Passatoukos Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 Έχω μερικές ερωτησούλες για Passat b5.... Mιάς και έμειναν 2 μήνες,έστω να πάρω πινακίδες μετά απο ακινητοποιήση 2 χρόνων,θέλω να βγεί έξω στην πένα. Το τιμόνι,μετά απο 2 χρόνια ακίνητο,έχει βαρύνει πολύ,πάρόλο που είναι υδραυλικό,γίνεται να επανέλθει?θέλει υγρά η κάτι τέτοιο? Τα φώτα,σταμάτησαν να ρυθμίζονται πάνω κάτω,και έχουν μείνει μόνιμα κάτω,δεν βλέπω την τύφλα μου....τι θέλει για να φτιαχτεί? Λάδια φίλτρα όλα θα αλλαχτούν.... Μου φαίνεται οτι απο τότε έχει χάσει γκάζι,νεύρο,θέλει ξεμπούκωμα? Θα ήταν καλό μόλις το έβγαζα να το πήγαινα μέχρι βόλο και πίσω με σταδιακό άνοιγμα? Πρέπει να προσέξω η να αλλάξω κατι αλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 Το τιμόνι είναι βαρύ γιατί προφανώς τα λάστιχα σου θα έχουν 10-15 psi αέρα.Βάλε κανονική πίεση αέρα και αν δεν στρώσει τότε βλέπεις. Για την ρύθμιση των φώτων παίξε πάνω-κάτω πολλές φορές τον διακόπτη,πιστεύω θα ξεκολλήσει και θα λειτουργήσει.Αν όχι θα πας αναγκαστικά στον ηλεκτρολόγο. Λάδια,υγρά και φίλτρα καλό είναι να αλλαχτούν. Βάλε 100άρα και κάνε ένα ταξιδάκι χαλαρά στην αρχή και άμα δεις ότι όλα πάνε καλά μετά ξεμπούκωσέ το. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted October 19, 2012 Author Report Share Posted October 19, 2012 αλλο προβλημα απ την ακινησια ειναι να προσεξεις λαστιχακια τσιμουχες στεγανωποιησης με τον καιρο ξερενονται μπορει να υπαρχει διαρροη κανε μερικα κοντινα χλμ με μικρη ταχυτητα και επανελεγχο Ευχαριστώ φίλε,θα το έχω υπόψην. Το τιμόνι είναι βαρύ γιατί προφανώς τα λάστιχα σου θα έχουν 10-15 psi αέρα.Βάλε κανονική πίεση αέρα και αν δεν στρώσει τότε βλέπεις. Για την ρύθμιση των φώτων παίξε πάνω-κάτω πολλές φορές τον διακόπτη,πιστεύω θα ξεκολλήσει και θα λειτουργήσει.Αν όχι θα πας αναγκαστικά στον ηλεκτρολόγο. Λάδια,υγρά και φίλτρα καλό είναι να αλλαχτούν. Βάλε 100άρα και κάνε ένα ταξιδάκι χαλαρά στην αρχή και άμα δεις ότι όλα πάνε καλά μετά ξεμπούκωσέ το. Κύριε καθηγητά,σήμερα γέμισα αέρα,διορθώθηκε κατα 50%,αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είναι όπως ήταν η όπως πρέπει να είναι. Τα φώτα τίποτα,το δοκίμασα και δεν κάνει τίποτα,θα πάω μια βόλτα να ρωτήσω τον ηλεκτρολόγο αύριο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted October 22, 2012 Author Report Share Posted October 22, 2012 Άλλη ερώτηση..... Τα λάστιχα φορέθηκαν στο αμάξι τέλη του 2009.... Πρόλαβαν και έκανα με το ζόρι 1.000 χιλιόμετρα,και έκτοτε κάθονται φορεμένα στο αμάξι σε υπόγειο κλειστό γκαράζ. Δεν παίζει να χρειαστώ μια 300άρα απο το πουθενά??????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 Οχι δεν χρειάζονται άμεση αλλαγή.Σε 2 χρόνια ίσως.Με τα άλλα τι έκανες??Λύθηκαν τα ψιλοπροβλήματα λόγω ακινησίας?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted October 23, 2012 Author Report Share Posted October 23, 2012 Οχι δεν χρειάζονται άμεση αλλαγή.Σε 2 χρόνια ίσως.Με τα άλλα τι έκανες??Λύθηκαν τα ψιλοπροβλήματα λόγω ακινησίας?? Έβαλα μπόλικη βενζίνη 100στάρα,και άρχισα να το λειτουργώ συνέχεια,στην αρχή χαλαρά μέχρι 2 χιλιάδες στροφές και σταδιακά μέχρι 5. Άρχισε να αλλάζει ακόμα και ο ήχος,η βενζίνη που είχε μέσα ήταν νερό Πέρασα μια βόλτα απο τον ηλεκτρολόγο και μου είπε για τα φώτα,πιθανόν είναι το μοτεράκι που τα ανεβοκατέβαζει....(περίπου τιμή?),,,, Το τιμόνι παραμένει λίγο ποιο βαρύ απο ότι ήταν,αλλά θέλω να πιστέυω οτι μόλις βγει στο δρόμο θα στρώσει Επίσης....η αναρτήσεις είναι και αυτές καινούργιες,άντε αυτές να έχουν 2-3 χιλιάδες χλμ.....εχουν γίνει τραμπολίνο....μολις βγει και λειτουργησουν στο δρομο θα στρώσουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 3, 2013 Author Report Share Posted April 3, 2013 Πάμε πάνω πάλι.... Το αμάξι βγήκε στο δρόμο...... Μέσα σε 6 μέρες του έχω κάνει 1900 χιλιόμετρα,συμπεριλαμβανομένου ένως ταξιδιού βόλο πήγαινε έλα..... ΔΕΝ ΠΑΕΙ. Στο αμάξι αλλάχτηκαν μόνο τα λάδια,με κάτι μούφες GAND OIL 10-40. Mπουζί,φίλτρα,λάδια,θα αλλαχτούν μεθάυριο...... Απο της 3.500 μέχρι της 4.500 σκοτώνει,μετά λες και πάτησα φρένο...... Huyndai coupe 1.6 100 άλογα,3 κάβαλο,με 3 άτομα απο 100 κιλά το καθένα. Εγώ μονος μου. Απο 2ες 55 μου έριξε χαλαρά 3 αμάξια. Φταίει η σχεδόν 3 χρόνια ακινησία?τι να κάνω για να επανέλθει?έχει χασει 30% δυναμη χαλαρα.....??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 3, 2013 Report Share Posted April 3, 2013 (edited) Τι λάδια είναι αυτά?Μην βάζεις ότι να ναι στ αμάξι!Aral 10-40 βάζω εγώ άψογα και στα 7-7500 χιλ. πέταμα όπωσδηποτε!Για να το ξεμπουκώσεις βγές εθνική και πάτα ρεπρίζ 5-6 φορές απο 2α σε όλες τι σχέσεις έως λίγο πριν τον κόφτη Edited April 3, 2013 by wolfburg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 3, 2013 Author Report Share Posted April 3, 2013 Αυτο έκανα......Και μετά απο κάποια χιλιόμετρα το αμάξι τράβαγε όπως πρίν μπεί στο γκαράζ..... Μόλις γυρισα αθήνα,εδώ μέσα,ξαναμπούκωσε και δεν πάει βήμα. Υ.Γ Τα λάδια τα έβαλα προσωρινά μέχρι να βάλω καλά γιατι δεν παίζει μια..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 3, 2013 Report Share Posted April 3, 2013 Αυτο έκανα......Και μετά απο κάποια χιλιόμετρα το αμάξι τράβαγε όπως πρίν μπεί στο γκαράζ..... Μόλις γυρισα αθήνα,εδώ μέσα,ξαναμπούκωσε και δεν πάει βήμα. Υ.Γ Τα λάδια τα έβαλα προσωρινά μέχρι να βάλω καλά γιατι δεν παίζει μια..... Δηλαδή πως το καταλαβαίνεις!Πρέπει να αλλάξεις σίγουρα τα μπουζί και φίλτρα και να το ξανατεστάρεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 3, 2013 Author Report Share Posted April 3, 2013 Δηλαδή πως το καταλαβαίνεις!Πρέπει να αλλάξεις σίγουρα τα μπουζί και φίλτρα και να το ξανατεστάρεις Τι πώς το καταλαβαίνω....στο ταξίδι που το πήγαινα τάπα,ρόλαρα τέρμα γκάζι απο τα 120 και το αμάξι έφευγε κατευθειαν ακομα και σε ανηφορα..... Ρολαρω αττικη οδο απο τα 120 σε ευθεια και τα ζωα μου αργά..... Γυρναω απο το ταξίδι στο δρόμο του σπιτιού μου,πρώτη ταχύτητα 3.500 στροφές τέρμα γκάζι,και την ζωγραφίζει όλη κατω.... Σήμερα κάνω το ίδιο,και με το ζόρι ανέβασε στροφές.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 16, 2013 Author Report Share Posted April 16, 2013 Αφού έκανα το Service.....Λάδια φίλτρα.... Το αμάξι συνέχιζε να μην πηγαίνει.... Το βάλαμε Vag com,ΒΟΥΑΛΑ,καμμένος MAF. Αλλάχτηκε με έναν μεταχειρισμένο,και επιτέλους γνώρισα το αμάξι που ήθελα να έχω. Λές και καβάλησα άλλο αμάξι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 16, 2013 Report Share Posted April 16, 2013 χαχαχαχαχχα.Όλα κομπλέ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 16, 2013 Author Report Share Posted April 16, 2013 Σε δοκιμές σήμερα με φίλο,που είχαμε πατήσει και πρίν,τώρα έχει πάρει ακριβώς 6.5-7 αυτοκίνητα στο δρόμο. Πρίν ήμουν πίσω 4-5 αυτοκίνητα και σήμερα του έριξα 1.5-2..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...