Jump to content
yositosi

Κόστος Συντήρησης...

Recommended Posts

Nαι φιλος, μου εβγαλε 2 φορες στην οθονη οτι πρεπει να κανω σερβις γιατι εκλεισε 1 χρόνος και το μηδενισα κ τις 2... :pardon:

Το αμαξι το αγορασα αμεσως μετα απο σερβις με 27.500 χλμ. Έκτοτε έκανα περιπου 7.000 χλμ/ετος κατανεμημενα σχεδον αναλογικά, δλδ χωρις μεγαλα διαστηματα ακινησιας και εκτος πόλης ως επι το πλειστον.

Στο βιβλιο σερβις  γραφουν απο την αντιπροσωπεια οτι το επομενο ειναι σε 15.000 χλμ, δλδ στα 42.500 χλμ. Φυσικα σημειωνεται οτι εαν παρελθει χρόνος πρώτα πρεπει να παει για σερβις ασχετως χλμ αλλα θεώρησα ότι έπρεπε να παρακαμψω αυτο τον κανονα λογω της πολυ καλης χρησης του απο εμενα και το γεγονος του οτι κινουνταν εκτος πόλης (Μεγαλυτερη φθορα των μηχανικων μερών και μικρη διαρκεια ζωης των λαδιων σε εντος πολης χρήση)

 

 

υ.γ. το αυτ/το ειναι μοντελο 12/2008

Edited by leftlane
Link to comment
Share on other sites

Λογικά τότε δεν είσαι έκδοση που εχει στην MFD και ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού. Όπως και να έχει και ασχέτως με τα χιλιόμετρα, η λογική είναι ότι ΕΙΤΕ κάποια Χ χιλιόμετρα, είτε 12 μήνες για το λιπαντικό μιας και είναι μέσα σε μέταλλα και φυσικά οξειδώνεται και γίνεται νεράκι! 2++ χρόνια το ίδιο λάδι σίγουρα δεν είναι κάτι καλό φίλε μου, ειδικά για έναν κινητήρα με τουρμπίνα που ανεβάζει υψηλές θερμοκρασίες.

 

Οπότε, όπως και να το δεις μεγάλη ως τεράστια αμέλεια σου το να μηδενίζεις απλά την ένδειξη γιατί προσπαθώντας να αποφύγεις ένα κόστος μικρότερο έναντι ενός φουλαρίσματος, ρισκάρεις να προκαλέσεις κάποια ζημιά (και σίγουρα προκαλείς φθορές) που θα έχει εξωπραγματικό κόστος.

 

Εφόσον τα σέρβις δεν έχουν γίνει, και εφόσον σου έκανε ένα απλό σέρβις λιπαντικό στην 4ετία χρειάζεσαι τα παρακάτω:

 

1. Φιλτρο αέρα (στα 60000χλμ νομίζω ή 6ετία πάει) - ΜΗΝ το λυπηθείς γιατί είναι ΧΑΡΤΙ και όπως και να το κάνεις καταρρέει δομικά!

2. Μπουζί (και αυτά νομίζω ίδιες αλλαγές με το παραπάνω)

3. Φίλτρο καμπίνας (ανά 2ετία θέλει αλλαγή και κοίτα να μην τσιγκουνευτείς τα 3-4 ευρώ διαφοράς και να βάλεις αυτό με τον ενεργό άνθρακα!)

4. Υγρά φρένων! Πρώτη αλλαγή στην 4ετία, και μετά ανά 2 έτη. Νερώνουν και πολύ απλά μερικά καλά φρεναρίσματα και δεν μπορούν να διαχειριστούν τις θερμοκρασίες

5. Λάδια

6. Φίλτρο λαδιού

 

Λογικά αν τα χιλιόμετρα είναι εκεί που λες, τα τακάκια σου θα είναι ακόμα άψογα.

 

Τέλος, οπτικό έλεγχο στους ιμάντες poly-V για τυχόν σημάδια φθοράς

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Yositosi σ'ευχαριστω για το μάλωμα, χα χα χα χα.... :whistle:

 

Διαφωνώ με το ,κατα τη γνώμη σου, μέγεθος της αμέλειας, υιοθετώ δε παρα ταύτα  τις παραπάνω ειδικες συμβουλές σου. Εννοείται ότι δεν τσιγκουνευομαστε τα 3-5 ευρώ για καλύτερο ανταλλακτικο, ειναι ανάξιο λόγου...

 

Οπτικο έλεγχο σου είπα οτι εχω κανει 2 φορες, σε ραμπα σε συνεργείο, τα τακάκια εχουν πολυ ψωμί. Εχει γινει σχολάστικός έλεγχος ακρόμπαρων , ψαλιδιών, βάσης μηχανής  κτλ

 

Γενικα δεν διαφωνω με το πνεύμα της σχολαστικής συντηρησης αλλα σου ξαναλεω να σκεφτείς και την χρήση του καθε αυτ/του η οποία και είναι άψογη οσο αφορά το δικό μου...

 

Και παλι σ'ευχαριστω ειλικρινα για τις συμβουλες !  :good:

Edited by leftlane
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπα καθόλου μάλωμα! Είπαμε, "νταβάδες" στην τσέπη των άλλων δεν γινόμαστε. Απλά επειδή το θέμα "λιπαντικό" το έχω ψάξει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ εδώ και πάνω από 10ετία, είμαι κάθετος στο ότι όσα πρόσθετα και να βάλουν, το λάδι στο έτος πάνω αρχίζει να οξειδώνει. Και φυσικά το κόστος των ανταλλακτικών είναι δυσθεώρητο αν γίνει η στραβή... για αυτό και "μουρμουρίζω"

 

Σημείωση: Μην νομίζεις τα ίδια χιλιόμετρα έχουμε!

 

Σημείωση2: Αν έχει θερμοκρασία λαδιού στην οθόνη και δεις σε "ταξίδι" τι θερμοκρασίες δουλεύει το λιπαντικό θα καταλάβεις τι εννοώ. Αν πάλι κάνεις τη μαγκιά και το ανεβάσεις σε dyno και το ρολάρεις και σβήσετε τα φώτα και δεις τι "φωτιά και μπούρμπερη" βγαίνει από το χώρο της τουρμπίνας και ειδικά από την αντανάκλαση του firewall τότε θα καταλάβεις ακόμα καλύτερα ;)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον πριν λιγες μερες αλλαχθηκαν μπροστα μου σε συνεργειο πελάτη μου τα εξης:

 

-λαδια 5-30 συνθετικα SWAG (αν και ηθελα castrol ή aral ο μαστορας προτεινε και εβαλε το μαμισιο του...)

- φιλτρο λαδιου

- φιλτρο αερα

- φιλτρο καμπινας

 

(ολα γνησια)

 

Του ειπα για αλλαγη υγρων φρενων αλλα για τα δικα μας θελει ειδικο μηχανημα και δεν το είχε, δεν το ρισκαρε να το βαλει χειροκινητα. Μου ειπε οτι , αν και ο κατασκευαστης προτεινει αλλαγη καθε 2 χρόνια, το θεωρει υπερβολικο....Βεβαια σκεφτειτε οτι τα τακάκια ηταν σε ΑΨΟΓΗ κατασταση (=πολυυυυ ψωμι) που σημαινει οτι το κύκλωμα δεν εχει φαει ζόρι...Παντως θα το εχω κατα νου καποια στιγμη να το αλλαξω...

 

Μπουζί μου ειπε οτι ο κατασκευαστης προτεινει στις 80.000 χλμ (τωρα το αμαξι εχει 42.000 χλμ περιπου) και δεν αλλαξα...

 

Ολα αυτα στην τελικη υπεροχη τιμη των 120€.... :clapping:

Edited by leftlane
Link to comment
Share on other sites

Μπουζί μου ειπε οτι ο κατασκευαστης προτεινει στις 80.000 χλμ (τωρα το αμαξι εχει 42.000 χλμ περιπου) και δεν αλλαξα...

Καλό ήταν να σου πει και το χρονικό όριο το οποίο είναι 5 χρόνια.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλό ήταν να σου πει και το χρονικό όριο το οποίο είναι 5 χρόνια.

 ή 60000χλμ και όχι 80000χλμ (με καύσιμα εξωτερικού και μέση οδήγηση εξωτερικού όπου πολλα χιλιόμετρα γίνονται στη φύση και στους αγρούς)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον πριν λιγες μερες αλλαχθηκαν μπροστα μου σε συνεργειο πελάτη μου τα εξης:

 

-λαδια 5-30 συνθετικα SWAG (αν και ηθελα castrol ή aral ο μαστορας προτεινε και εβαλε το μαμισιο του...)

- φιλτρο λαδιου

- φιλτρο αερα

- φιλτρο καμπινας

 

(ολα γνησια)

 

Του ειπα για αλλαγη υγρων φρενων αλλα για τα δικα μας θελει ειδικο μηχανημα και δεν το είχε, δεν το ρισκαρε να το βαλει χειροκινητα. Μου ειπε οτι , αν και ο κατασκευαστης προτεινει αλλαγη καθε 2 χρόνια, το θεωρει υπερβολικο....Βεβαια σκεφτειτε οτι τα τακάκια ηταν σε ΑΨΟΓΗ κατασταση (=πολυυυυ ψωμι) που σημαινει οτι το κύκλωμα δεν εχει φαει ζόρι...Παντως θα το εχω κατα νου καποια στιγμη να το αλλαξω...

 

Μπουζί μου ειπε οτι ο κατασκευαστης προτεινει στις 80.000 χλμ (τωρα το αμαξι εχει 42.000 χλμ περιπου) και δεν αλλαξα...

 

Ολα αυτα στην τελικη υπεροχη τιμη των 120€.... :clapping:

 

Βασικά που βλέπω τα λεφτά δεν είναι και κανένα κελεπούρι αμάν και ντε! Τα φίλτρα της MANN (OEM equipment και φυσικά κορυφαίας ποιότητας), κοστίζουν στο 40άρι (με ΦΠΑ), τα λάδια που σου έβαλε είναι της κατηγορίας των 30ευρώ (με ΦΠΑ) οπότε για ένα service 30 λεπτών χρέωσε 50ευρώ εργασία! Αν φυσικά δεν κόπηκε και απόδειξη, τότε το κέρδος είναι ακόμα μεγαλύτερο. Το λέω γιατί αυτές είναι οι χρεώσεις (με ΦΠΑ) και σε αντιπροσωπεία... αν κρίνω από το πόσο μου βγαίνει το service του Leon

 

Τώρα για τα υγρά φρένων, ναι χρειάζεται σύμφωνα με την VW το μηχάνημα "πλήρωσης υπό πίεση" όπου ουσιαστικά δεν χρειάζεται εξαερωση μετά (την κάνει το μηχάνημα). ΒΕΒΑΙΑ δεν πιστεύω ότι δεν γίνεται αλλαγή και με τον παραδοσιακό τρόπο. Για τα μπουζί το αναφέραμε παραπάνω, οπότε έχε το κατα νου και άλλαξε τα γιατί αμαρτία το Θεό είναι.

 

Για τα υγρά φρένων στη 2ετία προτείνεται η αλλαγή γιατί πολύ απλά αρχίζει η οξείδωση (νερώνουν και χάνουν τις ιδιότητες τους). Αυτό έχει να κάνει με περιβαλλοντικούς παράγοντες και όχι με τη χρήση ή τη φθορά που έχουν τα τακάκια. Φυσικα΄τα 2 έτη είναι η περίοδος "ασφαλείας", αλλά από ότι κατάλαβα από τα παραπάνω post σου, παίζει δυνατά το σενάριο να μην έχουν αλλαχτεί και ποτέ στο δικό σου, οπότε και πάλι κοίτα το (degraded υγρά φρένων έχουν ως αποτέλεσμα τη μειωμένη πίεση στα τακάκια σε κάποιο καλό φρενάρισμα, στην υπερθέρμανση και της δαγκάνας, αλλά και των ιδίων, και φυσικά την μαστιχωμένη αίσθηση στο πεντάλ).

 

Εντελώς φιλικά! :drinks:

Edited by yositosi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.