Jump to content
ohc

Blf Passat

Recommended Posts

KALHSPERA FILOI MOU!!!WRAIA MERA SHMERA GIA VOLTA ME TO AYTOKINHTO(XALALI LIGO KAYSIMO....)....ALLA PAW NA TO VALW MPROS TO PASSAT K AYTO DN PERNEI......................O MHXANIKOS TO KRATISE NA TO PSAKSEI...YPOPSIAZETE ANTLIA VENZINHS XAMHLHS PIESHS....130.000 XLM DN EXW ALLAKSEI FILTRO...TO EXEI MESA STO REZERVOUAR K HTAN AKRIVO GIAYTO....EXEI PAROSIASTEI KATI ANALOGO SE KAPOION POU THA MPOROUSE NA VOHTHISEI TH KATASTASH NA MHN ALLAKSW THN ANTLIA TSAMPA???

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε μου. Καταρχας αν μπορεις γραφε με ελληνικους χαρακτηρες και νε μικρα γραμματα γιατι ειναι σαν να φωναζεις τωρα :p.στο θεμα μας τωρα. Η αντλια βενζινης ειναι βυθιζομενη που σημενει οτι λιπενετε απο το ιδιο το καυσιμο. Αν τωρα αφηνες για μεγαλα διαστηματα το αυτοκινητο χωρις βενζινη η απλα εβαζες λιγη βενζινη και μολις τελειωνε ξαναβαζες παλι λιγη ειναι πολυ πιθανο να εχει θεμα η αντλια της βενζινης γιατι το λιγο καυσιμο που υπηρχε μεσα στο ντεποζιτο δεν εφτανε να υπερκαληψει την αντλια και να την λιπανει αρκετα. Ελπιζω να σε βοηθησα..

Link to comment
Share on other sites

130,000 κλμ χωρις φιλτρο και περναει βενζινη ακομη με τιε λασπες που φερνουμε στην ελλαδα.χαχαχαχαχαχαχαχαχα να σαι καλα πεθανα στα γελια....καλα δεν εχεις αναρωτηθει ποτε???εδω η κατοσταρα και βγαινει μουργα μαυρο στα 15000 κλμ που το αλλαζω και λεμε για 130000 κλμ...ευγε που αντεξε τοσο πολυ το ιδιο φιλτρο.....

ps οταν το βγαλει δες σε τι κατασταση ειναι.....αν υπαρχει ακομη!

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

KALHSPERA FILOI MOU!!!WRAIA MERA SHMERA GIA VOLTA ME TO AYTOKINHTO(XALALI LIGO KAYSIMO....)....ALLA PAW NA TO VALW MPROS TO PASSAT K AYTO DN PERNEI......................O MHXANIKOS TO KRATISE NA TO PSAKSEI...YPOPSIAZETE ANTLIA VENZINHS XAMHLHS PIESHS....130.000 XLM DN EXW ALLAKSEI FILTRO...TO EXEI MESA STO REZERVOUAR K HTAN AKRIVO GIAYTO....EXEI PAROSIASTEI KATI ANALOGO SE KAPOION POU THA MPOROUSE NA VOHTHISEI TH KATASTASH NA MHN ALLAKSW THN ANTLIA TSAMPA???

Φίλε μου, το αμάξι μας δεν είναι κανένα 20ετίας, να πρέπει να βασίζεσαι στις υποψίες του μάστορα! Δεν ξέρω τον μάστορά σου, μπορεί να είναι ο καλύτερος, αλλά τι τα έχουμε τα ρημάδια τα διαγνωστικά? Βάλε το αμάξι στο διαγνωστικό, δες αν έχει κάποιο σφάλμα σχετικά με χαμηλή πίεση καυσίμου της αντλίας χαμηλής πίεσης, ώστε να επικεντρωθείς εκεί. Δε νομίζω ότι είναι καιρός για πειράματα. Εγώ έχω κάνει 164.000χλμ και δεν άλλαξα ποτέ φίλτρο. Εξαρτάται βέβαια και τι βενζίνη βάζεις...

130,000 κλμ χωρις φιλτρο και περναει βενζινη ακομη με τιε λασπες που φερνουμε στην ελλαδα.χαχαχαχαχαχαχαχαχα να σαι καλα πεθανα στα γελια....καλα δεν εχεις αναρωτηθει ποτε???εδω η κατοσταρα και βγαινει μουργα μαυρο στα 15000 κλμ που το αλλαζω και λεμε για 130000 κλμ...ευγε που αντεξε τοσο πολυ το ιδιο φιλτρο.....

ps οταν το βγαλει δες σε τι κατασταση ειναι.....αν υπαρχει ακομη!

Στα Passat το φίλτρο βενζίνης δεν είναι τύπου "αναλώσιμο" και δεν αλλάζει στα τακτικά service. Το δικό μου αμάξι έχει 164.000χλμ και δεν έχω αλλάξει ποτέ φίλτρο (είναι ενσωμετωμένο στην αντλία χαμηλής). Επίσης έχει τύχει να βγάλω την αντλία έξω (είχε μπλεχτεί το φλοτέρ και έδειχνε άλλα αντί άλλων) και μέσα στο ρεζερβουάρ τα πάντα ήταν σαν καινούργια (καμία ένδειξη "λάσπης"). Αυτό έγινε κάπου στα 130.000χλμ....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.