε η εγκαταστση(εφταιγε κανα γρεζι απο τις τρυπες?η το καυσιμο επειδη ειναι αεριο και οχι υργο στεγνωνε το χωρο καυσης)...η ηταν απλα τυχαιο και συνεπεσε χρονικα?Γιατι αν ηταν αυτο η αιτια τοτε καλιστα και στο αμεσο μελλον μπορει να επαναληφθει η βλαβη..Τι να κανω να το ξυλωσω να ηρεμησω? πανε τοσα χρηματα χαμενα και οι καιροι ειναι δυσκολοι...

Edited by stelios6n2
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου καλημέρα.Κατ αρχήν αν το πρόβλημα σου είναι οντος αυτό δεν μπορείς να πεις ότι ευθύνεται αποκλειστικά το αέριο.Απλά σε ένα συνηθισμένο πρόβλημα για τους κινητήρες αυτούς το αέριο συνέβαλε στο να το πάθει.Την ώρα που ρεταρει,πΑλμο κόβει και από το μπεκ βενζίνης η μόνο του αερίου?Για να λύσεις το πρόβλημα ότι ενέργειες κανείς θα είναι αποκλειστικά με την βενζίνη σαν να μην υπάρχει καθόλου το αέριο.οποτε θα ξέρεις ότι το αμάξι δουλεύει ετσι

Αλήθεια το αμάξι ρεταρει μόνιμα η ποτέ ρεταρει ποτέ στρώνει?επισεις μην κανείς τρύπες στην εισαγωγή.το σημείο που γίνονται αυτές καθώς και η γωνία παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην λειτουργία του συστήματος.ελπιζω να βρεις σύντομα λύση στο προβλημα σου.Φιλικα.τι κωδικό κινητήρα έχεις αλήθεια;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, ο κωδικος του κινητηρα μου ειναι AUB.Οταν ο παλμος κοβεται, κοβεται απο το μπεκ της βενζινης αλλα το θεμα ειναι οτι τα μπεκ του αεριου παιρνουν παλμο απο τα καλωδια των μπεκ της βενζινης...βαση οδηγιων εγκαταστασης συνδεεις τα μπεκ βενζινης σε σειρα με του αεριου.Οσον αφορα τις τρυπες στην εισαγωγη το γνωριζω οτι δημιουργειται προβλημα ειδικα στη ροη του μιγματος (μηχανολογος σπουδαζω) αλλα δυστυχως εχω φτασει σε σημειο που δεν παει αλλο εχω τρελαθει...οπου εχω παει μου λενε τσεκαρε τα ηλεκτρικα...ειναι να τρελενεσαι αφου τα εχω τσεκαρει ολα τα εχω αλλαξει ολα εκτος απο εγκεφαλο βενζινης τι αλλο δλδ?Οπως καταλαβαινεισ προσπαθω να βγαλω μια ακρη...Η τραγικη ειρωνια ειναι οτι αποφασησα να το βαλω για να κανω λιγο οικονομια στα καυσιμα και τα εχω δωσει στο τετραπλασσιο ολο αυτο τον καιρο...αστα...

Κατι αλλο που μου εκανε εντυπςση ειναι οτι οταν το αυτοκινητο δουλευει αεριο αν ωγαλω μια φισετα απο τα μπεκ της βενζινης και μετρησω με διοδο λεντ βλεπω οτι συνεχιζει να στελνει παλμο στη βενζινη :suicide: ...δεν ειναι παραλγο εφοσον ειναι συνδεδεμενα σε σειρα?Τι να πω....Τωρα οσον αφορα τα ρεταρισματα πως εχει το πραγμα...οταν το check engine σβηστο, το εχς παει δλδ συνεργειο και του σβησω τη βλαβη το αμαξι δουλευει ρολοι μετα απο λιγη ωρα συνηθως μολις σταματησεις σε ρελαντι αναβει το check engine και ακους απο την εξατμιση οτι δεν δουλευει σωστα το αυτοκινητο ψιλορεταρει....μετα απο λιγο σε κινηση η σε ρελαντι το check engine αρχιζει να ανβοσβηνει και χανεισ τον κυλινδρο 3 και απο χθες χανω και αλλον ενα δεν ξερω ποιον αλλα το αμαξι ειναι ετοιμο να σβησει και κοπαναει πολυ το μοτερ....μετα απο λιγη ωρα μπορει να σταθεροποιηθει παλι το check engine εχοντας πλεον τους κυλινδρους ξανα σε λειτουργεια αλλα δεν δουλευει σωστα ψιλορεταρει και και η εξατμιση σκαει....παει το πολακι...γερασε...

Link to comment
Share on other sites

Φιλεμου όπως μου τα λες το πιο πιθανό να είναι από βαλβίδες. Όσο για τον παλμό λογικά αν βάλεις λεντ την ώρα που ρεταρει έντονα χωρίς να σβησεις κινητήρα πριν δεν θα πρέπει να έχει.Οπότε μέτρησε συμπίεση και πιστεύω θα λύσεις το πρόβλημα σου.Φιλικά.

Link to comment
Share on other sites

Φιλεμου όπως μου τα λες το πιο πιθανό να είναι από βαλβίδες. Όσο για τον παλμό λογικά αν βάλεις λεντ την ώρα που ρεταρει έντονα χωρίς να σβησεις κινητήρα πριν δεν θα πρέπει να έχει.Οπότε μέτρησε συμπίεση και πιστεύω θα λύσεις το πρόβλημα σου.Φιλικά.

Οντως ετσι ειναι...οταν ρεταρει αν μετρησεις με τη διοδο λεντ δεν φερνει παλμο καθολου....Οποτε αυριο πρωι πρωι παω συνεργειο....Εσενα η γνωμη σου οσον αφορα το αεριο ποια ειναι? να το βγαλω οταν φτιαξω το πολακι η να το αφησω...Φοβαμαι μη το διαλυσει παλι...

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε λόγω δουλειάς έχω κάνει σεμινάρια για υγραεριο άσχετα που δεν τοποθετω.συμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα ενός από τους πιο αξιόλογους εκπαιδευτές,αν το σύστημα είναι ρυθμισμενο σωστά δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει λαδιερα η ειδικό πρόσθετο στην δεξαμενή κάθε 10.000 km σαν εναλακτικη.

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε λόγω δουλειάς έχω κάνει σεμινάρια για υγραεριο άσχετα που δεν τοποθετω.συμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα ενός από τους πιο αξιόλογους εκπαιδευτές,αν το σύστημα είναι ρυθμισμενο σωστά δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει λαδιερα η ειδικό πρόσθετο στην δεξαμενή κάθε 10.000 km σαν εναλακτικη.

Μαλιστα, καλως σε ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σου και το ενδιαφερον...θα σε ενημερωσω περι νεκροψιας του πολο...

Link to comment
Share on other sites

Mαυρα μαντατα....8 βαλβιδες εξαγωγης αλλαγη και οι οδηγοι τους....στον τριτο κυλινδρο ολεσ καμμενεσ και η μια εισαγωγης στραβη....αλλαγη και στα ωοστηρια γιατι ακουγοτανε σαν diesel....τσιμουχακια πιο ξερα και απο παξιμαδι....

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που ελυσες το πρόβλημα σου αν και όχι τόσο οικονομικά.Εύχομαι να φτιαχτεί γρήγορα και να έχεις καλά και απροβληματιστα χιλιόμετρα από εδώ και στο εξής.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 4 μερες στο συνεργειο και 700 ευρω το αυτοκινητο κυκλοφορει και παλι...αλλαχτηκαν τα ωοστηρια,8 οδηγοι βαλβιδων εξαγωγης, 2 βαλβιδεσ εισαγωγης πλανισμα κεφαλησ και φρεζαρισμα, και επι την ευκαιρια εκανα και μια λειανση στους αυλους εισαγωγης και αντικατασταση στα τσιμουχακια βαλβιδων εννοειται λαδια και παραφλου επισης και αισθητηρας λ ηταν νεκρος δεν εδινε μετρηση στο προγραμμα (+120ευρω)...το αυτοκινητο εχει 160.000 km.Το θεμα πιο ειναι τωρα οταν το μετρησαμε τη μερα που το εβαλα μεσα ειχε 220 kpa συμπιεση στους κυλινδρους (εκτος του τριτου που ειχε 160 kpa).Τωρα ενω κατεβασαμε την κεφαλη 1/10 του χιλιοστου αντι να αυξηθει η συμπιεση μειωθηκε!! :suicide: τωρα ολοι οι κυλινδροι εχουν 200 kpa κατι το ποιο με απογοητευσε καπως γτ μετα απο τοση ανανεωση στον κινητηρα μεριμενα κατι λιιιγο καλιτερο..αλλα πως ειναι δυνατον να μειωθηκε? και δευτερον τωρα πλεον δεν το γυριζω στο αεριο γτ φοβαμαι μην παρουσιασει καμια βλαβη παλι...

Edited by stelios6n2
Link to comment
Share on other sites

Αν στο αμαξι εχει γινει σωστη δουλεια απο θεμα τοποθετησης και ρυθμισματος στο θεμα υγραεριο να μην το φοβασε καθολου. Εγω θα πηγενα εκει που το εβαλες και θα του ελεγα να σου μαζευε λιγο το προγραμμα λογο ανακατασκευης και επισης να του ζητησης να ειναι λιγο ποιο πλουσιο το αμαξι στο υγραεριο λογο χαμηλοτερης θερμογονου δυναμης ( φτωχοτερο σαν καυσημο) και καθε 10.000 χλμ ενα λυπαντικο μεσα στη φιαλη απαρετητος!

Link to comment
Share on other sites

ναι βασικα λιγο δυσκολο γτ το υγραεριο το εβαλα μονος μου με ενα φιλο...το θεμα ειναι οτι δεν ξερω να το ρυθμισω εχω προγραμμα και καλωδιο αλλα σε οποιον εχω ρωτησει δεν αναλαμβανει να το ρυθμισει...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.