8Brain Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Καλημέρα σε όλους. Τον τελευταίο καιρό, μετά την εγκατάσταση συστήματος υγραερίου (1 Μαϊου) αντιμετωπίζω τα εξής προβλήματα: Μου ανάβει η ένδειξη κινητήρα (check) και στο διαγνωστικό μου βγάζει : DTC : P0172 Type : Stored Description : Fuel Trim too Rich (Bank 1) ECU : $10 Η ένδειξη εμφανίζεται πάντα σε πορεία και στις περισσότερες των περιπτώσεων όταν έχει γυρίσει σε υγραέριο. Το αμάξι κατά την κρύα εκκίνηση παίρνει μπροστά και σβήνει. Το ξαναξεκινάω πάλι και ενώ το στροφόμετρο φτάνει στις ~1100 στροφές σταδιακά μέσα σε 1 με 2 δευτερόλεπτα,πέφτει μέχρι τις 400 με 350 όπου και τελικά σβήνει. Αυτό μπορεί να επαναλυφθεί από καμία μέχρι και αρκετές φορές. Δεν κρατάει ρελαντί. Οταν τελικά πάρει μπροστά κρατάει το ρελαντί αλλά αν πατήσω το γκάζι οι στροφές πέφτουν(!!!) και μερικές φορές σβήνει. Όταν περάσει κάποιος χρόνος και ο κινητήρας ζεσταθεί τότε μπορώ να ξεκινήσω σχεδόν χωρίς κανένα πρόβλημα. Και λέω σχεδόν διότι, παρότι τα προηγούμενα τα κάνει όταν ο κινητήρας είναι με βενζίνη, σε πορεία με χαμηλές στροφές (κάτω από 2000 σαλ.) αν πατήσω γκάζι, το αμάξι κάνει διακοπές - σκορτσάρει (μέχρι τις 2300 - 2500 σαλ.) είτε το πάω με βενζίνη είτε με υγραέριο. Έχω δοκιμάσει, πριν το σβήσω να το γυρίσω σε βενζίνη. Άνοιξα την τάπα βενζίνης μήπως και έχει βουλώσει κάποιος αεραγωγός και δεν παίρνει αέρα το ντεπόζιτο. Έχω απενεργοποίσει το σύστημα του υγραερίου ώστε κατά την εκκίνηση να μην εμπλέκετε αλλά όλα αυτά μάταια. Το αμάξι πλέον θέλει την ιεροτελεστία του κατά την εκκίνηση. Λύση δεν μπόρεσε να δώσει ούτε ο άνθρωπος που έβαλε το υγραέριο ούτε και ο μηχανικός μου. Στον μηχανικό το έχω αφήσει ώστε να το βάλει μπροστά αυτός το πρωί. Τα ίδια. Έχει αλλάξει μπουζί και πολλαπλασιαστή. Πάλι τα ίδια. Στο διαγνωστικό, πέρα από την παραπάνω ένδειξη που προανέφερα, δεν έχει βγάλει κάτι άλλο. Μήπως κανένας έχει καμιά ιδέα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 (edited) καλησπερα φιλε μου: κι εγω τα ιδια σχεδον προβληματα εχω σε 5αρι 1.6 fsi, μετα την τοποθετηση υγραεριου οπως λες κ συ! δε θυμαμαι ακριβως τωρα τους κωδικους βλαβων που βγαζει το αυτοκινητο πολλες φορες στην πορεια ,(πρεπει να τους ελεγξω ξανα), παντως εχουν να κανουν με πλουσιο κ φτωχο μιγμα περιοδικα. ο εγκαταστατης επιμενει να μην ανησυχω και το αποδιδει στην δυσκολια αναγνωρισης της μετατροπης απο τους πολλους αισθητηρες του κινητηρα(...). το βασικο ομως προβλημα ειναι πως το πρωι στην εκκινηση το αμαξι δουλευει σαν τρακτερ για κανα διλεπτο κ μετα ολα οκ! δοκιμασα να το σβηνω με βενζινη οπως λες φιλε μου παραπανω αλλα τπτ.. δυο μηχανικοι (ο εγκαταστατης του υγραεριου και ο μηχανικος μου) δεν εχουν βγαλει ακομα συμπερασμα.. αρχικα υπεθετα πως παραμενει υγραεριο στο χωρο καυσης απ το βραδυ και το πρωι αναφλεγεται μαζι με τη βενζινη αλλα μαλλον δεν ισχυει κατι τετοιο.. δικαιολογει τετοια λειτουργια ενας maf που τα εχει φτυσει?? τα φωτα σας pls!!! υγ. δυστυχως εχω βαλει κιτ υγραεριου ξηρου τυπου κ οχι το νεοτερο ειδικο για τους fsi. Edited October 25, 2012 by doctordim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...