ohc Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 KALHSPERA FILOI MOU!!!WRAIA MERA SHMERA GIA VOLTA ME TO AYTOKINHTO(XALALI LIGO KAYSIMO....)....ALLA PAW NA TO VALW MPROS TO PASSAT K AYTO DN PERNEI......................O MHXANIKOS TO KRATISE NA TO PSAKSEI...YPOPSIAZETE ANTLIA VENZINHS XAMHLHS PIESHS....130.000 XLM DN EXW ALLAKSEI FILTRO...TO EXEI MESA STO REZERVOUAR K HTAN AKRIVO GIAYTO....EXEI PAROSIASTEI KATI ANALOGO SE KAPOION POU THA MPOROUSE NA VOHTHISEI TH KATASTASH NA MHN ALLAKSW THN ANTLIA TSAMPA??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissp Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Καλησπερα φιλε μου. Καταρχας αν μπορεις γραφε με ελληνικους χαρακτηρες και νε μικρα γραμματα γιατι ειναι σαν να φωναζεις τωρα .στο θεμα μας τωρα. Η αντλια βενζινης ειναι βυθιζομενη που σημενει οτι λιπενετε απο το ιδιο το καυσιμο. Αν τωρα αφηνες για μεγαλα διαστηματα το αυτοκινητο χωρις βενζινη η απλα εβαζες λιγη βενζινη και μολις τελειωνε ξαναβαζες παλι λιγη ειναι πολυ πιθανο να εχει θεμα η αντλια της βενζινης γιατι το λιγο καυσιμο που υπηρχε μεσα στο ντεποζιτο δεν εφτανε να υπερκαληψει την αντλια και να την λιπανει αρκετα. Ελπιζω να σε βοηθησα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ohc Posted October 26, 2012 Author Report Share Posted October 26, 2012 εθχαριστω για την ανταποκριση φιλε...θα αλακσω αντλια κ βλεπουμε.....ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΛΕΙΠΕ!!!!!¨)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 (edited) 130,000 κλμ χωρις φιλτρο και περναει βενζινη ακομη με τιε λασπες που φερνουμε στην ελλαδα.χαχαχαχαχαχαχαχαχα να σαι καλα πεθανα στα γελια....καλα δεν εχεις αναρωτηθει ποτε???εδω η κατοσταρα και βγαινει μουργα μαυρο στα 15000 κλμ που το αλλαζω και λεμε για 130000 κλμ...ευγε που αντεξε τοσο πολυ το ιδιο φιλτρο..... ps οταν το βγαλει δες σε τι κατασταση ειναι.....αν υπαρχει ακομη! Edited October 26, 2012 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 KALHSPERA FILOI MOU!!!WRAIA MERA SHMERA GIA VOLTA ME TO AYTOKINHTO(XALALI LIGO KAYSIMO....)....ALLA PAW NA TO VALW MPROS TO PASSAT K AYTO DN PERNEI......................O MHXANIKOS TO KRATISE NA TO PSAKSEI...YPOPSIAZETE ANTLIA VENZINHS XAMHLHS PIESHS....130.000 XLM DN EXW ALLAKSEI FILTRO...TO EXEI MESA STO REZERVOUAR K HTAN AKRIVO GIAYTO....EXEI PAROSIASTEI KATI ANALOGO SE KAPOION POU THA MPOROUSE NA VOHTHISEI TH KATASTASH NA MHN ALLAKSW THN ANTLIA TSAMPA??? Φίλε μου, το αμάξι μας δεν είναι κανένα 20ετίας, να πρέπει να βασίζεσαι στις υποψίες του μάστορα! Δεν ξέρω τον μάστορά σου, μπορεί να είναι ο καλύτερος, αλλά τι τα έχουμε τα ρημάδια τα διαγνωστικά? Βάλε το αμάξι στο διαγνωστικό, δες αν έχει κάποιο σφάλμα σχετικά με χαμηλή πίεση καυσίμου της αντλίας χαμηλής πίεσης, ώστε να επικεντρωθείς εκεί. Δε νομίζω ότι είναι καιρός για πειράματα. Εγώ έχω κάνει 164.000χλμ και δεν άλλαξα ποτέ φίλτρο. Εξαρτάται βέβαια και τι βενζίνη βάζεις... 130,000 κλμ χωρις φιλτρο και περναει βενζινη ακομη με τιε λασπες που φερνουμε στην ελλαδα.χαχαχαχαχαχαχαχαχα να σαι καλα πεθανα στα γελια....καλα δεν εχεις αναρωτηθει ποτε???εδω η κατοσταρα και βγαινει μουργα μαυρο στα 15000 κλμ που το αλλαζω και λεμε για 130000 κλμ...ευγε που αντεξε τοσο πολυ το ιδιο φιλτρο..... ps οταν το βγαλει δες σε τι κατασταση ειναι.....αν υπαρχει ακομη! Στα Passat το φίλτρο βενζίνης δεν είναι τύπου "αναλώσιμο" και δεν αλλάζει στα τακτικά service. Το δικό μου αμάξι έχει 164.000χλμ και δεν έχω αλλάξει ποτέ φίλτρο (είναι ενσωμετωμένο στην αντλία χαμηλής). Επίσης έχει τύχει να βγάλω την αντλία έξω (είχε μπλεχτεί το φλοτέρ και έδειχνε άλλα αντί άλλων) και μέσα στο ρεζερβουάρ τα πάντα ήταν σαν καινούργια (καμία ένδειξη "λάσπης"). Αυτό έγινε κάπου στα 130.000χλμ.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...